Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Da ne bom sama!

Posted by zogca na februar 22, 2010

UMIRANJE

Zapisan si
v moji knjigi spominov,
zato boš malo umrl
z menoj.
Prižgal si lučke
v mojih očeh,
zato boš malo ugasnil
z menoj.
Šepetal si mi skrivnosti
v temnih večerih
in tudi te norosti
bodo zaspale
z menoj.
Veliko vas je,
ki boste umirali
z menoj,
da ne bom sama.

Cilka Žagar

41 Responses to “Da ne bom sama!”

  1. Poppy said

  2. zogca said

    Tele olimpijske igre so me tako zmatrale, kot bi jaz tekmovala.😉 Nespanje in to. Se mi zdi, da bom nocoj morala nujno zgodaj spat, sicer …

    Ena mojih najljubših … Pred spanjem. Če me ne bo spet premamlo gledat olimpijske.

  3. webmaher said

    Anđelina je zakon, hitr curling gledat😆

  4. zogca said

    Nič ne vem o kakšni Angelini in curlingu, sem pa vstala ob petih, da bi ujela še nekaj umetnostnega drsanja.

  5. Jazz said

    4.zogca said
    februar 23, 2010 at 5:23 am
    Nič ne vem o kakšni Angelini in curlingu, sem pa vstala ob petih, da bi ujela še nekaj umetnostnega drsanja.

    Da si ob petih še pokonc,mi nekako gre,da pa si že,pa nikakor…

    Dobro jutro!

  6. zogca said

    Sem šla zgodaj spat, tam ob enajstih, in si navila budilko za ob petih. Evo, je že konec, zmagala sta pa tista dva, ki sta mi bila najbolj všeč, Kanadčana – Tessa Virtue in Scott Moir. Res škoda, ker se nič drsanja z OI ne dobi na YouTubu, zelo pazijo zaradi avtorskih pravic, ker drugače bi kaj prilepila.

    Dobro jutro.

  7. romeno said

    Žogca a nimaš v najemu snemalnika od telemacha🙂

  8. zogca said

    Ne, nimam. Pa saj tako in tako zadevo potem večkrat ponavljajo. Ampak gledati v živo – to je prav posebno doživetje. Saj začetek bom gledala v ponovitvi, ampak razbutljivi konec sem pa hotela v živo. In ker mi je celo uspelo vstati …

  9. Enkrat sm mel nekaj velikega z eno umetnostno drsalko in moram reč: ni babe, ki jo stisne kot jo stisne drsalka. Dvojni axel na kiti v drsalkah….nori cajti.

  10. zogca said

    Jo stisne ali ga stisne?:mrgreen:

  11. maxi said

    Keglove vaje…so zakon.🙂

  12. zogca said

    Jih bom zdaj naredila ene dvajsetkrat.

  13. maxi said

    100 dnevno je meja učinka.

  14. zogca said

    Bom takoj povišala število vaj.😉

  15. Tana said

    Da so Keglove vaje zakon, se strinjam. Ampak, da je 100 x dnevno meja učinka, tega pa res nisem vedela. Sem bila prepričana, da je ene 20 x dovolj (4×5). Pomeni dosedanji trud, je vstran vržen🙂

    Tudi jaz bom takoj povišala število. Najmanj na 100. Rajši še več🙂

  16. zogca said

    Ampak jaz bom to delala kot boj proti inkontinenci.:mrgreen:

  17. zogca said

    Tole imamo danes na olimpijadi!

    18.00 CURLING (Ž), predtekmovanje
    18.30 ALPSKO SMUČANJE (M), veleslalom, 1. vožnja
    19.30 NORDIJSKA KOMBINACIJA, ekipna tekma, skoki
    19.30 AKROBATSKO SMUČANJE (Ž), kros, kvalifikacije
    20.00 HITROSTNO DRSANJE (M), 10.000 M
    20.30 BIATLON (Ž), ŠTAFETA 4 x 6 KM
    21.00 HOKEJ (M), repasaž za četrtfinale, Švica – Belorusija
    22.00 ALPSKO SMUČANJE (M), VELESLALOM, 2. VOŽNJA
    22.00 AKROBATSKO SMUČANJE (Ž), kros, osmina finala
    22.33 AKROBATSKO SMUČANJE (Ž), kros, četrtfinale
    22.52 AKROBATSKO SMUČANJE (Ž), kros, polfinale
    23.00 NORDIJSKA KOMBINACIJA, EKIPNA TEKMA, ŠTAFETA
    23.00 CURLING (M), predtekmovanje
    23.03 AKROBATSKO SMUČANJE (Ž), KROS, FINALE
    01.30 UMETNOSTNO DRSANJE (Ž), kratki program
    01.30 HOKEJ (M), repasaž za četrtfinale, Kanada – Nemčija
    02.00 BOB (Ž), dvosed, 1. vožnja
    03.10 BOB (Ž), dvosed, 2. vožnja
    04.00 CURLING (Ž), predtekmovanje
    04.00 HOKEJ (M), repasaž za četrtfinale, Češka – Latvija
    06.00 HOKEJ (M), repasaž za četrtfinale, Slovaška – Norveška

  18. zogca said

    Se bom pa potrudila, da spišem tudi kaj za blog, ker drugače boste imeli poln kufr mene in mojih olimpijskih iger, ker vas zadnje dni filam samo z muziko in ugankami, da mi ni treba pisati.😉

  19. Tana said

    Ampak jaz bom to delala kot boj proti inkontinenci.:mrgreen:

    Ja, saj Žogca, samo za zdravje gre. Ni bilo mišljeno nič drugega, tudi z moje strani ne🙂

  20. zogca said

    Okej, samo da se razumemo. Ne bi hotela, da kdo misli, da odhajam na stranpota.😉

    Kakšna objavo naj dam na blog? Help.

  21. Tana said

    Včasih sem imela toliko idej, trenutno pa mi nič pametnega ne kapne. Če se kaj spomnim napišem kasneje.😉

  22. romeno said

    Kaj na to temo🙂

  23. pika said

    Dolgo že nisem slišala te glasbe … a je preprosto čudovita. Kot film v katerem smo jo bolj spoznali. čeprav je bila že prej … Lovec na jelene in Cavatina…

    Lep večer vam želim

  24. zogca said

    Romeno, OI so, ne more Žogca gledati 20 minut dolgih šovov. Veš, kaj vse gre mimo nje.😉 Kaj, kuhanje?

  25. zogca said

    Meni tudi ne. Toliko dela sem imela za službo, še vedno ga imam, plus OI bi rada čim manj zamudila in nekako sem čisto aut glede pisanja. Imam pa dve uganki pripravljeni, samo me je blam samo uganke dajati gor.

    trenutno pa mi nič pametnega ne kapne.

  26. romeno said

    Kaj, kuhanje?

    V bistvu je govora o nekuhanju in posledicah😉

  27. zogca said

    Aha, to bom pa enkrat poslušala. Ne zdaj, ko bo konec OI. Mi je pa uspelo nekaj spisati, da se ne sramotim tukaj. In dam jutri lažjega srca spet gor prilepila uganko. Čeprav sem v resnici ob pisanju te objave dobila zamisel še za eno. Mogoče je najbolje, da jo spišem, predem vse pozabim.

  28. majniška b said

    Uf! Uf! Poslušam J.O. in sem kar malo pretresena. Znani podatki, vendar prikazani zelo plastično. Naši otroci bodo povprečno živeli deset let manj od nas ….zastrašujoče. Otroci, šolarji, ki ne poznajo krompirja v njegovi dejanski obliki. Pomfri najbrž vsi poznajo. Ojoj …ko to takole gledam …se kar malo prestrašim. Ne le za moje otroke, tudi zase. Res si bom morala nehat zatiskati oči in začeti kuhati. In jesti bolj zdravo. In piti.
    Morda bi pa res ta tema bila vredna objave na tvojem blogu, Žogca.

  29. majniška b said

    No, seveda je pa predavanje dobro narejeno …z vsemi prvinami, ki naredijo poslušalca/gledalca ne le razumsko, ampak tudi čustveno bolj dovzetnega.

  30. zogca said

    Smo domenjeni. Bom zadevo v naslednjih dneh preposlušala, naredila povzetek plus seveda dala tudi video in vse skupaj gor na blog.

    Morda bi pa res ta tema bila vredna objave na tvojem blogu, Žogca.

  31. zogca said

    Jaz sem si danes prinesla kosilo/večerjo iz kitajske restavracije.😉 Ampak okej, njihova hrana ni tako nezdrava. Upam.

    Res si bom morala nehat zatiskati oči in začeti kuhati.

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. Tana said

    Lahko noč in lepe sanje

  35. zogca said

    Tudi jaz bom morala iti sanjati. Ojoj, kdaj sem že jaz vstala.

  36. Keglove vaje ne pomagajo, če ne pride klinc na obisk!

  37. zogca said

    Mi nočemo obiskov. Vsaj jaz ne.

  38. Poppy said

  39. zogca said

  40. Poppy said

  41. Poppy said

Leave a Reply

 
