Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Porazna statistika!

Posted by zogca na marec 26, 2010

Ste kdaj slišali, da naj bi moški vsakih nekaj sekund pomislili na seks? Jaz sem. Večkrat. Vedno sem si rekla, da imam z moškim spolom vsaj nekaj skupnega. Kot vemo, z moškimi sicer že zelo dolgo nimam prav nič skupnega. Okej, mogoče ljubezen do nogometa. Nocoj pa sem na spletni strani Vizite prebrala naslednje: “Po podatkih neke raziskave, kar 54 odstotkov moških na seks pomisli približno enkrat na dan, 43 odstotkov nekajkrat na teden ali mesec, štirje odstotki moških pa na seks pomislijo zgolj enkrat mesečno.”

Če bi ga imela, bi mi takoj zdaj padel dol.

61 Responses to “Porazna statistika!”

  1. Nevenka said

    Najbrž je nekaj na tem.
    Menda energijo šparajo za bolj ustvarjalna področja, kariero in šport.
    Čustva in intima preveč ogrožajo in dajejo premalo priznanja, hvališ se pa itak lahko vedno…

  2. Tjasa said

    Po moje so to raziskavo delali na 20-40 let starih, potem pa transponirali podatke na CELOTNO populacijo moških: od tistih, ki še ne znajo misliti na seks, do tistih, ki so že nehali misliti na seks.

    Sicer pa – morda imam samo tako srečo, ampak poznam več NPB in SPB kot tistih, ki so s količino zadovoljne. To, da so moški ubrisani na seks, je po moje samo fama, ki sta jo razširila una dva alfa samca, ki sta ropotala okrog.

  3. lynx said

    Ste kdaj slišali, da naj bi moški vsakih nekaj sekund pomislili na seks?

    Ne vem kdo je ta mit razširil, ker je popolna bedarija. Druga teorija je mnogo mnogo bolj realna.

  4. romeno said

    Ni mi najbolj jasno kaj je pri tem poraznega🙂 Sicer pa bi teoretično lahko ženske vsakih 7 sekund pomislile na seks ne moški😆 saj je dokazano, da lahko delate več stvari hkrati medtem, ko moški tega nismo sposobni😆

  5. zogca said

    A ni to žalostno?😦

    To, da so moški ubrisani na seks, je po moje samo fama.

  6. zogca said

    Meni zdaj ni bila. Ker jaz gotovo pomislim na seks vsakih pet minut. Seveda zdaj ne v smislu, da bi to počela, iz tega sem čisto ven in ne bi prenesla, če bi se me kdo dotaknil, ampak na seks pa mislim toliko, kot sem nekoć, torej non stop.

    Druga teorija je mnogo mnogo bolj realna.

  7. zogca said

    :mrgreen:

    hvališ se pa itak lahko vedno…

  8. zogca said

    Jaz sem res razočarana. Kot sem napisala, če bi ga imela, bi mi padel dol.

    Ni mi najbolj jasno kaj je pri tem poraznega

  9. lynx said

    Ker jaz gotovo pomislim na seks vsakih pet minut.

    Tega ti ne verjamem. Če nanj pomisliš vsako uro, je že veliko.
    Vsaj pri meni je to bolj odvisno od zunanjih vspodbud kot iz notranjih vzgibov. Tudi ne vem, kako lahko misliš na seks pri nekem miselno zahtevnem, dalj časa trajajočem delu, če nisi ravno toliko časa tešč kot ti.

  10. zogca said

    Če bi imel eno uro mojo glavo na ramenih, bi vedel, da mi lahko verjameš. Tako “dirty mind” pa verjetno res nima vsakdo.

    Tega ti ne verjamem. Če nanj pomisliš vsako uro, je že veliko.

  11. zogca said

    Z Jovo se greva danes basat s sušijem. Ampak ne morem pa obljubiti, da med sušijem ne bom mislila na seks. :mrgreen:

  12. zogca said

    Trenutno se mi prikazujejo sušiji.😉

  13. lynx said

    Da boš verodostojna, nam napiši, na kakšen način si o seksu razmišljala med 16,00 in 17,00 uro.
    Ni potrebno vseh dvanajst misli, dovolj bodo tri. 🙂

  14. maxi said

    Ker jaz gotovo pomislim na seks vsakih pet minut.

    Hmm….zase lahko rečem, da precej pogosto uro al pa dve:mrgreen: , ko res na minute fantaziram:mrgreen: , ampak skoz in skoz na pet minut, ta je močna, sploh za nuno.😛

  15. romeno said

    Kako že pravijo … pes, ki laja ne grize😆

  16. Tana said

    Ste kdaj slišali, da naj bi moški vsakih nekaj sekund pomislili na seks? Jaz sem. Večkrat.

    Odkrito priznam, da za takšne moške še nisem slišala. Pa tudi za ženske ne. Moje mnenje je, da so takšni moški bolj izjeme kot pravilo.

    Sem pa brala o moških in ženskah, ki so zasvojeni s seksom. Ampak to je verjetno drugo. Ker oni naj bi v resnici seksali in ne samo razmišljali🙂

    Jaz mislim, da so podatki iz tiste raziskave v Viziti kar realni.

    ampak na seks pa mislim toliko, kot sem nekoć, torej non stop.

    Nikoli kar tako ne razmišljam o seksu. No mogoče kdaj pa kdaj. Zdaj ko tole berem in pišem mi gre kar naprej po glavi🙂

    Vsaj pri meni je to bolj odvisno od zunanjih vspodbud kot iz notranjih vzgibov.

    Pri meni je enako, kot je napisal zgoraj Lynx. Se mi je že zgodilo, da sem gledala v kakšnega človeka, ki sem ga srečala in začela fantazirati o …. se mi je to enkrat zgodilo pri eni stranki in sem se tako zmedla, da za trenutek sploh nisem več bila pri stvari…..😳

  17. Tana said

    Da boš verodostojna, nam napiši, na kakšen način si o seksu razmišljala med 16,00 in 17,00 uro.

    Upam, da bo Žogca kmalu doma in poda poročilo. Me res zanima, kako to razmišlja🙂

  18. zogca said

    Danes je bilo (in ponavadi je tako, sploh odkar sem nuna):

    1. fafanje

    2. fafanje

    3. fafanje

    4. fafanje

    5. fafanje …

    Tič je pa vedno isti.😉

    Da boš verodostojna, nam napiši, na kakšen način si o seksu razmišljala med 16,00 in 17,00 uro.

  19. zogca said

    Je že!!!

    A hočete še slikovno poročilo z moje in Jovankine pojedine?

    Upam, da bo Žogca kmalu doma in poda poročilo.

  20. zogca said

    Ne, to pa jaz nikoli nisem! Tudi prej ne, ko nisem bila nuna. Ne pomnim, da bi se mi kdaj zgodilo, da bi nekoga videla in začela o njem fantazirati na takšen način.

    Se mi je že zgodilo, da sem gledala v kakšnega človeka, ki sem ga srečala in začela fantazirati o ….

  21. zogca said

    To sem danes že počela v mislih.😉

    Zdaj grem pa pomivat posodo. Ne, ni nevarnosti.😉

  22. Tana said

    Danes je bilo (in ponavadi je tako, sploh odkar sem nuna):

    1. fafanje

    jaz pa nikoli tako

    To sem danes že počela v mislih.😉

    in tudi tako ne.

    Si sploh tega ne predstavljam.

    Kot sem napiala, če mi je neki moški seksipilen, si lahko zamišljam, da s tem bi pa seksla in bilo bi uff…. ampak čisto kako bi to zgledalo pa si ne zamišljam.

  23. Tana said

    A hočete še slikovno poročilo z moje in Jovankine pojedine?

    Jaz hujšam🙂 oziroma naj bi… tako da me hrana ne gane🙂

  24. zogca said

    Ne? To je bila vedno moja najljubša zabava. Zdaj samo v mislih.

    jaz pa nikoli tako

  25. zogca said

    Ne, jaz pa to ne. Mora biti prav ena posebna energija, da jaz potem fantaziram. In sam videz mi tukaj ni dovolj.

    Kot sem napiala, če mi je neki moški seksipilen, si lahko zamišljam, da s tem bi pa seksla in bilo bi uff…. ampak čisto kako bi to zgledalo pa si ne zamišljam.

  26. zogca said

    Tole si pa morate ogledati!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/video-zajahala-ga-je-in-zgrmela-na-tla.html

  27. Tana said

    Ne? To je bila vedno moja najljubša zabava. Zdaj samo v mislih.

    Ni bilo mišljeno, da tega ne počnem tako. Ampak da ne mislim na to, na tak način🙂

    No, zdaj mi pa res gre samo še seks po glavi🙂 Ampak čisto tako,nič določene poze ali načini.

  28. Tana said

    Tole si pa morate ogledati!!!

    Tole sem pa pol ure nazaj gledala. Evo si nas čisto zrajcala🙂

  29. zogca said

    Sem jaz kriva?😉

    No, zdaj mi pa res gre samo še seks po glavi

  30. zogca said

    A ni noro, kako zelo sta brez občutka?

    Tole sem pa pol ure nazaj gledala. Evo si nas čisto zrajcala

  31. Tana said

    Sem jaz kriva?😉

    Malce si pa res pripomogla🙂

  32. zogca said

    Jaz nedolžna spet kriva. :mrgreen:

  33. Tana said

    A ni noro, kako zelo sta brez občutka?

    Ma, nikakve, niti občutka, niti za pogledat.

  34. Tana said

    Jaz nedolžna spet kriva.:mrgreen:

    Nekdo pa mora bit. In če nobenega drugega ni pri roki… si pač ti:)
    Takšna fajn tema, pa vsi moški so se poskrili, kot da se njih to sploh ne tika🙂

  35. zogca said

    Prav grozno.

  36. zogca said

    A ne? Samo en junak se je javil!!!

    Takšna fajn tema, pa vsi moški so se poskrili, kot da se njih to sploh ne tika

  37. Tana said

    Dva junaka🙂 vsaj zaenkrat.

    Da vidimo, keri si še upa🙂

  38. zogca said

    Ups, izpustila sem Romena. Dva, lynx in Romeno.

  39. Jazz said

    Evo me!😛

  40. Tana said

    Evo me!😛

    Sicer pozno, ampak nikoli ni pre(pozno)

    Sem slabo spala, nisem pa nič mislila na seks. Kaj pa to pomeni?😛

    Verjetno bo to, da imam danes delovno soboto.🙂 Nimam druge razlage, hahaha….

  41. zogca said

    Zdaj še priznaj.😉

    Evo me!

  42. zogca said

  43. webmaher said

    Tana tebe bi blo treba mal zmasirat:mrgreen:
    Žogca hitr pejt v zvezde gledat kaj pravijo😆

  44. Jazz said

    Evo priznam!
    Ampak.Kako uredit to v sebi,da ko se bova s Tano učila citirat,me bo mogoče v mislih naskakovala…

  45. Tana said

    Tana tebe bi blo treba mal zmasirat:mrgreen:

    web, ne mal, danes sem potrebna ene orng masaže.🙂

  46. Tana said

    Ampak.Kako uredit to v sebi,da ko se bova s Tano učila citirat,me bo mogoče v mislih naskakovala…

    Jazz, če se boš hotel naučiti, boš pač to moral vzeti v zakup🙂

  47. maxi said

    A mi kdo najde koma, ki ga iščem, pa ne vem naslova izvaja ga pa Pink – ta čist, čist tanov.😀 Saj vem, da boste vsi skočili brž iskat😆😆

  48. maxi said

    komad:mrgreen:

  49. zogca said

    Je to, Maxić?

  50. zogca said

    Ali pa ta? Ta komad je menda pred kratkim pela pri Oprah, zato je mogoče nov.

  51. maxi said

    Ne nobeden ni pravi, še en novejši je, hvala vseeno.

  52. zogca said

    Poišči in nalepi. Tale I don’t believe in you se mi je pa res ekspresno prikupila.

  53. maxi said

    Yea, nalepim, ko najdem.

  54. zogca said

    Pa saj ne more biti tako težko. Jaz sem drugače vpisala Pink in 2010.

  55. maxi said

    Komad poslušam zdaj nekaj dni na radiu in nikoli ne slišim celega, razen prvič – ko me še ni tako pritegnil, da bi poslušala besedilo.
    Vse sem preiskala pod 2010, lahko da je res tako nov, da ga še ni na netu, lahko pa tudi da sem pevko falila – čeprav dvomim.
    Začne se zelo temparamentno z ra ra ra ra ra raa….

  56. maxi said

    Unbeliveble!! Našla….hehe

  57. maxi said

    Sploh ni tako nov, je pa dober….🙂

  58. maxi said

  59. maxi said

    Ni ravno za nune, no:mrgreen:

  60. zogca said

    Bom preposlušala in javim.

    Ni ravno za nune

  61. zogca said

    Ni slaba, ni mi pa spet uaaauuu. Jo bom še parkrat poslušala, mogoče se mi prikupi kot tista zgoraj.

Leave a Reply

 
