Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vedno me zanese!

Posted by zogca na februar 27, 2010

Včeraj zjutraj sem sklenila, da bom varčevala. Včeraj zvečer sem že kupovala čevlje. Ampak, lepo prosim, na varčevalen način. Stali so namreč samo 16 evrov. In zdeli so se mi tako neznansko ljubki, da bi bil pravi greh, če bi jih pustila v trgovini. Tudi Jovanka jih je odobrila, ker mi resnično lepo pristajajo. Da ne omenjam tega, da je bila pred dvema tednoma na obisku mama in je vrgla proč kar nekaj čevljev, s tem pa, hvala ji, naredila prostor v omari. Se vse tole bere, kot da znova iščem opravilo za nakupovanje? Ne, me sploh ne peče vest.

In tako zelo je luštno, ko z Jovanko skakljava po trgovinah. Glede na to, da je nakupovanje očitno postalo moj najljubši hobi, bi princu zlahka zapela tole pesem. Aha, danes grem pa na Plavi orkestar.

18 Responses to “Vedno me zanese!”

  1. trnovčanka said

    Žogca tole se dejansko bere kot odlomek iz strastne zapravljivke😉

    Ti je oproščeno, ker so res lušni.

  2. trnovčanka said

    Uživaj na plavcih!

    Moja najljubša, spomin na najstniško poletje, ko me je ta komad vsako jutro zbujal v kampu. Budnica fantov iz sosednjega šotora😀

  3. trnovčanka said

    In seveda

  4. zogca said

    Nisem jaz brez razloga s takšnim navdušenjem brala tistih knjig.😉

    Žogca tole se dejansko bere kot odlomek iz strastne zapravljivke.

  5. zogca said

    A ne, da so? Naj že pride pomlad.😉

    Ti je oproščeno, ker so res lušni.

  6. webmaher said

    Še kilt si pozabila zraven kupt pa kako čepico pol si pa čistokrvna Škotinja😆

  7. zogca said

    Ampak pod kiltom se ne nosijo spodnje hlače, to pa se skoraj ne bi spodobilo.😉

  8. Lynx said

    Ne razumem, kako je lahko ljubkost razlog za nakup nečesa. Jaz skoraj vedno kupujem iz potrebe. Tudi tisti čevlji, ki jih je mama vrgla proč, so verjetno nekoč bili ljubki.

  9. Jazz said

    8.Lynx said
    februar 27, 2010 at 2:45 popoldan
    Ne razumem, kako je lahko ljubkost razlog za nakup nečesa. Jaz skoraj vedno kupujem iz potrebe. Tudi tisti čevlji, ki jih je mama vrgla proč, so verjetno nekoč bili ljubki.

    🙂

    Pravijo,da jih stvari v trgovini pokličejo😉 Pa si naj spremenijo ime,saj ne košta dost,bo pa mir,dokler se ne razve… :mrgreen:

    Saj vem…bo pol rekla- “Tile škorenjci so mi pomežiknili,res so mi”! 🙄

  10. zogca said

    Deset let nazaj, da. Stran jih je vrgla, ker so bili že čisto uničeni. Tako uničenih seveda nisem več mogla nositi, ampak stran jih pa nisem mogla vreči. Čustvena navezanost na vse mogoče. Jaz dejansko vse čevlje prej ali slej ponosim.

    Tudi tisti čevlji, ki jih je mama vrgla proč, so verjetno nekoč bili ljubki.

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. Lynx said

    Čustvena navezanost na vse mogoče.

    Aha. Na princa…naj bo. Na mačka…tudi. Na deset let stare ponošene čevlje??? 😉
    Je pa vzorec, a ne?

  15. zogca said

    V bistvu je bila navezanost najbolj na martins balerinke, ker se jih ne da več kupiti. To so pa res bili najboljši čevlji vseh časov.

    Lepo, da se mi dovoli navezanost na dvonožnega princa in štirinožnega princa. Oba tako najlepša na tem svetu.😉

  16. zogca said

    Koncert je bil fantastičen!!! Bo reportaža na blogu!!!

  17. zogca said

    Malo previewa, kako je Žogca nocoj žurala!!!

    http://www.mojvideo.com/video-kad-ti-ljubav-ime-prozove-plavi-orkestar/fb521be6f1cb69c12715

  18. zogca said

    Takole je pa Žogca pela Dan ljubezni.

    http://www.mojvideo.com/video-dan-ljubezni-plavi-orkestar/01524d46fadba3134128

    Čeprav mi ni jasno, ker slišim svoj glas, ampak sploh ne zavijam. Jaz sem najhujši možni glasbeni antitalent in nekaj ni v redu, da jaz ne zavijam, ker gotovo zavijam.

Leave a Reply

 
