Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prenova!

Posted by zogca na marec 4, 2010

Jennifer Aniston ima nov dom. Ne vem, katerega po vrsti, ampak to ni pomembno. Jaz imam samo enega in spomladi ga bom spet prenavljala, zato sem po spletu iskala zamisli. Z Jennifer in njeno graščino si ne bom mogla kaj prida pomagati …

Čeprav, roko na srce, sva si glede spanja očitno podobni. Tudi jaz sem rada na tleh in bom seveda na tleh tudi ostala. Spalnice se tako in tako sploh ne bom dotikala. V bistvu bo letošnja prenova samo dokončanje tistega, kar sem začela pred tremi leti in nikoli zaključila, ker nisem hotela “zagiftati” njegove male visokosti, štirinožnega princa. Tla, ostala so tla. V predobi in kuhinji, ki v svojem trenutnem stanju kazijo podobo celega stanovanja. Ukrepati moram, preden pridem do cevi in potem do spodnjih sosedov.

Česarkoli sem se domislila, mi je kdo, ki se je na to spoznal, rekel ne. Ne za parket. Ne za laminat. Ne za ploščice. Da so mi rekli za pluto, ki je ne maram. Pozimi pa sem nekje (Izbrana bo vedela, kje) zagledala nekaj, kar mi je bilo všeč. Ampak samo, če bom to reč dobila v želeni barvi. Tej. Da, hočem fluorescentno zelen linolej. Ugotovila sem namreč, da bo ta barva šla čudovito skupaj z vijoličasto barvo sten v predsobi in oranžno v kuhinji. Ampak površno skakljanje po trgovinah ni dalo želenih rezultatov. Fluorescentno zelenega linoleja nisem videla nikjer. Bom morala iskati naprej. In potem poiskati še mojstra. Ker pa se bo že delalo, bi potem rada dala še enkrat lakirati parket v dnevni sobi. Potem se bom domislila še česa. In seveda bom morala nekaj narediti tudi z žaluzijami na balkonu.

Ko se tako začne, se potem stanovanje gotovo vsaj za mesec dni spremeni v gradbišče. Še dobro, da ne nudim “hotelskih uslug” nobenemu moškemu. Izkušnje kažejo, da oni prenavljanje doživljajo kot “spet ni miru”. Ne, ta godrnjač ni bil princ, ampak tisti pred njim. Mogoče sem prav zato imela princa tako rada. Ker ni nenehno godrnjal. Imate kakšne predloge zame? Glede stanovanja, tal, ne glede princa. Izbrana pa bo tako in tako dobila mejl, ker so njeni nasveti na tem področju še posebej zaželeni.

76 Responses to “Prenova!”

  1. Tjasa said

    Najprej: tla so s posteljo edini del stanovanja, ki se ga dotikaš pretežno večino časa. Kaj hočejo tvoje noge?

    Če ti parket glih ne razpada na pralaminatke, je po moje še najceneje, če si ga daš prebrusit (in prebarvat).
    Glede kričečih barv: barve sten relativno enostavno zamenjaš, tla so pa tozadevno bolj komplicirana reč. Živela sem v stanovanju s temnozelenim parketom (80-ta rulajo) – em… sploh nimam besed, s katerimi bi opisala stiskajoč občutek, ki ga je ta parket naredil. Na lastne stroške (v podnajemniškem stanovanju) sem ga dala prebrusiti do njegove naravne barve. Premisli še enkrat – Anistonova tudi nima florescentnih tal.

    Če pa res misliš delat gradbišče, bi ti (po svojem okusu) priporočila terracotta ploščice. So lepe, elegantne, pod nogami imaš kamen in ne umetnih mas, pa tudi vzdžljive so. Moji mami so se žal namakale v poplavi, pa jih je izsušila, dala prenovit in so spet kot nove.

  2. lynx said

    Jaz priporočam črno. 😉
    Dobro jutro:

  3. zogca said

    Moje noge nič ne vedo.

    Drugače pa. V dnevni bom najverjetneje dala na novo lakirati parket, ampak bi tudi brez tega šlo.

    V predsodbi in kuhinji pa nimam parketa. Imam neke ploščice, ampak ne keramične, mislim, da so ravno iz linoleja. In to bo šlo ven, mora ven. Ker enih treh, štirih sploh več ni.

    Kaj hočejo tvoje noge?

    Če ti parket glih ne razpada na pralaminatke, je po moje še najceneje, če si ga daš prebrusit (in prebarvat).

  4. zogca said

    Linolej v bistvu ne. S parketom gotovo ne bi eksperimentirala. Fora je v tem, ker mi nič drugega do zdaj ni bilo všeč, ampak res nič. Razen seveda parketa. Ampak mi vsi govorijo, naj ne dajem parket. Drugače imam povsod drugje v stanovanju parket, razen v teh dveh prostorih. Dobro, tudi v kopalnici in na stranišču ne.

    tla so pa tozadevno bolj komplicirana reč.

  5. maxi said

    Ampak mi vsi govorijo, naj ne dajem parket

    Zanimivo…jaz ga naravnost obožujem.

  6. zogca said

    Saj jaz tudi, ampak mi vsi govorijo ne v predsobo, ne v kuhinjo.

  7. zogca said

    Mene trenutno matra nekaj drugega, ampak tega ne morem nalepiti na blog. Sem za hec gledala eno stran, ki prodaja nepremičnine in sem videla stanovanje, ki je identično mojemu. Oh, mi je skoraj prišlo, ampak res, tako na suho. Kako je bilo dobro zrihtano. Posebej dneva soba. Je pa keč v tem, da je bila dnevna soba razširjena v balkon. In zdaj bi jaz kar to imela. Čeprav je trapasto, ker tako ostanem brez balkona, je pa dnevna soba tudi brez tega zelo velika. Bom morala nekaj drugega pogruntati za balkon. Vsekakor moram stare žaluzije vreči stran, ker so fuč.

  8. zogca said

    Kako luštna dnevna soba!

    Takoj bi kaj takšnega.😎

    Samo brez tega tipa.

    In brez tepiha, ker s tepihi se pa jaz ne ukvarjam.

  9. zogca said

    Tole pa brez moža ne bo šlo.😦

  10. romeno said

    Saj jaz tudi, ampak mi vsi govorijo ne v predsobo, ne v kuhinjo

    V predsobo mi je jasno zakaj ne parketa, ampak zakaj pa ne v kuhinjo?

  11. zogca said

    Vidiš, meni je pa bolj jasno, zakaj v kuhinjo ne.

  12. zogca said

    Od zamenjave vse oken in balkonov sem se že poslovila. Tu mač denarja. Sem dobila predračun in tega se ne grem.

  13. maxi said

    Saj jaz tudi, ampak mi vsi govorijo ne v predsobo, ne v kuhinjo

    Jaz ga imam v predsobi…v bistvu ga imam povsod, razen v kuhinji.

  14. maxi said

    Od zamenjave vse oken in balkonov sem se že poslovila

    Hm…lahko daš na ekosklad vlogo, ko bo razpis, dobiš nekaj denarja nazaj.

  15. zogca said

    Saj. In v kuhinji ne zakaj? Ker jaz se ne bi zdaj šla tega v en prostor eno, v drugi pa drugo. Že zdaj je enako in naj ostane enako. Sem prej kontaktirala enega polagalca na netu, pustila številko in menda se mi bo oglasil. Zdaj sem že čisto noter padla in hočem čim prej čim več.

  16. zogca said

    Sem to povedala mami in se je nazaj usul takšen plaz. Na koncu sem izpadla neumna. Ne, okna odpadejo, ker jaz tega ne bom poslušala zdaj več mesecev. Da zakaj delam nekaj, kar je nepotrebno, da mene lahko vsak naserje, da to z eko skladom ni tako preprosto, da … Naj pride nekdo popraviti ta balkonska vrata, plus rolete bom dala na vsa okna in stvar zaključena. Vsaj kar se oken tiče.

    Hm…lahko daš na ekosklad vlogo, ko bo razpis, dobiš nekaj denarja nazaj.

  17. romeno said

    Jaz ga imam v predsobi…v bistvu ga imam povsod, razen v kuhinji.

    A v kuhinji pa imaš ploščice ali laminat.

  18. zogca said

    Zdaj imam v kuhinji in predsobi ploščice, ampak ne keramične, iz neke umetne mase, ki je verjetno tudi neke vrste laminat. Par jih je že odpadlo in imam v bistvu beton, čez pa male tepihce. Grozno je.

  19. zogca said

    Napaka. Plošlice so neke vrste linolej, ne laminat.

  20. zogca said

    Aha, našla sem!

    http://www.alpod.si/program-izdelkov/fashion-collection/linolej-talna-obloga/

    Pravo barvo.😉

  21. zogca said

    Zanimive ploščice. Ampak nočem ploščic.

    http://www.ceneje.si/dom-in-vrt/gradbenistvo-montaza/keramicne-ploscice/biva-keramicna-ploscica-linija-53-or-linija-53or2_-_CX000E2BAD

  22. maxi said

    A v kuhinji pa imaš ploščice ali laminat.

    Laminat…in mi je žal.

  23. maxi said

    Sem to povedala mami in se je nazaj usul takšen plaz. Na koncu sem izpadla neumna. Ne, okna odpadejo, ker jaz tega ne bom poslušala zdaj več mesecev. Da zakaj delam nekaj, kar je nepotrebno, da mene lahko vsak naserje, da to z eko skladom ni tako preprosto, da … Naj pride nekdo popraviti ta balkonska vrata, plus rolete bom dala na vsa okna in stvar zaključena. Vsaj kar se oken tiče.

    Še dobro, da imaš mamo…he he

  24. zogca said

    Kaj bi ti zdaj dala v kuhinjo?

    Laminat…in mi je žal.

  25. zogca said

    Oja.

    Veš, kako je? Pri stvareh, na katere se jaz spoznam, tam se ne pustim vplivati od nikogar. Tele gradbinske zadeve, mojstri, materiali in čuda … Jaz se res ne spoznam in vem, da lahko kiksnem, če se sama odločim. Potem gredo pa stvari tako, da čeprav kiksam s svojim denarjem in v svojem stanovanju … To poslušam mesece in mesece. Pa čeprav je, na primer, za to, da je šla zunanja žaluzija na balkonu kriva zgolj in izključno mama. Je bila tukaj, ko je prišel mojster. Jaz sem hotela imeti žaluzijo na pol, ona pa ne, potem ta šprikla vmes, bo grdo, bo … Prav nesramna je bila do mene. In sem šla po njeno. Seveda, balkon je zelo dolgo in zadeva ni zdržala teže. Pa se pritoži, komur se hočeš. Mi je mojster rekel, da ne. Plus je bilo to nezdrževanje teže povezano še s tem, da je se ona zadevo spravila pucat, ko sem bila na počitnicah in je verjetno še malo dodatno pritiskala …

    Še dobro, da imaš mamo…he he

  26. maxi said

    Kaj bi ti zdaj dala v kuhinjo?

    Hm…pravzaprav ne vem, najraje parket…pa nisem zihr če bibilo ok.

  27. zogca said

    Jaz znam narediti kar nekaj poplave, ko pomivam posodo. Not a good choice, vsaj ne pri meni doma.

  28. romeno said

    Jaz bi dal parket🙂 edino mogoče pod kuhinjske elemente bi dal položit ploščice🙂

  29. romeno said

    Jaz znam narediti kar nekaj poplave, ko pomivam posodo

    A potem počakaš, da se samo posuši?😆

  30. zogca said

    Ja, ampak če položim linolej, se mi kuhinjskih elementov sploh ni treba dotikati, ker ga lahko položi okoli njih. Ko bom menjala kuhinjo, bom tako in tako spet želela nov pod, ki se bo skladal z novo kuhinjo.

  31. zogca said

    Jup! A bi se ti mučil z brisanjem ploščic, ki so na določenih mestih že razpadla? In ne, ne tam okoli korita, tam niso.

    A potem počakaš, da se samo posuši?

  32. romeno said

    Ampak to o poplavi pa tako govoriš, kot da opisuješ majhnega otroka, ki se kopa v kopalnici😆

    A misliš stari linolej odstranit?

  33. zogca said

    Ne vem, kako se to dela. Jaz nisem za to, da se zadeva dela čez, že zaradi vrat ne. Jaz pojma nimam in sem čisto zgubljena. Mene dejansko lahko vsak, ki ima pet minut časa, prinese okoli. V bistvu bi bila najbolj vesela, če bi prišel stric. Saj bo, ko dobi novi pasoš. Ob bo v petih minutah vedel kako in kaj za vse moje težave.

    Danes sem slišala, da obstaja neka firma hišna opravila nekaj. Kjer si dejansko najameš ljudi za malenkosti, ki so za narediti po stanovanju. Te druge firme … Oni mi naredijo ponudbo za nova okna, da bi kdo prišel popravit obstoječa balkonska vrata, to pa ne.

  34. zogca said

    Tole mi je pa všeč.

    http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/S69830703

  35. romeno said

    Ni slaba. Tako 60’s izgleda🙂

  36. zogca said

    Drugače sva z bivšo sošolko par dni nazaj prešnovali tako Rutarja kot Lesnino, nič lepega na področju kavčev, nič.

  37. romeno said

    Poizkusi malo pogooglat glede mizarskih popravil iz Ljubljane mogoče pa boš koga našla🙂 Sicer pa ne poznaš nobenega, ki pozna kakšnega mizarskega mojstra🙂

    nič lepega na področju kavčev, nič.

    Če je pa kaj lepega pa se neudobno sedi😆

  38. Tana said

    Ta stran je meni zanimiva, marsikaj uporabnega se najde.
    http://www.dominstil.si/?page=home

    Drugače pa jaz sem vsekakor za parket v vseh prostorih. S tem da si ne znam predstavljat, da bi bilo brez tepiha. Pod mizo v kuhinji in dnevni je to obvezno🙂

  39. Tana said

    Tole pa brez moža ne bo šlo.

    Joj, Žogca, kako da ne?🙂
    Ampak za to moraš imeti svojo hišo.

  40. Jazz said

    38.Tana said
    marec 4, 2010 at 9:03 popoldan
    Ta stran je meni zanimiva, marsikaj uporabnega se najde.
    http://www.dominstil.si/?page=home

    Drugače pa jaz sem vsekakor za parket v vseh prostorih. S tem da si ne znam predstavljat, da bi bilo brez tepiha. Pod mizo v kuhinji in dnevni je to obvezno

    Pridem,položim….😛

  41. Tana said

    Pridem,položim….

    … to bo Žogca vesela. Se še zaveda ne, da ima v svoji družbi tudi mojstre🙂

    Saj si mislil na parket a ne?

  42. zogca said

    Okej, malo sem se zlagala očitno. To, kar imam zdaj, niso ploščice iz linoleja, ampak so vinas ploščice. Je pa to podobna reč. Za menoj je 40 minutni pogovor z mamo na to temo. Ajoj.

  43. zogca said

    A Jazz bi mene položil?😉 Nuna in to.

    … to bo Žogca vesela. Se še zaveda ne, da ima v svoji družbi tudi mojstre

  44. zogca said

    Nonenega tepiha nočem v stanovanju. To, da imam zdaj tri male tekače, je samo zaradi teh lukenj. Bog se me usmili. Drugače pa nočem nič, nobenega tepiha. To ni zame.

    S tem da si ne znam predstavljat, da bi bilo brez tepiha.

  45. zogca said

    Bom prebrskala.

    http://www.dominstil.si/?page=home

  46. maxi said

    Jaz bi dal parket🙂 edino mogoče pod kuhinjske elemente bi dal položit ploščice🙂

    Ta kombinacija je všeč tudi meni.

    Se pa loahko pohvalim, da sem dala delat nova vhodna vrata. Iiii kako bodo lepa, komaj čakam.🙂

  47. maxi said

    Jaz bi dal parket🙂 edino mogoče pod kuhinjske elemente bi dal položit ploščice🙂

    Ta kombinacija je všeč tudi meni.

    Se pa lahko pohvalim, da sem dala delat nova vhodna vrata. Iiii kako bodo lepa, komaj čakam.🙂

  48. maxi said

    Ups:mrgreen:

  49. zogca said

    To sem jaz dala tri leta nazaj. Prečudovita so. Tako čudovito, da sploh nisem hotela dati gor tablice s priimkom, da jih ne bi pokvarila. Zdaj mi je pa to postalo kul, da sem anomnima. Nihče ne ve, kdo je za vrati. Vdreti pa tudi nihče ne more, ker sem kot v sefu. Pa kot da bi me hotel kdo ukrasti.😉

    Se pa loahko pohvalim, da sem dala delat nova vhodna vrata. Iiii kako bodo lepa, komaj čakam.

  50. Tana said

    Nonenega tepiha nočem v stanovanju.

    Če nimaš tepihov, potem pa res lahko imaš tla v kakšni bolj živi barvi, tako da vse skupaj malo poživi.
    Kaj pa zavese imaš?🙂

  51. zogca said

    Všečna kuhinja.

  52. zogca said

    Ne, samo žaluzije.

    Kaj pa zavese imaš?

  53. zogca said

    Jaz sem si zdaj zamislila to fluorescentno, ker je poklicala moje ime in tako bo.

    Če nimaš tepihov, potem pa res lahko imaš tla v kakšni bolj živi barvi, tako da vse skupaj malo poživi.

  54. zogca said

    Drugače mi je uspelo najti to novo firmo, ki bo odslej moja zamenjava za moža.

    http://www.uhs.si/

    Vse naredijo, vse.

    Storitve, ki jih nudimo:
    menjava in popravilo pip,
    popravilo in zamenjava WC kotlička,
    montaža umivalnikov, WC školjk, bidejev, tuš kadi,
    montaža tuš kabine,
    montaža oprijemal in sedal v kadi,
    montaža ogledala v kopalnici,
    obešanje slik,
    zamenjava tesnil,
    raznovrstno zatesnjevanje,
    čiščenje zamašenih kuhinjskih in kopalniških odtokov,
    zamenjava žarnic,
    zamenjava varovalk,
    popravilo in zamenjava vtičnic ter stikal,
    montaža in popravilo svetil,
    montaža, popravilo, zamenjava hišnih zvoncev,
    priklop in odklop gospodinjskih aparatov,
    menjava kablov,
    menjava filtrov,
    prestavljanje, sestavljanje in popravilo omar (vodila, tečaji, ročaji…),
    montaža in demontaža polic,
    popravila vrat, kljuk, ključavnic …,
    montaža protivlomnih mehanizmov,
    montaža in popravilo rolet,
    montaža in popravilo senčil,
    barvanje posameznih sten ali njihovih delov,
    čiščenje fug,
    popravila in čiščenje ventilatorjev,
    popravila in čiščenje odzračevalnikov,
    popravila okenskih mehanizmov,
    ogled mesta popravila/zamenjave in svetovanje pri nakupu
    obnova prostora in popravila pred oddajo v najem
    vrnitev poslovnega prostora v začetno stanje ob izteku najemnega razmerja

  55. izbrana said

    A se lahko pri tej temi samo malček nasmehnem🙂 ?

    Dovoliš?😉

    Prooosiiim….🙂

    Bejba, nehaj no, sploh ni panike, ko se enkrat lotiš!!!! Jaz sem SAMA z mojstri prenovila pol hiše! Alo!

  56. zogca said

    Ne, ne dovolim nasmihanja, samo pomoč dovolim.😉

  57. zogca said

    Hecam te, ej. Ampak res mi povej. Kaj misliš o moji fluoroscentnosti in tistih tleh, veš katerih?

  58. romeno said

    Drugače mi je uspelo najti to novo firmo, ki bo odslej moja zamenjava za moža

    Koliko tvojih bivših ti je zaračunalo DDV😆

  59. zogca said

    Moj predbivši ni delal nič, čeprav je tukaj živel ulala veliko let. Vse, kar je bilo v stanovanju narejeno, je naredil njegov oče, ko smo enkrat imeli dva tedna akcijo. Potem je šel oče na morje in mu je rekel, naj samo še okna pobarva. Bom. Bom jutri. Bom jutri. Nikoli ni.

    Princ pa tako in tako ni tukaj živel in ga tudi nisem prosila, da bi kaj naredil. V bistvu niti ne vem, ali zna kaj narediti.

    DDV na 0 je pa 0.

    Tisto zgoraj je super firma in super tržno nišo so našli. Nihče ti ne pride narediti takšnih malenkosti. Teh malenkosti se pa kar nabere. Oni so se točno za to specializirali.

    Koliko tvojih bivših ti je zaračunalo DDV

  60. izbrana said

    Saj tudi jaz tebe mal hecam, no😉 !

    Jaz sem ti svoje mnenje že takrat povedala! Saj veš, jaz imam ploščice! Res nekaj več dela, ampak…. Vse se vrne z enostavnim čiščenjem in “večnostjo”! Tudi barvo tal bi jaz izbrala bolj nevtralno, ker to ne moreš kar tako zamenjati kot prepleskati steno.

    Kar pa se tiče nasvetov domačih…. Glej, če je stanovanje tvoje in če boš financirala sama, se odloči in naredi tako kot misliš ti! Tvoji mami bo na koncu največ pomenilo to, da boš zadovoljna. Res Žogca, govorim ti, ker vem…. Vse tisto kar nisem naredila po svoje, me sedaj moti! In vse tisto kar sem se po robu postavila svojim staršem in je včasih bil hud fajt, mi danes priznavajo, da sem se dobro odločila. Veš, z nasveti pretiravajo, ker se pač nikoli v življenju ne morejo sprijazniti, da je otrok postal odrasel, ki se lahko in se mora odločati sam in konec koncev tudi nositi take ali drugačne posledice sam!

    Za nasvete “notranji interieri” sem ti pa na voljo po telefonu.🙂
    Saj veš, več boš spraševala, bolj bom važna, ker bom vedela, da ti je všeč tudi to, kar sem naredila iz svojega stanovanja😉 !

    Važička jaz (smeškokizardevainmigastrepalnicami)!🙂

  61. zogca said

    Jaz v bistvu nočem ravno večnosti. Ker imam v glavi, da nekje čez deset let bom pa kupila novo kuhinjo in če bom takrat hotela ploščice, jih bom lahko uskladila s kuhinjo, za katero se mi na dan današnji niti sanja ne, kakšna bo.

    Drugače pa sem se mami že uprla danes, ker je prišla ven z idejo, da dam klavir v spalnico. No way, to pa ne. Klavir ostane v jedilnici in tukaj sploh ni debate. Glede takšnih stvari se jaz ne pustim. Jaz sem samo na trhlih tleh pri stvareh, na katere se ne razumem. Kje jaz hočem klavir, na to se pa razumem. V spalnici je samo jogi in medved in nič drugega. Da sploh ne govorim, kakšen podvig je klavir spraviti na drugo stran stanovanja. Pet decov bi potrebovala za to.

    Upam, da se mi jutri ta javi za tla, če ne ga bom pa klicala v ponedeljek. Za rolete bom pa kar to novo firmo poklicala.

  62. zogca said

    Denarja noče dati pa nihče.😦

    Glej, če je stanovanje tvoje in če boš financirala sama, se odloči in naredi tako kot misliš ti!

  63. izbrana said

    Daj ti mene jutri rajši pokliči!

    Vidim, da si začela zares.🙂
    Ne bom ti pametovala kaj in kako se odloči. Samo napotke za “start brez moške roke” potrebuješ. Če je meni uspelo vse skupaj spravit, bo tudi tebi! Ej, včeraj dobila še opremo za sobo za goste. Od zdaj naprej imaš “svojo posteljo”, ko prideš😉 !

    Pokliči. Nočko…

  64. zogca said

    Gud for mi.🙂

    Od zdaj naprej imaš “svojo posteljo”, ko prideš !

  65. zogca said

    V bistvu je to res zaključevanje in ne začetek. Zaključevanje nedokončanega. Tisti džumbus sem imela jaz tri leta nazaj, malo več. Čuda sem delala, tudi sama. Potem pa še mojstri. Pohištva pa ne bom kupovala, še to, kar imam, bi najraje ven zmetala, ampak potem ne bi imela kam dati robe.😉

    Vidim, da si začela zares.

  66. Lynx said

    V predsobo mi je jasno zakaj ne parketa, ampak zakaj pa ne v kuhinjo?

    Jaz pa prvič slišim, da ima nekdo v kuhinji parket. Uporablja se ga namreč za najmanj obremenjene prostore kot so sobe. V kuhinji pa sploh ne. Tudi če ne polivaš ko pomivaš, obstaja možnost, da kaj pušča in poplavi. Tam brisanje ne pomaga in ko se parket dvigne, ga je treba zamenjati. Tudi cenovno je parket najdražja varianta.

  67. zogca said

    Verjetno so prav to imeli v mislih tisti, ki so meni govorili ne.

  68. zogca said

    Trenutno se ukvarjam z roletami.😉 In potrebujem takšne, pri katerih škatla ne bo zunaj.

  69. Jazz said

    66.Lynx said
    marec 5, 2010 at 9:51 am
    V predsobo mi je jasno zakaj ne parketa, ampak zakaj pa ne v kuhinjo?

    Jaz pa prvič slišim, da ima nekdo v kuhinji parket. Uporablja se ga namreč za najmanj obremenjene prostore kot so sobe. V kuhinji pa sploh ne. Tudi če ne polivaš ko pomivaš, obstaja možnost, da kaj pušča in poplavi. Tam brisanje ne pomaga in ko se parket dvigne, ga je treba zamenjati. Tudi cenovno je parket najdražja varianta.

    No,jaz ga imam.In Lynx maš prav.Saj malo tepiha pomaga,samo hudič je,če ga pogrneš,ko je parket že načet… No,če je res dobro polakiran,pa takoj nekaj pogrneš pred elementi,pa po mojem ne bo težav…

  70. zogca said

    Joj, samo tepihov ne. Z njimi je toliko dela, da sem jaz čisto na koncu, samo ko s tepihi opravim. Zato sem jih jaz že deset let nazaj vse dala ven. Danes je klical ta gospod za tla, ta, ki sem ga kontaktirala. Bo prišel v ponedeljek, torek pogledat in upam, da se bova zdilala.

  71. Jazz said

    70.zogca said
    marec 5, 2010 at 6:35 popoldan
    Joj, samo tepihov ne. Z njimi je toliko dela, da sem jaz čisto na koncu, samo ko s tepihi opravim. Zato sem jih jaz že deset let nazaj vse dala ven. Danes je klical ta gospod za tla, ta, ki sem ga kontaktirala. Bo prišel v ponedeljek, torek pogledat in upam, da se bova zdilala.

    No,saj ne nek Tepih…. Tak,pol metre širine,ga čistiš dokler gre,pol pa zamenjaš,saj so poceni…

  72. zogca said

    Jaz imam zdaj tri ne tepihe ampak tekač preproge, da luknje pokrijem. In s temi tremi enometrskimi flikami imam toliko dela kot z vsemi tlemi v stanovanju. To ni zame. Mislim na brezplačno delo. Če bi mi nekdo peneze dajal, potem bi bila to druga stvae.😉

  73. zogca said

    Zdaj me pa ima, da bi si še novo pisalno mizo kupila, ker tale je že porazno uničena, ampak je pa komot kot stari čevlji.

  74. zogca said

    Ali pa …

  75. webmaher said

    daleč od kakršnekoli uporabne računalniške vrednosti…bi pa lepo zgledal, če bi lastnico gor položil, o ja to bi pa šlo:mrgreen:

  76. zogca said

    Razmišljam, da bi šla v dnevni sobi na pink.

Leave a Reply

 
