Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Veselim se!

Posted by zogca na marec 10, 2010

Alan Shore, ki ga naravnost obožujem, čeprav imam, to moram priznati, še vedno veliko raje Dennyja Crana, je nekoč rekel, da se veliko ljudi zna veseliti jutrišnjemu dnevu, premalo pa jih zna uživati v današnjem. Imel je prav, jaz se res ne morem veseliti tega dne. Fuj, sneg je. Fuj, veliko dela imam. In fuj, spet se me je polotila neka žalost. Zato bo ta objava posvečena jutrišnjim dnem, tistim, ki se jih veselim. Veselim se sobote 13/03. Nimam še vstopnice, ampak so mi zagotovili, da se jih bo jutri še gotovo dalo dobiti, potem naj pa nikar ne tvegam. Crvena jabuka v Cvetličarni.

In seveda se veselim koncerta skupine Parni valjak, ki bo 28/03 v Hali Tivoli.

Veselim pa se tudi, da bo 22/04 v Cvetličarni nastopila skupina Van Gogh. Spominjajo me na obdobje izpred desetih let, ko sva s prijateljico v Beogradu velikokrat kofetkali s pevcem skupine. Đule, ki je sicer dober prijatelj moje prijateljice, mi je v Ljubljano tudi nosil kasete glasbenih izvajalcev, ki jih je preziral, jaz pa sem jih rada poslušala.

Torej žur bo, samo ne danes.

24 Responses to “Veselim se!”

  1. maxi said

    “Kad bi imao i sto godina moj najbolji dan bi bio sutra” P.Neruda

  2. zogca said

    Na poti domov sem kupila karto za Jabuko. Kaj bi jaz brez bencinskih pump?😉 Tale od Nerude je pa dobra. Priznam, da ga slabo poznam oziroma nič nisem od njega brala, čeprav sem že večkrat slišala zanj in to samo v superlativih.

  3. zogca said

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. maxi said

    Ne maram morečih sanj:

  7. zogca said

    Meni se danes posluša …

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. lynx said

  11. zogca said

    Tole je pa za mojo trapasto betico …

  12. lynx said

    Bolje trapasta kot brezbarvna.

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. romeno said

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. zogca said

    Še šest, sedem ur in jih bom imela v živo …

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

Leave a Reply

 
