Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ostalo je premalo!

Posted by zogca na marec 5, 2010

MOČ

Želel si moje jutro, dan in noč,
da bi iz moje črpal svojo moč.

Želel si si jemati več kot vse,
želel si si spoznavati vse in več …
Želel si pokopati to srce,
želel si pretentati dva preveč.

Živel si svoje jutro, dan in noč,
in v meni je le tvoja mrtva moč.

Ostalo je premalo …

Miša Čermak

26 Responses to “Ostalo je premalo!”

  1. zogca said

    Dobro jutro, druščina!

  2. Jazz said

    Dober večer!

    http://www.mojvideo.com/video-andrej-sifrer-stoj-marija/4a854bf9994cfd0a5827

  3. Jazz said

    Me pa zanima,kdo je sladko Meg prignal tako daleč… verjetno honorar.😉

  4. Jazz said

    Šifrer je tak stari ata,k ma dobre pesmice 🙄

    Ja,a zvečer kam gremo,da vsi spite???

  5. zogca said

    Ne spim. Glih kar sem se privlekla domov. Sem skakljala po Rudniku.😉

  6. zogca said

    Ne vem, ampak meni osebno je fotka fenomenalna.

    Me pa zanima,kdo je sladko Meg prignal tako daleč… verjetno honorar.

  7. Jazz said

    5.zogca said
    marec 5, 2010 at 6:33 popoldan
    Ne spim. Glih kar sem se privlekla domov. Sem skakljala po Rudniku.

    Ja,moraš ga izkoristit,dokler se ne – pogrezne.😉

  8. zogca said

    A Rudnik?

    Imam sladoled.🙂

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. Jazz said

    Ja…Se spomnim pred leti okoli Rutarja,bajta je verjetno na pilotih,tlak okoli se je pa blazno pogrezal…

    Sladoleda nisem že od jeseni… sem pa kafučino malo prej😉

  12. zogca said

    To pa ne vem, jaz ne živim na Rudniku, samo skakljat hodim tja. Greh ne jesti sladoleda tako dolgo. Mogoče ti ga za rajc pozneje pofotkam.😉

  13. zogca said

    Moj naslednji konceert.😉

  14. zogca said

  15. maxi said

  16. zogca said

    Ooooo, Bajaga.🙂

  17. maxi said

    Bajaga se ljubi…🙂

  18. zogca said

    I ja se ljubim na tako dobar način. Ali nema mog princa.😦

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. maxi said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. zogca said

Leave a Reply

 
