Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Če!

Posted by zogca na marec 1, 2010

ČE ME POKLIČEŠ

Če me pokličeš, bom prišla,
kot želja bom hitra.

Če hočeš, bom topla
kot julijski veter.

Če želiš, bom nežna
kot pesem sinice.

Če bi rad, bom tvoja
kot koža na tebi.

Marija Mencinger

21 Responses to “Če!”

  1. Jazz said

    O!

  2. zogca said

    Stephanie Seymour, poguglaj jo na images.😉

  3. romeno said

    A to velja za vse al samo za princa ?😆

  4. Lynx said

    Zelo lepo telo, poza pa je sploh fascinantna.

  5. zogca said

    To ne velja za nikogar. Je samo pesem. Ne velja niti za princa. Kam pa pridem, da bi kar priletela, če bi poklical? Jaz imam njega sicer na smrt rada, ampak moje zaupanje bi si moral pa čisto na novo prislužiti.

    A to velja za vse al samo za princa ?

  6. maxi said

    Če-ji imajo preveliko ceno, jaz se tempiram na ignoriranje jih.

  7. zogca said

    Jaz se sploh ne obremenjujem. Bo, kar bo.

  8. Jazz said

    6.maxi said
    marec 1, 2010 at 5:14 popoldan
    Če-ji imajo preveliko ceno, jaz se tempiram na ignoriranje jih.

    Kaj če bi ti mene kaj poklicala,kdaj…😛

  9. zogca said

    Navijam za to, da kdaj pokličeš Jazza. Če bo seveda vse pošteno.😉

  10. Jazz said

    9.zogca said
    marec 1, 2010 at 6:49 popoldan
    Navijam za to, da kdaj pokličeš Jazza. Če bo seveda vse pošteno

    Nea vem…:mrgreen:

    Žogca… da pustiš fanta v hladno,še skoraj zimsko noč…😦 Sredi noči.Tole moram v sebi predelat.🙄

  11. zogca said

    Kaj, koga sem pustila v zimsko noč?

  12. Jazz said

    Ja,našga prjatla😉

  13. zogca said

    Kaj mu je bilo pa hudega? Po suhi cesti se je v lepem vremenu po koncertu odpeljal domov.

  14. Jazz said

  15. zogca said

    Bo Žogca huda, če se boš šel preveč namigovanj. I am very proud to be a nun.

  16. Jazz said

    😉 Mal te hecam…

  17. zogca said

    Saj vem, da me. S Spiderjem sva se imela luštno na koncertu in to je to. Upam, da bova še kdaj šla tako na koncert in da se nama bo še kdo pridružil. Bom uvedla blogovske žure.

  18. zogca said

  19. asdf said

    en srednjeveški…
    rad mam tega tipa. lepo špila. zelo.

  20. zogca said

    Res lepo.

  21. maxi said

    Zelo dober Asdf!

Leave a Reply

 
