Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Eni res dobri mački za rojstni dan!

Posted by zogca na marec 16, 2010

42 Responses to “Eni res dobri mački za rojstni dan!”

  1. če sem jaz ta mačka se zahvaljujem od srca.:-))))))))))) Lepo je to odpreti,ko vem,da je meni namenjeno,

    Hvala ti Žogca,…lepa pesem

  2. zogca said

    To je pesem o dobri mački. Seveda ta mačka živi povsem drugače kot ti(je malo manj poštena od tebe), vendar je pa pesem o dobri mački.

    Ti pa si dobra mačka za dol past, ampak o tem je veliko že veliko napisanega.

    Uživaj maksimalno svoj dan!

  3. vauuuuu, hvala, hvala. Moram to dat možu za prebrat. Sploh tip ne ve ,kaj ima doma😀

  4. zogca said

    Mu bom jaz enkrat podrobno razumela. Čeprav se mi zdi, da se njemu ipak mora zelo bliskati, kaj ima doma. Saj ni slep.😉

  5. asdf said

    oj!
    pardon, da spamam, ampak se mi zdi izredno zanimivo…
    poznate?

    http://www.printerscats.com/Matematicas-Principio-Tzeltal-Maya-Antiguo__9hfpJgOBn4Q.html

  6. zogca said

    Ne poznamo. Eno bolj Ceco poznamo.😉

  7. zogca said

    Pogledala in čisto nič ne razumem.😯

  8. asdf said

    česa ne razumeš?
    množenje večmestnih števil brez znanja poštevanke… s čtrticami, kot je to baje počela majsko- tzeltalska civilizacija pred tisoči let…

  9. zogca said

    Tega nisem razumela! Kaj je bitje pravzaprav počelo. Saj verjetno so oni takrat bili bolj napredni kot jaz zdaj.😉

  10. zogca said

  11. Jazz said

    Če Mačka še sprejema,-Vse najboljše!

  12. Jazz said

  13. zogca said

    Sem ziher, da še.😉

    Če Mačka še sprejema,-Vse najboljše!

  14. lynx said

    Mačke za mačko. Vse najboljše:

  15. ma, lahko mi voščite celooooo leto😀

  16. zogca said

    Meni tudi, meni tudi, vse leto mi lahko nosijo sladkarije.😉

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. webmaher said

    Jovanko u ram, Žogco na dieto:mrgreen:

  21. zogca said

    Tole pa zdaj ni fer. Jaz bi tudi v ram.😉

  22. webmaher said

    Saj te ma princ v ramu, vsega pa tut ne morš met😆

  23. zogca said

    Misliš, da me ima? Ima veliko mojih fotografij, ampak dvomim, da so ravno v ramu. Ti plačam, če greš preverit.:mrgreen:

  24. webmaher said

    pa saj veš da jaz to zate naredim đabe, sam naslov sporoči:mrgreen:

  25. zogca said

    Oooooooooooo!

  26. webmaher said

    lahko tudi IP😆

  27. zogca said

    Kaj? Ne razumem.

  28. mmisaa said

    Se opravičujem, če si že kje debatirala o tem, ampak, kako se ti zdi srbska pesem za evrovizijo? Potem pa mi le nismo tako slabi, posebej, če se spomnim na njegovo Štiklo pred leti.

  29. zogca said

    Meni je pesem obupna. Sem jo ravno dva dni nazaja do konca skurcala na MON-u. Že sama melodija mi ni (razen tistih nekaj sekund, ko on ne poje). Besedilo pa mi je naravnost katastrofično. Sramotno mi je dati takšen nesmisel iz rok. Ne vem, ali ga je pisal sam Bregović, ga je pa odobril, tako da … Tako bedastega besedila pa še svoj živi beli dan ne.

  30. zogca said

    Za tiste, ki ne vedo, kaj kurcava.

  31. mmisaa said

    Jaz se samo smejim.;))

  32. webmaher said

    vidve se kar smejta, pevca pogledaš in veš da bo Srbija med prvimi petimi sto posto:mrgreen:

  33. Spider said

    Zogca, Ksenija Pajčin, poznaš?

    Njen fant jo je ubil in potem še sebe.

  34. zogca said

    Bolje to, kot da bi se človek jokal. Meni sta porazni tako srbska kot slovenska, ne vem pa, kaj so izbrali Hrvati. So že izbrali?

    Jaz se samo smejim.;))

  35. zogca said

    Cela Evrovizija sloni na gejevskem lobiju, najbolj zvesti poslušalci in obiskovalci na licu mesta, od nekdaj.

    vidve se kar smejta, pevca pogledaš in veš da bo Srbija med prvimi petimi sto posto

  36. zogca said

    Spremljam zadevo zdaj že skoraj dva dni oziroma odkar se je zgodilo. Res tragična zgodba. O kateri se da napisati marsikaj. Tako po človeški plati. Kot po astrološki. Da ne omenjam plati karme, ki tukaj ni tako zanemarljiva … Vse skupaj pa je seveda velika tragedija, ne mislim tukaj za oboževalce, mislim za družini teh dveh ljudi.

    Zogca, Ksenija Pajčin, poznaš?

    Njen fant jo je ubil in potem še sebe.

  37. zogca said

    Spider, če te zgodba zanima, je verjetno najbolje predstavljena v tem članku.

    http://www.pressonline.rs/sr/vesti/dzet_set_svet/story/106637/Zašto+je+Filip+ubio+Kseniju!+Tukli+se+i+voleli!.html

  38. cija said

    geji hodijo evrovizijo gledat v živo.
    glasujejo pa desperate housewives doma…

  39. zogca said

    Saj to. Od njih dobijo največ denarja, torej so oni Evroviziji največ vredni. Več kot deseprate housewives.

  40. zogca said

  41. cija said

    ne bi rekla
    evrovizijo financirajo nacionalne televizije, ki sodelujejo, ne prodane karte. od kart imajo verjetno glih toliko, da plačajo pogostitev vsem nastopajočim po showu.

    nacionalne televizije pa poberejo dnar od desperate housewives, ko kličejo na komercialne linije in glasujejo.

  42. zogca said

    Ne vem, jaz sem tako slišala na veliko koncih. Pač, tisti, ki organizirajo prireditev tudi morajo imeti nekaj od tega. Na takšen način prodajo hotelske usluge, restavracije so polne in podobno. Širše je znano, da ima gejevska populacija nadpovprečno veliko denarja za zapravit.

Leave a Reply

 
