Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prebujanje hormonov – drugič!

Posted by zogca na marec 22, 2010

Pred dobrim tednom dni sem na blog dala nekaj lepih fotografij Jasona Lewisa in na ta način prebudila hormon ali dva svojih zvestih bralk. Ker imam tudi zveste bralce in se spodobi, da tudi njihovi hormoni dobijo malo spodbude …

Monica, seveda Monica. Ona v bistvu pomeni veliko spodbude, tako zelo je namreč lepa in očitno kani lepa tudi ostati. Italijanska igralka in manekenka zdaj šteje že 45 let in je v resnici še lepša, kot je bila pri 25-ih.

Pa tudi znova bo postala mama. Z možem Vincentom Casselom že imata petletno hčerko, ki ji je ime Deva.

Mogoče bo tudi v drugo pokazala svoje nosečniško telo.

Fotografije so iz februarskega izvoda revije Max.

Mah! Ali sploh ima smisel, da karkoli pišem? Vsi boste samo gledali fotografije.

39 Responses to “Prebujanje hormonov – drugič!”

  1. lynx said

    Ima smisel, da zopet komentiram Monico? 🙂
    Lahko pa popraviš zatipkanje iz objave. 😉

  2. zogca said

    Kje so napake? Sem prebrala za seboj in nisem videla nič.😦

  3. maxi said

    Kje so napake?

    Pa tudi znova bo postala postala.😉

  4. zogca said

    Hitim popravljat.😉

  5. asdf said

    v tistem kar sem jaz gledal ni nobene napake.

  6. zogca said

    Samo fotografije, a ne?😉

    v tistem kar sem jaz gledal ni nobene napake.

  7. webmaher said

    Kate je samska, kje so slike😆

  8. zogca said

    Bomo kaj poiskali in objavili. Potem pa šli pecat.:mrgreen:

    Kate je samska, kje so slike

  9. zogca said

    Še malo za hormone.😉 Gola Kate Moss.🙂

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/mokra-kate-buri-mosko-domisljijo.html

  10. zogca said

    Brezposelni moški: ‘Ženske, potrebujete moža za en dan?’

    http://24ur.com/novice/gospodarstvo/brezposelni-moski-zenske-potrebujete-moza-za-en-dan.html

    Super ideja!!! Da si najameš nekoga, ki ti pride opravit moška dela. Seveda brez seksa, me nune ga ne potrebujemo. Me čudi, da se tega pri nas nihče ne gre. Ko potrebuješ mojstra za kaj, skoraj nihče noče priti in delati. Za denar, seveda. Še dobro, da sem odkrila tisto firmo, ki se s tem ukvarja, sem že nekje enkrat nalepila link. Oni bodo k meni prišli marsikaj naredit. Ko končam obnovitvena dela.

  11. webmaher said

    Mene se lahko najame za kuhanje in pitje kave ter računalniške nasvete pa kakšno žarnico bi tut še zamenjal😆

  12. zogca said

    Za kuhanje so restavracije, kavo pijem lahko tudi sama, žarnice znam zamenjati (razen z onimi nad napo so težave), kar pa se računalništva tiče … Your help will be needed. Počakaj, da se po teh obnovitvenih delih postavim finančno na noge, takrat bom kupovala nov računalnik in bom potrebovala pomoč.

  13. zogca said

    Zdajle šibam plačat ploščice. Uboga jaz. Potem pa še trikrat toliko za delo, ampak to šele naslednji mesec. Še dobro, da je pomlad, bom lahko travo jedla.:mrgreen:

  14. romeno said

    Super ideja!!! Da si najameš nekoga, ki ti pride opravit moška dela. Seveda brez seksa, me nune ga ne potrebujemo. Me čudi, da se tega pri nas nihče ne gre. Ko potrebuješ mojstra za kaj, skoraj nihče noče priti in delati. Za denar, seveda. Še dobro, da sem odkrila tisto firmo, ki se s tem ukvarja, sem že nekje enkrat nalepila link. Oni bodo k meni prišli marsikaj naredit. Ko končam obnovitvena dela.

    Delo se plača. Tako ali drugače😆

  15. Jazz said

    🙂

  16. zogca said

    Raje tako kot drugače.😉

    Delo se plača. Tako ali drugače.

  17. Spider said

    Grozljiva tema:

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6103869,page=1

  18. zogca said

    To ni več aktualno. Smo pa sodelovali, ko je bilo.😉

  19. Janis said

    Jsz se zelo težko poistovetim s tem, da je seks manipulacija in plačilno sredstvo, ker ga jaz nikoli v življenju nisem tako dojemala.

  20. zogca said

    Jaz se z marsičem, kar se piše po forumnih, težko poistovetim. Hvalabogu.

  21. zogca said

    Saj gospa nocoj nadaljuje!!!

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6120976

  22. Spider said

    uahahahhaaa

    Pred leti so ženske na starševskem čveku strokovno ugotovile, da imajo grde ženske najbolj trdne veze, lepe ženske so pa samske, ker se jih moški bojijo.

  23. lynx said

    Pred leti so ženske na starševskem čveku strokovno ugotovile, da imajo grde ženske najbolj trdne veze, lepe ženske so pa samske, ker se jih moški bojijo.

    Tudi moje “nestrokovno” mnenje je, da so na splošno zveze “privlačnejših” ljudi bolj rizične. Ker so lepši ljudje samozavestnejši in jih je manj strah izgube partnerja, pa tudi bolj so na udaru glede osvajanja in skušnjav.

  24. Jazz said

    No,zdaj pa končno vem,zakaj se je moj zakon razletel… Preveč lep! :mrgreen:

  25. Spider said

    Lynx, po moje samozavest in zunanjost nista povezana. Samozavest je predstava, ki jo ima človek o sebi in ni nobene nuje, da se ta predstava sklada z objektivno realnostjo.

  26. maxi said

    Samozavest je predstava, ki jo ima človek o sebi in ni nobene nuje, da se ta predstava sklada z objektivno realnostjo.

    Ni nuja… je pa pogosto dejstvo v življenju.

  27. zogca said

    Samozavest je že sama po sebi privlačna.

    Samozavest je predstava, ki jo ima človek o sebi in ni nobene nuje, da se ta predstava sklada z objektivno realnostjo.

  28. zogca said

    Tako je. Gre za to, da ti nekoga, ko ga spoznaš, ne poznaš. In če ga vidiš, kako mu je neprijetno, da bi se raje pogreznil sam vase, ko vidiš, kako dvomi sam vase, se moraš vprašati – kaj ta človek ve o sebi tako slabega, da se tako malo ceni. In obratno, če nekdo je samozavesten, to samozavest na nečem bazira. To ni nujno lep videz, nekaj pa gotovo je.

    Ni nuja… je pa pogosto dejstvo v življenju.

  29. Spider said

    No, s tem se pa zelo strinjam, Zogca.

  30. Spider said

    Še nekaj sem opazil:

    Izrazito nesamozavesten človek, ki ima o sebi zelo slabo mnenje, ima o meni še slabšega, če mu pokažem, da pri njem vidim kvalitete, ki jih sam ne vidi.

  31. zogca said

    O tem pa nič ne vem. Nikoli nisem razmišljala v tej smeri.

    Izrazito nesamozavesten človek, ki ima o sebi zelo slabo mnenje, ima o meni še slabšega, če mu pokažem, da pri njem vidim kvalitete, ki jih sam ne vidi.

  32. zogca said

    Trudna Monika Beluči pozirala polunaga za Veniti Fer

    http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/182327/Trudna-Monika-Beluci-pozirala-polunaga-za-Veniti-Fer

  33. lynx said

    Ni nuja… je pa pogosto dejstvo v življenju.

    Točno tako. Ste se kdaj vprašali, zakaj je dosti debelih ljudi zakompleksanih, zakaj jih toliko podlega lepotnim operacijam?
    Poleg prijetnega videza pa seveda na samozavest vplivajo še drugi dejavniki, ki z njim nimajo veze. Naprimer uspeh, status, znanje, moč in denar.

  34. lynx said

    Trudna Monika Beluči pozirala polunaga za Veniti Fer

    Joj kako mi je smešno to posrbljanje imen. 🙂

  35. lynx said

    Znaš da je prestao Bred pit?
    Znam, ali je počeo pit Sampras. 🙂

  36. zogca said

    Mene ni, jaz sem na to navajena.

    Joj kako mi je smešno to posrbljanje imen.

  37. zogca said

    Še malo večja, da se bolje vidi.

  38. Spider said

    Moje mnenje gelde prve teme Zgrožene in prvega seksa je drugače tako:

    Ko je jasno, da sta par, je vsako zavlačevanje s seksom odveč.

  39. zogca said

    Mah, jaz že dva dni sploh ne morem pisati na forum. Mi napiše, da je moj odgovor lahko e-slama. To se je že dogajalo enim prej, Izbrani na primer, pa se je potem nehalo. Tako da ne vem, ali se bo ali se ne bo. Trenutno lahko samo berem.

Leave a Reply

 
