Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bila sva jaz in ti!

Posted by zogca na marec 8, 2010

MARJETICA

Čutim te v dežnih kapljah,
ki se ujamejo v pramen las.
Vidim te v ljudeh,
ki hodijo po svetu
in iščejo svoj pravi jaz.
Bila sva tedaj midva,
dokler trenutek miline ni
podaril slovo večnosti.
Bila sva jaz in ti.
Kot cvet na mladem steblu,
ki ponosno nosi svojo krono,
sem se zibala v ritmu vetra,
ki nežno nosi tople misli
in odnaša smeh zavisti.

Brina Krašovec

36 Responses to “Bila sva jaz in ti!”

  1. zogca said

    Sem šparala to pesmico in slikico za začetek pomladi, ampak kot kaže vremenska napoved, še kar nekaj časa ne bo nič. Imamo zdaj vsaj na blogu pomlad.😉

  2. maxi said

    Marjetka je tako nežna rož’ca. Jaz sem nizozemske marjetke imela v poročnem šušlcu.

  3. maxi said

    Marjetka je tako nežna rož’ca. Jaz sem nizozemske marjetke imela v poročnem pušlcu.

  4. zogca said

    Jaz bi si želela imeti poročni šopek iz sončnic. Sončnice so moje najljubše rožice. Imam pa rada tudi marjetice. In še ene, ki sem jim pozabila ime.

  5. maxi said

    Jaz sončnice obožujem, ampak v poročnem šopku jih pa ne bi imela. Sončnica je roža, ki cveti v mojem mesecu, prav posebno mesto ima pri meni.

    Ps: V bistvu ni rože, ki bi še kdaj pristala v mojem poročnem šopku.

  6. zogca said

    Nikoli ne reci nikoli. Vsaj ne ko gre za ljubezen.

    Ps: V bistvu ni rože, ki bi še kdaj pristala v mojem poročnem šopku.

  7. maxi said

    Nikoli ne reci nikoli. Vsaj ne ko gre za ljubezen.

    Kaj ima poročni šopek z ljubeznijo?
    Vsi ti protokoli so pri meni zaključili, enkrat – zadnjikrat.
    O tem govorim.

  8. zogca said

    V bistvu res ne. Mislim, med ljubeznijo in poroko ne gre vleči enačaj. Je ljubezen čisto mogoča brez poroke. Kot je žal čisto mogoča tudi poroka brez ljubezni.

  9. maxi said

    In je mogoča poroka brez protokola. Menda po novem niti prič ne rabiš.

  10. zogca said

    Jaz sem od nekdaj govorila, da bi se najraje poročila v kavbojkah. Po novem preferiram kiklice iz džinsa pred kavbojkami, tako da sem za poroko v kiklici iz džinsa in oprijeti beli majici. Princa pa bi dala v kavbojke in belo mikico. Komot ima lahko tudi superge. Joj, bi bil lep. Me bo fental, če tole prebere.😉

  11. maxi said

    Odlično, jaz grem v drugo tudi v kavbojkah, bom pa dala najboljše Pepe Jeans.:mrgreen:😆

  12. zogca said

    Evo!!! In kakšne luštne balerinke zraven. Kako bova lepi, kot princeski.😉

    bom pa dala najboljše Pepe Jeans.

  13. maxi said

    In potem ko ga bom poročila, bova za tri dni izginila iz te zemlje in bo najin dom vesolje.🙂

  14. maxi said

    Evo!!! In kakšne luštne balerinke zraven. Kako bova lepi, kot princeski.😉

    🙂 Balerinke zamenjam s petkami in ostalo dvakrat podpišem !!😉

  15. zogca said

    Jaz pa ne. Hočem biti totalno komot. Bi pa seveda imela petke s seboj za fotografiranje, to pa ja. Ker četudi bi šlo za poroko v džinsu, hočem milijon fotografij. Veš, kako je princ lep na fotografijah? To je noro. A kaj, ko bova imela shot gun wedding.:mrgreen:

    Balerinke zamenjam s petkami in ostalo dvakrat podpišem !!

  16. zogca said

    Ne vesolje, jogi!!!

    In potem ko ga bom poročila, bova za tri dni izginila iz te zemlje in bo najin dom vesolje.

  17. maxi said

    Ne vesolje, jogi!!!

    Pa saj to je to. Ti si že pozabila, da greš lahko iz jogija direkt v nebesa.:mrgreen:😛

  18. zogca said

    Čeprav sem prebrala, da to sploh ni pesem o poroki, ampak o mamilih. Nekako tega ne izluščim ven, ampak okej … Mogoče pa vseeno.

  19. zogca said

    V bistvu pa res. Trenutno ga povezujem samo s spanjem.

    Ti si že pozabila, da greš lahko iz jogija direkt v nebesa.

  20. maxi said

    Trenutno ga povezujem samo s spanjem.

    Jaz si ne želim takšnih čsov.😦

  21. zogca said

    Pri meni je zaenkrat aktualno tole …

  22. zogca said

    Jaz seksa sploh več ne pogledam. Samo občasno dobim kakšno asociacijo. Danes sem jo dobila na blogu od Irene sirene. Na hitro sem pogledala fotografijo indijančka, ki ga je prilepilo in se mi je zazdelo, da je glavica od tiča.😉

    Jaz si ne želim takšnih čsov.

  23. maxi said

    Meni so pa najbolj dragi trenutki, ko bliska:

  24. zogca said

  25. zogca said

    Sem te okužila z Billyjem, kaj? Meni se nocoj on blazno posluša.

    Meni so pa najbolj dragi trenutki, ko bliska

  26. zogca said

    Pred spanjem pa še tale …

  27. maxi said

    Eyes without a face mi je najljubša njegova. Billy je bil kar del moje mladosti z mano.

  28. zogca said

    Tudi na prvi stavek. In tudi na drugi.

    Eyes without a face mi je najljubša njegova. Billy je bil kar del moje mladosti z mano.

  29. zogca said

    Daleč najdražji pa so mi bili celo osnovno šolo … Celo sobo sem imela polepljeno z njihovimi posterji. Ampak za razliko od sošolk v nobenega nisem bila zaljubljena. Moja najstniške ljubezni niso bili nikoli pevci ali igralci, ampak športniki.😉

  30. maxi said

    Grem dost mam tega🙂. Veš kaj delam…pripravljam se na izpit in poslušam predavanja, smo incognito snemali, se je splačalo.

    LN

  31. zogca said

    Jaz pa že dobesedno spim za računalnikom in muzko poslušam. Se bom tudi jaz spravila v posteljo. Vstati moram že pred sedmo.😦

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. zogca said

  35. zogca said

  36. zogca said

Leave a Reply

 
