Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kje je zdaj ta pomlad?

Posted by zogca na marec 9, 2010

Čakala sem in tudi dočakala marec, ki mi je nekaj dni že resnično dišal po pomladi, potem pa se je zgodilo tole – nepričakovan in zelo neljub dodatek k že tako predolgi in prehladni zimi. Oja, zebe me, prav zebe. Ko sem prišla v sicer zelo toplo stanovanje, sem si zraven prižgala še električni radiator, ki mi piha pod rito, medtem ko se nalivam z vrelim čajem.

Najhuje šele prihaja, pravijo vremenoslovci. To je prvi stavek članka, ki sem ga zdaj prebrala. Sprašujem se, kje je zdaj za pomlad. Pa tako sem se veselila sončnih žarkov, toplote, marjetic, trobentic, regrata in vsega pomladnega. Pomlad se mi namreč vedno zdi tako zelo čudovita. A kaj, ko je ni in ni?

55 Responses to “Kje je zdaj ta pomlad?”

  1. Jazz said

    PA BO POMLAD PRIŠLA

    Pa bo pomlad prišla
    z oblaki šumečimi,
    pa bo pomlad prišla
    z rožami rdečimi,
    s tistimi rosnimi,
    mladimi rožami…
    o, kak se po rožah
    toži mi.

    Minatti

  2. zogca said

    Komaj čakam!

  3. Jazz said

    2.zogca said
    marec 9, 2010 at 7:14 popoldan
    Komaj čakam!

    Naslednji teden bo.😉

  4. zogca said

    Je to ugibanje ali napoved?

    Sicer pa sem se segrela.🙂

  5. zogca said

    Zdaj je na vrsti pa še vrela kislo-sladka juha. Mljask!

  6. Jazz said

    4.zogca said
    marec 9, 2010 at 7:19 popoldan
    Je to ugibanje ali napoved?

    Zdaj pa menda že veš,da so moje napovedi vedno točne!😉
    In,jutri grem malo proti Primorski,pomladi naproti.🙄

  7. zogca said

    Jutri proti Primorski? Si pri pravi?

  8. majniška b said

    Joj, jaz tudi komaj čakam pomlad. Da bom šla na kavo v lahki jaknici …da jo bom popila prav počasi na toplem sončku …da bom zraven prižgala …da bom v dobri družbi dolgo klepetala …in opazovala mimoidoče. Nekam v center bom šla. V Ljubljano, seveda. POzna kdo primeren lokal?
    Sem bila danes zjutraj kar malo neprijetno presenečena, ko sem zagledala tisto belino. Še dobro, da mi nikamor ni bilo treba. Jutri bom pa kar morala na mraz. Prav škoda mi je, ker imam zimske stvari že oprane. Ne vem, zaradi česa mi je b9olj žal, ali zaradi tega, ker jih bom morala ponovno prati (lenoba) ali zato, ker tako nestrpno čakam, da se od njih poslovim.

    No, ampak imam pa le majhen košček pomladi na balkonu. Zadnjič sem nabirala zvončke in jih nekaj po nesreči izpulila, nakar sem jih doma posadila v lonček. Med njimi je tudi en žafran. Ali spomladanski podlesek ali kako že. Pa seveda polno narcis, mmmmm je lepo.

  9. do konca marca je zima, draga Žogca. Bomo že preživeli, potem pa uživancijaaaaaaaaaa

  10. majniška b said

    Ampak jaz imam dovolj zime. Hočem uživancijo ZDAJ!

  11. zogca said

    Tudi, tudi, tudi!!!

    Hočem uživancijo ZDAJ!

  12. zogca said

    Se bom prišla sončit k tebi, a prav?

    blockquote cite=””>

    Bomo že preživeli, potem pa uživancijaaaaaaaaaa

  13. zogca said

    Najboljša promenada bo, če greš v oni lokal na Prešercu. Je pa tam tudi najdražja kava, ampak hej, se splača, če sonce sije nate. Jaz bi zdaj dala deset evrov za kavo, če bi mi sonce na glavo sijalo.😉

    Nekam v center bom šla. V Ljubljano, seveda. POzna kdo primeren lokal?

  14. majniška b said

    Zdajle ponoči težko, ampak hej, če bo jutri sonce, jih dam tudi dvajset!

  15. zogca said

    Jutri boš zastonj dobila sneg.😦

  16. majniška b said

    Jutri bo oblačno s sneženjem. Tako pravijo na Agenciji RS za okolje. Brrrr.

  17. zogca said

    Sneg naj bi pobralo do sredine naslednjega tedna in takrat naj bi bilo tudi že do 15 stopinj. Zdaj so povedali na Odmevih. Jupi!!!

  18. majniška b said

    Ravno sem bila na balkonu in lahko povem, da je zelo mrzlo. In piiiihaaaaaa.

  19. majniška b said

    Živeli Odmevi! In živelih 15 stopinj!

  20. zogca said

    sreda, 10.mar

    oblačno, sneženje

    -2 – -1°C

    četrtek, 11.mar

    oblačno, sneženje

    -1 – 2°C

  21. zogca said

    Kaj vse smo pripravljeni narediti za cigareto, kaj?😉

    Ravno sem bila na balkonu in lahko povem, da je zelo mrzlo. In piiiihaaaaaa.

  22. zogca said

    Živel ta vremenoslovec. Ime sem že pozabila.

    Živeli Odmevi! In živelih 15 stopinj!

  23. majniška b said

    Aha! Saj poznaš tisto pesem …kako že gre …ja ne morem više tako, ja ne morem bež nje…

  24. zogca said

    Poznam, ampak se ne morem spomniti, kdo že to poje.

  25. majniška b said

    Alen Vitasović

  26. zogca said

    Sem že spomnila …

  27. zogca said

    Si me prehitela.😉

  28. majniška b said

    No, pa še besedilo😉

    alen vitasovic – ne moren bez njeUredi
    Izvajalec:ALEN VITASOVIC

    Ja ne moren vise tako
    Ja ne moren bez nje
    Ja san bolan, ja san munjen
    Nek me uzme vrag ko ne.

    Sad mi reci mala reci
    Ca san stila, ne znan
    Ja sam vajka tvoja bila
    Ja te svaku noc sanjan.

    Ja te svaku noc sanjan
    Ja te svaku noc sanjan
    Ja te svaku noc sanjan
    Mm mmmm.

    Makar i noc je pred vrati
    Makar i ninega ni
    A ja bi triba spati
    Ma jos mi se ne spi.
    Niki vitar u glavi
    Pensa a di si ti
    Ki je sada s tobon
    Ki te sad drzi, ki te sad drzi.

  29. zogca said

    Za popizdit tale del. Samo da jaz temu vetru pravim črv.

    Niki vitar u glavi
    Pensa a di si ti
    Ki je sada s tobon
    Ki te sad drzi, ki te sad drzi.

  30. majniška b said

    Jaaaaa…črv, kolešček …karkoli. Glava nam dela probleme, ja. Ampak ta pesem je pesem o cigareti. A ni dobra metafora?!

  31. zogca said

    A si ziher?

    Ampak ta pesem je pesem o cigareti. A ni dobra metafora?!

  32. majniška b said

    Ja tko mam v spominu. Vedno sem tako mislila in vsi, s katerimi sem o tem govorila, so to kao vedeli.
    Ziher pa nisem. Ampak preberi jo, poslušaj …in misli na cigareto …čisto se poda.
    Seveda je pa lahko tudi o čem drugem. O kom drugem…

  33. zogca said

    Meni se je čisto podalo na mojega princa, ampak ja, se lahko poda na marsikaj. Včeraj sva z Maxi lepili Billyja Idola in tista pesem White wedding menda govori o kokainu, ne o poroki.

  34. majniška b said

    A tako. O kokainu. Živele metafore, jaz sem njihov fen!

  35. zogca said

    Tako sem slučajno ujela v eni srbski nadaljevanki, kjer je ženska to pesem hotela na poroki in bolj so ji oni tupili, da je to narkomanska pesem, bolj jo je hotela … Lahko, da so se hecali, ampak se mi ni zdelo, da so se.

  36. majniška b said

    No, zdaj se pa poslavljam🙂
    Grem še ven pogledat, potem pa spat! Lepo noč ti želim.

  37. zogca said

    To je verjetno metafora za čikanje.😉 Kaj lepega sanjaj, jaz bom še malo svetila na računalniku, ker nekaj delam, potem pa malo MASH gledat in spat. Mogoče bom pa Hawkeya sanjala enkrat za spremembo.😉

    Grem še ven pogledat

  38. vlatka said

    žogca,

    vsi bi imeli radi pomlad. Itak. Imeli jo bomo.
    A ker se je zasukala zemeljska os, smo sedaj padli v zimo. Sicer bi bila pomlad že zdavnaj tukaj.

  39. maxi said

    No pa imamo pomlad😦

  40. majniška b said

    Metafora. Itak!

    Jaz ne vem, kaj sem sanjala, ampak sigurno ne grozljivke o snegu😉
    Kaj pa ti?

  41. zogca said

    Ne spomnim se, kakšna natančno je bila zgodba sanj, spomnim pa se, da sem imela v sanjah levo skrbi glede nohtov in da so se mi v sanjah lomili nohti. Prav nazorno sem jih gledala zlomljenje v sanjah. Takoj zjutraj sem preverila, ali so še vsi celi in so.🙂

  42. zogca said

    Fuj!

    No pa imamo pomlad

  43. zogca said

  44. izbrana said

    Jaz pa imela danes taaakeee leeepeee sanje!😉
    No, nekaj trenutkov v sanjah je bilo res sanjskih!!!
    🙂

    Pomlad? Kaj je že to?😦

  45. zogca said

    A so te popravili??? Bravo!!!

  46. zogca said

  47. zogca said

  48. zogca said

    Sneg po Evropi ohromil promet

    http://24ur.com/novice/svet/sneg-po-evropi-ohromil-promet.html

  49. zogca said

    Foto: Burja besni po Obali in na Goriškem, sneg po vsej državi

    http://www.rtvslo.si/okolje/foto-burja-besni-po-obali-in-na-goriskem-sneg-po-vsej-drzavi/225393

  50. Jazz said

    Krasen dan je bil!😉

  51. zogca said

    Kaj se ti je lepega zgodilo in dogajalo?

  52. Jazz said

    51.zogca said
    marec 10, 2010 at 7:21 popoldan
    Kaj se ti je lepega zgodilo in dogajalo?

    Ma,te naravne danosti,to…🙂

  53. zogca said

    Sneg ali kaj drugega? Ti si vedno sumljiv.😉

  54. Jazz said

    Evo,ena zate😉

  55. zogca said

    Čuke imam pa rada.😉

Leave a Reply

 
