Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bom dobila stavo?

Posted by zogca na februar 26, 2010

Danes je moj dan. Že takoj zjutraj se je zgodilo nekaj, kar bi lahko pomenilo izpolnitev moje velike želje. In sem bila hepi. Po tej radosti se je zgodilo še ena radost, oče je namreč kupil moj bodoči avto. Niti vedela nisem, da se mi pripravljalo tako lepe stvari. Potem sem registrirala svoj sedanji avto, ki je pa tako in tako moja velika ljubezen. Še potem sem dobila nove pramene. Se pač spodobi. Preden se odpravim šopingirat z Jovanko (lepo prosim, danes je petek), moram na hitro napisati objavo o medalji, ki bo “cherry on the top” tega čudovitega dne. Pred začetkom olimpijskih iger smo na blogu pobirali stave. Napovedi so bile naslednje: Romeno dve medalji, Jazz od nič do pet, Lynx največ dve, Tekam pet medalj, Webmaher najmanj pet in Žogca štiri. Drugi niso oddali svojih napovedi.

Ker je Tina Maze včeraj napovedala, da gre danes v boj za še eno medaljo, imam odlično možnost, da postanem zmagovalka naše blogovske stavnice. Nagrade sicer ni, vsekakor pa se zmagovalcu lahko prizna nekaj malega vedeževalskih sposobnosti, kajne? Jaz bi jih rada imela. Zato, lepo prosim, nocoj navijajte, da se bo Tina lahko ponašala s tremi olimpijskimi medaljami, jaz pa z nazivom čarovnica.

Ker zdaj šibam šopingirat in bom gotovo zamudila prvi tek slalomske tekme, imam eno prošnjo za tistih nekaj, ki imate mojo telefonsko številko. Pošljijte mi sporočilo in me obvestite o tem, kako je smučala Tina. Po drugem teku pa se tako in tako vidimo na blogu.

86 Responses to “Bom dobila stavo?”

  1. Jazz said

    Nisem vedel,da danes vozijo…

  2. zogca said

    18.00 CURLING (Ž), tekma za 3. mesto
    19.00 ALPSKO SMUČANJE (Ž), slalom, 1. vožnja
    19.00 DESKANJE NA SNEGU (Ž), paralelni eleslalom, kvalifikacije
    20.30 BIATLON (M), ŠTAFETA 4 x 7,5 KM
    21.00 HOKEJ (M), polfinale
    21.15 DESKANJE NA SNEGU (Ž), paralelni veleslalom, osmina finala
    21.30 HITROSTNO DRSANJE (M), zasledovalna tekma, četrtfinale
    21.51 DESKANJE NA SNEGU (Ž), paralelni veleslalom, četrtfinale
    22.00 BOB (M), štirised, 1. vožnja
    22.13 DESKANJE NA SNEGU (Ž), paralelni veleslalom, polfinale
    22.20 HITROSTNO DRSANJE (Ž), zasledovalna tekma, četrtfinale
    22.27 DESKANJE NA SNEGU (Ž), PARALELNI VELESLALOM, FINALE
    22.30 ALPSKO SMUČANJE (Ž), SLALOM, 2. VOŽNJA
    22.30 HITROSTNO DRSANJE (M), zasledovalna tekma, polfinale
    23.30 BOB (M), štirised, 2. vožnja
    00.00 CURLING (Ž), FINALE
    03.00 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PRO (M), 500 m, četrtfinale
    03.14 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (Ž), 1.000 m, četrtfinale
    03.30 HOKEJ (M), polfinale
    03.45 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (M), 500 m, polfinale
    03.53 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (Ž), 1.000 m, polfinale
    04.16 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (M), 500 M, FINALE
    04.26 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (Ž), 1.000 M, FINALE
    04.52 HITROSTNO DRSANJE NA KRATKIH PROGAH (M), ŠTAFETA, 5.000 M

  3. tekam said

    očitno jih ne bo pet kot sem napovedal, nisem računal, da Petra Majdič pade. Lahko še kakšno medaljo po čudežu kje dobimo, sicer je ostalo malo disciplin za osvojitev le te.

  4. webmaher said

    Tina še ni čist out, če ji uspe sanjska vožnja bi lahko prišla blizu….šanse so še jutri pri slalomu za moške in pa zelo velike šanse pri snowboard veleslalomu…sicer pa će bi bla Petra zdrava, bi 4 že imeli, v nedeljo bi pa 1000% dobili še peto na 30km…

  5. majniška b said

    A plavih pa nihče ne gleda? Jaz že ne, ker otroci spijo…

  6. zogca said

    Izbrana je bila tista ta pridna, ki mi je javila, da je razultat slab in da ne diši po novi medalji.😉

  7. zogca said

    Aha, še to moram napisati. Malo prej sem na MON-u prebrala (je zmešani Adam spet odprl temo o meni), da mi oče kupuje avtomobile. Tisto, kar je napisano zgoraj – oče ni avta kupil meni, ampak ga je kupil sebi. Moj bodoči avto pa sem napisala zato, ker ga bo, ko se ga bo naveličal in ga bo prodajal, prodal (ne dal) meni.

  8. majniška b said

    Ojoj! Ravnokar sem šla na Mon in sem prebrala …ubogi človek.

  9. izbrana said

    Vaaaaaaažnaaaaaaa!!!! 😉

  10. zogca said

    To postaja bolno. Na vsakih par mesecev začne odpirati teme o meni. Gospod ima 73 let in se prav psihopatsko ukvarja z menoj.

    Ojoj! Ravnokar sem šla na Mon in sem prebrala …ubogi človek.

  11. romeno said

    Tina še ima možnosti, samo nekdo jo mora razjezit, kot se je to zgodilo lani na svetovnem prvenstvu v veleslalomu🙂

    Sem gledal sedaj bob na eurosportu pa mi nekaj ni jasno. Ko se izpiše ime posadke, je zraven napisano kdo je voznik in kdo zavira. Jasno mi je zakaj je napisano kdo vozi, ampak zakaj je napisano kdo zavira ?😆

  12. zogca said

    Saj si lahko.😉

    Vaaaaaaažnaaaaaaa!!!!

  13. romeno said

    To postaja bolno. Na vsakih par mesecev začne odpirati teme o meni. Gospod ima 73 let in se prav psihopatsko ukvarja z menoj.

    Kot pravi moj ata🙂 Bog ne posluša, kaj osel prdi😆

  14. zogca said

    Vem, da sem nesramna, ampak tip je bolnik. Samo da je prej odpiral teme kot Adam, ko pa je videl, da so te teme vsi ignorirali, ker je bilo širše znano, da je psihopatsko obseden z menoj, se zdaj skrije od en iks vzdevek in je kakor bolj verodostojen. V bistvu pa gre zgolj za nagajanje in nič drugega. Uživa, ko nagaja.

    Bog ne posluša, kaj osel prdi

  15. zogca said

    Jutri grem na koncert.😉

    A plavih pa nihče ne gleda?

  16. romeno said

    Zlata nebo😦

  17. romeno said

    Ampak vseeno ni bila slaba vožnja🙂

  18. zogca said

    Izgubila sem stavo.

  19. majniška b said

    Uuuu! Uživaj! Z medaljo pa danes ne bo nič. Ampak še vedno si lahko čarovnica …OI še niso končane!

  20. romeno said

    Glede na to kako slaba je vidljivost še ni vse izgubljeno🙂

  21. zogca said

    Jutri nastopa kakšen od naših, ki je res dober?

  22. zogca said

    Bi morale zdaj vse popadati ali kaj podobnega. Ne bo šlo.

    Glede na to kako slaba je vidljivost še ni vse izgubljeno

  23. romeno said

    Jutri nastopa kakšen od naših, ki je res dober?

    Rok Flander in Rok Marguč, oba v deskanju na snegu disciplina paralelni veleslalom. Flander je trenutno 5. v svetovnem pokalu v tej disciplini, Marguč pa 8.

    Link!

  24. zogca said

    Popravila sem link, je bil predolg.

  25. tekam said

    http://www.siol.net/sportal/Olimpizem/Vancouver_2010/Spored/2010/02/16_dan_ZOI.aspx

    ne vem, če lahko jutri naši kako medaljo osvojijo ampak pustimo se presnetiti, do zadnjega žvižga sodnika🙂

  26. zogca said

    To je pa res. Ali kot bi Lenny zapel …

  27. zogca said

    Zdaj je pa hokej.😉

  28. zogca said

    3-0 je že, fuj!

  29. webmaher said

    Hokeja je že konc…posnetka pa ne bom gledal sem dost vidu na hTV2…do pol štirih pa tut ne bom čakal itak se veda domačini bodo zlati😆
    jutri pa bo nova medalja, kot sem že napisal snowboardarska…v slalomu je pa tut nekaj šans…sami znalci, če se ne izkažejo jih z Žogco lastnoročno nalomiva😆

  30. Lynx said

    Kljub vsemu, Tini vse čestitke. Šestnajsto, deveto, peto in dve drugi mesti so odličen izkupiček.

  31. webmaher said

    Žogca kr pančkat jutri je nov dan…Dr. je pa spet mal nasekan, jai, jao, če je ta človek še kdaj trezen naj me koklja brcne:mrgreen:
    Finci in Rusi največja sramota teh OI…upam, da se Slovaki ne bodo ponižali čez tri ure in pol…

  32. zogca said

    Nocoj pa ne grem zgodaj spat, halo!!! Jutri je sobota.🙂

  33. zogca said

    Vsa čast ji!!!!

    Kljub vsemu, Tini vse čestitke.

  34. zogca said

    5-0, saj ni res. Se mi je zatipkalo 50-0. Glede na stanje stvari …🙄

  35. zogca said

    6-0. 🙄

  36. zogca said

    Ne morem tako hitro pisati sporočil, kot oni hitro dobivajo gole.

  37. webmaher said

    pa sej sem ti reku da je brez veze ta hokej..raje na bob prešaltej na Eurosportu

  38. zogca said

    Sem dala vmes tja, ampak nisem bila blazno fascinirana.

  39. webmaher said

    jaz sem tut na Fashion HD prešaltal, zdej grem pa spat, lahko noč😆

  40. zogca said

    Jaz pa gledam Golden Girls.😉

  41. webmaher said

    ti si tut ena golden deklica😆
    popoldne gledam vsak dan na kanalu A Družino za umret😆

  42. zogca said

    Jaz sem jih reprizirala, preden sem začela reprizirati Golden Girls. Ampak zdaj vsak čas bodo na vrsti MASH. Jih hranim, da bo konec OI. Zdaj gledam bordanje.😉

  43. Jazz said

    http://www.siol.net/sportal/olimpizem/vancouver_2010/novice/2010/02/petri_majdic_prestizna_foxova_nagrada.aspx

  44. zogca said

    To je pa lepo.🙂

  45. zogca said

    18.00 CURLING (M), tekma za 3. mesto
    19.00 ALPSKO SMUČANJE (M), slalom, 1. vožnja
    19.00 DESKANJE NA SNEGU (M), paralelni veleslalom, kvalifikacije
    20.45 NORDIJSKO SMUČANJE (Ž), TEKI, 30 KM, SKUPINSKI ŠTART, KLASIČNO
    21.15 DESKANJE NA SNEGU (M), paralelni veleslalom, osmina finala
    21.30 HITROSTNO DRSANJE (Ž), zasledovalno, polfinale
    21.51 DESKANJE NA SNEGU (M), paralelni veleslalom, četrtfinale
    22.00 BOB (M), štirised, 3. vožnja
    22.13 DESKANJE NA SNEGU (M), paralelni veleslalom, polfinale
    22.27 DESKANJE NA SNEGU (M), PARALELNI VELESLALOM, FINALE
    22.45 ALPSKO SMUČANJE (M), SLALOM, 2. VOŽNJA
    22.49 HITROSTNO DRSANJE (M), ZASLEDOVALNO, FINALE B
    22.55 HITROSTNO DRSANJE (M), ZASLEDOVALNO, FINALE A
    23.12 HITROSTNO DRSANJE (Ž), ZASLEDOVALNO, FINALE B
    23.15 BOB (M), ŠTIRISED, 4. VOŽNJA
    23.17 HITROSTNO DRSANJE (Ž), ZASLEDOVALNO, FINALE A
    00.00 CURLING (M), FINALE
    01.30 UMETNOSTNO DRSANJE, revija
    04.00 HOKEJ (M), tekma za 3. mesto

    Za nedeljo ostane pa samo še tole!!!
    18.30 NORDIJSKO SMUČANJE (M), TEKI, 50 KM, SKUPINSKI ŠTART, KLASIČNO
    21.15 HOKEJ (M), FINALE
    02.30 ZAKLJUČNA SLOVESNOST

  46. webmaher said

    dons bo medalja, gremo snowboardarji, čarovnica Žogca je z vami😆
    No pa Webmaher tut, tko da dejmo kar dve medalje, zakva pa ne no:mrgreen:

  47. zogca said

    Čarovnica nocoj ne bo mogla nič gledati. Vsaj nič od tega, kar bo pred polnočjo.

  48. webmaher said

    čarovnica bo sam dam pršla in ugotovila da mamo že 4, 5 medalj😆

  49. majniška b said

    Ja, nocoj pa res dobro kaže. A bomo navijali še namesto Žogce?

  50. webmaher said

    sej zdej je Žogca palčko čarobno uporabila, tko da to bo tko kt mora bit😆

  51. majniška b said

    Ja, sej res! Ampak jaz bom vseeno pesti stiskala. Me vsaj ne bodo prsti srbeli, da bi kaj jedla.🙂

  52. webmaher said

    ajej snouboardarji so se ćist podelal…razočaranje zAME…ajde gremoooo zdej Mitjaaaaaaaaaa po medaljoooo😆
    Ti kr jej, ne morš lačna gledat še težje pa pol spat:-)
    jaz sem ravnokar en ogromen sendvič pojedu😆

  53. majniška b said

    Aaaaa! Sendvič! Kakšen je pa bil?

  54. romeno said

    Jaz sem pa na Speedu🙂

  55. webmaher said

    kakšen le veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik:mrgreen:

  56. zogca said

    Sem že doma in bom navijala!!!!!!

    Še eno medaljo, še eno, še eno!!!

  57. romeno said

    Če Balenčič prislalomira medaljo si Čarovnica z velikim Č😆

  58. romeno said

    Škoda ni se izšlo😦

  59. webmaher said

    ajej, jebenti progo pa avstrijskega postavljalca..vseen Mitja bravooo😆
    Žogca je od sedaj naprej čarovnica z Velikim Alibijem i niko nema pravo da se žali, drgač ga začaram:mrgreen:

  60. zogca said

    Nisem čarovnica, ampak vseeno vsaka čast Mitju. Tega sploh nisem pričakovala, res ne.

    Koncert je bil pa fantastičen.

  61. zogca said

    Res mi ni veliko zmanjkalo.

    Žogca je od sedaj naprej čarovnica z Velikim Alibijem i niko nema pravo da se žali

  62. zogca said

    Enega smučarja sem videla pred Tivolijem. Sem mislila, da je Kunc, ampak vidim, da je Kunc na teveju. Pa se ne morem spomniti, kako se je ta pisal, mi je pa bil lušten.

  63. webmaher said

    kje si pa Spiderja pustila, lahko bi prteb prespal😆

  64. zogca said

    Spider je pa na poti v Maribor.

  65. Jazz said

    64.zogca said
    februar 27, 2010 at 11:40 popoldan
    Spider je pa na poti v Maribor

    Smola pa taka… 😉

  66. zogca said

    Ti me hecaš.

  67. Lynx said

    kje si pa Spiderja pustila, lahko bi prteb prespal

    Menda je mrežo doma pozabil. 😉

  68. zogca said

    Ma hecate vi.

  69. Lynx said

    Kje so tisti zlati cajti, ko si princa enostavno likvidiral, princesko pa meni nič tebi ugrabil. Zdaj so potrebni koncerti, večerje, kofetkanja, bla, bla, bla in še ni nič.

    Da ne smetim pri plavcih:

  70. zogca said

    Mah, hecaš ti in mene in Spiderja, ker dobro veš, da sva šla na koncert čisto prijateljsko. A ne bi bilo trapasto, da grem jaz na koncert in on na koncert, pa stojiva dvesto metrov narazen. Tukaj na blogu smo druščina, v real lajftu pa se postavimo dvesto metrov narazen in si še zdravo ne rečemo? A ne bi bilo to čudno?

  71. zogca said

    FOTO in VIDEO: Maze: Medalji pazim kot zlato!

    http://24ur.com/sport/zimski_sporti/na-24ur-com-spremljajte-prihod-tine-maze-v-domovino.html

  72. Lynx said

    Pajki in muhe so težko prijatelji. 🙂

  73. zogca said

    A sem jaz muha?

  74. Lynx said

    Pajki-muhe, lovci-plen. Nuna gor al dol. Jaz pravim, da ima vsakdo svojo ceno. Razlike so le v tem, koliko zahtevate za svojo kožo. 😉

  75. zogca said

    Jaz bom do smrti zaljubljena v princa. In pika. Ajde, mogoče bom čez nekaj let zaljubljena samo še v njegov spomin oziroma v to, kakšnega ga bom imela v spominu, ker se bo verjetno realno stanje precej razlikovalo. Jaz ga bom imela v mislih temnolasega, on bo pa že čisto siv. Zdaj še ni.😉 Sem videla fotke s srečanja moderatorjev MON-a.😉

  76. zogca said

    Nekaj zate, lynx.

    http://zadovoljna.si/clanek//trend_report/ritka-da-te-kap.html

  77. Lynx said

    Hvala. Nekatere malce neokusne,večinoma pa lepe.

  78. Lynx said

    Jaz bom do smrti zaljubljena v princa.

    Mogoče. Vendar ne zato, ker tako enostavno je, ampak zato, ker si si to dala v glavo.
    Ti povem primer. Ko se je rodil moj prvi sin, sem mislil, da je nemogoče, da bi imel kdaj še koga tako rad. Ko se je rodil drugi, sem ugotovil, da sem se motil.

  79. zogca said

    Ampak to se je zgodilo, ker si ti hotel seksati. Jaz več niti nočem.

  80. trnovčanka said

    Ko se je rodil moj prvi sin, sem mislil, da je nemogoče, da bi imel kdaj še koga tako rad. Ko se je rodil drugi, sem ugotovil, da sem se motil.

    😀 same here

    Jaz bom do smrti zaljubljena v princa

    Brez skrbi, da ne boš. Razen če se ne greš Ljubezen v času kolere 2. del.

  81. trnovčanka said

    Uuuuu kakšno skropucalo sem naredila, pozabila backslashe😳

  82. zogca said

    To ne. Verjetno bom odkrila kakšne druge radosti življenje in živela čisto drugačno življenje.

    Brez skrbi, da ne boš. Razen če se ne greš Ljubezen v času kolere 2. del.

  83. zogca said

    Sem se znašla.😉

  84. Lynx said

    Verjetno bom odkrila kakšne druge radosti življenje in živela čisto drugačno življenje.

    Ko jih boš, mi boš zaupala recept. Ugotovil sem, da je tekanje za kiklami, čeprav je lepo, zelo utrujajoče. Še bolj je utrujajoče, če katero uloviš. Kako si že rekla? Lobotomija? 😉

  85. zogca said

    Loviti se mi tako in tako ne bi dalo nikogar. Pa tudi ulovljenja si ne želim biti. Saj je bilo lepo, sploh s princem je bilo lepo, ampak ne bi se vsega tega šla še enkrat. S princem ja, z drugimi pa ne.

  86. zogca said

    Prešernov trg bo sprejel še vse olimpijce

    http://www.rtvslo.si/sport/preostali-sporti/olimpijske-igre-2010/presernov-trg-bo-sprejel-se-vse-olimpijce/224890

Leave a Reply

 
