Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Umrl si le zase!

Posted by zogca na marec 18, 2010

KAR JE

Kar je, živi in giblje se brez kraja
in neprestano zgublja smer, težišče,
po nedoumnih poteh cilja išče,
izginja, se menjava, spet nastaja …

Kar nosimo s seboj, kar nas obdaja,
kot eno samo gibko je vozlišče,
kar včeraj zvesto je bilo križišče,
kot strmo brezno danes nas razdvaja.

Odvisni smo od vseh in vendar sami,
v prihodnost nosimo minule čase,
na vse, kar premineva, kar se drami,

pripeti smo in vendarle zgolj nase.
Trpiš, umreš, a ko zasut si v jami,
živiš naprej: umrl si le zase.

Tit Vidmar

51 Responses to “Umrl si le zase!”

  1. zogca said

    Jutro! Nalivam se s kofetom. Imam toliko dela, da mi bodo povsem pregoreli možgani.

  2. lynx said

    Dobro jutro.
    Danes godujejo Jožeti in Jožice:

  3. zogca said

    Tega pa nisem vedela. Se vidi, da mi ni ime Jožica.😉

  4. lynx said

    To, da bo čez tri dni začela koledarska pomlad pa veš?

  5. zogca said

    Oja, nisem sicer vedela, da gre za tri dni, ampak vem pa, da enkrat zdaj.

  6. lynx said

    Pravzaprav enkrat 21-ega.

  7. zogca said

    To je pa čez dva dni. Ampak današnji dan je bolj spomladanski kot bo tisti prvi spomladanski dan spomladanski.

    Lahko pa napišem samo – jupi, dočakali smo jo.

  8. Jazz said

  9. zogca said

    Kaže, da bom kmalu brezdomka. Za teden dni. Jutri pride mojster in se bova dogovorila, da začne delati. Ker sem se odločila za ploščice, se bom morala za nekaj časa izseliti, da to naredi.

  10. zogca said

  11. Jazz said

    9.zogca said
    marec 19, 2010 at 6:57 popoldan
    Kaže, da bom kmalu brezdomka. Za teden dni. Jutri pride mojster in se bova dogovorila, da začne delati. Ker sem se odločila za ploščice, se bom morala za nekaj časa izseliti, da to naredi.

    Če boš pridna,lahko k men prideš…😉

  12. zogca said

    Tako in tako ne bom pridna, tako poredno pa me vzamejo samo starši.😉 Saj bom jutri videla, kako dolgo bo to trajalo, ampak štiri dni brezdomstva mi ne gine. Ko bo delal kuhinjo, jedilnico in predsobo. Zaradi predsobe. Če ne morem hoditi po predsobi, ne morem nič. Razen če začnem lulati na balkonu.:mrgreen: Ko bo delal dnevno sobo (sem se odločila, da se ne bom ukvarjala z brušenjem in lakiranjem parketa, ampak bom dala tudi plošćice, ker imajo takšne fantastične), takrat bom pa lahko doma.

  13. zogca said

  14. Jazz said

    marec 19, 2010 at 7:18 popoldan
    Tako in tako ne bom pridna, tako poredno pa me vzamejo samo starši.

    Se mi je odvalil kamen!🙂

    Ma,ti to preskočiš,pa tud sicer si bolj v oblakih,al zvezdah…😉

  15. zogca said

    Ne gre, ne morem narediti tako velikega razkoraka. Predsoba je dolga sedem metrov in toliko niti jaz ne morem dati nog narazen. :mrgreen:

  16. zogca said

    Zdaj sem na teveju slišala v dnevniku, da mobilni telefon pove, kdo smo. Nekaj v smislu – kakršen telefon imaš, takšen si. To se je skorajda slišalo kot – če imaš super truper telefon, potem si super truper. Če imaš beden telefon, si pa bednik.

  17. zogca said

    Tole menda pomeni dobro se poročiti.😉

    http://www.svet.rs/clanak/meljničenkova-guza-i-po

  18. maxi said

  19. zogca said

    Depra, Maxi? Če je Amy?

    Si klicala saj veš koga?

  20. maxi said

    Nisem depra…to je njen nov komad in (spet) hudo dober!🙂

    Nisem še klicala, sem jo pustila ta teden, da v miru dela…sploh, ker je bil tudi zame naporen.😦

  21. maxi said

    Tale Amy je meni druga, ki me od pevk zelo impresionira, prva je bila Sined.

  22. maxi said

    Depra, Maxi? Če je Amy?

    Takoj, ko je pobralo sneg in malo dvignilo temparature, sem rešena. Moje steze mene rešijo vsega hudega.:mrgreen:

  23. zogca said

    Meni prav peklensko naporen. In šment, tudi sobota bo delavna.😦

    Nisem še klicala, sem jo pustila ta teden, da v miru dela…sploh, ker je bil tudi zame naporen.

  24. zogca said

    Jaz žal še nisem odkrila tovrstnega ventila.

    Moje steze mene rešijo vsega hudega.

  25. zogca said

  26. Izbrana said

    Imam očiščen računalnik, pa z nočnim pozdravom preverjam, če je to kaj spremenilo možnosti klepetati z dobro druščino….

  27. lynx said

    Zdaj sem na teveju slišala v dnevniku, da mobilni telefon pove, kdo smo. Nekaj v smislu – kakršen telefon imaš, takšen si. To se je skorajda slišalo kot – če imaš super truper telefon, potem si super truper. Če imaš beden telefon, si pa bednik.

    Večina stvari, ki jih imamo, nekaj pove o nas. Z drugi stavkom pa se ne bi popolnoma strinjal. Če imamo nekaj zaradi predmeta samega in ne zato ker to potrebujemo, je včasih ravno obratno, želimo biti to, kar nismo in dejansko šele takrat postanemo bedni.

    Dobro jutro:

  28. zogca said

    Veš, ni se mi to slišalo na kakorkoli dober način, kar je izjavila, ampak na precej slabšalen. Kot v smislu – če nočete biti totalni bedniki, si kupite dober telefon. Ker če si ga ne boste, vas bodo vsi gledali navzdol.

    Večina stvari, ki jih imamo, nekaj pove o nas. Z drugi stavkom pa se ne bi popolnoma strinjal. Če imamo nekaj zaradi predmeta samega in ne zato ker to potrebujemo, je včasih ravno obratno, želimo biti to, kar nismo in dejansko šele takrat postanemo bedni.

  29. zogca said

    Zdaj lahko, ko sem potrdila tvoje sporočilo. Te je sistem zaznal kot novo uporabnico in je zadržal prvo sporočilo.

    Imam očiščen računalnik, pa z nočnim pozdravom preverjam, če je to kaj spremenilo možnosti klepetati z dobro druščino….

  30. zogca said

    Sovražim delovne sobote, sploh tako zelo delovne kot je tale!

  31. zogca said

  32. Nevenka said

    Živjo,

    z velikim veseljem sporočam, da mi je bolje in sem celo v mojem starem slogu letala po trgovinah in sem si kupila oblekico. Juhu.
    Že dva dni sadim rožice na vrtu in ne pustim žalostnim mislim, da bi me povozile.
    Papa.

    Ful sta mi všeč Adele in Amy. Yes.

  33. zogca said

    Tudi tvoj komentar sem morala spusiti skozi. Kaj se pa to zdaj dogaja, da se vsi zatikate?😉

    Vesela sem zate. Oblekica, jupi. Sajenje rož in vrnarjenje na sploh pa sta znano zdravilna.

    Uživaj v pomladi.😉

  34. lynx said

  35. zogca said

  36. Jazz said

    Sem prebral,da tekači sexajo več…😛 Že prav,maxi,že prav… Če maš tako prjatlco,unih drugih sploh ne potrebuješ…😦
    In jaz si na košarki rebra lomim.😦 in😦 in🙂

  37. zogca said

    Aha, zato jaz nič ne seksam. Ker nič ne tečem.😉

  38. maxi said

    Sem prebral,da tekači sexajo več…😛

    Nedvomno več😛
    Zdaj še samo ugotovimo od koga?😆

  39. zogca said

    Od mene vsi seksajo več, tudi tisti na pol mrtvi.:mrgreen:

  40. zogca said

    Zato pa redko kdo trenutno dela več od mene. Začela sem ob šestih zjutraj in končala bom eno minuto pred polnočjo. Čeprav je danes sobota.😦

  41. maxi said

    Zato pa redko kdo trenutno dela več od mene. Začela sem ob šestih zjutraj in končala bom eno minuto pred polnočjo. Čeprav je danes sobota.😦

    Se javljam s precej podobno zgodbo😦

  42. zogca said

    Pa ne bi imela nič proti, če bi potem naslednji mesec dobila res dobro plačo. Je ne bom.😦 Res se mi zdi, da je vsako leto slabše. Kje so tisti časi, ko sem imela res veliko denarja?

  43. maxi said

    Mene pa zanima kdaj bodo tisti časi, ko BOM imela veliko denarja?:mrgreen:😆

  44. zogca said

    Ta čas zame ne bo prišel. Bom pa zadovoljna, če ga bom imela samo malo več in bo to konstantno, da ne bo nekih izgub službe ali podobno.

  45. maxi said

    Ta čas zame ne bo prišel.

    Meni se pa naravnost obeta… 😆

  46. maxi said

    Joke..in to taka s kislim nasmehom:mrgreen:

  47. zogca said

    Mene edino bogat mož lahko reši. :mrgreen:

    Hecam se, ker ne potrebujem rešitve. Bi pa imela kakšnih 300 evrov na mesec več, to pa ja.

  48. maxi said

    Bi pa imela kakšnih 300 evrov na mesec več, to pa ja.

    Yea…eee, pa zato krvavi pot potim, za (borih) 300€…če in kdaj bodo?!😕

  49. zogca said

    Mah, meni je grozno, da v tej recesiji ne moreš nikomur nič reči, ker se ti dobesedno smejijo v fris, če omeniš višjo plačo. Inflacija pa mi je v zadnjih treh letih pobrala … Bolje, da ne vem.

  50. zogca said

  51. zogca said

Leave a Reply

 
