Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koncert Plavega orkestra!

Posted by zogca na februar 28, 2010

Kakšen koncert! Vedela sem, da bo dobro, ampak nisem si mislila, da bo tako zelo dobro. Zdi se mi, da se do koncerta pravzaprav nisem dobro zavedala, kako zelo kultni so bili Plavci moji generaciji in tistim do pet, deset let starejšim od mene. Moja leta? Ko me je Spider zagledal v Tivoliju, je takoj rekel: “Ti si pa videti ful mlajša.” Hvala, Spider, za odlično opažanje. Jup, moram se bahati. Seveda hvala Spiderju tudi za to, da je priskrbel vstopnici (meni bi pred nosom razprodali še drugi koncert) in bil dobra družba.

Moji spomini na Plavi orkestar? Bila sem v prvem razredu, v četrtem pa so bili štirje fantje, ki so se mi zdeli tako zelo zreli, odrasli in možati. Ko zaprem oči, jih vidim kot tridesetletnike, toliko starejši so se mi namreč zdeli. Težki frajerji. Danes vem, da so prazaprav imeli samo enajst let. Bili so še otroci. Nekega dne so v avlo šole privlekli kasetofon in do konca navili Plavi orkestar. Tako se je začelo …

Ne morem reči, da sem jih v svojih otroških in najstniških letih prav zvesto poslušala, ampak očitno povsem dovolj, da sem znala na pamet besedila vseh pesmi. Tudi tistih, ki jih nisem slišala že dvajset let. Na primer pesmi Nisam je probudio. Seveda, tudi tokrat sem na koncertu naredila več video posnetkov, ki si jih lahko ogledate, če z miško pritisnete na povezave.

Pela sem, pela in pela. Pela je vsa dvorana. Ne samo pesmi Plavega orkestra. Plavcem smo zapeli tudi pesem Dan ljubezni. Ampak vrnimo se k pesmim Plavcev. Bolje biti pijan nego star. Meni, ki sem videti “ful mlajša” hvalabogu ni treba piti.

Če pa bi se že ob kateri pesmi zapila (gotovo se ne bom, alkohol mi je namreč preveč fuj), je to Od rođendana do rođendana. Vedno me namreč spomni na princa. “Ponekad se probudim, želim da te poljubim, u sobi bez ijedne sjene nikog, samo ja i vrijeme. Sve se može srediti, ali tebe ništa ne može zamijeniti. Ja od rođendana pa do rođendana čekam samo poziv tvoj, makar prazne riječi bit će dovoljan mi znak da još nije gotovo.” Na princa me spomni tudi pesem Ako su to samo bile laži. “Ako su to samo bile laži, lažimo se bar još malo, ako su to samo bile varke, varajmo se, varajmo.” Naj bo za danes dovolj princa, da ne boste znoreli tako vi kot on.

Še nekaj posnetkov kultnih pesmi. Sava tiho teče. Suada. Kaja. Prolijeće.

In seveda nova pesem Kad ti ljubav ime prozove. Upam, da bo tudi ta nekoč kultna. Tukaj bomo s posnetki tudi zaključili, ker več kot sem snemala, manj sem lahko plesala in zato …

Če bi vedela, kar vem nocoj, bi seveda takoj tekla kupit vstopnico za prvi koncert, tisti petkovi, in potem, ko so objavili, da bo tudi drugi, sobotni, bi odhitela še po vstopnico za tega. Ker takšen spektakel je vredno doživeti dvakrat. Za prihodnjič bom vedela.

52 Responses to “Koncert Plavega orkestra!”

  1. Kanja said

    Jaz sem bila v petek🙂 Kakšna energija, spomini, ples, skakanje…uf. Še danes sem hripava. Bilo je res nepozabno. Tudi zato, ker sem na nek način podoživljala njihov prvi koncert, leta semizdi 1985 v Ljubljani, kjer sem bila kot 13-letna smrklja. Nori so. Razturajo.

  2. zogca said

    Leta 1985? Noro. Energija je bila pa res takšna, da … Prav tisti kultni občutek je bil. Jaz veliko hodim po koncertih in veliko je dobrih koncertov, ampak tokrat sem res prvič imela tisti občutek generacijskega in kultnega. Prljavo kazalište je meni na primer naredilo najboljši koncert, da se mi je mešalo od dobrega, ampak je bil občutek vseeno drugačen. Težko razložim z besedami.

  3. Kanja said

    Občutek pripadnosti, mogoče?

    Čeprav, jaz sem na koncertu videla tako mulčke, ki niso imeli več kot 15 let (torej niso bili niti še na svetu v času njihovega prvega koncerta) in enega ata, ki je imel zagotovo čez 70 (mogoč je pripeljal vnuke, haha). VSI so skakali in peli in znali vse na pamet (ok, tale ata ni skakal, ampak pet sem ga pa videla). Fascinantno!

    Tudi jaz težko ubesedim občutke. Jaz sicer zadnja leta skoraj ne hodim ven, ker imam res majhne otroke. Ampak tokrat mi je bilo skoraj vseeno, če bi jih pustila same doma🙂🙂🙂 No saj jih nisem, preden kličeš CSD🙂

    Čovjek u životu ima dvije ljubavi…jedna mu kuha, a druga mu je sudbina🙂 Aaaaa🙂 Aja pa v petek smo tud peli Dan ljubezni🙂

    Saša in njegova Špela:

    Link!!!

  4. zogca said

    Popravila sem ti link.😉 Včasih linki pridejo blazno dolgi, takrat jih vržem v nek html generator. Je isti link, samo skrajšano ne.

    A veš, da nisem vedela, da ima Saša svojo Špelo in da se je poročil. Predvidevam, da se je že, če je napisano do konca leta. Želim jima, da bosta super srečna.

    Ja, je povedal, da ste vi tudi peli Dan ljubezni.

    Na “jedna mu kuha, a druga mu je sudbina” sem se jaz včeraj prav zdrznila. Jaz bi raje bila sudbina.😉

  5. Kanja said

    Jaz sem bila na koncertu ssvojim možem in si lahko predstavljaš, v kakšen krohot sva planila ob temle verzu🙂

    Se pa še spomnim, kako je v nekem intervjuju pred več kot 10 leti govoril o Špeli – spoznala sta se na razstavi lutk🙂

  6. zogca said

    Sem šla še malo pobrskat tole Špelo – petnajst let sta že skupaj. Je pa res čas za poroko.😉 In za naraščaj, če ga seveda želita.

  7. zogca said

    Da bodo ljudje vedeli, o kateri pesmi debatirava. To s kuhanjem in usodo. Pa same zvezdnice so imeli v tem videospotu.

  8. Kanja said

    fak:) kok je bil mlad:)

  9. zogca said

    A ne? Fak je tudi, da smo bili takrat tudi mi “tok mladi”.

  10. zogca said

    A se spomniš te pesmi? Iz serije Kamiondzije. Nam tega komada včeraj niso zapeli.

  11. Kanja said

    Sej pravim. V času tega komada mi je bilo 13 let! V petek se nisem počutla dost starejšo, če sem iskrena…

  12. Kanja said

    Uf ja se spomnim! Jaz se spomnim VSEH njihovih pesmi, ker znam VSE na pamet! Vse imam nekako ponotranjene – ene še mal bolj kot druge, priznam. Tega komada pa niso niti nam igrali.

  13. zogca said

    In ko sva že pri smehu, jaz sem se včeraj smejala, ko je pel tale komad.

    … Hitlerovom sinu sada griješ pitu,
    bacila si moju od zumbula kitu,
    postala si dama crnog kupleraja,
    a ja cu da hladim trumanova jaja …

  14. Kanja said

    tukaj so men skor prišle solze na oči (slovo od mladosti, pa to)

  15. zogca said

    Jaz ne vem, koliko sem bila kdaj stara, spomnim se samo šolske avle in prvega razreda. Čeprav se mi stvari zdaj ne ujemajo najbolje. Ker Wikipedia pravi, da je bil prvi album leta 1985. Takrat pa jaz nisem bila v prvem razredu.

    V času tega komada mi je bilo 13 let!

  16. zogca said

    Meni je pa to edini njihov komad, ki ga nisem marala in me tudi včeraj ni niti malo ganil. Zanimivo, a ne?

    tukaj so men skor prišle solze na oči (slovo od mladosti, pa to)

  17. Kanja said

    Ja prvi album je bil 1985 in prvi koncert v Ljubljani tudi, nekje konec leta. Stara sem bila 13 let, v sedmem razredu🙂 Prilagodi svoj spomin, a si se hotela umetno pomladit, a🙂

    Kako pa goodbye teens komu ni všeč😦😦😀😀

    ti si meni sve, ti mi daješ sve

  18. zogca said

    Ne, je nemogoče. Ne bi zdaj pisala, kako to vem, ampak ti fantje so bili gotovo v četrtem razredu. O tem ni nobenega dvoma, niti 0,001 odstotka dvoma. Obstaja samo možnost, da so bili dve leti starejši od mene, kar bi mene dalo v drugi razred, ampak mi spet zmanjka eno leto. Hmmm … O tem bom morala pa še premišljevati. Mah, naj spomin ostane, kakršen je. O svojih letih pa tako in tako ne bom lagala, dokler se ne pojavijo gube. :mrgreen: Potem bom pa morala. :mrgreen: Če mi bo sploh takrat kdo verjel. :mrgreen:

  19. zogca said

  20. zogca said

    Tale bi lahkob bila pa avtobiografska.😉

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. Kanja said

    Saši najljubša:

  25. zogca said

    Ta Jedina je prelepa pesem. Sem jo prej dodala tudi na desno stran pod linke. Čisto sem danes padla noter, ves dan jih poslušam.

  26. Kanja said

    Potem nisem jaz edina tako luda😀😀😀

  27. zogca said

    Daleč od tega. Verjetno nas je res veliko. Zdaj počasi zaključujem iz solidarnosti do sosedov.😉

  28. Spet so vas obrali do kosti Slovenski hlapčki!

  29. zogca said

    Mene ni noben obral.

  30. Mona said

    Vesela te objave …🙂. Malce tudi fauš, se ve …🙂.

    Na koncert sicer nisem mogla iti, sem pa spremljala preko neta v petek. Še boljši so, kot takrat, ko sem jih prvič slišala v živo. Pa je od tega preteklo več kot desetletje …

  31. zogca said

    Ne, ne bodi fovš, boš šla pa naslednjič.😉 In bo gotovo tudi takrat mega dobro.

  32. zogca said

    Dobro jutro, druščina!

  33. Kanja said

    Jst še nisem nehala prepevat🙂🙂🙂

  34. zogca said

    Jaz danes poslušam že včeraj nalepljeno pesem, namreč tole!!!

  35. Kanja said

    Ej, a so v soboto imeli bis? V petek so se vrnili na oder po 7 minutah in odigrali še pet komadov…trans😀

  36. zogca said

    V soboto še tri. Potem smo se na hitro zgužvali ven in ko smo bili zunaj, je bilo za trenutek videti, da bodo še igrali, ampak mislim, da niso.

  37. Spider said

    Super je bil koncert.:)

    Zogca je faca.

  38. zogca said

    Zakaj sem morala pa tvoj komentar potrditi?

    Zataknil se je.

  39. zogca said

  40. Spider said

    Ne vem.

  41. zogca said

    Si užival na koncertu, Spider?

  42. zogca said

  43. zogca said

  44. zogca said

  45. Spider said

    O ja, superca je bilo..

  46. Kanja said

    Žogca a tole sliko si vidla… Loša brez kape… :=)

  47. zogca said

    Ha ha ha, tale je pa zame res prva brez kape. Ne, nisem videla, sem se šele včeraj včlanila tja gor in nisem še utegnila nič prebrskat.

  48. zogca said

    Tole je pa zdaj že sobotni, torej Spiderjev in moj koncert.

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. zogca said

  52. zogca said

Leave a Reply

 
