Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koncert Crvene jabuke!

Posted by zogca na marec 14, 2010

Četudi zadnja leta res veliko hodim na koncerte, moram priznati, da sem bila sinoči prvič v Cvetličarni. Neštetokrat sem ob cesti videla njihove plakate, ki so najavljali prihod (meni) zanimivih skupin, ampak vedno sem bila prepričana, da pravzaprav oglašujejo večer, ki bo imel tematiko te skupine, da bodo vrteli njihovo glasbo. Nikoli sploh nisem pomislila, da bi ti plakati lahko pomenili, da ta skupina tam resnično gostuje. Ko sem izvedela, da sem se krepko motila, so Cvetličarno za nekaj časa zaprli. Zdaj je spet odprta in kanim izkoristiti vse, kar mi bodo glasbeno zanimivega ponudili.

“Filing” res ni tako koncerten kot v Hali Tivoli ali na Gospodarskem razstavišču, ampak vseeno je z dobro skupino to odlična zabava za sobotni večer. Na Facebooku je nekdo po koncertu zapisal “tri ure proti karijesu”. Res so tri ure igrali svoje največje uspešnice, mi pa smo peli in nekateri so tudi plesali. Zdaj mi ni več tako hudo, ker sem septembra morala zamuditi njihov koncert v Križankah.

V Križankah verjetno ne bi bila tako blizu Žere, da bi si lahko ogledala njegove zloglasne allstarke. Oja, pevec skupine je velik ljubitelj teh superg, ki so že od samih začetkov skupine Crvena jabuka njegov zaščitni znak. Menda ima več kot tristo parov in jim je namenil celo sobo. So vseh barv in oblik. Kot zanimivost. Pred nekaj dnevi sem ugotovila, da imam tudi jaz allstarke. Ne sicer tistih srednješolskih, te so očitno končale v smeteh. Imam allstarke iz osnovne šole. Odločila sem se, da jih, ko bo prišla pomlad, vsaj enkrat obujem.

Mogoče se bom pa spomnila, zakaj sem jih v tistih časih tako rada nosila.

Ne, tisto najboljše včeraj niso bile allstarke, ampak seveda glasba. Če ste ljubitelji te bosanske skupine, imam za vas nekaj posnetkov s koncerta. Nekako s proljeća. “I opet taj osjećaj samoće, kad neće nikog mene krene i hoće, i opet mrakom svoje pjesme bojim, pijan od želje za usnama tvojim.”

Stižu me sjećanja. “Ne gori više svjetlo tamo gdje sam te davno čekao, od svega tinja tuga samo. Sve sam ti rekao i ne pitaj me kako mi je, kad vidiš dobro kako je. Svakome jednom loše krene, meni ne prestaje.” Tuga, ti i ja. “Evo me, noći, stara prijateljice, opet njoj ću poći niz duge puste ulice, tamo gdje strahovi prestaju obraz mi grije njen dlan, na njemu moje usne nestaju, beskrajno sam uzdah joj znam.” Ne dam da ovaj osećaj ode. “Ne dam da ovaj osjećaj ode, negdje u meni tvoj je znak, i pramen vatre i kap vode, ti si svjetlo sve je mrak.” Ostani. “Ostani, ostani još ove noći, lakše će mi san na oči, budi drug mi ti, hajde ostani.”

Tamo gdje ljubav počinje. “Sve sam ceste prošao od kada si otišla, malo sunca sačuvao na dnu starog kofera, pamtim smijeh, tvoje suze, svaka riječ zakletva, niko ne zna kako peče i ledi dok ne proba. Čekam te na starom mjestu, tamo gdje ljubav počinje.” To mi radi. “Kad me pališ, onda idi, lomi do kraja, priđi bliže da vidim tajnu koju čuvaš u očima.” Vjetar. “Veži noge oko moga pasa, stisni me kad kiša pljusne, veži svoj dah za moje usne, nemoj mene vezati. Vjetar se vezat ne može ni kada mora presuše, vjetar se vezat ne može, tu samo ljubav pomaže. Zovu nas ulice. “Posle ljubavi šta ostavljaš, da li brzo me zaboravljaš, i koga sada želiš ti, ko ti u snovi dolazi.”

Ima nešto od srca do srca. “Ti si moja rijetka ptica, kako da te ostavim, bez tvoj tijela brez tvog lica, kao da ne postojim. Ima stvari koje trebaju, a nikad se ne dese, neke druge opet ne daju lako da se dokuče. Ima nešto od srca do srca, neka tanka nit koja čini naše snove, a ne da se dirati.” Ne vem, ali med mojim in njegovim srcem še vedno je kakšna, pa četudi tanka nit, vem pa, da bom v Cvetličarno gotovo še šla. Če ne prej, ko bo aprila nastopila skupina Van Gogh. Če ste tudi vi željni zabave in vas zanima, ali imajo v Cvetličarni tudi kaj po vašem glasbenem okusu, obiščite njihovo stran na Facebooku.

15 Responses to “Koncert Crvene jabuke!”

  1. zogca said

    Kje ste, druščina?

  2. sonček said

    Hm ja, škoda ker sem bila v službi, pa nisem mogla it. Prežim na naslednjo priložnost🙂

  3. zogca said

    Jabolka bo gotovo kaj kmalu spet v Ljubljani, predvidevam v Križankah. Mogoče že letos jeseni. Upam, da ti naslednjič uspe.

  4. Spider said

    JEEEEEEEEEEE, 13.6.-Ljubljana, Bob Dylan!!!!!

  5. zogca said

    To razumel kot – greš na koncert. Imam prav?

  6. zogca said

    Nekaj zate, Spider. Ne vem sicer, ali sem dobro razumela, ampak kako ti razumeš tole …

    Cvetličarna kuha se Čorba……Riblja Čorba….9.4

    Jaz razumem kot to, da bo Čorba čez manj kot mesec dni v Cvetličarni.

  7. Spider said

    Grem na Dylana.

    ja Zogca, Čorba je v LJ 9.4.Mene takrat ni v Sloveniji.

  8. zogca said

    Aaaa, ti to že veš. Si mi omenjal, kajne? Začela sem pozabljati. Zdaj sem se spomnila, ko si napisal to, da nisi v Sloveniji. Bi šla, če bi šel še kdo, sama pa na Čorbo ne, ker toliko fenica pa nisem. Bom pa šla na Van Gogh, če nič drugega, iz spoštovanja do Đuleta.

  9. zogca said

    Zdaj sem na Popu slišala, da v Ljubljano pride Billy Idol. To pa že je nekaj zame.😉

  10. Schnuy said

    Čisto mimo – allstarke so zakon.😀 ker nisem našla pravih zase, sem par kupila pamžu.

  11. zogca said

    To mora pa sploh biti luštno – tako majhne allstarkice.😉

  12. Spider said

    Bemti nas razvajajo letos.Billy Idol-Ljubljana, Elton John-Graz.

  13. zogca said

    Graz je tebi blizu, meni ni. Za Billyja pa samo juppppi!!!!

  14. Nevenka said

    Jaz sem malo bolj za cajtom…
    Kje je ta nesrečna Cvetličarna?

    Na Billya bi bi šala pa tudi jaz.

  15. zogca said

    Cvetličarna je na Kranjčevi. To je blizu Žal. Še natanjčneje blizu ministrstva za obrambo. Še natančneje, med ministrstvom za obrambo in Pop Tevejem. Ni težko najti.

Leave a Reply

 
