Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Novi glavni junak!

Posted by zogca na marec 11, 2010

Odkar se mi je Saturn usedel na Merkurja, tuhtram, tuhtam in tuhtam. Kaj naj, kako naj, kje naj, kdaj naj, zakaj naj ali naj sploh. Možgane imam na turbo pogonu. Ko človek veliko razmišlja, ponavadi ne utegne prav veliko prebrati, ker ima toliko opraviti s samim seboj. Vseeno sem se spravila brat in naletela na izjemno misel, katere avtor je don Miguel Ruiz, v prevodu pa naj bi se glasila nekako takole: “Vi ste tisti, ki lahko spremenite svojo zgodbo, to pa boste naredili tako, da boste spremenili odnos do samega sebe. Vsakokrat ko spremenite glavnega junaka svoje zgodbe, se čarobno začne spreminjati tudi zgodba, da bi se prilagodila glavnemu junaku.” Tole mi je dalo misliti.

31 Responses to “Novi glavni junak!”

  1. maxi said

    In kam se je vsedel moj Saturn?

  2. maxi said

    Tole mi je dalo misliti.

    Miguel Ruiz v eni svojih knjigi opisuje, kako naj, če želimo biti srečni nehamo verjeti lažem, predvsem tistim lažem o nas samih.

    Jaz imam počasi dovolj te teorije, bo treba začet še kaj živet.

  3. zogca said

    S šibo jih boš dobila po nagi riti. Tvoj Saturn je na Plutonu in to je eden najtežjih aspektov. Dva malefika skupaj. Pluton hoče transformacijo, Saturn se ji upira. Pisala sem o tem že večkrat in če naslednjič ne boš vedela, šiba po nagi riti. Saturn na Plutonu. Ko je bil direkten in šel čez, te je pripravljal na to, kar bo naredil, ko je šel kot retrograden čez je že začel delovati in ko bo spet obrnil smer in šel zadnjič čez, takrat bo dokončal, kar je mislil narediti.

    In kam se je vsedel moj Saturn?

  4. zogca said

    Ampak kako, da ne bom spet vsega zabluzila? Me je sram priznati, ampak danes sem klicala eno vedeževalko in tudi včeraj eno. Bog me nima rad. Ampak morala sem preveriti, ali je moja intuicija prava.

    Jaz imam počasi dovolj te teorije, bo treba začet še kaj živet.

  5. zogca said

    Uran ti bo aprila začel delati kvadrat z Luno.

    This influence will create tensions and sudden changes in your personal and emotional life. Every little tension that you have suppressed over the last several years will suddenly seem to surface and demand to be released in some way.

    Potem imaš že zdaj kvadrat Plutona in Venere.

    During this time relationships become a source of challenge and even difficulty, which may point the way for changes that you have to make within yourself.

    In pa seveda imaš Saturna v kvadratu s Saturnom.

    This is a critical period in which several aspects of your life and experience will be tested, especially those that began to be important about seven years ago. Most often this influence is experienced as a sort of identity crisis in which you begin to question what you are doing. You may suffer a crisis of confidence at this time, fearing that you have made the wrong moves in life or committed yourself to some course of action that will not be good in the long run. During this period you will think about and question all the long-term trends in your life. You will not be thinking about trivial matters.

    In še Saturn v kvadratu u Luno.

    This period can be quite a difficult time for your personal and domestic life. On the psychological level you may feel lonely and isolated from others. You may feel depressed and undeserving of love. Sometimes remembered past actions make you feel guilty that you have not lived up to your own expectations.

    Saj to sem ti že napisala, da ti dejansko zdaj imaš ultra težke zvezde, ampak ko bodo vsi ti aspekti minili, večina res transformacijskih, boš ti nova ti, boljša.😉

  6. zogca said

  7. Tana said

    Jaz imam počasi dovolj te teorije, bo treba začet še kaj živet.

    Se popolnoma strinjam. Teorija je eno, življenje – tisto pravo – pa čisto nekaj drugega. Zato se ni dobro preveč ukvarjati z razno raznimi teorijami. Treba je živeti, ker je življenje eno samo in pre(kratko).

    “Vi ste tisti, ki lahko spremenite svojo zgodbo, to pa boste naredili tako, da boste spremenili odnos do samega sebe.

    Če želimo biti srečni, moramo sebe dati na prvo mesto, v vseh pogledih. Ali drugače, sami sebe moramo imeti najrajši, potem nas bodo imeli tudi drugi. In obratno tudi mi. Sicer ne moremo pričakovati od drugega, da nas bo imel rad, da nas bo ljubil, če sami sebe ne.

  8. zogca said

    Dokler bo Saturn na Merkurju, ne bo šlo drugače kot da si bom razbijala glavo. Kar ne pomeni, da ne bom živela, ampak na turbo bom pa razmišljala.

    Zato se ni dobro preveč ukvarjati z razno raznimi teorijami.

  9. zogca said

    Podpišem.

    Sicer ne moremo pričakovati od drugega, da nas bo imel rad, da nas bo ljubil, če sami sebe ne.

  10. maxi said

    S šibo jih boš dobila po nagi riti. Tvoj Saturn je na Plutonu in to je eden najtežjih aspektov. Dva malefika skupaj. Pluton hoče transformacijo, Saturn se ji upira. Pisala sem o tem že večkrat in če naslednjič ne boš vedela, šiba po nagi riti. Saturn na Plutonu. Ko je bil direkten in šel čez, te je pripravljal na to, kar bo naredil, ko je šel kot retrograden čez je že začel delovati in ko bo spet obrnil smer in šel zadnjič čez, takrat bo dokončal, kar je mislil narediti.

    Pa ne more bit tako dooooooooooolgo na Plutonu nooo…:(
    Odkar sva začele govorit o tem je na Plutonu.

    in ko bo spet obrnil smer in šel zadnjič čez, takrat bo dokončal, kar je mislil narediti.

    Pa bo to še v tem življenju?? hecam se…
    In zdaj me bo gazil tako dolgo, dok ne klecnem …al kako…😆

  11. maxi said

    Saj to sem ti že napisala, da ti dejansko zdaj imaš ultra težke zvezde, ampak ko bodo vsi ti aspekti minili, večina res transformacijskih, boš ti nova ti, boljša.😉

    Hvala za tolažbo.😛
    Samo, da bom boljša…ne boljša sem že, potem bom NAJBOLJŠA…he he

  12. zogca said

    Še enkrat. Saturn je bil direkten in takrat je šel čez Plutona. Ko je bil že čez, je postal retrograden, torej je šel nazaj in to je bilo drugič. To je zdaj. Zdaj bo še malo retrograden in ko bo obrnil v direktno, bo šel čez še tretjič. Se pravi, že sam po sebi je Saturn počasen, ni pa med najpočasnejšimi, potem pa še retrogradnost in seveda zadeva traja.

    Pa ne more bit tako dooooooooooolgo na Plutonu nooo…:(
    Odkar sva začele govorit o tem je na Plutonu.

  13. zogca said

    A potem mi ni treba odgovoriti?😉

    Pa bo to še v tem življenju?? hecam se…

  14. zogca said

    Moj princ bi na tole rekel – in skromna. To je meni vedno govoril.

    potem bom NAJBOLJŠA…he he

  15. maxi said

    This is a critical period in which several aspects of your life and experience will be tested, especially those that began to be important about seven years ago. Most often this influence is experienced as a sort of identity crisis in which you begin to question what you are doing. You may suffer a crisis of confidence at this time, fearing that you have made the wrong moves in life or committed yourself to some course of action that will not be good in the long run. During this period you will think about and question all the long-term trends in your life. You will not be thinking about trivial matters.

    Vedla sem, da služim saturnovih 7, pred sedmimi leti se je verjetno vse skupaj začelo, samo takrat še nisem točno vedla, sem pa slutila.

  16. maxi said

    During this time relationships become a source of challenge and even difficulty, which may point the way for changes that you have to make within yourself.

    Tudi tole mi ni všeč.

  17. zogca said

    Ne, to pa ne, to pa ne. Saturnovih sedem je sade sati. Ti menda zdaj nimaš sade sati. Zdaj sem pa že pozabila, kje imaš luno. To je kvadrat tranzitnega in natalnega Saturna, ne sade sadi. Moram spet odpreti karto za sade sati, ta je odvisen od lune. Ko je Saturn v hiši pred natalno Luno, v hiši natalne Lune in v hiši po njej, to je sade sati.

  18. maxi said

    Moj princ bi na tole rekel – in skromna. To je meni vedno govoril.

    Ne bom skromna, skromna sem bila do zdaj. Ne bom več.

  19. maxi said

    Mah zdaj si mi nardila že tak rajc, da si bom enkrat dala nardit completno in celotno “vesoljsko” sliko, pa da vidim….če bom res skromna…:)😉

  20. zogca said

    Saj to je hec. Ko sem jaz princu razlagala, da sem jaz najbolj ljubka, najbolj pametna, najbolj – je potem on rekel skromna.😉

    Ne bom skromna, skromna sem bila do zdaj. Ne bom več.

  21. zogca said

    Ti jaz lahko svojo astrologinjo priporočim. Tudi prav daleč ni od tebe, jo lahko osebno obiščeš.

    Mah zdaj si mi nardila že tak rajc, da si bom enkrat dala nardit completno in celotno “vesoljsko” sliko

  22. Jazz said

    He,he…😛

  23. zogca said

    Clueless. Kaj je tebi smešno? Naši horoskopi ali si dobil kakšne asociacije name in na Maxi kot igralki? 😀

  24. lynx said

    Vsakokrat ko spremenite glavnega junaka svoje zgodbe, se čarobno začne spreminjati tudi zgodba

    Največje modrosti so ponavadi napisane tako, da jih lahko vsakdo razume po svoje in da imajo na vsakega tudi specifičen učinek. Važno je, da je rezultat pozitiven.

    Zgornji stavek je razumeti tako, da daš sebe za glavnega junaka.
    Tvoja zgodba pa bi se drastično (če že ne čarobno) spremenila tudi tako, da bi glavnega junaka zamenjala z nekom tretjim. 😉

  25. lynx said

    Saj to je hec. Ko sem jaz princu razlagala, da sem jaz najbolj ljubka, najbolj pametna, najbolj – je potem on rekel skromna.

    Skromnost je zelo pozitivna lastnost, ki pa jo prevečkrat enačimo z lastnostmi kot so pohlevnost, ponižnost, neambicijoznost in nesamozavest.
    Tako kot modrec ve, da nič ne ve, tako je lahko tudi skromen človek uspešen, ambicijozen in samozavesten.

  26. zogca said

    Vsak je glavni junak svoje zgodbe. Drugače sploh ne more biti.

    Zgornji stavek je razumeti tako, da daš sebe za glavnega junaka.

  27. zogca said

    Jup!

    Skromnost je zelo pozitivna lastnost, ki pa jo prevečkrat enačimo z lastnostmi kot so pohlevnost, ponižnost, neambicijoznost in nesamozavest.

  28. zogca said

    Ptičke slišim prepevati, ptičke! Pomlad!!!!!!

  29. zogca said

  30. romeno said

    Ptičke slišim prepevati, ptičke! Pomlad!!!!!!

    Saj danes je Gregorjevo, ko se po starem običaju ptički ženijo🙂

  31. zogca said

    Iiiiiiiiiiii!

Leave a Reply

 
