Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tale je pa zame!

Posted by zogca na marec 3, 2010

30 Responses to “Tale je pa zame!”

  1. zogca said

    Kje ste, druščina?

  2. webmaher said

    Fuzbaaaaaaaaaaaaal Novagoooooooooooooool 1:0😆
    tole si mi pa ukradla, je moja:mrgreen:

  3. webmaher said

    Cezaaaaaaaaaaaar 2:0:mrgreen:

  4. romeno said

    Saj bi gledal pa me komentator spravlja ob živce😆 pa še naši mi malo nezainteresirano (uh kako dolga beseda😆 )delujejo.

  5. webmaher said

    Žogca se danes kotali v pravo mrežo, dober trening za Afriko😆

  6. webmaher said

    KIrm 3:0 in se Žogca še vedno kotali in kotali v mrežo pravo:mrgreen:

  7. zogca said

    Ups, jaz sem pa vse skupaj čisto pozabila in sem se spraševala, zakaj je pri nas tukaj druga svetovna vojna. Petarde in to. Ojoj, prijateljska tekma. Naj me bo sram.😉

  8. zogca said

    Daj na mute!!!

    Saj bi gledal pa me komentator spravlja ob živce

  9. zogca said

    Ermin.🙂

  10. zogca said

    Zaradi tega malega navijača s hamburgerjem sem postala zelo lačna. Halo Katra.😉

  11. webmaher said

    ja pa dons si že ogromno metrov naredila, tko da ti pripada poštena večerja, lačna pa res ne morš spat pa kej lepga sanjat😆

  12. webmaher said

    Na Popu si pa Aleca BaldwinA zamudila😆

  13. zogca said

    Jaz nisem fenica od Aleca, ampak od Williama!!!

    Poštena večerja bo.😉

  14. webmaher said

    ajej, glavn da boš sita:mrgreen:

  15. zogca said

    Po vsem tem mutenju še en gol.

    Da bom sita in da bom imela cigarete. Na pumpo se mi pa zdaj ne ljubi.😉

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. webmaher said

    si sita in nakajena da boš lepo spala😆

  19. zogca said

    Aha, sem. Samo se mi zdi, da bom še malo skakljala po stanovanja. Je preveč lep večer, da bi šla kar spat. Škoda, ker ni več OI.😉

  20. zogca said

    http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042342029
    😈

  21. webmaher said

    še skakljaš ali že sanjaš sanje😆
    jao ta sneg, a ga še ni zadosti…

  22. zogca said

    A že pada ali kaj? Nisem pogledala skozi okno, sem si pa prižgala tisti svoj električni radiator, me je zeblo.😦

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. zogca said

Leave a Reply

 
