Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Veliko sreče in še več lenobe!

Posted by zogca na marec 27, 2010

Naslov bi se lahko glasil tudi drugače. Veliko lenobe in še več sreče. Pa saj, če ne bi bila tako prekleto lena, toliko sreče sploh ne bi potrebovala. Takole je. Bila sem sveto prepričana, da bom sobotni večer preživela v Hali Tivoli, seveda na koncertu Parnega valjka. Ko me je pred dnevi Jovanka povabila na požrtijo, sem ji hitela razlagati, da v soboto ne bo šlo, ker grem na koncert, ki ga ne smem zamuditi. Pač, koncerti so vedno v soboto. Nekdo, ki bi bil za odtenek manj len, bi pogledal na koledar in ugotovil, da je koncert pravzaprav v nedeljo. “Okej, če je pa v nedeljo, potem res nima smisla, da bi že v petek kupovala vstopnico”, sem si rekla in včeraj zvečer zapeljala mimo bencinske črpalke. Ko sem danes vstala, je bila ura že krepko čez poldne. Spet lenoba. K staršem sem se odpravila jest regrat, potem pa s prijateljicami na sonce. Tudi živalce so prilezle ven.

Po enournem sprehodu smo omagale in več ur zasedale na dvorišču gostilne. Pregnal nas je šele mraz. Smo pa me prav gotovo pregnale kakšnega izmed gostov, kajti bile smo izjemno glasne, pogovor pa ni bil najbolj primeren. Da, celo fotografije tičev so se kazale na mobilnikih. Ugotovila sem, da kmalu ne bom več za med ljudi. Ne samo, da na mobilniku nimam nobenega tiča, tudi v pogovorih “všeč mi je ta in ta mi je tudi všeč in s tem bi tudi bila” ne morem več sodelovati. Ker meni ni všeč nihče in z nikomer ne bi bila. Na poti domov pa sem se odločila, da se vseeno ne spodobi vstopnice za koncert kupovati dve uri pred koncertom in sem zavila na bencinsko črpalko.

Prijazni uslužbenec je skozi potegnil kokakolo in cigarete, ko pa sem mu rekla, da bi še eno vstopnico za koncert Parnega valjka, mi je odvrnil: “Ne vem, ali so še na voljo. Pred desetimi minutami jih je bilo samo še petnajst.” Ups, že spet. Enkrat je že šlo tako za las in takrat sem imela res srečo. In da, imela sem jo tudi tokrat. Ko mi je rekel, da so še tri, sem imela nasmeh od uhlja do uhlja. Uslužbenec je videl, kako zelo sem se razveselila, in sklepal je, da tega koncerta nikakor ne bi hotela zamuditi, zato je bilo njegovo vprašanje povsem logično: “Kje ste bili pa zadnja dva tedna?” Zabodeno sem ga gledala in odvrnila: “Ne vem.” Ampak res ne vem. Nenehno skakljam okoli, res ne vem, kje sem bila. Vem pa, da grem jutri na koncert.

In sveto obljubljam, da bom odslej vstopnice kupovala vsaj teden dni pred koncertom.

13 Responses to “Veliko sreče in še več lenobe!”

  1. lynx said

  2. zogca said

    Če kdaj k nam pride Andrea, bom prva v vrsti.❗

  3. to je tisti “tam zgoraj” čuval karto,če TI prideš ponjo. Ha haah ha.

    Imaš pa res srečo.

  4. zogca said

    Tisti zgoraj ma me rad.😉

  5. Nevenka said

    In kako je bilo?

  6. zogca said

    Evo, mi je ratalo spisati reportažo s koncerta, je že na blogu. Noro dobro, res.

  7. zogca said

    Trenutno moja najljubša pesem.

  8. maxi said

    In moja:

  9. zogca said

    Že naslov mi je všeč. Poslušam.😉

  10. maxi said

    Ko ga poslušaš 3-ič, se zaljubiš vanj.

    Ps: Mail maš.

  11. zogca said

    Grem čekirat mejl.🙂

  12. zogca said

    Odgovorila. Da, to je to, to zdaj dela big time.

  13. zogca said

    Prehod na poletni čas škodi!

    http://24ur.com/novice/svet/prehod-na-poletni-cas-skodi.html

    Še nikoli nisem tako zlahka naredila prehoda z enega na drugi čas. Ponavadi sem še več dni računala, koliko bi bilo po stari uri. Včeraj pa sem bila že takoj zjutraj na novi, kot se nič ne bi zgodilo.

Leave a Reply

 
