Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vi mi pa ne boste plozali o morali!

Posted by zogca na marec 2, 2010

Priznam, večino bedarij, ki so bile danes izrečene v državnem zboru, sem zamudila, ker sem raje skakljala po mestu. Kajpak gospoda poslanci še niso končali z zasedanjem in marsikaj bom lahko nadoknadila. Zamudila sem menda naslednjo izjavo Franca Cukjatija iz stranke SDS: “Razglašati homoseksualnost, pedofilijo, zoofilijo za normalno, pomeni delati tem ljudem medvedjo uslugo.” Se opravičujem, ampak … Kje natančno v tem novem družinskem zakoniku piše, da je v Sloveniji dovoljeno in zaželeno zlorabljati otroke in živali? Kaj imajo tovrstna kazniva dejanja opraviti z novo družinsko zakonodajo? Naj najdaljujem. Isti veleum je izustil tudi naslednje: “Po mnenju poslancev SDS-a družino sestavljata zakonca, mož in žena, ki imata ali pa še nimata otroka, ker je morda še na poti.” Vsi drugi pa se jebite. Se opravičujem, ampak … Neplodni pari očitno niso družina, ker njihovi otroci niso na poti. Vse mame in očetje, ki sami vzgajajo svoje otroke, niso družina, ker jim manjka mož oziroma žena. Me sploh lahko začudi, da istospolni pari ne morejo biti družina, pa čeprav imajo morda doma tri otroke, ki jih skupaj vzgajajo?  In vse to je izrečeno v imenu stranke, katere predsednik je na koruzi naredil dva otroka, potem pa svojo zunajzakonsko partnerico in otroka zapustil, imel razmerja z raznimi ženskami, dokler se končno ni poročil z žensko, ki bi mu lahko bila tudi hči. Vi mi pa ne boste plozali o morali! Oja, po prihodu domov sem prižgala televizor in zagledala Branka Grimsa. Na dolgo in na široko je razlagal o človekovih pravicah in kršenju le teh. Bil je zgrožen. Nič ne rečem, tudi jaz bi se zgražala skupaj z njim, če ne bi vedela, da je verjetno tri ure prej (ali pa kdo drug iz njegove stranke) na ves glas vpil, da se kršijo človekove pravice njemu neljubih slovenskih državljanov. Veste, velikokrat se mi je očitalo, da ne maram Janeza Janše in njegove stranke. Kako, za božjo voljo, naj imam rada zgoraj napisano? Če bi še tako zelo hotela ne voliti levice, za to Janševo druščino ne morem dati svojega glasu. Ne morem! Pa saj mojega glasu menda sploh ne potrebujejo. Izmislili so si, da bi volilno pravico dali otrokom. Več otrok, več volilnih glasov. Tukaj je primer takšnega predloga. Verjemite, ni edini in tale gospod prazaprav ni avtor tega izuma, o tem jih kar nekaj sanjari že več let. Meni en volilni glas, temu gospodu pa trije in pol. Ne, saj menda to ne bi bili njegovi volilni glasovi, on bi glasoval tako, kot bi želeli njegovi otroci. Na kakšen način enoletnik zmore izraziti svojo politično voljo? Jo lahko preberemo iz kakcev, bruhcev ali mogoče česa drugega? Blagor nam. Ne, ne morem in nočem napisati niti enega lepega stavka o politični opciji, ki jo volim. Ampak te druge pa ne morem voliti, pa če bi bila še tako zgrožena (in sem) nad tistimi “svojimi”. Kar pa se predsednika države tiče … Jaz sem tako in tako za kraljevino, ampak nam žal manjka kralj.

42 Responses to “Vi mi pa ne boste plozali o morali!”

  1. asdf said

    jaz se prostovoljno javim za monarha! absolutističnega, z diktaturo…😉

    o ostalem imam mnenje. obsežno, in sem ga pripravljen razložiti ob inauguraciji…

  2. izbrana said

    Ne, Žogci ni treba razlagati o morali….

    Levi, desni, ne bom…..

    Samo to morate vedeti, da je Žogca danes naredila (spet) eno dobro delo!!!

    Thanks!!!🙂

  3. zogca said

    Jaz podpiram idejo, da je asdf kralj. On je tako dober, da ga lahko človek namaže na kruh. Ampak res!

    jaz se prostovoljno javim za monarha! absolutističnega, z diktaturo…

  4. zogca said

    Eh, nič takšnega. Še z rite se mi ni bilo treba dvigniti.😉

    Samo to morate vedeti, da je Žogca danes naredila (spet) eno dobro delo!!!

  5. izbrana said

    Daj ne bodi tako skromna!!!

    Četudi nisi dvignila riti, si pa premaknila nekaj iz enega konca sveta na drugega!🙂

    Pa ne hiti tolk govort po telefonu….😉

  6. zogca said

    Ko se meni jezik razveže …😉

    Pa ne hiti tolk govort po telefonu…

  7. izbrana said

    Samo, to res ne moreš verjet… Govoriš z Žogco po telefonu, ko nehaš, vidiš, da si vmes dobil še njena dva sms-a in zraven komentira še tvoje komentarje na blogu!!!

    Kaj si ti že po izobrazbi, ha ha ha?😉

  8. zogca said

    Multipraktik. :mrgreen:

    Kaj si ti že po izobrazbi, ha ha ha?

  9. izbrana said

    Evo, take rabijo v naši politiki! In levi in desni!🙂

    Nooočkoooo!

  10. zogca said

    Da ne boš presenečena, če si zdaj v tem času dobila tudi naročeni mejl s fotografijami.😉

    Šibam spat, jaz pa poslušat politike.

  11. izbrana said

    Sem! Mislim, dobila, ne presenečena!🙂 🙂 🙂

    Komentar?

    Huuuuudooooooo………

    In zunaj in znotraj! Komaj čakam v živo! Kaj, če bi vseeno jutri, ha ha?😉

  12. zogca said

    Ne bom šlo, ker služba ne bo počakala. Mogoče pa bi lahko že za vikend. Saj se bomo zmenili. In če bo vreme lepo.

    Kaj, če bi vseeno jutri, ha ha?

  13. izbrana said

    Ena risanka. Mal za hec…🙂

    Zares pa lahko noč!

  14. zogca said

    Ne sanjat politikov.😉

  15. izbrana said

    Ziher ne!

    Pa ne me hecat….. Ker točno veš, kakšno “estrado” jaz (samo) sanjam!😉

  16. zogca said

    Midve sva ruknjeni na aristokracijo.😉

  17. asdf said

    hm!
    “On je tako dober, da ga lahko človek namaže na kruh.”

    mene na kruh ne bomo mazali! hm, nas, visočanstva! tudi erotično tega nočemo razumeti, nas odbija! plebs naj pozna svoje mesto, in manire pritekajoče!

  18. zogca said

    Tole mazanje na kruh v smislu erotike? Hmmm.😳 Žogca ni tako mislila. Žogca tegan niti poskusila ni. Če daš nutelo, pa jo vzamem.:mrgreen: Mal’ te hecam. Saj nisi hud, a ne da ne?

  19. asdf said

    mi smo vzvišeni nad tem! hudosti ne poznamo. pomilujemo vas!

  20. zogca said

    A to, ko imate kri modro, a tista druga tekočina je tudi modra? Me zanima.:mrgreen: Ker princ ni imel modre. Samo ti boš kralj, to je še več.:mrgreen:

  21. asdf said

    nas koža je tako prosojna, da nam vene modrikasto blešče . drugih tekočin ne poznamo in zavračamo vas aludiranje. in še bolj vas pomilujemo. princ je bil oklican neredoslovno! podtaknjenec- takoreči! med nama nikoli ni bilo nobene podobnosti! zavračam in nepreklicno mu odvzemam vse nazive!
    štempl na odločbo, obglavljenje, ljudsko rajanje in gremo naprej….😉

  22. zogca said

    Ti kot kralj to menda smeš. Ojoj.

    zavračam in nepreklicno mu odvzemam vse nazive!

  23. zogca said

    Nobenih drugih?

    drugih tekočin ne poznamo in zavračamo vas aludiranje.

  24. asdf said

    moj zunanji minister…. filter med nami in preprostimi ljudmi. on bo znal povedat tako, da boste razumeli…

    ne, nimamo nobenih drugih tekočin. namesto sline se nam cedita med in mleko.

  25. zogca said

    Lahko bi tudi mene dal za ministrico česa.😉

    Ne razumem, kaj hoče povedati tvoj zunanji minister. Oziroma razumem, ampak ne razumem povezave s kraljevskimi tekočinami.

  26. asdf said

    razumem, da ne razumete. podali se bomo v sobane, voščimo vam lahko noč in naj vam polzijo biseri iz ust na tipkovnico!
    sanjajte!

  27. zogca said

    Sanjali bomo plemištvo.😉

  28. zogca said

    Nekaj zapisov z različnih blogov, tako levičarskih kot desničarskih.

    Otroci niso poskusne miši

    http://www.rtvslo.si/blog/dominik-frelih/otroci-niso-poskusne-misi/39010

    Levičarska spolna manipulacija

    http://svobodnjak.blogspot.com/2010/03/levicarska-spolna-manipulacija.html

    Žaganje vej drevesu življenja z novim družinskim zakonikom

    http://www.rtvslo.si/blog/tatjana-malec/zaganje-vej-drevesu-zivljenja-z-novim-druzinskim-zakonikom/39060

    NSi – družinski zakonik in referendum

    http://www.had.si/blog/2010/02/27/nsi-druzinski-zakonik-in-referendum/

    Zabitost

    http://drugidom.net/zabitost/

  29. romeno said

    Jaz sem pa proti kraljevini, ker bi pri tej morali podpirat celo rodbino v primeru predsednika države pa mislim, da rento dobi samo predsednik. Je pa res, da se mi zdi, da tudi predsednika države ne rabimo🙂

    Glede družinskega zakonika pa upam, da bo prevladala zdrava pamet. Poznam družino, kjer sta ata in mama alkoholika imata tri otroke, najstarejši končuje osnovno šolo in na rojstnem dnevu nečakinje sem ga videl zraven staršev z smajlom v roki. Takšni ljudje pa lahko majo otroke?

  30. zogca said

    Jih je Bog dal.

    Dandanes, ko že skoraj za vse potrebuješ dovoljenje ali opravljen tečaj, za otroka ne potrebuješ nič. Dovolj je (v primeru ženske) en pijan dedec, ki se mu en večer dvigne.

  31. zogca said

    SPLET JE ZA MNOGE POSTAL PRAVI PLJUVALNIK

    Žaljivo vpitje na spletnih forumih

    http://www.dnevnik.si/nedeljski_dnevnik/tema_tedna/1042341780

  32. asdf said

    monarhija je rešitev….
    in cenzura!
    seveda ne brez absolutistične diktature!

    minister za šport in razvedrilo… mogoče za domišljijo…

  33. zogca said

    Te bom morala dati za moderatorja?😉

    in cenzura!

  34. asdf said

    ne, velikega cenzorja alias inkvizitorja bomo oklicali mi. nam se ta pritlehna funkcija upira. bo pa krut in neizprosen. granatiram!

  35. zogca said

    Jaz sploh ne bom imela pravice odločati?

  36. webmaher said

    Žogca bo samo kimala, ker drugega itak ne bo treba😆

  37. zogca said

    Kralju vedno. Če sem princu, bom pa še kralju.😉

  38. Njegovo visočanstvo Drdokurac prvi osvoboditelj! Dobro se sliši!

  39. Trdokurac I.

  40. zogca said

    Tebi pa samo na seks vleče.

  41. Janis said

    Spletne komentarje pod članki, ki se navezujejo na nov družinski zakonik, sem se že odvadila brat. Vsi politiki imajo v svojih partnerskih oz. družinskih omarah okostnjake, zato itak nihče nima kaj čivkat o morali – zlasti Jelinčič bi veliko bolje naredil, če o istospolni usmerjenosti tudi pisnil ne bi.

  42. zogca said

    Prebrala sem neke namige dva dni nazaj na MON-u.

    zlasti Jelinčič bi veliko bolje naredil, če o istospolni usmerjenosti tudi pisnil ne bi.

Leave a Reply

 
