Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Manjši stoli ali večja rita?

Posted by zogca na marec 27, 2010

V četrtek sem po dolgih letih znova sedela v osnovnošolskih klopeh. Tokrat sem se v šolo odpravila z velikim navdušenjem in temu primerno nisem zamudila. Lahko vam sporočim, da se šola ni prav nič spremenila. Samo stoli se mi zdi malo manjši. Ali pa je moja rita postala malo večja? Ne, gotovo bo tisto prvo. Ne samo, da nisem zamudila, domačo nalogo sem napisala takoj, ko sem prišla domov. Tega prej nikoli nisem počela, večino domačih nalog sem napisala (bolje prepisala) med odmori. Ko sem napisala nalogo, sem padla noter. Zakaj? Jaz sem tudi do zdaj buljila v svoje sekundarne progresije in znala prepoznati aspekte. Seveda sem vedela, kaj posamezni aspekti pomenijo, vendar pa aspekt velja, če je orbis manjši od ene stopinje. Kar pa lahko pomeni tudi eno celo leto in več. Nikoli prej se nisem trudila izračunati dni, ko bodo aspekti “ekzaktni”. Ne na stopinjo, ampak na minuto in sekundo. Kar seveda “vrže ven” natančen datum. Tega v knjigah niso omenjali, to sem izvedela v četrtek na tečaju. In sem se lotila računanja, odštevala sem in seštevala, da so mi skoraj pregoreli možgani. Zakaj? Prvi datum, ki sem ga dobila v svojem izračunu, je bil namreč 25/03/2010. In res se je tega dne zgodilo prav to, kar ta aspekt opisuje. Ne dan prej, ne dan pozneje, prav tega dne. Progresirana Luna na natalnem Merkurju. S kakšnim navdušenjem bom zdaj pričakovala, da bo poleti (naj datum ostane moja mala skrivnost) progresirana Luna na natalnem Plutonu. Moja Luna bo sicer zelo “bizi” vse tja do 1/5/2013, ko bo svoj pohod zaključila na Veneri. Kako zelo se veselim šele tega aspekta. Ker, to sem preverila za nazaj, na Luno sem se vedno odzivala in gotovo se bom tudi vnaprej. Zdaj se moram lotiti še Saturna, katerega čaka ta isti pohod kot Luno, delal bo namreč iste konjunkcije. Tudi na Saturna se odzivam. Le kako se ne bi, ko pa je on “bed gaj”, malefik? Aspekte benefikov, kakršna sta Venera in Jupiter, pa, vsaj zdi se mi, vse prevečkrat rada preskočim. Oziroma oni preskočijo mene. Pa saj, zato je treba najprej preučiti preteklost, ker je potem laže napovedovati prihodnost. Če veš, na kaj si se odzival v preteklosti, boš vedel, na kaj se boš odzival v prihodnosti.

Kakorkoli že, navdušena sem nad astrološko šolo in počutim se kot detektiv, ki preiskuje svoje lastno življenje.

55 Responses to “Manjši stoli ali večja rita?”

  1. Tana said

    Pomladno jutro…

    Samo stoli se mi zdi malo manjši. Ali pa je moja rita postala malo večja? Ne, gotovo bo tisto prvo.

    Sigurno so stoli manjši ….🙂

    Tudi moja oblačila niso več to, kar so bila…. vse se je skrčilo… najbolj okrog pasu 🙂

  2. Nevenka said

    He, he, tudi moji stoli v kuhinji so nekam manjši, dobro, da ni postelja prekratka🙂
    Uh, da bi mi bila oblačila prav, bi pa rabila kar en pošten investicijski program, v nova ali pa v kak super čaroben tretma, ki te obkleše.

    No, žogca, ko boš strokovanjak, te bom pa kaj vpršala, kako kaj moje zvezdice🙂

  3. maxi said

    No, žogca, ko boš strokovanjak, te bom pa kaj vpršala, kako kaj moje zvezdice🙂

    Jaz sem pa tako (baje) poskusni zajček in moram bit vseh priučenih novosti in novih znanj tako ali tako deležna….a nee?!🙂

  4. jksk said

    Ah ti aspekti in tranziti :)) Ne pozabi na njihove vladarje in še več, ne pozabi na natalne položeje planetov. Zanimivo postane ko vključiš hiše ki seveda pokrivajo več področij, pa včasih ne veš na katerem področju se bodo uresničile (zato interpretacije it’s possible), saj vemo da hiša pokriva številna področja.

    Najpomembnejši stavek ki se mi je vtisnil v spomin v parih letih ko sem tudi sama zelo padla v astrologijo (začelo se je proučevanjem mojih bližnjih, kasneje pa sem šla čekirat za vsakega ki sem ga na novo spoznala…položaj lune aha, se mi je zdelo da je tak/tašna itd…) je od nekega zelo priznanega astrologa iz Amerike. Njegovo branje moje karte: If you keep controlling the outcomes of every situation in your life, you will miss great opportunities in your growth.

  5. zogca said

    To absolutno, to z vladarji in s hišami, to absolutno vedno vključim.🙂 Vse upoštevam.

    Ne pozabi na njihove vladarje in še več, ne pozabi na natalne položeje planetov. Zanimivo postane ko vključiš hiše ki seveda pokrivajo več področij, pa včasih ne veš na katerem področju se bodo uresničile

  6. zogca said

    Upam, da se še kaj oglasiš na forumu in bova kdaj kakšno astrološko rekli. Ker si se danes oglasila prvič, si morala čakati, da tvoj komentar jaz spustim skozi. Odslej jih bo sistem avtomatično spustil na blog takoj, ko jih boš oddala.

    ko sem tudi sama zelo padla v astrologijo

  7. zogca said

    To pa vem. Ker stvari se zgodile bodo, če jaz buljim vsak dan v karto ali pa ne. In kar se mora zgoditi, se bo, ne smemo se preveč truditi vplivati nanje. Je pa fajn, če si pripravljen, ko se začnejo goditi slabe stvari, ker potem veš, pri čem si in mogoče kakšno zadevo lahko vidiš malo bolj objektivno, z nekaj več distance.

    If you keep controlling the outcomes of every situation in your life, you will miss great opportunities in your growth.

  8. zogca said

    Tako je!

    Jaz sem pa tako (baje) poskusni zajček in moram bit vseh priučenih novosti in novih znanj tako ali tako deležna….a nee?!

  9. zogca said

    Velja!

    No, žogca, ko boš strokovanjak, te bom pa kaj vpršala, kako kaj moje zvezdice

  10. zogca said

    Jutro sem prespala.

    Želim pa lep dan!

    Pomladno jutro…

  11. maxi said

    Prvi datum, ki sem ga dobila v svojem izračunu, je bil namreč 25/03/2010

    Meni je pa (brez izračuna) včeraj 26.3., lahko bi rekla tudi 26. na 27., tudi naredil/odprl nadaljno poglavje v prihodnost. Tako zelo se tale lajf igra z mano, da mi zdaj postaja interesantno v bistvu že brez strahu kako in kaj še bo?! Kljub temu, da še vedno čakam neke odgovore…

  12. maxi said

    Jutro sem prespala.

    Moralo bi pisati:
    Noč presexala in jutro prespala.:mrgreen:

  13. jksk said

    Upam, da se še kaj oglasiš na forumu in bova kdaj kakšno astrološko rekli. Ker si se danes oglasila prvič, si morala čakati, da tvoj komentar jaz spustim skozi. Odslej jih bo sistem avtomatično spustil na blog takoj, ko jih boš oddala.

    It’s a deal, Žogca, seveda če boš še objavljala na to temo. Jaz sem sicer zadnje leto malce zanemarjala astrologijo, toda kaj veš mogoče me pa prime da recimo tudi jaz vpišem kak tečaj, mogoče prav nadaljevalni.

    Je pa fajn, če si pripravljen, ko se začnejo goditi slabe stvari, ker potem veš, pri čem si in mogoče kakšno zadevo lahko vidiš malo bolj objektivno, z nekaj več distance.

    Se zelo strinjam.

  14. zogca said

    A na forumu sem napisala? Mislila sem seveda blog.😉 Saj sva se razumeli. Bom, seveda bom še objavljala o astrologiji. Sicer prav veliko spet ne smem s tem moriti po blogu, ker niso vsi navdušenci, ampak brez astrologije več ne bo šlo. Zate pa … Četudi astrologijo zanemariš po eno leto skupaj, to nič ne vpliva na znanje. Vem po svoji prijateljici. Ona se je učila dvajset let nazaj in zdaj jo kdaj pa kdaj potegne ven. In ona vedno vse ve, ve do tja, do kjer je prišla v svojem učenju. Tole z astrologijo je očitno kot z vožnjo kolesa.

  15. zogca said

    Nisem sanjala seksa. O seksu jaz sanjam budna, ne v spanju.😉

    Noč presexala in jutro prespala.

  16. zogca said

    Ne vem, ali sva se razumeli. Jaz sem računala konjunkcije progresirane Lune. Ki je zdaj začela ta pohod, ki jo bo peljal čez pet planetov plus Lunino sečišče. In ta prvi datum, ta prva ekzaktna konjunkcija je padla na 25.3. In zgodilo se je točno to, kar ta konjunkcija opisuje.

    Meni je pa (brez izračuna) včeraj 26.3., lahko bi rekla tudi 26. na 27., tudi naredil/odprl nadaljno poglavje v prihodnost. Tako zelo se tale lajf igra z mano, da mi zdaj postaja interesantno v bistvu že brez strahu kako in kaj še bo?! Kljub temu, da še vedno čakam neke odgovore…

  17. trnovčanka said

    Pozdravček😀

    Žogca zadnjič sem slišala, da imajo Indijci ves horoskop zamaknjen za 23 stopinj. Sicer ne vem kaj to pomeni, ampak oni se baje ravnajo po neki osi, ki se je v času, odkar se je razvila “naša” astrologija zamaknila za 23 stopinj. Indijci to uravnavajo po Nasinih izračunih. Skratka vse gre za 23 dni (približno) prej. Se pravi, če sem jaz riba, rojena na začetku ali sredini znamenja sem v bistvu vodnar. Malo čudno sem to razložila ampak upam, da razumeš.

    Zdaj pa vedi.

  18. webmaher said

    Trnovčanka, o moj bog, kako kaj otroci😆
    Žogca men sam napovej, kdaj grem loto v Italijo ali Avstrijo vplačat pol bomo pa fešto imel nadaljnih 50 let:mrgreen:
    Men zvezde vedno dobro kažejo sam včasih sam smer zgrešim:mrgreen:

  19. maxi said

    Men zvezde vedno dobro kažejo sam včasih sam smer zgrešim:mrgreen:

    Ta je dobra Web😆

  20. trnovčanka said

    Trnovčanka, o moj bog, kako kaj otroci😆

    Otroci super, hvala, mama malce manj super. Se mi zdi, da imam čisto sesut imunski sistem, bolana vsak drugi teden😦

  21. zogca said

    Prav danes popoldne sem mislila nate in ta ti moram en sms poslati, da vidim, kaj je s teboj. V bistvu se nama je to zgodilo že drugič. Že enkrat prej se je, ko sem razmišljala, da ti moram sms poslati in potem si se ti ravno takrat javila.

    To da vsak drugi teden zboliš, to niso otroški virusi in bacili, ampak samo ti zboliš? Kaj mama pravi na to?

    mama malce manj super. Se mi zdi, da imam čisto sesut imunski sistem, bolana vsak drugi teden

  22. zogca said

    Jaz nisem vedeževalka!!! Astrolog ti lahko pove samo, kdaj so dobra obdobja za finančne koristi in kdaj le teh ni pričakovati. Gotovo bi bilo dobro obdobje, ko bi Venera ali Jupiter bila v tisti hiši, ki pokriva tudi igre na srečo, ampak ne vem, katera hiša to je. Raje vedeževalko vprašaj.

    Žogca men sam napovej, kdaj grem loto v Italijo ali Avstrijo vplačat pol bomo pa fešto imel nadaljnih 50 let

  23. zogca said

    Vedic ali džotiš? To dvoje imajo oni, verjetno še kaj. Ne vem, po kakšnem principu to pri njih deluje, čisto nič ne razumem. Je pa njihova asterologija menda srhljivo točna in natančna. Še veliko bolj kot ta naša. Je pa to res … Jaz nič ne razumem. Vse je drugače.

    Žogca zadnjič sem slišala, da imajo Indijci ves horoskop zamaknjen za 23 stopinj. Sicer ne vem kaj to pomeni, ampak oni se baje ravnajo po neki osi, ki se je v času, odkar se je razvila “naša” astrologija zamaknila za 23 stopinj. Indijci to uravnavajo po Nasinih izračunih. Skratka vse gre za 23 dni (približno) prej. Se pravi, če sem jaz riba, rojena na začetku ali sredini znamenja sem v bistvu vodnar. Malo čudno sem to razložila ampak upam, da razumeš.

    Zdaj pa vedi.

  24. lynx said

  25. zogca said

    Zdaj pa končno gledam lynxov in asdfjev horoskop. Stari dolg!!!

  26. zogca said

    Včeraj sva šli z Jovo na sušije. Nisva jedli, prav nažirali sva se in verjetno podrli vse rokorde. Spodobi se, da se s tem tudi pohvaliva.

    Prazni krožnički.

    Mojo sorto sušijev zdaj gotovo že poznate.

    Drugih jaz ponavadi sploh ne jem, tokrat pa sva z Jovo eksprimentirali.

    In še.

    In še.

  27. lynx said

    Zdaj pa končno gledam lynxov in asdfjev horoskop.

    Me je kar malo strah. 🙂

  28. zogca said

    Ni ne potrebe ne razloga, res ne.

  29. webmaher said

    Maxi, saj ko Žogca tole doštudira teoretski in dokončno sproba na vas praktički, potem morda jo kaj povprašam za smer in se mi utegne še precej bolje goditi:mrgreen:

  30. zogca said

    Vidiš? S smerjo je tako. Ti energij ne moreš spreminjati. Če te v nekem času čaka ta in ta energija, ti tega spremeniti ne moreš. Če te čaka opozicija Plutona in Saturna, te čaka in tega ne moreš spremeniti. Niti ne moreš temu pobegniti, ker če slučajno bi, bo čez toliko in toliko let nova lekcijo, prej ko slej ko oddelaš. Pomaga pa astrologija v toliko, da lahko miselno zanaliziraš, kaj se ti dogaja in mogoče s tem dobiš malo distance do dogodka, greš laže čez to. Primer, astrolog vidi, da ti sledi ločitev čez pet let. Če ti to pove in vpliva nate (po moje ne bi smel), se ti ločiš takoj in ne daš skozi lekcije, ki bi se je moral v tistih letih naučiti. Bo lekcija prišla znova. Bo, nedvomno bo, ker ni bila oddelana.

  31. maxi said

    Če ti to pove in vpliva nate (po moje ne bi smel), se ti ločiš takoj in ne daš skozi lekcije, ki bi se je moral v tistih letih naučiti. Bo lekcija prišla znova. Bo, nedvomno bo, ker ni bila oddelana.

    Pa saj verjetno se tudi ne da natanko razbrat, da gre za ločitev? Ali kako? Verjetno se vidi, da se bo takrat in takrat nekaj intenzivno dagajalo v plus ali minus, ne da se pa natančno definirati ločitev ali se motim? Ker potem takem bi se vidla tudi poroka?

  32. zogca said

    Lej, jaz ekspert nisem, žal, mogoče ne bom. Jaz znam razbrati obdobja, v katerih se bo stvar lomila, potem pa se bo ali dokončno zlomila ali se bo trajno učvrstila. To gre za takrat, ko je na delu Saturn. Se mi pa zdi, da so dejansko tudi stvari, po katerih se da za ziher napovedati, da ločitev bo. Za Hrvat, ki ga jaz cenim kar se astrologije, do neba. On ve, ampak ne pove. On etiko v tem svojem poslu postavlja na vrh. Tudi moja prijateljica je pred kratkim za en primer brez kakršnekoli dvoma bila prepričana, da ločitev bo. Če slučajno ne ob tem aspektu, ob naslednjem še bolj rušilnem. Ko sem jo vprašala, ali je mogoče, da se ločitev tudi ob tistem naslednjem ne zgodi, je rekla, da ne. Ampak jaz do tukaj še nisem prišla. To je na delu Pluton. Saturn daje izbiro, Pluton je ne daje.

  33. zogca said

    Sem šla zdaj tisto karto pogledat, o kateri je govorila moja prijateljica. Ki ni astrologinja, samo ljubiteljsko se s tem ukvarja že zelo dolgo in je videla že na tone kart. Če sodim po tej karti, bi rekla, da je ona gledala Plutona na Veneri, ko je rekla, da ga ni zakona, ki bi preživel to, da je enemu izmed zakoncev prišel Pluton na Venero. To je destrukcija kolosalnih razsežnosti. Več kot polovici ljudi se to nikoli ne zgodi. Manj kot četrtini ljudi se to zgodi v času trajanja zakonske zveze. Jaz sem Plutona na Veneri imela pri šestnajstih. Se pač takrat nisem mogla ločiti. Destrukciji, ki se mi je takrat zgodila, pa … To sploh ni za opisovati na blogu, ti lahko samo v mejlu napišem, ker to ni za na blog in za javno pisanje.

  34. maxi said

    Jaz sem Plutona na Veneri imela pri šestnajstih.

    Se na moji karti vidi, da je Pluton bil kdaj na Veneri?

  35. zogca said

    Tvoj Pluton je seveda bil na Veneri, ker stojita v konjunkciji, levo Venera in desno Pluton, je moral iti čez njo, da je lahko šel naprej. Ampak ti si bila takrat majhna, bi morala preračunati, koliko, če bi ugibala, bi rekla med dve in štiri leta, ampak res ne vem natančno, zeloooo majhna. Nikoli več ne bo na njej. Tako dolgo ne boš živela, da bi doživela njuno opozicijo. Njun kvadrat si pa … Ups, imaš ekzakten na današnji dan.

  36. zogca said

    Drugače za razbijalca zakonov velja Uran!!!!!!

  37. zogca said

    Ja, ta kvadrat je ekzakten na današnji dan. Današnji, jutrišnji, zdaj.

    Venera je natalno na 5,23 vage.
    Pluton je zdaj na 5,23 kozoroga.
    Točno 90 stopinj je med njima.

  38. maxi said

    Ups, imaš ekzakten na današnji dan.

    Hmm…prosim, če poveš kaj to pomeni (saj vem, da si mi mogoče že 100x razložila, sam jaz res ne sledim teh vod – možgane imam čist drugje – moj študij ne vključuje astrologije:mrgreen: )

  39. maxi said

    Venera je natalno na 5,23 vage.
    Pluton je zdaj na 5,23 kozoroga.
    Točno 90 stopinj je med njima.

    Nimam pojma:mrgreen:

  40. maxi said

    Drugače za razbijalca zakonov velja Uran!!!!!!

    Torej je pri meni razbijal Uran, čeprav jaz ne verjamem, da je meni kdo razbil zakon – midva preprosto nisva bila en za drugega.

    Ps: Kak dan je zunaj…sem že bila dopoldan na soncu in še grem, otroke počakam pa gremo.

  41. zogca said

    Pluto Transits in Aspect to Natal Venus: Pluto intensifies everything it touches. Hopefully, you will have a decent relationship going when this one hits. If you don’t have any, then this could be a frustrating period because this tends to increase your sex drive. A lot. Pluto rules the deep subconscious and all your inner desires, frustrations, and hang-ups start to come to the surface during the stressful transiting aspects. This time, they can affect your love life. Pluto can’t stand anything shallow. It wants depth and intensity. Even obsession. If you have a stressful aspect, watch out for power struggles. Your partners may try to dominate or manipulate you during this time. You might try to do the same to them.

    Kvadrat je tukaj najbolj stressful aspekt.

    To je ta aspekt, ki sem ti ga jaz opisovala že mesece, da ga imaš in ja, zdaj je ekzakten, potem bo šel v separacijo in bo vedno manj močan, čeprav nekaj časa še bo vplival. To so tudi vse te lomljave v tebi, ker Pluton je zdaj v prvi hiši. To, kako se ti kot človek spreminjaš, se moraš skozi to.

    Aastrologi bi znali to točno opisati, ker oni vedo iz izkušenj, jaz berem samo iz knjig, v njih nikoli stvari niso tako sočno opisane. In interpretacija se vedno dela glede nas to, v kakšnem stanju in okoliščinah se natus nahaja. Če bi bila ti zdaj poročena, bi tole lahko gladko pomenilo tudi ločitev. Še posebej, če bi se vključil tudi Uran.

    During this time relationships become a source of challenge and even difficulty, which may point the way for changes that you have to make within yourself. Certainly there will be some significant change in your relationships; an old love relationship may be transformed in some way, or a significant new one may come along. But you will have to deal with several problems at this time.

    First of all you have a very strong desire for love now, which you express with urgency and compulsion. But in your haste you may latch on to the first person available and not wait for someone who is good for you. Also you may become so intensely fascinated by that person that you do not see him or her clearly. The problem is that you are under the influence of unconscious drives that are not operating according to your best interests. For example, if you are married or in a long-term relationship, even happily, you might suddenly become fascinated by another man, which could disrupt your stable relationship. But avoid the temptation to go with the other person, for this relationship will probably not be long lasting. Wait until this influence is well over before making a commitment to any relationship that comes to you now. Such a relationship is inherently unstable, at least for now.

    But an extracurricular affair is not the only challenge to an existing relationship. Strains and stresses that have existed for some time in your love relationships may come to the surface now. Jealousy, possessiveness, unwillingness to grant the partner freedom to be himself – all these may become sources of tension within your relationship. You may be either the perpetrator or the victim of these problems. The best procedure is to deal with these strains and try to communicate honestly about them, even if you feel that what lies at the bottom of the problem is too awful to be discussed. This influence brings both the necessity and the opportunity to completely transform your relationships. A bad one may end, but a good one will become deeper and more profound.

  42. zogca said

    Uran je, kakor jaz to razumem, samo tista sila, ki udari. Jaz to gledam skozi simboliko, pač, udari in tam, kjer so temelji trdni, ne poruši. Tam, kjer niso … Ne razbije Uran zakona sam po sebi, logično, da ne. On je samo tisto nenadno, kar udari. Se pa uranovska energija zelo gleda, ko se na natalu preučuje, kakšen zakon naj bi posameznik imel, pri vseh ločitvenih aspektih (ne ko se gledajo progresije, ampak karakter natusa) je Uran zmeraj zraven. Pluton dela tako, da uničuje, da bi nastalo novo in boljše. Saturn pa postavlja v situacije, da testira. Tako nekako laično.

    Torej je pri meni razbijal Uran, čeprav jaz ne verjamem, da je meni kdo razbil zakon – midva preprosto nisva bila en za drugega.

  43. zogca said

    Pri nas je tako kot pred nevihto.

    Kak dan je zunaj

  44. maxi said

    Certainly there will be some significant change in your relationships; an old love relationship may be transformed in some way, or a significant new one may come along.

    Tale stavek mi je zanimiv.

  45. zogca said

    Zadeva je res zdaj eksaktna, vidiš, ne bi niti vedela, če me ne bi tisto vprašala. Torej zdaj zadeva najbolj močno deluje, je delovala in še bo, ampak zdaj te dni najmočneje. Pri Luni, ki sem jo jaz pri sebi opisovala, je stvar še laže časovno opredeljiva oziroma je več možnosti, da deluje prav na tisti dan, ker Luna je pač hitrejša od Plutona. Ampak Pluton – zdaj tri mesece okoli ekzaktnosti je to najmočnejši vpliv. Bomo videli, kaj točno se bo zgodilo, moraš poročati, kakšne bodo transofrmacije.

  46. zogca said

    Aja, še to naj dodam, kar sicer vedno pišem. Pluton niso dogodki od zunaj, Pluton je transformacija osebnosti. Ta njegova rušila sila deluje od znotraj, ne od zunaj.

  47. maxi said

    Bomo videli, kaj točno se bo zgodilo, moraš poročati, kakšne bodo transofrmacije.

    Danes vem samo to, da že od jutra analiziram. Ampak si ne dovolim, da mi to kvari občutje, pomalo kenslam, pomalo se tolažim; čist ok je, to si ti.

  48. maxi said

    Bomo videli, kaj točno se bo zgodilo, moraš poročati, kakšne bodo transofrmacije.

    Glede na to, da poteka “fight” od znotraj, se verjetno ne bo zgodilo nič. Razen tega, da bom iz dneva v dan bolj mirna, upam:mrgreen:

  49. zogca said

    Jaz ti to želim. Mi je žal, da sem še vedno premalo podkovana, da bi ti znala povedati več, ampak okej, že to je nekaj. Človek dobi vsaj malo distance do tega, kar se mu dogaja, ko ve, da je to zdaj pač takšno obdobje, ki ga bo predelal in se bo končalo. Manj imaš občutek, da si ujet v nekaj.

  50. maxi said

    Yp, hvala ti. Ta teden še imam v četrtek eno zateženo zadevo (uuf, če dobro premislim je bil ta mesec prav fejst težek), potem se pa dogovorim za analizo.

  51. zogca said

    Pa kar povej, da že veš za kvadrat s Plutonom in vse tisto, kar sem ti že prej pisala. Tako boš izvedela več o tem dogajanju zdaj.

  52. trnovčanka said

    To da vsak drugi teden zboliš, to niso otroški virusi in bacili, ampak samo ti zboliš? Kaj mama pravi na to?

    Mama pravi, da je to psiha, ker nimam vseh stvari pošlihtanih, zdravnica pa, da telo prihaja k sebi po dveh porodih. Malo dolgo prihaja k sebi se mi zdi.😉

  53. zogca said

    Verjetno ima kar prav. Če kaj, potem človeka stres prvi položi v posteljo. Zate pa vem, da nisi ravno najbolj flegmatične sorte, da ne moreš tisto – bo že. Pa boš morala, vsaj toliko, da si telo opomore.

    Mama pravi, da je to psiha, ker nimam vseh stvari pošlihtanih, zdravnica pa, da telo prihaja k sebi po dveh porodih. Malo dolgo prihaja k sebi se mi zdi.

  54. trnovčanka said

    Zate pa vem, da nisi ravno najbolj flegmatične sorte, da ne moreš tisto – bo že. Pa boš morala, vsaj toliko, da si telo opomore.

    A veš da se prav zavestno silim k temu. In se res malo ureja vse skupaj. Če že nimam vrtca sem vsaj dobila delo, ki ga lahko delam od doma, popoldne, ko je varuška (najdražji) doma. Pa še popolnoma so navdušeni nad mojim delom in bom zgleda dobila razširitev pogodbe = več dela = več €:mrgreen:

  55. zogca said

    Evo, vidiš!!! Mogoče na koncu ugotoviš, da je to celo najboljša rešitev tako zate kot za potomstvo.

Leave a Reply

 
