Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zdaj končno vem!

Posted by zogca na marec 5, 2010

Leta in leta sem se spraševala, kaj moški pravzaprav gledajo in vidijo na nas ženskah. Zdaj vem, zdaj končno vem. Ne gledajo nog. Ne vidijo rite. Jošk sploh pogledajo ne. Gledajo in vidijo samo čevlje.

Simpa plakat. In ker sem jaz ženska, ne moški, sem gledala in videla tudi dobre noge. Čeprav, roko na srce, sem plakat vseeno fotografirala zaradi čevljev. Oja, seveda bi jih imela, a kaj, ko imam zdaj varčevalne ukrepe.

107 Responses to “Zdaj končno vem!”

  1. webmaher said

    Boli mene za čevlje, to so zadnja stvar, ki bi jo pogledal, Žogca ti si jih pa le privošči, ker bi ti prou fletn pasale, maš dovoljenje odob renooooo:mrgreen:
    Kako da nč še nis o fuzbalskem sporu napisala…bom verjetno v Afriki za braću Srbe navijal, ko jebe tele pokvarjene Slovenčke😈

  2. zogca said

    Ker sem slabe volje zaradi fuzbala in kar preskakujem vse novice o tem. Mislim tu mač!!! A že spet? Ne, moram varčevati, da bom lahko čim več stvari v stanovanju naredila.

  3. čevlji si veri najs :-)))
    Pravi, kot bi jih delali za mene

  4. maxi said

    Enga pa poznam takega, ki se vedno vpikne v moje čevlje/škornje. Ampak je edini in to je tudi vse kar imava skupnega…fetiš na čevlje.🙂

  5. zogca said

    Jih bova našli.😉

    Pravi, kot bi jih delali za mene

  6. zogca said

    Ima rad ženske?

    fetiš na čevlje.

  7. maxi said

    Ima rad ženske?

    Ima, ima…prav pravi, da so mu čevlji pogosto merilo al mu je lastnica le-teh všeč al ne.🙂

  8. zogca said

    Frajer. A tebi pa ni všeč? Mislim kot moški.

  9. maxi said

    Frajer. A tebi pa ni všeč? Mislim kot moški.

    V bistvu mi ni.

  10. zogca said

    Eh, škoda. To bi skupaj šopala vidva.

  11. zogca said

    BTW, kako se zdaj počutiš? Gledam namreč tvojo karto. Pluton je na vozlu, veš.

  12. maxi said

    Pluton je na vozlu, veš.

    Kaj to pomeni?

  13. maxi said

    BTW, kako se zdaj počutiš?

    Danes naravnost požrešno…dobesedno zbašem vse kar diši na cuker, huuh

  14. webmaher said

    Maxi če ti paše ti kr dej brez občutka slabe vesti😆
    Itak pa si zagrizena tekačica tko, da ni nevarnosti kakega viška dekaGramov😆

  15. maxi said

    Ma ne bojim se jaz kg…bolj mi je na bed občutek, da sem kt kanta za smeti😦

  16. zogca said

    To je big, big, big zadeva. To je tista zadeva, za katero sem jaz upala, da bo princa stresla po fundamenta in ga spravila k sebi, vendar ga očitno ni. Se je odločil, da počaka, da mu Pluton na Saturnu v deseti vzame fundamente. Plutona na vozlu ne doživijo vsi ljudje, več kot polovica ga ne. Stvar tvojega pa tudi prinčevega Plutona na vozlu pa je še ekstra bolj pomembna zato, ker imata vidva vozel v prvi hiši, hiši jaza. In Pluton na vozlu naj bi konkretno spremenil vajino osebnost oziroma vajino bistvo. Princu je šel kar petkrat čez vozel, ker se je takrat ravno sprehajala naprej in nazaj, bil večkrat retrograden. Drugače pa je Pluton neizprosen. Kolikor je meni znano, princ ni naredil zahtevanih sprememb, ergo, bo zdaj moral na težji način v deseti hiši.

    Kaj to pomeni?

  17. zogca said

    Tega ne znam razložiti. Glede tranzitov imaš pol planetov v ribah. Mogoče to.

    Danes naravnost požrešno…dobesedno zbašem vse kar diši na cuker, huuh

  18. maxi said

    Hm…počutje mi je zdaj že veliko boljše, moram pa reči, ampak resno…da se v zadnjih dveh mesecih spreminjam. In to celo tako zelo, da sva si z naj prijateljico prišle navzkriž. Ravno sem o svoji “spremenjenosti” danes debatirala z nekom in mu rekla; Se zdi, kot da se spreminjam in z mano vso (moje) okolje.

  19. zogca said

    Tole sem našla: “Pluto conjunct the North Node by transit is truly a karmic fulfillment.” Ampak drugače, ko sem se jaz zanimala in spraševala pri astrologih za Pluton na vozlu v prvi hiši – to tako muči in tako hoče spremeniti, da enostavno čutiš, čutiš, čutiš. Pa saj to je verjetno to, kar si opisovala zadnje mesece. Ker Pluton je počasen.

  20. maxi said

    Tega ne znam razložiti. Glede tranzitov imaš pol planetov v ribah. Mogoče to.

    Bom razložila jaz – PMS😉

  21. zogca said

    Meni so govorili, da to enostavno čutiš, da se moraš spremeniti, da dobesedno doživljaš krizo, da … In če se ne spremeniš, če se upiraš temu, te potem Pluton stisne na drugem koncu. Pir tebi sicer ta drugi konec ne bi bil tako zoprn kot pri princu, ampak vseeno – prepusti se in se spremeni, kolikor se je treba.

    da se v zadnjih dveh mesecih spreminjam.

  22. zogca said

    Evo! Imaš srečo, pri meni udarita Luna in PMS naenkrat, ker jaz menstruacijo vedno dobim na tisto noč, ko je polna Luna.

    Bom razložila jaz – PMS

  23. maxi said

    Samo je smešno, veš….so stvari, ki sem jih še skoraj včeraj gledala z drugačnimi očmi, prav se zavedam (tako je blizu še tisti včeraj). Danes pa se mi zdi, da imajo drugačno barvo…no samo zdi, lahko pa da celo na polno osvojim to nakazano novo barvo sveta🙂

  24. zogca said

    Nekako na takšen način sem jaz upala, da bo jeseni obdelal princa, ampak ga ni. Vsaj tebe je. Z menoj pa se Pluton sploh noče ukvarjati, tam se sprehaja okoli v Venero in dela ne vem kaj, meni nerazložljivo. Zato pa Saturna razumem, on pa se ukvarja z menoj, ampak ne ljubezensko.

  25. zogca said

    Čeprav ja, zdaj ko je retrograden in se je na kratko vrnil v peto hišo, bi mi ob izstopu lahko dal tisto katarzo, ki jo je obljubljal Arroyo. Potem pa na delo, v šesto hišo in konjunkcija s skoraj vsemi planeti, ker skoraj vsi so pri meni v šesti.

  26. maxi said

    Nekako na takšen način sem jaz upala, da bo jeseni obdelal princa, ampak ga ni. Vsaj tebe je.

    Čaki, to zdaj jaz tebi napišem…v real svetu bo pa treba še mal počakat na priznanje, ne morem kar tako od danes na jutri…
    Uuuf, da bom čist spustila … je še dela.🙂

  27. zogca said

    Oj, seveda boš imela še dela s tem, te ne bo še tako hitro spustilo, brez skrbi. In ker bo kmalu Saturn na Veneri … Se boš verjetno lahko tudi v praksi izkazala.

  28. zogca said

    Web, vključi se. Midve sva šli med zvezdice, ampak to ne pomeni, da si ti odveč.

  29. zogca said

    Dobra oddaja na SLO 1.

  30. maxi said

    Gledam, ja..

  31. zogca said

    Biljana mi je tako luštna punca. Je drugače prijateljica moje prijateljice.

  32. zogca said

    Suma sumarum te oddaje je to, kar jaz že od nekdaj govorim – srce dam, denarja ne dam.

  33. lynx said

    To je big, big, big zadeva. To je tista zadeva, za katero sem jaz upala, da bo princa stresla po fundamenta in ga spravila k sebi, vendar ga očitno ni. Se je odločil, da počaka, da mu Pluton na Saturnu v deseti vzame fundamente. Plutona na vozlu ne doživijo vsi ljudje, več kot polovica ga ne. Stvar tvojega pa tudi prinčevega Plutona na vozlu pa je še ekstra bolj pomembna zato, ker imata vidva vozel v prvi hiši, hiši jaza. In Pluton na vozlu naj bi konkretno spremenil vajino osebnost oziroma vajino bistvo. Princu je šel kar petkrat čez vozel, ker se je takrat ravno sprehajala naprej in nazaj, bil večkrat retrograden. Drugače pa je Pluton neizprosen. Kolikor je meni znano, princ ni naredil zahtevanih sprememb, ergo, bo zdaj moral na težji način v deseti hiši.

    Misliš da kdo to razume?

    Dobro jutro:

  34. Tana said

    Oja, seveda bi jih imela, a kaj, ko imam zdaj varčevalne ukrepe.

    Tako “na oko” so čevlji lepi. Seveda pa je vse odvisno od materiala, mehkobe, udobnosti, ….veliko dejavnikov je prisotnih za res dobre čevlje.🙂

    Drugače pa Žogca ti čevlji ne bi bili za tebe, ker imajo petko tam od 8-10 cm. Ti pa, vsaj kolikor se spomnim ne maraš glih visokih pet.

    Joj, zopet bo treba po nakupih🙂

  35. John said

    To je tista zadeva, za katero sem jaz upala, da bo princa stresla po fundamenta in ga spravila k sebi, vendar ga očitno ni. Se je odločil, da počaka, da mu Pluton na Saturnu v deseti vzame fundamente.

    Ker ga očitno res ni je čas da uporabiš še tvoje najmočnejše orodje: čarovni napoj, ki ga bo za vedno uročil
    😉

  36. Tana said

    Gledajo in vidijo samo čevlje.

    A to pa ne bo držalo. Gledajo in vidijo predvsem tisto, kar je v čevljih.

    Sicer pa priznam, jaz pri moškem vedno pogledam najprej roke in potem čevlje.😳

  37. Lynx said

    Sicer pa priznam, jaz pri moškem vedno pogledam najprej roke in potem čevlje.

    Recimo da lastniku umazanih čevljev lahko prisodiš nemarnost. Kako pa je z rokami?

    In potem, ko ugotoviš, da so roke “taprave” in da se čevlji bleščijo (predvidevam da te ne zanima znamka), pogledaš kaj za en ksiht ima tip? 🙂

  38. zogca said

    Takšnih stvari se pa jaz nikoli ne bi posluževala. To se mi zdi pa prav podlo.

    Ker ga očitno res ni je čas da uporabiš še tvoje najmočnejše orodje: čarovni napoj, ki ga bo za vedno uročil …

  39. zogca said

    Nosit res ne, ampak za gledat v omari … :mrgreen:

    Drugače pa Žogca ti čevlji ne bi bili za tebe, ker imajo petko tam od 8-10 cm. Ti pa, vsaj kolikor se spomnim ne maraš glih visokih pet.

  40. zogca said

    Pluton, spremembe, spremembe res tiste najbolj močne. Prva hiša je jaz, osebnost, deseta hiša služba in kariera. Poveži in se ti bo enačba izšla.

    Misliš da kdo to razume?

  41. maxi said

    Pluton, spremembe, spremembe res tiste najbolj močne. Prva hiša je jaz, osebnost, deseta hiša služba in kariera. Poveži in se ti bo enačba izšla.

    Men ni všeč smer v katero me potiska…

  42. lynx said

    Pluton, spremembe, spremembe res tiste najbolj močne. Prva hiša je jaz, osebnost, deseta hiša služba in kariera. Poveži in se ti bo enačba izšla.

    Ampak za to potrebuješ astro-prevajalnik.
    Ko bo moja karta narejena (???), ga bom potreboval. 🙂

  43. zogca said

    Ljudje se zelo redko veselim sprememb.

    Men ni všeč smer v katero me potiska…

  44. zogca said

    Jaz sem en tak fejst len gnoj. Priznam, nisem že več mesecev naredila nobene nove karte, samo stare gledam. Ampak bom, obljubim. Tebe in asdfja sem pustila čakati sramotno dolgo.

    Ampak za to potrebuješ astro-prevajalnik.
    Ko bo moja karta narejena (???), ga bom potreboval.

  45. zogca said

    Glede astro prevajalnika …. Treba je samo poznati simboliko planetov in hiš. In simbolika Plutona je transformacija, tudi seks in smrt seveda, ampak najpomembnejša je transformacija. Potem imaš pa hiše s svojimi simbolikami. Ko so ti enkrat te osnove jasne, je potem to, kot bi reševal enačbe. Plus še vladarje hiše je potrebno upoštevati.

  46. maxi said

    Hm…ne grem se več tega, jaz bom po svojmu instinktu dalje🙂
    ….sedla na breg reke…🙂

  47. lynx said

    Vprašanje za 1 evro:
    Koliko luksuzna potniška ladja Queen Elizabeth II prevozi z enim litrom goriva?

  48. zogca said

    Lej, Maxić, zame veš, v kaj jaz verjamem. Človeka usoda odnese tja, kamor ga mora, pa če se mogoče on sam še tako trudi v neko drugo smer. Razbijanje z glavo ob zid – glavo si razbiješ, zidu ne sesuješ. Sva ravno s prijateljico gledali eno karto, bolje ona jo je gledala in mi potem govorila. Za eno žensko, ki ima krizo v zakonu in se poigrava tudi z mislijo na ločitev. Saj ta ženska se bo ločila, če ne zdaj, se bo čez nekaj let. Astrološko gledano. Ampak moja prijateljica pravi, da je bolje, da se sploh ne, ker tudi v naslednji zvezi ne bo našla sreče. Bo iste filinge imela kot zdaj, da se ji partner ne posveča, da zanemarja familijo, da … Te izpolnitve, ki bi jo rada, ona prek ljubezni našla ne bo.

  49. zogca said

    A ni ta ladja že v penziji?

    Vprašanje za 1 evro:
    Koliko luksuzna potniška ladja Queen Elizabeth II prevozi z enim litrom goriva?

  50. lynx said

    Vprašanje za 2 evra:
    Koliko % vseh okvar na fotokopirnih strojih povzročijo ljudje, ki se usedejo na fotokopirni stroj in kopirajo svojo golo zadnjico.

  51. zogca said

    Mi kdo posodi kopirca, da princu pošljem svojo rito? :mrgreen:

    Koliko % vseh okvar na fotokopirnih strojih povzročijo ljudje, ki se usedejo na fotokopirni stroj in kopirajo svojo golo zadnjico.

  52. maxi said

  53. lynx said

    Vprašanje za 3 evre:
    Kolikšno razdaljo morajo preleteti čebele da naberejo kilogram medu?

  54. zogca said

    Ampak to ni predaja od življenja, to je predaja toku. Bom poslušala pesmico. Moj princ je meni vedno vrtel Lauro.🙂 Kako bi mu nagajala, ga žvečkala, dražila in razna čuda bi mu počela. To je bilo tako luštno.

  55. maxi said

    Aja…Hugo-ta Orange sem dobila….mmmmmmm🙂

  56. zogca said

    Čestitke!

  57. maxi said

    Lynx premalo denarja za preveč kompleksna vprašanja😉

  58. maxi said

    Vem, da poje o predaji iz pozitivne smeri…Laura je dobra!

  59. maxi said

    Moj princ je meni vedno vrtel Lauro.🙂 Kako bi mu nagajala, ga žvečkala, dražila in razna čuda bi mu počela. To je bilo tako luštno.

    Jaz si želim, da bi si želela kaj podobnega….pa mi je v bistvu tako vseeno.😦

  60. zogca said

    Mah, ta princ … On je bil tako meni pisan na kožo, da jaz nimam besed, da bi to opisala. Je treba to videti.

  61. zogca said

    Fantastična.

    Laura je dobra!

  62. lynx said

    Lynx premalo denarja za preveč kompleksna vprašanja

    Vprašanja niso kompleksna ampak zelo konkretna.
    Če bi malo potrpela, bi recimo nekje do večera lahko odgovorila na vprašanje za 100 evrov, tako pa zaradi nezanimanja ukinjamo kviz. Več sreče prihodnjič. 😉

  63. zogca said

    Kako zaradi nezanimanja? Jaz sem odgovorila na eno vprašanje.

  64. maxi said

    Mah, ta princ … On je bil tako meni pisan na kožo, da jaz nimam besed, da bi to opisala. Je treba to videti.

    Ma s temi stvarmi ni tako enostavno…jaz znorim, ko me začne prepričevat, da sem mu pisana na kožo.

    To morata oba čutit…

  65. romeno said

    Kolikšno razdaljo morajo preleteti čebele da naberejo kilogram medu?

    3 krat morajo obleteti naš planet🙂

  66. lynx said

    3 krat morajo obleteti naš planet

    Ni točno. Pravilen odgovor dobite po oglasih. 🙂

  67. zogca said

    Nisem jaz njega nič prepričevala, Maxi. Začelo se je vse skupaj, cela najina zgodba, z njegovim prepričevanjem mene, kako je on najbolj pravi zame in kako bova midva do smrti skupaj. Daleč od tega, da bi jaz to počela. Jaz sem ga pozneje samo znala opomniti na njegove besede.

    jaz znorim, ko me začne prepričevat, da sem mu pisana na kožo.

  68. zogca said

    Kaj nam boš pa oglaševal?

    Pravilen odgovor dobite po oglasih.

  69. lynx said

    Romeno je bil kar točen. Štirikrat naj bi obletele Zemljo. To znaša cca 160000 km.
    Recimo da sem ti dolžan 75 centov. 😀

  70. maxi said

    Če bi malo potrpela

    Nikoli nisem spadala med potrpežljive…samo sem pa zadnje čase veliko delala na tem, pa vidim, da nč uspeha.😦
    😛🙂

  71. zogca said

    Od vseh stvari, ki sem jih v življenju plačevala, sem najdražje plačevala prav nepotrpežljivost. To danes zelo dobro vem.

  72. maxi said

    Romeno je bil kar točen. Štirikrat naj bi obletele Zemljo. To znaša cca 160000 km.
    Recimo da sem ti dolžan 75 centov.😀

    3€ si obljubil za to vprašanje!! Glede na odgovor, je 3/4 pravilnega, torej si dolžan 2,15€.🙂

  73. romeno said

    Vprašanje za 1 evro:
    Koliko luksuzna potniška ladja Queen Elizabeth II prevozi z enim litrom goriva?

    Tole se verjetno meri v milimetrih😆

  74. lynx said

    Recimo da sem ti dolžan 75 centov.

    Ah ne, vprašanje je bilo za 3 evre. Bo že za pivo.

    Kaj nam boš pa oglaševal?

    Just a joke.

  75. zogca said

    Jaz hočem sadno kupo, ne pivo.

  76. lynx said

    3€ si obljubil za to vprašanje!! Glede na odgovor, je 3/4 pravilnega, torej si dolžan 2,15€.

    Maxi, če bi POTRPELA bi dočakala pojasnilo in opravičilo. 😉

    Tole se verjetno meri v milimetrih

    4 cm. Da ne bom še ob evro. 😉

  77. romeno said

    Ok vprašanje za 4€. Koliko medu bi potrebovala čebela, če bi hotela 1× obleteti svet?🙂

  78. lynx said

    Jaz hočem sadno kupo, ne pivo.

    Najprej kaj ugani. Saj, ženske in tehnika.

  79. lynx said

    Koliko medu bi potrebovala čebela, če bi hotela 1× obleteti svet?

    Misliš kot hrane oz. energije?

  80. romeno said

    Ja

  81. maxi said

    Ok vprašanje za 4€. Koliko medu bi potrebovala čebela, če bi hotela 1× obleteti svet?🙂

    1/4 kg…😛

  82. maxi said

    Maxi, če bi POTRPELA bi dočakala pojasnilo in opravičilo.😉

    Ma ni mi vrlina (po)trpet….daj poišči raj kašno drugo kvaliteto.😛🙂

  83. romeno said

    Po mojih informacijah je malo manj🙂

  84. maxi said

    Po mojih informacijah je malo manj🙂

    Ja potem pa ne bo sadne kupe…bo pa sladoled.🙂

  85. romeno said

    Na eni strani sem zasledil, da potrebuje eno unčo oz. 28 gramov🙂 Koliko sladoleda je to?

  86. maxi said

    Kepica pa pol.😆

  87. romeno said

    Torej če bi povedala točno cifro ti bi bil dolžan tovornjak sladoleda😆

  88. maxi said

    Ne, če bi bila cifra točna je bila nagrada znana – sadna kupa. :

  89. lynx said

    Ma ni mi vrlina (po)trpet….daj poišči raj kašno drugo kvaliteto.

    Dobro, tudi površnost ni neka vrlina.😉 Kakor vidim, si rezultat dobila tako, da si 1 kg delila s 4. Ampak potrebovati in nabrati sta besedi z različnim pomenom. Tako si se rezultatu približala slučajno.

    Recimo da si zanimiva.

  90. lynx said

    Sploh se nisi približala. Za 10 X si se zmotila. Romeno nič sladoleda, vsaj za nagrado ne. 🙂

  91. zogca said

    Moški ste včasih dajali zastonj. Zdaj po novem si je očitno treba vse zaslužiti.

    Najprej kaj ugani. Saj, ženske in tehnika.

  92. Lynx said

    Moški ste včasih dajali zastonj. Zdaj po novem si je očitno treba vse zaslužiti.

    Bi dala ti meni zastonj?

  93. zogca said

    Jaz nisem moški.😉 Ampak kupo bi ti pa vseeno plačala.

  94. Lynx said

    Jaz nisem moški.

    Če bi bila moški, te niti vprašal ne bi.

  95. zogca said

    Aha, razumem, potem ne bi hotel, da ti dam.

    Okej.

  96. Lynx said

    Ne, ne, ne. Hočem.
    Ti pa boš, če hočeš ali nočeš. Še cca 6666 dni.

  97. zogca said

    A si izračunal? 6666 je tako daleč proč, da me sploh ne skrbi.

  98. romeno said

    Nisem škrt🙂 En kos sladoledne torte samo za Maxi🙂

  99. zogca said

    Škrt, škrt, škrt.

    Zato pa ne dobiš moje kremšnite.

  100. romeno said

    A imaš kremšnite🙂

  101. zogca said

    Imam eno.

  102. maxi said

    http://ekusinero.com/wp-content/uploads/2009/08/IceCreamCake1.jpg

    Mmmmmmm točno tako si bom izbrala…:P

  103. zogca said

    Jem kremšnito.

  104. romeno said

    Predvidevam za razvajanje v solo🙂

  105. maxi said

    Aja…pa da bo Lynx srečen jo plačaš samo 1/3, ostalo pokrijem sama.😛🙂

    Ps: Dober tek Žogca.

  106. zogca said

    To je del rejenja v solo. :mrgreen:

    Predvidevam za razvajanje v solo

  107. romeno said

    Maxi imaš pa zanimiv način quotanja🙂

    To je del rejenja v solo

    Glavno, da uživaš zraven🙂

Leave a Reply

 
