Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca gre v šolo!

Posted by zogca na marec 16, 2010

Jup, v šolo grem. Ne v tisto pravo, seveda. To mi je uspelo končati, za kar ima izjemno velike zasluge moj oče, ki me je vsako jutro (dobesedno) vlekel iz postelje in pet pred osmo dostavil pred vhod šole. Tistih nekaj mesecev, ko sem v osmem razredu hodila v šolo sama, sem tja prihajala med deveto in deseto, kakor je pač naneslo. Ko sem v gimnaziji v prvem tednu dobila tri neopravičene ure, sva se z očetom vrnila na stari sistem. Ta šola, v katero grem zdaj, je v večernih urah in z nekaj sreče mi bo uspelo priti pravočasno, sicer pa gre za šolo astrološke prognostike.

Ko sem začela z učenjem astrologije, mi je bilo vse izjemno zanimivo. Z veliko zanosa sem gledala karte in na njih vedno odkrila kaj novega. Premikala sem jih v času, nazaj in naprej, in vedno sem kaj videla. Zadnje čase pa sem ugotovila, da vedno vidim iste stvari, pač tiste, ki jih znam, da se ves čas vrtim v krogu in prav nič ne napredujem. Ko sem bila zaradi tega že precej jezna nase in me je, priznam, preučevanje kart zato že kar malo minilo, sem povsem po naključju naletela na oglas, ki ponuja prav to, kar potrebujem, da bom lahko čisto zares vstopila v svet zvezd.

19 Responses to “Žogca gre v šolo!”

  1. webmaher said

    ajej a te bodo opetnajstili😆
    Bolje da bi našla kakega poštenjaka pa šla poleti na kak enomesečni šnel kurz:mrgreen:
    sicer pa nikoli ne boš tista ta prava starologinja😆

  2. zogca said

    Ne, zakaj opetnajstili? Grem tja, kjer je preverjeno dobro in se preverjeno veliko naučiš. Poleti pa ne bom imela časa, bom skakljala okoli.😉

  3. webmaher said

    no ja, nič ne bom rekel, ker ne vem kam ideš ali zapamti, da vem vsaj dva dobra razloga da ne moreš biti prava starologinja:mrgreen:

  4. zogca said

    Presvetli me, katera sta ta dva razloga.

  5. webmaher said

    ne ne bom, ti dam priložnost, da me demantiraš v nulo… samo to ne bo tako kmalu še😆

  6. vlatka said

    žogca,

    a ne veš, da je Web – maher?

    P.S.
    če se ti ponavljajo ene in iste stvari, pomeni, da se bo to zgodilo, ali ti hočeš ali ne.

    Tako je pač to.
    Zato, ko kaj gledaš, izklopi sebe. Ne glede na to, kaj delaš.

    vse kar ima biti znano, se razkrije.

    Lp in objmečka,

    Vlatka

  7. zogca said

    Narobe si me razumela. Gre za to, da jaz pač nekatere stvari v astrologiji obvladam in te vidim, ker vem, kaj pomenijo. Mislim astroloških kartah. Za cel kup stvari pa – preprosto nimam dovolj znanja. Nekdo, ki obvlada lunacije, jih na karti vidi. Jaz jih ne obvladam in sem seveda za to slepa. Zato pač moram nadgraditi znanje.

    Kar pa se tistega, kar naj bi se zgodilo, tiče … Jaz ne vidim v prihodnost, kot verjetno veš. Sem za mnenje vprašala nekaj ljudi, ki vidijo, tudi tebe, od vseh slišala enako oziroma podobno zgodbo, zgodi pa se ne nič, tako da … Ne vem, menda se še bo.

    Vračam objem.

  8. zogca said

    Seveda te bom. Če sem se odločila, da postanem dobra astrologinja, bom to tudi postala. Umske sposobnosti naj bi imela dovolj razvite, če jih nisem že preveč zakadila.😉 Šesti čut in inuticijo, ki sta dobra za zraven, pa imam.

    ne ne bom, ti dam priložnost, da me demantiraš v nulo… samo to ne bo tako kmalu še

  9. webmaher said

    Sive celice ti delajo zihr bolje kot meni, voljo imaš, nekaj intuicije, 6ga čuta ne rabiš sploh razen če boš še čarovnica …😆

  10. zogca said

    Jaz mislim da šesti čut pri astrologiji ni odveč. Da znaš tudi zaznati s kakšnim človekom imaš opravka, ne samo prebrati s karte. Kot neko potrdilo, da si na pravi poti. Imaš pa prav, astrologija ni nič zgoraj in v oblakih. Trije astrologi morajo na isti karti videti isto. Če temu ni tako, se nekdo ni dobro učil.😉

  11. webmaher said

    Tudi razmišljaš v pravi smeri in povsej verjetnosti boš med najboljšimi ampak še vedno vidim nekaj kar ni …😆

  12. zogca said

    Ne draži, ampak napiši.😉

  13. romeno said

    A greš med profije🙂 ? 090 številka pa to😆

  14. zogca said

    Mah, ne. To bi jaz rada znala zase in zaradi sebe. Pa seveda, če me bodo prijatelji, prijateljice prosili, bom kaj pogledala. In tukaj na blogu tudi, če bom lahko komu pomagala, bom. Če lynx ali asdf tole bereta, nisem še pozabila nanju.😉 Bom zdaj dobila spet zagon in jima bom pogledala zvezdice.

  15. dundo maroje said

    Astrologija ? Đizs, tega res ne bi pričakoval od tako pametne ženske.

  16. zogca said

    Lej, ponavadi imajo največ čez astrologijo povedati tisti, ki o njej ne vedo nič. Zelo spoštujem mnenje tistih, ki so prebrali kakšno ta pravo astrološko knjigo, naredili preskus ali dva in rekli – tole ni nič, neumnost. Si pa ne morem gnati k srcu kritik tistih, ki tega niso naredili in ne vedo, kaj kritizirajo. Pametna sem pa še vedno!!!

    Brez zamere. Tudi jaz nič ne zamerim.😉

  17. dundo maroje said

    Ni kaj preizkusiti. Sem fizik “po duši”, zato verjemi, da je potrebno dati na mizo kaj bolj otipljivega kot nakladanje mazačev. Usoda in podoben bullshit … ne, hvala. Drugače pa sem zgolj slučajno našel tvoj blog (sem iskal nekaj specifičnega in je na nevem kateri strani zadetkov izpljunilo tudi tvoj blog) in ker se te spominjam iz določenih debat na določenih forumih, sem izrazil presenečenje. Ampak ok, vsak si sam izbira v kaj bo vlagal svojo energijo. Over & out.

  18. zogca said

    Saj pri meni tudi je stvar v tem, da ne verjamem nakladanju mazačev (priznam, da jih je ogromno in vsakodnevno astrologijo spravljajo na slab glas), ampak se sama učim in preskušam, koliko zadeva zdrži.

  19. zogca said

    Odkrila sem AstroWiki.

    http://wiki.astro.com/astrowiki/en/Special:AllPages

    Kakor neka Wikipedia, samo astrološka.

    Puščam link, ker me dostikrat sprašujete, kaj pa pomeni ta hiša, kaj pa pomeni ta planet. Tukaj vse piše.😉

Leave a Reply

 
