Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Romantika v solo!

Posted by zogca na marec 6, 2010

Se spomnite, kaj je prepevala Whitney Houston? Nekoč davno. Dokler je niso pogubili napačni moški. Nocoj si bom okoli kadi postavila svečke, naredila dišečo kopel in ob pesmi Greatest love of all zganjala romantiko v solo. Ne, družbe ne potrebujem, ker imam premajhno kad. In četudi bi bila večja, je ne bi hotela. Po več kot dveh letih nunskega življenja sem ugotovila, da so mi moški privlačni toliko, kot me privlačita brisanje tal in likanje. Lahko si mislite! To seveda ne velja za princa, ampak lahko je njemu ostati popoln, ko pa ni prisoten in mu zategadelj ni težko biti večno zaželen. Ne, tudi njega ne bi spustila v kad. Aja, svečke nocoj priporočam tudi vam, šesti marec je namreč dan varčevanja z energijo.

Potem pa sledi M*A*S*H. Čakala sem ravno pravšnji dan, da začnem gledati teh 36 diskov, ki me bodo verjetno zaposlovali tja do poletja, na primer do svetovnega prvenstva v nogometu. Mah, zdaj me pa vest peče, ker sem zgoraj napisala, da je princ lep samo zato, ker ga ni. To seveda ni res. Ampak vseeno pa zanj ni prostora v kadi. Imejte se radi. V solo. V dvoje. Lahko pa tudi v troje, če nimate moralnih zadržkov. Lep večer vam želim!

44 Responses to “Romantika v solo!”

  1. Lynx said

    Nekje sem prebral, da je edina romantična ljubezen neuslišana oz. neizpolnjena ljubezen.

    Vidiš Žogca, vsaj romantike ti zaenkrat ne manjka.

  2. zogca said

    Seveda je malo manj romantično, ko moraš prati njegove umazane gate in štumfe. Ampak okej, ko ljubiš, ti to ni težko početi. Bognedaj biti obsojena na pranje gat in štumfov nekoga, ki ga ne bi ljubila. Hell.

    Ne, mi ne manjka romantike, ker imam sebe, sebe pa zelo rada razvajam.😉

  3. zogca said

  4. romeno said

    Jaz pa zaključujem z MASH-em. Sem začel gledat zadnjo sezono. Naslednji bo pa Alf🙂

  5. zogca said

    Počakaj, si pogledal od prve do zadnje ali samo zadnjo? Alfa sem imela pa rada. Mogoče si pa res naročim vsaj prvo sezono.😉

  6. zogca said

    Nič ne bo. Alfa tudi Angleži prodajajo samo za Region 1.😦

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=alf&x=15&y=19

  7. zogca said

  8. romeno said

    Od prve do zadnje🙂

    Jih bom kupil preko interneta. Ne verjamem, da bodo s tem težave. Upam seveda, da bodo prodajalci potrpežljivi z mano😆

  9. zogca said

    Se bom priporočila. Jaz bi drugače Alfa zares kupila, ampak če prodajajo samo Region 1 in to v Evropi, ki je Region 2 … Je moja prijateljica tako kupila, pa sem ji rekle ne, ampak ona je trdila, da vsi ti novi plejerji predvajajo vse Region … Potem je delala čuda in pol, ne dela in ne dela.

  10. nocomment said

    romantična ljubezen je v bistvu nesrečna ljubezen. vsaj tako pravi naša učiteljica

  11. mmisaa said

    Najina okusa sta si čisto različna, tukaj sta pa skladna. Ljubim kopeli in si jo zato privoščim VSAK ljubi dan! Sin mi je danes rekel, če se mi ne zdi škoda vode. Kje pa, za užitke mi pa ni nikoli žal- v solo ali v duetu.

  12. zogca said

    Ne, jaz pa to ne, ker čuvam frizuro. V bistvu sem pristašica tuširanja in zelo redko ležem v kad, ampak kdaj pa tudi zapaše. Ne, za užitke pa res ni škoda vode, podpišem.

  13. zogca said

    Učiteljica slovenščine? Ker prav veliko pesmi in romanov in bilo napisanih o srečnih ljubeznih.

    romantična ljubezen je v bistvu nesrečna ljubezen. vsaj tako pravi naša učiteljica

  14. veter_02 said

    Zogca, DVD player ti lahko za vse regije odklenejo na vsakem servisu…

  15. zogca said

    Bom rekla prijateljici. Zdaj je tako in tako ona v drugi regiji. Je bila tako jezna, ker so ji vsi razen mene zagotavljali, da to bo pa špilalo, se da urediti itd. Je naročila Rebelde, precej drago plačala, potem pa … Ne samo, da ji na DVD plejerju ni igralo, tudi na računalniku ne.

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. webmaher said

    Tale tvoja prijateljica je zgleda s tehniko mal skregana pa tudi sive celice jo ne zanesejo kaj preveč na Guuuu Glaaaa:mrgreen:

  19. zogca said

    Ji boš ti pomagal, ko se vrne. Pa je spraševala moške, celo računalničarje, nič od nič ni rešila.

  20. zogca said

  21. romeno said

    🙂

  22. romeno said

    🙂

  23. romeno said

  24. webmaher said

    kva pa ma za en plejer…to je sicer za mene že mal aut, ker je to vse skupaj že malo “zastarelo”, ker zdaj je in samo še HD vsebina…če se le da seveda😆

  25. zogca said

    Pojma nimam, kaj ima. Je tri mesece nazaj kupila nov hišni kino. No, njej so zagotavljali, da ti novi plejerji predvajajo vse. Pa je ta plejer preklopila na drugi region, nič. Pa na računalniku je poskusila, nič.

  26. zogca said

  27. webmaher said

    slabe svetovalce je zgleda mela, upam, da ni celga premoženja zapravla za nekaj kar sploh ni to kar bi moralo biti🙄

  28. maxi said

    Lep večer vam želim!

    Hvala….🙂

  29. webmaher said

    Maxi a je do zdej trajalo, ti pa si užitkarica😆

  30. zogca said

    Pucam stanovanje kot zmešana.

    A nimamo nobenega zadihanega smajlija?

  31. zogca said

  32. maxi said

  33. maxi said

    You will when you believe
    Just believe…

  34. zogca said

    Jup, verjeti je treba, brez tega ni nič.

  35. zogca said

    Jaz danes poslušam svojega naj italijanskega pevca.

  36. zogca said

    To je pa pesem, ki me vedno spravi gor.

  37. zogca said

  38. maxi said

    Nove slušalke za mp3 rabim, odpiram letošnjo tekaško sezono.

  39. zogca said

    Jaz jih pa že imam, ampak ne zaradi teka.😦

  40. zogca said

  41. zogca said

  42. nocomment said

    o ja. učiteljica slovenščine.
    romantičen izvira iz obdobja romantike- romantičen človek
    ta ‘človek’ pa je notranje lep, čustveno bogat… ampak tudi nesrečen ker ga družba ne razume.

    je še posebej poudarila da je ta beseda velikokrat narobe interpretirana. romeo in julija je romatntična zgodba zaradi nesrečnega konca

  43. zogca said

    Se mi je kar zdelo, da bo šlo za slovenščino.

    In na nek način ima tudi prav. Meni se dostikrat zazdi, da sta izbiri samo dve – neizpolnjeno hrepenenje ali naveličanost. Pa sicer vem, da temu ni tako.

  44. zogca said

Leave a Reply

 
