Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubosumje, nasilje in celo smrt!

Posted by zogca na marec 21, 2010

V dveh letih, odkar v ofsajdu pišem ta blog, smo na njem po dolgem in počez prečesali skorajda vse teme, ki so tako ali drugače povezane z ljubezenskimi odnosi, vendar se, če me spomin ne vara, nikoli nismo dotaknili ljubosumja. Ne vem, koliko spremljate trače in črno kroniko (kajti ta novica je bila oboje), ampak prejšnji teden je v Beogradu maneken Filip Kapisoda ustrelil pevko Ksenijo Pajčin, potem pa naredil samomor. Bila sta par in on se bil povsem očitno odločil, da pevke ne bo imel nihče, če je ne more imeti (samo) on. Kot motiv za zločin so zelo hitro navedli ljubosumje. Še posebej zato, ker ju je v dnevih pred umorom in samomorom policija obiskala kar dvakrat. Enkrat je namreč Filip vdrl v stanovanje, drugič pa sta se za štirimi stenami “samo” prepirala in pretepala. Ksenija je obakrat naredila usodno napako, ko je policistom rekla, naj se ne vpletajo, ker se imata rada in bosta težave rešila sama. Če dobro pomislim … Ne samo, da na blogu nikoli ni bilo debate o ljubosumju, tudi o nasilju v zvezi ne.

Ker je Ksenija veljala za eno najlepših Srbkinj in je svojim res obupnim pevskim sposobnostim navkljub bila nenehno prisotna v medijih, je bil odziv na njeno smrt res velik. Kot se tudi spodobi, so mnogi mediji začeli ženske opozarjati, da takšne usode sploh niso tako redke, da se to dogaja vsak teden, le da žrtve ne živijo v soju žarometov.

V Blicu oziroma v eni izmed revij, ki jih Blic izdaja, so objavili tudi intervju z doktorjem Zoranom Milivojevićem, ki je med drugim povedal tudi naslednje: “Ljubosumje je nekaj povsem normalnega, če se izraža v neki razumni meri, nikakor pa ni dokaz ljubezni. Ljubosumni so tako moški kot ženske, vendar to kažejo na drugačen način. Ženske bolj iskreno, jočejo, hočejo razlago, pogovor, medtem ko moški ne priznajo, da so ljubosumni.” Milivojević pravi, da moški trdijo, da niso ljubosumni, oni menda samo ne dovolijo, da bi jih ženske vlekle za nos. Agresivni so do svojih izbrank, medtem ko je ženska jeza ponavadi usmerjena k tretjim osebam. Za ljubosumje pa Milivojević krivi strah, da nas bo patrtner nehal imeti rad in bo odšel. Ljubosumni ljudje namreč menijo, da si ne zaslužijo ljubezni, ta strah pa je globok in ponavadi izvira iz otroštva.

Tako nekako naj bi bil po Milivojeviću videti ljubosumen človek. Nenehno išče dokaze ljubezni. Ves čas gleda v telefon in čaka klic. Obseden je s tem, kod hodi in kaj počne njegov partner oziroma partnerka. Nenehno želi potrditev tega, kako zelo pomemben je. Daljša kot je zveza, teže je ljubosumje držati pod nadzorom in ko pride do nasilja, Milivojević seveda svetuje, da zvezo končamo. Zelo zanimiva oziroma verjetno kar najbolj zanimiva (ker vse drugo mi je na nek način logično) pa je Milivojevićeva ugotovitev, da je takšno (nedvomno patološko) ljubosumje nemogoče “zavohati” že na začetku zveze.

Kakšne so vaše izkušnje z ljubosumjem? Meni na srečo ta zelena pošast (kot bi rekli Američani) nikoli ni krojila življenja. Oba partnerja sem si izbrala takšna, da sem jima lahko povsem zaupala in res nikoli nisem bila v skrbeh, da bi me lahko varala. In tudi zanju verjamem, da nikoli nista bila v skrbeh zaradi mene. V zvezi, v kateri ne bi vladalo takšno zaupanje, pa ne bi niti hotela biti. Če česa, potem ne prenesem nenehnega strahovanja, norenja, zasliševanja, skratka vsesplošne psihoze.

Pevko so včeraj pokopali. Dan prej tudi njenega morilca. Mediji bodo zgodbo seveda “glodali” še naprej. Malo prej sem naletela na članek z naslovom Od strasti do smrti, ki zelo lepo opisuje, kako zelo bolna sta bila od te svoje ljubezni, ki je na koncu oba stala smrti. Javnost ju bo pozabila, starši nikoli, danes pa se takšna zgodba dogaja nekim drugim parom … Še za konec. Meni osebno bo še nekaj časa ostala v spominu zaradi izjave: “Oprsje je moje, samo plačala sem ga.” Peti pa res ni znala.

138 Responses to “Ljubosumje, nasilje in celo smrt!”

  1. zogca said

    Da ne bo kdo mislil, da neopravičeno blatim njene pevske sposobnosti. Je pa v videu moč videti veliko oblin.😉

  2. zogca said

    Še ena njena mojstrovina.

    Ja bih svaki dan, dečko mi je umoran …

  3. Lynx said

    Pred kratkim sem, zanimivo na Monu, prebral misel o ljubosumju. Pravi, da je kot sol, malo je mora biti, če je je preveč, je jed uničena.

  4. zogca said

    Pa še res je. Jaz že dolga leta pravim, da malo jo mora biti, ker če je niti za drobec ni, potem je zveza mrtva. Če vidiš, da tvoj moški eno požira z očmi, tebi pa dol maha in razmišljaš o tem, kako boš šla na burek, je to zame mrtva zveza. Čim se pa ti drobci začnejo spreminjati v žlice in potem v lonce … Mene to res potem spomni na psihozo oziroma shizofrenijo ali kako se že temu reče.

    Pravi, da je kot sol, malo je mora biti, če je je preveč, je jed uničena.

  5. Spider said

    Ma kaj je res ona imela 33, on pa 22? kaj je sploh počela s takim mulcem..

  6. zogca said

    Ne, ni imela 33 let, ampak 32. To Srbi hočejo človeka na vsak način postarati. Čim dopolniš 32 let, jih imaš zanje že 33. Ona je bila rojena decembra 1977, torej je imela ravno dobrih 32. On pa jih je res imel 22.

  7. zogca said

    Seksala.😉

    kaj je sploh počela s takim mulcem..

  8. lynx said

    Seksala.

    Saj to pa je edino, kar si lahko obetaš od takega smrkavca. 😉 Pa še tu smo starejši, vsaj po kvaliteti, menda v prednosti. 🙂

  9. zogca said

    Ona je po revijah govorila, da menda on to zelo obvlada. Res ga je hvalila. Na sploh je ona za medije govorila veliko in preveč. Bom kaj kopirala, samo da najdem.

    Pa še tu smo starejši, vsaj po kvaliteti, menda v prednosti.

  10. zogca said

    Filip voli da ga šamaraju, pa sam to i radila. Kada smo počeli da se zabavljamo, mnogi su me pitali šta mi to treba i da li sam normalna … Meni je sa njim bilo lepo. Mada, umeli smo i da se potučemo. Ja ga lepo izezam, a onda ga išamaram i prebijem. Pesnice i šamari …

    Ena od njenih izjav.

    Potem je enkrat izustila “nije on tako glup kao što izgleda.” To ni bil kompliment, da se razumemo.

  11. zogca said

    A kdo gleda Slovenija ima talent? Sem pričakovala, da mi oddaja ne bo sedla, ampak mi je všeč.

  12. maxi said

    Pa še tu smo starejši, vsaj po kvaliteti, menda v prednosti.

    Jaz sem tudi že mlela, ali bi bilo to odvisno od let? Ali so eni preprosto za to rojeni in drugi ne.

  13. Lynx said

    Jaz sem tudi že mlela, ali bi bilo to odvisno od let? Ali so eni preprosto za to rojeni in drugi ne.

    Seveda je odvisno tudi od talenta. Vsak posameznik z leti sigurno napreduje, domet imamo pa različen.

    A premlevaš o teniškem sparing partnerju?

  14. webmaher said

    un mulc kje Kleptona zapel pa un na koncu s sedmimi otroki je pa sploh car…22 let, 7 otrok, glas pa kot iz pravljice..kaj praviš Žogca😆
    pa ne koj odgovorit, 20 minut še za tvoje navij da Sampdorio natolčejo😆
    Pa na Denija ne pozabi…..Krejna seveda😆

  15. maxi said

    A premlevaš o teniškem sparing partnerju?

    Ne, nikoli.🙂 To mi je daleč od pomembne življenske izbire.

    Seveda je odvisno tudi od talenta. Vsak posameznik z leti sigurno napreduje, domet imamo pa različen.

    Strast je tista, ki šteje. Pa ne gre za strast zgolj skozi sexualnost. Tisto splošno do življenja. Eni ljudje preprosto s strastjo živijo…
    Ma je pa res, da z leti pridobivamo – edina prednost let:mrgreen:

  16. webmaher said

    Maxi a spet tenis treniraš, jaz bi te izzval na dvoboj, če boš uvidevna in mi ne boš zavezala kravate😆
    ajej Žogca sam še osem minut in izgubljaš …😦

  17. asdf said

    oj!
    bom ljubosumje komentiral, fuka se mi ne ljubi.
    če je tvoj ljubi z očmi na drugi, kje je problem? kaj ljubosumje spremeni? boriti se je treba, da pokažeš, da je tvoja last?
    če ima moja draga oči na drugem, je to njen problem. če želi oditi z njim, je to njena pravica. ni moja lastnina, je moja ljubezen. preživel bom brez nje, če tako hoče, jaz pa sem z njo, ker tako želim. če tega ne vidi, ali je podoba zbledela, ni potrebe, da bi se za kaj boril ali karkoli dokazoval. zame ljubosumje ni izpovedovanje ljubezni, ampak pomanjkanje le te.
    lp

  18. zogca said

    Tako jaz mislim.

    Ali so eni preprosto za to rojeni in drugi ne.

  19. maxi said

    Če ima moja draga oči na drugem, je to njen problem. če želi oditi z njim, je to njena pravica. ni moja lastnina, je moja ljubezen. preživel bom brez nje, če tako hoče, jaz pa sem z njo, ker tako želim. če tega ne vidi, ali je podoba zbledela, ni potrebe, da bi se za kaj boril ali karkoli dokazoval. zame ljubosumje ni izpovedovanje ljubezni, ampak pomanjkanje le te.

    V bistvo zadet komantar Asdf!! Tako si zadevo predstavljam (tudi)jaz, sem si obljubila, da prvi, ki bo ljubezen razumel na tak isti način, ga poročim! :mrgreen😆

  20. zogca said

    Meni je bila najbolj všeč Petra.

    kaj praviš Žogca

  21. zogca said

    Oja, sem gledala Dennija!!!

    Pa na Denija ne pozabi…..Krejna seveda

  22. zogca said

    Absolutno. Ampak ko si zaljubljen, to seveda boli. Ljubosumje je prisotno, nekaj malega že, vsaj jaz tako mislim, ampak normalen človek ve, da tisti drugi ni njegova lastnina in se temu primerno tudi vede.

    ni moja lastnina, je moja ljubezen. preživel bom brez nje, če tako hoče, jaz pa sem z njo, ker tako želim.

  23. maxi said

    Maxi a spet tenis treniraš, jaz bi te izzval na dvoboj, če boš uvidevna in mi ne boš zavezala kravate😆

    Bova imela pred dvobojem vsaj dva treninga, da vidim s čem imam opravka.:mrgreen:

  24. zogca said

    Tako, da ga ne bo stisnilo? Jaz mislim, da nikomur, ki je zaljubljen, ni vseeno in nič slabega, če mu ni vseeno.

    Tako si zadevo predstavljam (tudi)jaz, sem si obljubila, da prvi, ki bo ljubezen razumel na tak isti način, ga poročim!

  25. zogca said

    Ha ha ha, se je že začelo.😉

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6113491

  26. maxi said

    Tako, da ga ne bo stisnilo? Jaz mislim, da nikomur, ki je zaljubljen, ni vseeno in nič slabega, če mu ni vseeno.

    Ne govorimo o zaljubljenosti, tisto (do)živimo vsi v zamaknjenen stanju. Govorimo o ljubezni, ko ta živi med dvema. Seveda te stisne, normalno. Ampak gre za to, da ga ne ustavljaš če želi odditi. In kot pravi Asdf, ni moj problem, če on lazi za drugimi oz. če želi odditi…preprosto spustiš iz rok in srečno.

  27. zogca said

    Jaz kot odsotnost ljubosumja smatram stanje, ko je človeku vseeno. To je moje videnje odsotnosti ljubosumja. Vseeno ti pa seveda ni, če ljubiš ali si zaljubljen. To, da najedaš, piješ kri, zaslišuješ, zasleduješ in podobno, to je pa zame že patološka zadeva.

  28. asdf said

    “Tako si zadevo predstavljam (tudi)jaz, sem si obljubila, da prvi, ki bo ljubezen razumel na tak isti način, ga poročim!”

    hm- je to ženitna ponudba? a te lahko najprej na badmintonu testiram?😉
    saj je podobno kot tenis- samo perje namesto kosmatega- kot angeli in parkli…

  29. zogca said

    Maxi mi krade moške!!! :mrgreen:

    hm- je to ženitna ponudba? a te lahko najprej na badmintonu testiram?

  30. maxi said

    Dobro nima veze, jaz zadevo razumem isto kot Adsf. Kar pomeni, da mi ni vseeno (če sem z njim potem mi ni) lahko pa vedno gre če želi.

    To, da najedaš, piješ kri, zaslišuješ, zasleduješ in podobno, to je pa zame že patološka zadeva.

    To je patološko. Imaš pa še cel kup pred faz, ki so nekaterim normalne, meni ne. Jaz sem to (pre)živela. In nihče več me ne bo gušil.

  31. zogca said

    Seveda lahko gre. Saj jaz nisem njegov lastnik.

    Kar pomeni, da mi ni vseeno (če sem z njim potem mi ni) lahko pa vedno gre če želi.

  32. asdf said

    “Jaz kot odsotnost ljubosumja smatram stanje, ko je človeku vseeno.”

    jaz ljubezen razumem tako, da je človek, ki ga ljubiš srečen. če je to z nekom drugim, mu lahko zaželiš srečo in si vesel, ker je srečen..nesebično… to je zame prava ljubezen. želeti, da bi bil srečen tisti, ki ga ljubiš. tudi, če ne s teboj… in to je daleč od tega, da ti je zanj vseeno…

  33. maxi said

    hm- je to ženitna ponudba?

    Khm…obljubam sebi sem najbolj zvesta. :mrgeen: Pa tako težko je najt takšnega, ki isto vidi/misli. :mrgren:😛

    a te lahko najprej na badmintonu testiram?😉

    Jeaaa! :)…celo leto se že spravljam igrat badmington!!

  34. webmaher said

    ASdf pa ornk jo zbadmintonirej, da bo pol ona do mene bolj uvidevna, vedoč, kako je to hudo:mrgreen:
    Žogca moje sožalje, kola krenula nizbrdo od onega poraza Z Bayernom v Ligi prvakov…boš morala tja osebno pa po mizi udarit😆
    Jaz potem ko sem dvaX na dan dobil, nikoli nisem bil ljubosumen:mrgreen:

  35. maxi said

    jaz ljubezen razumem tako, da je človek, ki ga ljubiš srečen. če je to z nekom drugim, mu lahko zaželiš srečo in si vesel, ker je srečen..nesebično… to je zame prava ljubezen.

    Uuuf, zdaj bom pa resno razmislila, kako priti do tebe!:mrgreen:

    želeti, da bi bil srečen tisti, ki ga ljubiš. tudi, če ne s teboj… in to je daleč od tega, da ti je zanj vseeno…

    To je zame višek človeškega dojemanja okoli teh stvari…pa še moški jih piše…😳

  36. zogca said

    Kako?

    Jaz potem ko sem dvaX na dan dobil, nikoli nisem bil ljubosumen

  37. zogca said

    Tako pa jaz ne razumem te eros ali romantične ljubezni. Ta ljubezen je vedno tudi sebična in se mi zdi čisto logično, da človek ne razmišlja v stilu – naj bo drugje in naj bo srečen. Ja, potem čez leta že, ko mine tisti eros in imaš človeka res rad kot človeka, dokler pa ga gledaš tudi v tem partnerskem in romantičnem smislu pa ne.

    jaz ljubezen razumem tako, da je človek, ki ga ljubiš srečen. če je to z nekom drugim, mu lahko zaželiš srečo in si vesel, ker je srečen..nesebično… to je zame prava ljubezen. želeti, da bi bil srečen tisti, ki ga ljubiš. tudi, če ne s teboj… in to je daleč od tega, da ti je zanj vseeno…

  38. maxi said

    Kako?

    Tako, tipično!🙂

  39. zogca said

    Ti bomo dali naslov.:mrgreen:

    Uuuf, zdaj bom pa resno razmislila, kako priti do tebe!

  40. zogca said

    A dva X sta dva seksa ali kako?

    Tako, tipično!

  41. webmaher said

    Maxi nekomu je zgleda veliko stalo do tebe, zdej pa nč čakat, takoj badmintonirat na polno:mrgreen:
    Zogca kaj ti ni jasno, dvaX v zvezde poglej pa še ene 10X preber, ni hudič da ti pride…:mrgreen:

  42. zogca said

    Razumem, ko si dvakrat na dan dobil ta malo.

  43. zogca said

  44. asdf said

    “Tako pa jaz ne razumem te eros ali romantične ljubezni.”

    v tej tako ali tako ni ljubosumlja! je strast, predanost, pričakovanje, želja….

    “To je zame višek človeškega dojemanja okoli teh stvari…pa še moški jih piše…”

    meni se tudi zdi, da sem višek😉 naslov lahko dobiš od žoge, perje pa tepem dvakrat na teden- vabljena- je kr hudo… tenis na potenco- singli sploh…

    žoga!, ne samo da ti krade mene, še tipa iz 2028 ti speljem, pa lahko greš v samostan😀

  45. webmaher said

    ali pa obratno, važno da ni bilo dolgotrajnih pogajanj ali glavobolov:mrgreen:
    razumeš se ti na zvezde, upam da boš to še nadgradila😆

  46. Lynx said

    Strast je tista, ki šteje. Pa ne gre za strast zgolj skozi sexualnost. Tisto splošno do življenja. Eni ljudje preprosto s strastjo živijo…

    Strast res dela ljudi privlačne, ker je povezana z voljo in energijo. S strastjo v seksualnem smislu je podobno, se pa lahko v odnosu do iste osebe s časom spreminja.
    Hipotetično (velikokrat tudi praktično) je možno, da je nekdo za nekoga (ženo-moža) hudo dolgočasen, za nekoga drugega (ljubico-ljubčka) pa strasten in neustavljivo privlačen.

    V bistvo zadet komantar Asdf!! Tako si zadevo predstavljam (tudi)jaz, sem si obljubila, da prvi, ki bo ljubezen razumel na tak isti način, ga poročim!

    hm- je to ženitna ponudba?

    Tudi jaz sem tako razumel. 🙂

  47. webmaher said

    sicer pa nekateri pozabljate kaj vse ste že zapisali na tem interesantnem Žogcinem blogu, tko, da ni težko najti pravih besed …😆

  48. maxi said

    v tej tako ali tako ni ljubosumlja! je strast, predanost, pričakovanje, želja….

    Brez komentarja…pa to je TO.
    Zdaj pa menda res zgledam fascinirana:mrgreen:

    meni se tudi zdi, da sem višek😉 naslov lahko dobiš od žoge, perje pa tepem dvakrat na teden- vabljena- je kr hudo… tenis na potenco- singli sploh…

    Hvala za vabilo…mogoče pa enkrat res.🙂 Verjamem, da ni lahko, športa jaz ne podcenjujem.

  49. zogca said

    😆 in 😆 in 😆

    A lynx že ve, da ga misliš speljat?

    žoga!, ne samo da ti krade mene, še tipa iz 2028 ti speljem, pa lahko greš v samostan

  50. zogca said

    Lynx je tukaj, torej ve.😉

  51. zogca said

    Ta teden se začnem šolat.

    razumeš se ti na zvezde, upam da boš to še nadgradila

  52. maxi said

    Lynx je tukaj, torej ve.😉

    In modro molči.😉

  53. zogca said

    Ali pa samo ne dohiteva. Bomo videli.

    In modro molči.

  54. zogca said

    Zgledaš zelena.:mrgreen:

    Zdaj pa menda res zgledam fascinirana

  55. maxi said

    Tudi jaz sem tako razumel.🙂

    Ja saj, saj…😛

  56. zogca said

    No, da tudi mene nekdo nocoj komplimentira, se spodobi.😉

    na tem interesantnem Žogcinem blogu

  57. Lynx said

    jaz ljubezen razumem tako, da je človek, ki ga ljubiš srečen. če je to z nekom drugim, mu lahko zaželiš srečo in si vesel, ker je srečen..nesebično… to je zame prava ljubezen. želeti, da bi bil srečen tisti, ki ga ljubiš. tudi, če ne s teboj… in to je daleč od tega, da ti je zanj vseeno…

    Tako pa jaz ne razumem te eros ali romantične ljubezni. Ta ljubezen je vedno tudi sebična in se mi zdi čisto logično, da človek ne razmišlja v stilu – naj bo drugje in naj bo srečen. Ja, potem čez leta že, ko mine tisti eros in imaš človeka res rad kot človeka, dokler pa ga gledaš tudi v tem partnerskem in romantičnem smislu pa ne.

    Tudi jaz si napisano komajda predstavljam. Zame je višek ljubezni do nekoga, ki tebe ne ljubi to, da ga ne oviraš in da mu daš vedeti, da se lahko še vedno zanese nate. Lahko mu tudi želiš srečo v življenju, ampak kako naj boš vesel, če ga vidiš z nekom drugim? Jaz česa takega ne bi bil sposoben.

    žoga!, ne samo da ti krade mene, še tipa iz 2028 ti speljem, pa lahko greš v samostan

    To pa nau šlo. Če si še tako strasten in lep, te ne zamenjam za Žogcin mezinec.

  58. zogca said

    Tokrat se pa lynx in jaz razumeva.

    Lahko mu tudi želiš srečo v življenju, ampak kako naj boš vesel, če ga vidiš z nekom drugim? Jaz česa takega ne bi bil sposoben.

  59. zogca said

    :mrgreen:

    To pa nau šlo. Če si še tako strasten in lep, te ne zamenjam za Žogcin mezinec.

  60. zogca said

    Fak, čez pet minut bo že ponedeljek.😦

  61. maxi said

    Tudi jaz si napisano komajda predstavljam. Zame je višek ljubezni do nekoga, ki tebe ne ljubi to, da ga ne oviraš in da mu daš vedeti, da se lahko še vedno zanese nate. Lahko mu tudi želiš srečo v življenju, ampak kako naj boš vesel, če ga vidiš z nekom drugim?

    Ne vem kje piše, da se ob tem doživlja posebna evforija? Gre zgolj za to, da ga izpustiš iz rok, pa če tudi v objem drugega/e. In ja, mu (za)želiš srečo.

  62. asdf said

    “To pa nau šlo. Če si še tako strasten in lep, te ne zamenjam za Žogcin mezinec.”
    daleč je še 2028!
    jaz ljubezni ne razumem kot lastnino. človeku, ki ga ljubim, pa privoščim srečo in svobodo. razumem, da ne razumeš. np.
    sem se narežal danes, kot že dolgo ne… tuš, spat,noč..
    maxi, kr pogumno, več kot zgubit ne moreš😉

  63. zogca said

    Mislita vidva do tedaj menjati usmerjenost?😉

    daleč je še 2028!

  64. zogca said

    Jaz asdf-ja zelo priporočam, ker je res simpa. Prav vidi se mu, da je dober človek.

    maxi, kr pogumno, več kot zgubit ne moreš

  65. zogca said

    Ne, dokler jaz jočem ne. Do takrat ne privoščim velike sreče. Ne želim nesreče, ampak neke ekstatične sreče pa ne privoščim. Človeku, ki me je prizadel, že ne. Vsaj dokler jaz jočem. Želim vse dobro, zdravja, uspeha, zadovoljstva, vse, ne pa tudi žensko, ob kateri bi padal skupaj od sreče. Povem po pravici in me ni sram.

    In ja, mu (za)želiš srečo.

  66. Lynx said

    In ja, mu (za)želiš srečo.

    Z besedami. Misliš si pa svoje. 😉

    Ne vem. Zapuščanje s strani ljubljene osebe doživljamo zelo osebno in v žalosti in razočaranju je čisto človeško, če ji ne privoščimo sreče v ljubezni. Še več, včasih se v nas prikrade celo privoščljivost, če se ji ne izide.

  67. asdf said

    “Jaz asdf-ja zelo priporočam, ker je res simpa. Prav vidi se mu, da je dober človek.”

    jaz sem sicer mislu badminton. tam nisem prijazen, dober človek… sem pa bil v prejšnjem življenju kokr en španjel… lepa kosmata ušesca, pa to…

  68. Lynx said

    Mislita vidva do tedaj menjati usmerjenost?

    Jaz sem lahko še edino lezbijka. 😉

    Žogca, midva sva danes na valovni dolžini. Saj ni prvič.

  69. Lynx said

    Lahko noč:

  70. zogca said

    Tudi zdaj ali samo prej?

    lepa kosmata ušesca, pa to…

  71. zogca said

    Vse dobro tega sveta mu želim, res vse dobro, ampak tega, da bi v tem trenutku srečen zaspal z eno drugo, tega pa ne.

    Ne vem. Zapuščanje s strani ljubljene osebe doživljamo zelo osebno in v žalosti in razočaranju je čisto človeško, če ji ne privoščimo sreče v ljubezni.

  72. asdf said

    “Tudi zdaj ali samo prej?

    lepa kosmata ušesca, pa to…”

    ne, zdaj sem kosmat drugje in tudi nimam visečih ušesc ampak mi visi en drugi del telesa… predvsem pa je moja duša kosmata.

  73. maxi said

    Z besedami. Misliš si pa svoje.

    Ne vem. Zapuščanje s strani ljubljene osebe doživljamo zelo osebno in v žalosti in razočaranju je čisto človeško, če ji ne privoščimo sreče v ljubezni. Še več, včasih se v nas prikrade celo privoščljivost, če se ji ne izide.

    Ah, ja….seveda je osebno. Ampak vsi tako na veliko pišemo; saj ni moja lastnina! No..pa evo, če to mislimo resno, je verjetno iz tega izhajajoč normalno, da se temu primerno vedemo. Če si poleg tega nemaščevalen tip, je pa normalno še to, da se v takšnih primerih umakneš in greš svojo pot, brez posebnih scen – razen tistih globoko v sebi.
    Drugače je pa tu nekaj drugega, kar je Asdf že na začetku omenil; jaz sem z njim/njo, ker želim biti, če on/a nekega dne začne misliti drugače; je zastonj vso dokazovanje moje ljubezni in ljubosumje. Meni se zdi to tako enostavno in jasno, kot jutranja kava.🙂

  74. zogca said

    Saj se vedemo primerno. Kolikor je meni znano, nihče od nas nikogar ne hodi pretepat, ubijat, nihče od nas nikogar ne klicari sredi noči, ne čaka pred službi in podobno. To sploh ni sporno. Samo v to ne verjamem, da človek, ki hudo trpi, ker ga je nekdo zapustil, v svojem srcu tistemu drugemu želi, da bi šel na romantične počitnice z eno novo, bil na smrt zaljubljen in seksal petkrat na dan. To se mi ne zdi človeško, ampak že kar svetniško. Svetniki pa ponavadi nismo. Pa saj potem, ko preboliš in tega človeka več ne gledaš v tem smislu, si seveda vesel, da je našel ljubezen in je srečen. Da pa bi poln ran drugemu prav posebej privoščil ljubezensko srečo, dvomim. In to nima nobene zveze z maščevalnostjo ali nemaščevalnostjo. Maščevalnost bi bila, da bi delali kaj, da temu človeku zagrenimo življenje in mu kaj pokvarimo.

  75. maxi said

    Samo v to ne verjamem, da človek, ki hudo trpi, ker ga je nekdo zapustil…

    Ta del pa jaz ne razumem. Večina vez (govorim o vezah z vsebino) se ne konča čez noč (pravzaprav po tvojih besedah je tvoja edina za katero vem), torej pojavljajo se signali in se vse skupaj nekaj časa dogaja; lahko tudi pekel. Obema postaja jasno, da se ne bo izšlo in če oba razumeta, da je edini izhod razhod, je to prej odrešitev kot trpljenje. Vse ostalo je zame ego, ja zanj pa vem da trpi. Ampak to je že daleč od ljubezni.

  76. zogca said

    Ni stvar v tem. Če je nekdo včeraj še bil v tvoji postelji in si ti zaljubljen, pa želiš, da bi tudi danes bil, ne moreš hkrati želeti, da bi bil v tuji postelji. Vsaka eros ljubezen ima nekaj te sebičnosti v sebi in to se meni sploh ne zdi nič slabega. Če bi naredili raziskavo, sem prepričana, da bi ugotovili, da traja leto, dve, tri, preden nekomu, s katerim smo si res želeli biti, lahko iskreno privoščimo srečo v ljubezni. Nekaj drugega je, ko imamo nekoga poln kufer in smo veseli, da je šel kamorkoli, samo da ga nam ni treba več gledati.

  77. lynx said

    Ah, ja….seveda je osebno. Ampak vsi tako na veliko pišemo; saj ni moja lastnina! No..pa evo, če to mislimo resno, je verjetno iz tega izhajajoč normalno, da se temu primerno vedemo. Če si poleg tega nemaščevalen tip, je pa normalno še to, da se v takšnih primerih umakneš in greš svojo pot, brez posebnih scen – razen tistih globoko v sebi.
    Drugače je pa tu nekaj drugega, kar je Asdf že na začetku omenil; jaz sem z njim/njo, ker želim biti, če on/a nekega dne začne misliti drugače; je zastonj vso dokazovanje moje ljubezni in ljubosumje. Meni se zdi to tako enostavno in jasno, kot jutranja kava.🙂

    Jaz sem se obregnil le v ta stavek:

    ljubezen razumem tako, da je človek, ki ga ljubiš srečen. če je to z nekom drugim, mu lahko zaželiš srečo in si vesel, ker je srečen..nesebično… to je zame prava ljubezen.

    Ne zagovarjam ljubosumja, posesivnosti in maščevanja, a ne verjamem v tako nesebično ljubezen. Če obstaja, mora biti tako velika, da bi za dotičnega dal svoje življenje. A to po moje presega zmožnosti povprečnega smrtnika.

  78. maxi said

    Jaz sem se obregnil le v ta stavek:

    ljubezen razumem tako, da je človek, ki ga ljubiš srečen. če je to z nekom drugim, mu lahko zaželiš srečo in si vesel, ker je srečen..nesebično… to je zame prava ljubezen.

    Jaz (verjetno) v praksi nisem sposobna takšne brezpogojne ljubezni; je pa občudovanja vreden kdor to tako v praksi, zame!
    Moram pa reči, da mi je zelo blizu razmišljanje Asdf-a, medtem, ko Žogcino manj, ti si pa nekje vmes.🙂

  79. zogca said

    Povsem enako, od besede do besede.

    Ne zagovarjam ljubosumja, posesivnosti in maščevanja, a ne verjamem v tako nesebično ljubezen.

  80. asdf said

    meni se zdi, da so v življenju trije osebnostni dejavniki, ki nas najbolj omejujejo. pričakovanja, predsodki in sebičnost. če ali ko se jih znebimo, je življenje enostavnejše. to bi bil odgovor na vse zgoraj napisano razen na ženitno ponudbo.😀

  81. zogca said

    Jaz sploh ne vem, zakaj bi to bilo občudovanja vredno. Res ne.

    Jaz (verjetno) v praksi nisem sposobna takšne brezpogojne ljubezni; je pa občudovanja vreden kdor to tako v praksi, zame!

  82. zogca said

    To že, ampak … Bistvo partnerskega odnosa je partnerstvo, kajne? Prijatelja imaš rad na drugačen način, starše na drugačen, otroka na drugačen, partnerja pa … Ne moreš partnerja imeti rad na tisti eros romantični način in ti je hkrati vseeno, če on seksa z drugimi, te zapusti, te izda, odide …

    pričakovanja, predsodki in sebičnost.

  83. asdf said

    “Ne moreš partnerja imeti rad na tisti eros romantični način in ti je hkrati vseeno, če on seksa z drugimi, te zapusti, te izda, odide …”

    če se to zgodi, pomeni, da je bila ljubezen, partnerstvo in romantični eros enosmeren…. jaz nisem trdil, da mi je vseeno. sploh ne. jaz sem želel napisati, da želim svoji ljubljeni osebi srečo in osebnostni razvoj. če ga z mano ni mogla doseči, upam, da ga bo zmogla s kom drugim… svetobolje in patetika pri tem sta mi pa tuja. nekoč nisem razumel, da lahko ljubezen dveh crkne, zdaj pa razumem in to sprejemam. in nikogar ne obsojam ali iščem krivca za konec ljubezni….

  84. zogca said

    Drži, ampak ta podatek je treba prebaviti. In to zna trajati. Ker ti naši partnerji ponavadi niso tako pošteni, da bi nas o stvareh pravočasno obvestili. Oni v glavi pripravljajo umik kar nekaj časa, nekateri celo varajo, oni se čustveno poslovijo veliko pred pravim slovesom. Zato imajo tukaj precej fore. Tisti zapuščeni pa mora to šele predelati.

    če se to zgodi, pomeni, da je bila ljubezen, partnerstvo in romantični eros enosmeren….

  85. zogca said

    Nekako nimam občutka, da je v tem menjavanju partnerjev res tako veliko osebnostnega razvoja.

    jaz sem želel napisati, da želim svoji ljubljeni osebi srečo in osebnostni razvoj. če ga z mano ni mogla doseči, upam, da ga bo zmogla s kom drugim…

  86. maxi said

    “Ne moreš partnerja imeti rad na tisti eros romantični način in ti je hkrati vseeno, če on seksa z drugimi, te zapusti, te izda, odide …”

    Prav si zanimiva, kako zapneš za nekaj kar nihče ni napisal/trdil in posplošuješ…ali pa res ne razumeš.

    Sem ravno hotla napisat; Si že slišala, da prava ljubezen ne umre?
    (pa me je že Asdf prehitel in ti še lepše razložil isto dejstvo)

  87. zogca said

    Se mi zdi, da žal to vem iz svojih izkušenj.

    Si že slišala, da prava ljubezen ne umre?

  88. maxi said

    Se mi zdi, da žal to vem iz svojih izkušenj.

    Vsi mi Žogca, govorimo iz izkušenj.

  89. asdf said

    “Nekako nimam občutka, da je v tem menjavanju partnerjev res tako veliko osebnostnega razvoja.”

    njihovem mogoče ne, lahko pa mi naredimo inventuro in nadaljujemo z novim izhodiščem… in naslednjič stvari drugače dojemamo, sprejemamo in prebavljamo…

  90. zogca said

    Kot sem napisala – mu želim vse najboljše na tem svetu, razen … Pa saj je to logično. Če si jaz želim njega, ne želim, da si on želi kakšno drugo. Pa čeprav od njega nimam nič.

    Vsi mi Žogca, govorimo iz izkušenj.

  91. zogca said

    Celi bataljoni so takšnih, ki ne delajo nobenih invetur, samo na nekoga drugega se obesijo. V tem ni nobene rasti.

    njihovem mogoče ne, lahko pa mi naredimo inventuro in nadaljujemo z novim izhodiščem…

  92. asdf said

    ne morem ti povedati kako zelo vseeno mi je za njih… upam samo, da nisem tudi jaz en izmed njih…

  93. zogca said

    Menda res ne!!!

  94. maxi said

    Kot sem napisala – mu želim vse najboljše na tem svetu, razen … Pa saj je to logično. Če si jaz želim njega, ne želim, da si on želi kakšno drugo. Pa čeprav od njega nimam nič

    Saj v bistvu ni pomembno to kar želiš njemu, ampak kaj želiš zase. Jasno je, da žaluješ, da prebolevaš….ampak nekega dne greš dalje, brez če-ja in mogoče…brez. Poznam zgodbe, ki so doživele “acta es fabula”…in sta šla vsak svojo pot in ŽIVELA svoj life….in se zgodi, čisto nepričakovano po nekaj letih in padeta spet skupaj zavečno.🙂

    To o čemer pa pišeš zgoraj je pa čisti egocenter – ne zanima te kaj si želi on, ti hočeš svoje. Oprosti, ampak to pa zame ni ljubezen!

    Ej, sorry Žogca….ne bom več pametvala, živi po svoje, jaz sem pa tudi srečna za svoj domet.

  95. zogca said

    Maxi, jaz živim svoje življenje, od njega nič nočem, ga nič ne prosim, nimam nobene komunikacije z njim in ga v ničemer ne oviram. Z njim sem komunicirala tako dolgo, dokler je on hotel z menoj komunicirati in me je klicaril, ko je po tisti zdrahi s Primožem predlagal, da prekineva stike, sva tudi jih. Po mejlu mu čestitam rojstni dan in skromno darilce dobi od mene za rojstni dan, to je pa tudi vse. Ne vem, kako živi, prepričana pa sem, da zaradi mene ne živi niti za drobec slabše. Niti bi si jaz to želela.

  96. zogca said

    Je točno tako, kot on želi. Je prišel v moje življenje in mi predaval, kako je on najbolj pravi zame, bi obljubljal nebesa in pol – in me dobil. Pa sem mu zelo jasno povedala, da če misli z menoj narediti enako, kot je z drugimi puncami, da ga lepo prosim, da me pusti na miru, ker sem raje ta čas sama. Ne, svete obljube, da ne. Ko si je premislil, je pozabil na vse, kar je govoril – in odšel. On je svoje dobil, jaz svojega nisem. Užival je, dokler se mu je zdelo, potem pa se je izmaknil in za seboj pustil solze in depresijo. A to je pa kaj večja ljubezen? Jaz res te nesebičnosti ne postavljam tako zelo na piedestal. Še posebej, ker vidim, da so ljudje v svojem bistvu sebični. Tudi on je bil, zelo.

    ne zanima te kaj si želi on, ti hočeš svoje. Oprosti, ampak to pa zame ni ljubezen!

  97. zogca said

    Povedati hočem, da je točno tako, kot si on želi.

  98. maxi said

    Je točno tako, kot on želi. Je prišel v moje življenje in mi predaval, kako je on najbolj pravi zame, bi obljubljal nebesa in pol – in me dobil. Pa sem mu zelo jasno povedala, da če misli z menoj narediti enako, kot je z drugimi puncami, da ga lepo prosim, da me pusti na miru, ker sem raje ta čas sama. Ne, svete obljube, da ne. Ko si je premislil, je pozabil na vse, kar je govoril – in odšel. On je svoje dobil, jaz svojega nisem. Užival je, dokler se mu je zdelo, potem pa se je izmaknil in za seboj pustil solze in depresijo. A to je pa kaj večja ljubezen? Jaz res te nesebičnosti ne postavljam tako zelo na piedestal. Še posebej, ker vidim, da so ljudje v svojem bistvu sebični. Tudi on je bil, zelo.

    Pa kljub vsemu še vedno pišeš;”…si jaz želim njega…”

    Se ti ne zdi, da si zaslužiš več?

  99. romeno said

    U ste se razpisali🙂

    Če bi “love of my life” postala “love of his life” bi se sigurno umaknil in ji zaželel najboljše🙂 Nič ne rešiš s tem, da nekomu greniš, življenje🙂

  100. zogca said

    Ni stvar v tem, kaj si jaz zaslužim, ampak kaj si želim. Ja, bi si ga želela, ampak to ne pomeni, da jaz njemu karkoli hočem. Si pa nikakor ne bi želela biti z njim, če on ne bi želel biti z menoj. Ne bi jaz hotela, da bi on ob meni ždel ves čemeren in naveličan. Ne znam ti razložiti. To ni bilo tako, kot je bilo pri mojem predbivšem fantu, ko sva bila midva drug drugega že nažrta in sva se naveličana gledala. Jaz se princa ne spomnim nažrtega, naveličenaga, nesrečnega, nič od tega, on je od danes do jutri prišel od tega, da bova midva za vedno skupaj do tega, da me zapušča. Ne vem, ali razumeš. On ni odšel, ker bi trpel ob meni. On uhaja preventivno. Drugače je to, maxi, res je drugače. Ko nekaj sploh ni imelo možnosti, da bi se rodila. Ne znam ti opisati.

    Pa kljub vsemu še vedno pišeš;”…si jaz želim njega…”

    Se ti ne zdi, da si zaslužiš več?

  101. zogca said

    Vedno vroča tema.😉

    U ste se razpisali

  102. lynx said

    meni se zdi, da so v življenju trije osebnostni dejavniki, ki nas najbolj omejujejo. pričakovanja, predsodki in sebičnost.

    To je res, ampak ti dejavniki (jaz bi dal še pred omenjene tri pojme strah) so sestavni del življenja in bolj ko človek zori, bolj se jih zaveda in manj ga omejujejo. Popolnoma odpraviti pa jih je nemogoče in kot je napisala Žogca, kdor jih, je svetnik.

    jaz sem želel napisati, da želim svoji ljubljeni osebi srečo in osebnostni razvoj. če ga z mano ni mogla doseči, upam, da ga bo zmogla s kom drugim… svetobolje in patetika pri tem sta mi pa tuja. nekoč nisem razumel, da lahko ljubezen dveh crkne, zdaj pa razumem in to sprejemam. in nikogar ne obsojam ali iščem krivca za konec ljubezni….

    Tudi to je res. Vendar mi ne govorimo o dveh, ki sta se sporazumno razšla, ampak o zapuščanju. V primeru da si ti zapuščen, lahko tako misliš, ko si razčistil sam s sabo in ko ne ljubiš več.

  103. zogca said

    Žogca pa je zaenkrat samo nuna. Ko postanem svetnica …

    in kot je napisala Žogca, kdor jih, je svetnik.

  104. zogca said

    Točno tako. In še nekaj je treba upoštevati. Ko je tisti drugi razčiščeval te iste stvari, je bil tako sebičen, da je trošil tvoj čas in bil ob tebi. Je, na primer, lahko dve leti spal ob tebi in se pripravljal na odhod, čakal, da bo zbral pogum. Ti pa naj bi čez noč?

    Tudi to je res. Vendar mi ne govorimo o dveh, ki sta se sporazumno razšla, ampak o zapuščanju. V primeru da si ti zapuščen, lahko tako misliš, ko si razčistil sam s sabo in ko ne ljubiš več.

  105. veter_02 said

    Oprosti, Zogca, ker bo tole grobo zvenelo, ampak… Ali si prebrala, kaj si napisala?

    “Je točno tako, kot on želi. Je prišel v moje življenje in mi predaval, kako je on najbolj pravi zame, bi obljubljal nebesa in pol – in me dobil. Pa sem mu zelo jasno povedala, da če misli z menoj narediti enako, kot je z drugimi puncami, da ga lepo prosim, da me pusti na miru, ker sem raje ta čas sama. Ne, svete obljube, da ne. Ko si je premislil, je pozabil na vse, kar je govoril – in odšel. On je svoje dobil, jaz svojega nisem. Užival je, dokler se mu je zdelo”

    In ti si taksnega cloveka zelis nazaj? Laznivec od prve sekunde naprej, naredil je enako kot ze velikokrat prej. Ce bi ti prijateljica razlagala, da hrepeni po taksnem cloveku, ali bi ji svetovala, da naj caka nanj, ker je tip v resnici dober clovek?

    Zasluzis si bistveno boljse kot to…

  106. Jazz said

    Stara pesem

    Ti ljubi druge, jaz bom tebe ljubil, saj nate stavil sem, kar sem imel, saj mnogokrat se mnog je že pogubil, ker ljubil tisto je, kar ne bi smel.

    Ti ljubi druge, jaz bom tebe ljubil in ti želel nezvestega moža, da bi ti njega, on spet drugo ljubil, in bi še ti v ljubezni mlin zašla.

    Ti ljubi njega, jaz bom tebe ljubil, in tvoj preljubi drugo, ti pa glej, da tudi on bo tisto drugo izgubil – in svet se bo vrtel lepo naprej.

    (J.Menart)

  107. Tana said

    in svet se bo vrtel lepo naprej.

    Jazz, ti pa imaš okus.🙂

    Krasna je tale od Menarta in tako resnična…

  108. Tana said

    ampak prejšnji teden je v Beogradu maneken Filip Kapisoda ustrelil pevko Ksenijo Pajčin, potem pa naredil samomor.

    Ne vem koliko je resnice, sem pa nekje prebrala, da naj bi bila mamila posredi in da ju je mafija poslala na oni svet.

  109. Tana said

    Kakšne so vaše izkušnje z ljubosumjem?

    Ljubosumna v pravem pomenu nisem bila nikoli. Se vedno držim tega, kar je napisal Asdf. Za tistega, ki mi pomeni, se borim.

    če je tvoj ljubi z očmi na drugi, kje je problem? kaj ljubosumje spremeni? boriti se je treba, da pokažeš, da je tvoja last?

    V vsaki vojni je pa tako, da ena stran zmaga. In to je treba vzeti v zakup. In če je poraz na moji strani, nikoli nisem želela nič slabega… prej, samo dobro.🙂

  110. Tana said

  111. lynx said

    In ti si taksnega cloveka zelis nazaj? Laznivec od prve sekunde naprej, naredil je enako kot ze velikokrat prej. Ce bi ti prijateljica razlagala, da hrepeni po taksnem cloveku, ali bi ji svetovala, da naj caka nanj, ker je tip v resnici dober clovek?

    Ni nujno da je lažnivec, lahko je le egoističen in preveč vase samozaverovan, potem pa tistega kar govori ne more sprovesti.

    Ljubosumna v pravem pomenu nisem bila nikoli. Se vedno držim tega, kar je napisal Asdf. Za tistega, ki mi pomeni, se borim.

    Asdf je pisal ravno obratno, da se za tistega, ki ti veliko pomeni sploh ne boriš.

    Malo smo zašli iz teme o ljubosumju na Žogcin primer, ki pa je specifičen. Jaz vidim njen problem v idealiziranju sveta nasplošno. Verjetno pa se vsi strinjamo, da ljubosumje ne rešuje ničesar, je le nekakšna prva varovalka.

  112. maxi said

    Ni nujno da je lažnivec, lahko je le egoističen in preveč vase samozaverovan, potem pa tistega kar govori ne more sprovesti.

    A to je pa kvaliteta? Kakorkoli obrneš, ni vreden…

    Asdf je pisal ravno obratno, da se za tistega, ki ti veliko pomeni sploh ne boriš.

    Zanimivo, jaz sem ga pa čisto drugače razumela. Po njegovo gojiš pričakovanja, želje, strast….vse dokler je obojestranka. Ko na eni strani ugasne, poskusiš (čimprej) sprejet dejstvo in greš dalje….ker vse ostalo “kremplenje” vmes je nesmisel in brezup.

    Mi je pa še bolj zanimivo, da vsi zagovarjate to obupno žalost in upravičeno razočaranje ob zapuščenosti. Ampak kako je mogoče, da tisti drugi ne čuti, sluti…odsotnost drugega, pa tako zelo ga ljubi?! Se vam ne zdi, da je možno, da gre za sprenevedanje in iskanje odgovornosti pri drugem? Meni je bilo zadnjih 5 let mojega zakona, vsako leto bolj jasno, da je čas v izteku. Pa to ne pomeni, da nisem bila žalostna, ko je počlo. Pomeni pa, da sem svoj del odgovornosti ob razpadu prevzela in zato lahko šla tudi dalje.

  113. zogca said

    Na tvoje vprašanje moram odgovoriti ne, seveda ne. Glede druge trditve pa – ni vedno stvar v tem, kaj si zaslužimo, si pač nekaj želimo. Se pa res ne obremenjujem. Kar bo življenje prineslo. Čas, ko sem si jaz pulila lase ven zaradi tega, je hvalabogu minil. Me na vsake kvatre kdaj spet vrže, sicer pa sem super in naj tako ostane.

    Ce bi ti prijateljica razlagala, da hrepeni po taksnem cloveku, ali bi ji svetovala, da naj caka nanj, ker je tip v resnici dober clovek?

    Zasluzis si bistveno boljse kot to…

  114. zogca said

    Po tistem, kar sem jaz prebrala, kar je povedano s strani policije in zdravnikov, se mi zdi nemogoče, da bi ju ubil nekdo drug. Edina nenavadna stvar je bila, da je bil Filip hladnejši od Ksenije, kar pa bi lahko pomenilo samo to, da je pač ona pozneje izkrvavela. Vse drugo pa … Če bi šlo za morilca, bi ta nedvomno moral pobegniti skozi okno, kar pa se ne zdi prav verjetno.

    Ne vem koliko je resnice, sem pa nekje prebrala, da naj bi bila mamila posredi in da ju je mafija poslala na oni svet.

  115. zogca said

    On ni lažnivec in tudi slab človek ni, o tem sem več kot prepričana. Jaz sem prepričana, da je on verjel v vse, kar je govoril. Vem pa tudi, da bi bil moral poznati samega sebe in predvideti, kako bo reagiral.

    Ni nujno da je lažnivec, lahko je le egoističen in preveč vase samozaverovan, potem pa tistega kar govori ne more sprovesti.

  116. zogca said

    Meni je bilo v moji enajstletni zvezi tudi najmanj pet let jasno, da bo šla stvar rakom žvižgat, celo prosila sem ga večkrat, da se razideva. Ko sva se končno dogovorila, da greva narazen, sem bila več kot pripravljena (pa on tudi, zaradi njega se je tudi čakalo), tako da je prebolevanje bilo ekspresno.

    Meni je bilo zadnjih 5 let mojega zakona, vsako leto bolj jasno, da je čas v izteku. Pa to ne pomeni, da nisem bila žalostna, ko je počlo.

  117. lynx said

    Zanimivo, jaz sem ga pa čisto drugače razumela. Po njegovo gojiš pričakovanja, želje, strast….vse dokler je obojestranka. Ko na eni strani ugasne, poskusiš (čimprej) sprejet dejstvo in greš dalje….ker vse ostalo “kremplenje” vmes je nesmisel in brezup.

    Če je ljubezen obojestranska, se ti pa res ni za kaj boriti, je vse samoumevno.

    Mi je pa še bolj zanimivo, da vsi zagovarjate to obupno žalost in upravičeno razočaranje ob zapuščenosti. Ampak kako je mogoče, da tisti drugi ne čuti, sluti…odsotnost drugega, pa tako zelo ga ljubi?! Se vam ne zdi, da je možno, da gre za sprenevedanje in iskanje odgovornosti pri drugem? Meni je bilo zadnjih 5 let mojega zakona, vsako leto bolj jasno, da je čas v izteku. Pa to ne pomeni, da nisem bila žalostna, ko je počlo. Pomeni pa, da sem svoj del odgovornosti ob razpadu prevzela in zato lahko šla tudi dalje.

    Tudi meni se zdi, da se ne razumemo. Kdo zagovarja žalost? Hvala bogu, da se čimprej pobereš. Nihče ne zagovarja večletnega žalovanja, niti Žogca ne. Ona le pestuje neko idejo, ki si jo je vbila v glavo in si ne želi drugih možnosti. Jaz bi temu rekel romanticiranje ljubezni, ki z realnostjo nima veliko skupnega, a to pravico pač ima.

  118. Tana said

    Asdf je pisal ravno obratno, da se za tistega, ki ti veliko pomeni sploh ne boriš.

    No ne vem, kako si ga ti Lynx razumel. Jaz sem ga razumela tako, da ljubosumnost je čisto brez veze, ampak se je za tistega, ki ga imaš rad treba boriti.

    Asdf:bom ljubosumje komentiral, fuka se mi ne ljubi.
    če je tvoj ljubi z očmi na drugi, kje je problem? kaj ljubosumje spremeni? boriti se je treba, da pokažeš, da je tvoja last?

    Je pa bil Asdf mnenja, da če ena ali druga stran želi oditi, mu v imenu svoje ljubezni pač daš prosto pot in stvari ne otežuješ, še manj pa da ga zato sovražiš.

    Tako da moje mnenje je, da govorimo o dveh stvareh, ki so sicer povezane. O ljubosumnosti in ljubezni.
    🙂 Pomlad je in nas je začelo razganjati… no vsaj mene🙂

  119. zogca said

    Z Neputonom v sedmi je težko ne romanticirati ljubezni (moj Neptun), kot je s Saturnom v sedmi težko živeti ljubezen (njegov Saturn). To ni izgovor, samo dejstvo.

    Jaz bi temu rekel romanticiranje ljubezni, ki z realnostjo nima veliko skupnega, a to pravico pač ima.

  120. zogca said

    Seveda mu pustiš oditi, to je logično. Kot je logično tudi to, da če trpiš, trokiraš na trenutke in če te je tisti drug kdaj res imel rad, bo razumel, da te daje žalost, da potrebuješ čas, da preboliš.

    Je pa bil Asdf mnenja, da če ena ali druga stran želi oditi, mu v imenu svoje ljubezni pač daš prosto pot in stvari ne otežuješ, še manj pa da ga zato sovražiš.

  121. Tana said

    Kot je logično tudi to, da če trpiš, trokiraš na trenutke in če te je tisti drug kdaj res imel rad, bo razumel, da te daje žalost, da potrebuješ čas, da preboliš.

    Se strinjam Žogca. Tako bi bilo prav. In potem bi lahko govorili o obojestranski ljubezni. Tistega, ki je ostal sam in onega, ki je odšel.
    Ampak saj vemo, kako je v resnici. Vsaj v večini primerov.

  122. Tana said

    Se popravljam v zgornjem … “govorili obojestranski ljubezni”…

    Napačno sem zapisala, ker če odhajaš ni več ljubezni. Sem mislila, da sta obe strani imeli radi, in ….🙂

  123. zogca said

    Ni nujno, da se odhaja samo zato, ker ni več ljubezni.

  124. maxi said

    No pa smo spet tam.

    Kaj je ljubezen?
    Brezpogojno čustvo ali sebičen efekt?

    Saj nima smisla….vsak zase ve.

  125. zogca said

    Kar se mene tiče, je oboje. Nesebično imaš lahko rad samo otroka. Ali pa muca.😉 Vsi drugi odnosi so daj – dam. Vsaj po moje. Drži, vsak zase ve.

  126. webmaher said

    Tana v kero smer te pa razganja😆
    Pa ne hvataj krivine, ker drugače boš karton dobila:mrgreen:

  127. lynx said

    Kaj je ljubezen?

    Kolikor ljudi, toliko odgovorov.
    Mislim, da obstajajo tudi različne jakosti ljubezni. Če postavljaš neke druge prioritete pred partnerja, verjetno pomeni, da ga enostavno nimaš dovolj rad. Če ugodiš vsaki njegovi muhi ga imaš mogoče še preveč rad.
    Kakšna je sploh razlika med imeti rad in ljubiti? Še vedno sem v dvomih, ali je bolje imeti nekoga zelo rad, medtem ko ti ljubezni ne vrača, ali da ima nekdo zelo rad tebe, ti pa njega manj.

  128. zogca said

    Bolje je, da imaš ti bolj rad. Sicer to pomeni več žalosti, ampak pomeni tudi več sreče.

    Še vedno sem v dvomih, ali je bolje imeti nekoga zelo rad, medtem ko ti ljubezni ne vrača, ali da ima nekdo zelo rad tebe, ti pa njega manj.

  129. asdf said

    očitno je, da zelo različno razumemo ljubezen. in tudi konec ljubezni.

  130. zogca said

    Ne se jeziti, ampak astrologija to zelo lepo opiše. Pravkar sem ugotovila oziroma prebrala, zakaj jaz v zvezi hočem svoj mir, čas samo zase, zakaj se nočem ves čas družiti oziroma čim manj. Neptun v sedmi. Zelo vesela novega odkritja. Vsaj razumem stvari.

  131. Tana said

    Dobro jutro,

    web, ja razganja v vse smeri, tako da šivi kar pokajo… vse premajhno🙂 bo treba v šoping.
    Krivine res malce hvatam, ampak to samo zato, ker sem včasih “baje” potrebna kje drugje🙂

  132. asdf said

    ena na tematiko obravnavano.. ljubezni, ne ljubosumja…

  133. mikstone said

    kr neki nabijate,a vam je dolgčas,fukat ste pozabili,pa svojo nepotešenost tukaj v celofan zavijate-slovensko-me je zanimal kdo piše ta fucking blog,povzemanje citatov in dogodkov,višek ustvarjanja,bravo ti,zguba časa tole klikat,pa brez zamere-bolj bi bilo zanimivo,če poveš,da je pozareport in še dva podobna portala namočil ubogega natakarja iz MB,da je oba pospravil,slo nakladanje,pa adijo forever.

  134. zogca said

    Komot ne klikaš.

    zguba časa tole klikat

  135. zogca said

    Ne berem Požar reporta in tega nisem niti vedela. Se mi zdi pa glede na okoliščine te zadeve malo nesmiselno razglabljati o tem, da ju je ubil nek natakar iz Maribora. Kaj, to naj bi bilo res, ker je Požar report to napisal?

    -bolj bi bilo zanimivo,če poveš,da je pozareport in še dva podobna portala namočil ubogega natakarja iz MB,da je oba pospravil,slo nakladanje,

  136. zogca said

    Filip pretio i Ksenijinoj majci

    http://www.kurir-info.rs/clanak/stars/kurir-25-03-2010/filip-pretio-i-ksenijinoj-majci

  137. Lynx said

    Tule je ena zgodba v zvezi z naslovno temo:

    http://med.over.net/forum5/read.php?163,6121381

  138. zogca said

    To mi pa ni najbolj jasno. Ona ne bi bila z njim, trpi pa ob misli, da je on zdaj z drugo? Čeprav na nek način … Po moje tole ljubosumje ne bo dolgega veka. Samo prebaviti mora, da je šel on naprej, ona pa še ne.

Leave a Reply

 
