Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Še en žur za Žogco!

Posted by zogca na marec 22, 2010

20 Responses to “Še en žur za Žogco!”

  1. zogca said

    Al’ sutra, sutra je novi dan.
    Čitav život do sutra, cijeli roman do jutra.
    Pusti sad to,
    jednom netko će doći, doći da ostane.
    Možda baš ja, tko to sada zna?
    Ima još vremena.

    Čim prej moram kupiti vstopnico, da ne bo spet kakšnih neprijetnih presenečenj.

    Še eno uro zdržim pred računalnikom, potem pa šibam po dežju skakat od enega salona do drugega. Salona s keramičnimi ploščicami, da ne bo kdo mislil, da se grem lepotičit.😉

  2. zogca said

    ZANIMA ME VAŠE MNENJE.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6113687

  3. zogca said

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. zogca said

  7. maxi said

  8. maxi said

    Pazi ta refren:

    Ugasi me,zar ne vidiš da gorim?
    Smiri me,zar ne znaš da se bojim?
    Povedi me,sa tobom ću do kraja…

    🙂🙂

  9. zogca said

    Fantastičen, kajne???

  10. maxi said

    Poželjiv.:mrgreen:

  11. zogca said

    Mene noće pogasit!!!

  12. maxi said

    Nun se ne (sme) gasi(t).

  13. zogca said

    A ni to malo žalostno?😉

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. zogca said

  17. Kanja said

    komentar na govor Dragana Buliča. A ga sploh morem komentirat? Obrnil se mi je želodec, pa ne zato, ker sem, kot je splošno znano, velika fenica Plavega orkestra.

    Buliču grejo v nos točno določeni tuji glasbeniki (kot je bilo obdelano že na MON-u). Ni se obregnil niti ob Lucienne, niti ob katie lani. Meni je delitev glasbe po nacionalnosti sploh mimo. Oz, še bolj žaljivo, če si nestrpen samo do ene vrste narodnosti.

    Pa kaj je mel on za očitat Kresalki in vesni Milek in Jonasu, da so šli na koncert od Plavega orkestra, na billyse pa ne? A ne gre načeloma vsak na tist koncert, ki mu paše? A zdej boš moral iti na nek koncert, samo da podpreš izvajalca, čeprav ti njegova glasbe ne sede? čemu že?

    Koga ni videl na odru viktorjev? Vilija Resnika? Giannija Rijavca? Kwa sta pa tadva dosegla? Kolk dvoran napolnila? Kakšne hopa cupa komade pa mata, halo?

    Tisto z legendo je bilo pa najboljše. Kot pravi ena na MON-u – legendi ljudje vstanejo spontano in ne na zahtevo.

  18. zogca said

    To je tudi moje mnenje. En Bulič mi bo določal, na katere koncerte bom jaz hodila za svoj denar? Mislim, veliko si upa, prav res.

    Pa kaj je mel on za očitat Kresalki in vesni Milek in Jonasu, da so šli na koncert od Plavega orkestra, na billyse pa ne? A ne gre načeloma vsak na tist koncert, ki mu paše?

  19. zogca said

    Res ne vem. Iz nekih principov mogoče? Jaz se v glasbi teh principov res ne bom šla, nobenih principov. Grem na tiste koncerte, na katerih vem, da bom uživala. Pa dvomim, da je od takšne akcije njegovega tipa kakršenkoli efekt.

    A zdej boš moral iti na nek koncert, samo da podpreš izvajalca, čeprav ti njegova glasbe ne sede? čemu že?

  20. zogca said

    Podpis!!! Jaz sicer nisem gledala Viktorjev, sem pa prebrala, da je hotel, da mu vstanejo in sem si mislila … WTF???

    Kot pravi ena na MON-u – legendi ljudje vstanejo spontano in ne na zahtevo.

Leave a Reply

 
