Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vsaka kaplja!

Posted by zogca na marec 15, 2010

KRČEVITO

Kaj vse se je izkradlo
iz mojih dlani,
odhulilo iz mojega doma,
izteklo iz mojih žil …

Zdaj se poskuša vrniti
med moje krčeviti sklenjene prste,
pretihotapiti mimo zarjavelih ključavnic,
kaniti v moje ozke oči,
v moje žile,
da bolestno trznejo,
da poženejo kri v srce –
da ga raznese.
Naj se razkrije,
kdo je bil tisti glavni,
odločujoči.

Ne bo se zvedelo:
v poplavi je vsaka kaplja
enako uničujoča.

Neža Maurer

10 Responses to “Vsaka kaplja!”

  1. zogca said

    Dobro jutro. A začnemo danes talati neopravičene?:mrgreen:

  2. zogca said

  3. Jazz said

  4. Jazz said

    Priznaj,samo Name se lahko zaneseš!😉

  5. zogca said

    Samo zate, Jazz!!!!!

  6. maxi said

    Priznaj,samo Name se lahko zaneseš!😉

    Jaz priznam, da se name ne more.:mrgreen:

  7. zogca said

    Ti kot bodoča žena pišeš takšne. Not gud.😉

    Jaz priznam, da se name ne more.

  8. maxi said

    Ti kot bodoča žena pišeš takšne. Not gud.😉

    Jaz igram na sistem; vzami ali pusti. Nikoli nisem maček v žaklju.:mrgreen:

  9. zogca said

    Ampak ne moreš preveč napak razkriti že pred poroko. Kaj pusti tudi za potem.😆

  10. maxi said

    Ampak ne moreš preveč napak razkriti že pred poroko. Kaj pusti tudi za potem.😆

    😆 Bom vmes pridelala še kašno kaprico, kamot.😛

Leave a Reply

 
