Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo je skorajda izgubil tiča?

Posted by zogca na marec 20, 2010

Zdaj je pa že res čas za novo uganko! Zadnje dni se ne vidim iz dela, možgani mi žal dobesedno pregorevajo in zato sem tudi malo zanemarila blog. Ko ne gre, pač ne gre. Prepričana sem, da mi nihče izmed zvestih obiskovalcev tega ne bo zameril. Aha, nazaj k uganki. Tič, ki je skorajda pobegnil. Njegov lastnik je nedvomno legenda. Menda celo lepotec. Tako namreč pravijo ženske. Jaz tega ne bi napisala. Čeprav je naredil več kot uspešno kariero, pa večina njegovega življenja ne bi opisala kot srečnega, prej tragičnega. Iščemo njegovo ime in priimek.

Skratka, kdo je skorajda izgubil tiča?

22 Responses to “Kdo je skorajda izgubil tiča?”

  1. romeno said

    A je mogoče Heath

  2. zogca said

    Heath kateri? Oni pokojni? Ne, tale gospod je nedvomno še vedno živ. Sta pa iz iste branže.😉

  3. romeno said

    Johny Depp?

  4. zogca said

    Ne, ta je pa starejši. Bi pa verjetno moral biti nekje v tem plačilnem rangu.

  5. zogca said

    Aja, pa tisti prstan naj bi bil namig. Deep ni poročen.

  6. romeno said

    Topgun Tom ?🙂

  7. zogca said

    Kakšna tragedija se je pa Top Gunu zgodila v življenju? Tisto o tragediji je v bistvu bil najboljši namig.😉

    Edini si, ki se trudiš. To bodo začele neopravičene padati.:mrgreen:

  8. Nevenka said

    Travolta je bolj močan,Brosnan starejši.
    Liam Nesson ne velja za lepotca.
    Nobene druge tragedije se ne spomnim.

  9. Nevenka said

    Žogca, ali ti tudi ne moreš na blogos?

  10. zogca said

    Nevenka, lahko, zdaj sem odprla, sicer je šlo bolj počasi, ampak lahko. Ker pa ti odgovarjam s šest ur zamude, tudi ti verjetno že lahko.

  11. zogca said

    Pa je res eden od teh treh.😉 Zdaj samo še ugotovimo, kateri.😉

    Travolta je bolj močan,Brosnan starejši.
    Liam Nesson ne velja za lepotca.
    Nobene druge tragedije se ne spomnim.

  12. maxi said

    Torej je Pierce Brosnan.

  13. maxi said

    Čeprav nesrečnen je bolj Travolta, ampak on ni tako suh.

  14. zogca said

    Ne, tole je John Travolta!!!

    Bom nalepila dokaz.

  15. maxi said

    Ja, saj zdaj sem tudi že jaz zbrskala in vidim, da je res Travolta.

  16. zogca said

    Potem pa ti prilepi link.😉

    Jaz ravno pišem eno dolgo objavo za blog. Končno imam nekaj malo časa in me je kar vest pekla, ker cel teden nisem dala skoraj nič od sebe. Bo objava fertih čez par minut.

  17. zogca said

    Dokaz, da je res Travolta.

  18. zogca said

  19. zogca said

    Zdaj vidim, da res ne morem. Lahko pridem na konkreten bookmarkan blog, ne pa tudi na sam blogos.

    Žogca, ali ti tudi ne moreš na blogos?

  20. zogca said

  21. Nevenka said

    No, v redu. Je kar shujšal. Res ga imam v spominu nekoliko obilnejšega.

  22. zogca said

    Ni on prvič shujšal. Enkrat sem ga gledala na Oprah. On je glede tega skakanja teže precej kot ženske.😉

Leave a Reply

 
