Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Se hočete prhati z Jasonom Lewisom?

Posted by zogca na marec 12, 2010

Petek je, natančneje petkov večer, zato res ni prav nobene potrebe, da bi bili resni. In ne bomo. Tale objava bo malo za hec, malo (ali pa mogoče veliko) pa tudi za oči. Ko sem prebrala članek z naslovom Jason Lewis wants to take a shower with you, sem takoj začela razmišljati, kdo je ta prijazni moški, ki se je pripravljen tako zelo žrtvovati. Kaj hitro se mi je posvetilo, še preden sem prebrala. Lepotec iz Seksa v mestu. Tisti, ki je znal najbolje poseksati (morala sem uporabiti to besedo, če pa je naslov nadaljevanke takšen) Samantho. Jaz res redko rečem ojej, ko zagledam moškega, ampak ta mi je bil pa vedno ojej.

Zakaj prhanje? Menda reklamira brisače. Zato prhanje. Čeprav je potem guglanje pokazalo, da za isto trgovino, in sicer Bloomingdales, reklamira tudi posteljnino. Z brisačami ga nisem našla nikjer, v postelji pa na mnogih fotografijah.

Pa saj je vseeno, kaj reklamira, pomembno je, da je lep in da ga lahko tako lepega tudi gledamo. Jaz ga še raje kot v postelji gledam na cesti.

In v vodi.

In če ste slučajno pozabile, kako se streže takšnim lepotcem …

Takole! Čeprav sem že zelo dolgo nuna, moram napisati naslednje. Pri meni se moški niso najedli gurmanskih specialitet, niso se nanosili zlikanih srajc, ampak za to sem res mojstrica. Ko nisem nuna!

26 Responses to “Se hočete prhati z Jasonom Lewisom?”

  1. Mila Fani said

    Hmmmm … a sem tole oralo prav razumela?🙂
    Ti lisica, ti!

  2. zogca said

    Aha, zelo dobro si me razumela.😉 Kaj naj? Že tako dolgo se nisem mogla z ničemer pohvalit. In si nisem mogla pomagati, da se ne bi, ker to je pa ena redkih odlik.😉

  3. maxi said

    Pri meni se moški niso najedli gurmanskih specialitet, niso se nanosili zlikanih srajc, ampak za to sem res mojstrica.

    Tolk o skromnosti.😛🙂

  4. zogca said

    Je pa vse res. In tudi na dveh koncih sem se spljuvala.😉

    Tolk o skromnosti.

  5. zogca said

  6. lynx said

    Pri meni se moški niso najedli gurmanskih specialitet, niso se nanosili zlikanih srajc, ampak za to sem res mojstrica.

    Tolk o skromnosti.

    Ni se zgodilo prvič, da mi je Maxi vzela besede iz ust. 🙂

  7. romeno said

    Imam občutek, da nekoga biološka ura preganja😆

  8. zogca said

    Koga pa? In kako je zgoraj omenjena orala povezana z biološko uro?

  9. zogca said

    Pomembno je, da ti Maxi nisi nič vzel iz ust.:mrgreen:

    Ni se zgodilo prvič, da mi je Maxi vzela besede iz ust.

  10. Plujem said

    Taki moški me pa nikoli niso privlačili. Moj okus za moške je drugačen.

  11. vlatka said

    žogca,

    ta dečko spominja na mojega nečaka. Je pa moj nečak zagotovo mlajši.

  12. zogca said

    To je dobro, ker nas bo manj v vrsti pred njegovim tušem.:mrgreen:

    Taki moški me pa nikoli niso privlačili. Moj okus za moške je drugačen.

  13. zogca said

    Evo, mu sporoči, da bi lahko zaslužil s tuširanjem.😉

    ta dečko spominja na mojega nečaka. Je pa moj nečak zagotovo mlajši.

  14. zogca said

    Za ljubiteljice vodke.

    Ali pa golih moških.

  15. maxi said

    Hmm….saj je lep, samo men bi bolj dišal, če bi bil teeeeeemen:)

  16. zogca said

    Jaz imam drugače rada izključno temne lase, ampak tale pa … Tale nasmeh pa … Tretja fotka … To je meni preprosto božansko. Na prvi, sploh pa na drugi fotografiji me sploh ne gane. Na tretji pa za dol past. Na četrti ima tako in tako temne lase, ker so mokri.😉 Je fatalen. Peta fotografija je pa zame smrt, adijo pamet. Nikoli ni bilo in nikoli ne bo boljše zabave na tem svetu.

  17. zogca said

  18. Jazz said

    15.maxi said
    marec 13, 2010 at 12:09 am
    Hmm….saj je lep, samo men bi bolj dišal, če bi bil teeeeeemen:)

    Kaj pa siv?

    http://www.mojvideo.com/video-andrej-sifrer-lipicanci/948b0e403e40b79b1217

  19. lynx said

    Da se ne boste samo ženske naslajale.
    Jaz bi se s tuširal z Jennifer:

  20. Jazz said

    19.lynx said
    marec 13, 2010 at 9:26 am
    Da se ne boste samo ženske naslajale.
    Jaz bi se s tuširal z Jennifer

    A vpisujejo kandidate?🙂

  21. Tana said

    To je dobro, ker nas bo manj v vrsti pred njegovim tušem.

    Tudi jaz ne bom delala gužve🙂

    Ali pa golih moških.

    In tako lahko ljubiteljice golih moških postanejo tudi alkoholičarke🙂

  22. Tana said

    Pri meni se moški niso najedli gurmanskih specialitet, niso se nanosili zlikanih srajc, ampak za to sem res mojstrica.

    Jaz pa zelo rada likam🙂

  23. Tana said

    Pride Janezek v spalnico in vidi mamo kako ga očku vleče.

    Janezek ves šokiran reče:

    “IN POL VI MENE K PSIHOLOGU VOZITE, KER SI CUZAM PRST!!!”🙂

  24. zogca said

    Dobro jutro! Malo pozno, ampak vseeno.😉

  25. zogca said

    Obljubim, da naslednjič nekaj podobnega izvedem s fotografijami kakšne lepotičke. Da ne boste diskriminirani.

    Da se ne boste samo ženske naslajale.

  26. […] Kakor v tej objavi. […]

Leave a Reply

 
