Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tole mi čisto zares pošiljamo na Evrovizijo?!?

Posted by zogca na februar 21, 2010

82 Responses to “Tole mi čisto zares pošiljamo na Evrovizijo?!?”

  1. zogca said

    Naj napišem, da nisem gledala, raje gledam OI. Prebrala sem zgražanje na MON-u. Priznam, mislila sem si “spet se MON-ovke pritožujejo”. Ker se vedno. Šla tubat, našla ta komad in me je zvilo.

  2. Tana said

    Ampak štos je v tem, da so poslušalci glasovali in da je ta pesem dobila nenormalno več (ne vem točno) glasov od drugouvrščene. Kaj pa to pomeni?🙂

  3. zogca said

    Bojim se odgovoriti na to vprašanje.

    Kaj pa to pomeni?

  4. Tana said

    Kar povej.🙂 Mene čisto resno zanima.

  5. webmaher said

    Super komad, zmaagaaaaaaaaaaaaaaaa je našaaaaaaaaaaaaa😆
    Vidve sta dve tečnici, ki pojma nimata kaj je komad za zmago na Eurosongu, končnoooooooo nam bo uspeloooo, končno vem zakaj plačujem RTV naročnino, juhuhuhuhuhu:mrgreen:

  6. zogca said

    Pesem je slaba. Onadva imata slaba glasova, obupna. Nastop je prav butast. V bistvu mi je samo harmonika všeč. Ne morem si misliti, da bi tole na Evroviziji šlo skozi. Zakaj niso naredili kaj podobnega Golici? To bi vsaj pri enemu delu Evrope šlo skozi.

  7. Tana said

    Web ura je že pozna, ti si še pa kar za štose. Jaz priznam, da res pojma nimam🙂

  8. zogca said

    MON-ovke so že big time v fajtu.😉

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6048373

  9. webmaher said

    ma ja, zmagal smo stoposto, Evrovizija komi čakam, juhej😆
    To bo zdej Avsenik mal predelal komad, pevca enkrat na gobc užgeš, da dobi pravi glas, pevka se pa pridruži za en čas Žogci za nuno in bo komad stoletja:mrgreen:

  10. Tana said

    pevca enkrat na gobc užgeš, da dobi pravi glas

    Pevca bi blo pa škoda po gobcu tolčt. Boljš, da fajn zgleda, kot bi imel dober glas🙂🙂

  11. pika said

    Sem končala z delom, pa šla še malo sem pokukat. In prvič poslušala komad. Ja, taka je, če človek samo dela.

    Premik v glavi, drage moje. Eurovizija že dolgo ni merilo nobene kvalitete, ostalo bodo pa že malo izpili. Show must go on! Za tole se bo vsaj vedelo, da je naša. Ja, Golica bi bila superca. Ali pa v dolini tihi. Pa hudič, ko jih pa vsi poznajo!!! V Evropi namreč!

    Lahko nočka… lepe sanje

  12. webmaher said

    Tana užgeš z občutkom, če se ponesreči bo pa Fabjan mau polepšal😆

  13. zogca said

    Takoj sem za, ampak to se ne sme.

    Res jih ne razumem. Če so se pri televiziji odločili za narodnozabavno vižo, zakaj je niso dali napisati nekomu, ki je sposoben? Sem ziher, da bi Avsenik bil pripravljen kaj napisati. Ne pa tole zdaj.

    Ja, Golica bi bila superca. Ali pa v dolini tihi. Pa hudič, ko jih pa vsi poznajo!!!

  14. zogca said

    Kje so tisti lepi časi?

  15. Tana said

    Samo mene še vedno zanima, če je pesem in muska res takšni poden, kako to, da so dobili toliko glasov. Menda 5 x več kot drugouvrščena. 🙂

  16. zogca said

    Beri tisti link zgoraj. Fenov te pesmi je povsem očitno veliko.

  17. webmaher said

    pa kaj vaju tako skrbi, jezt sem prou vesel no, OI gledam v HD zdej pa še tale zmagovalna EMa, res mi zdej ne bo več tko teško tistih 12 ejrov plačat😆

  18. zogca said

    Daj rukni link do tega HD, kar omenjaš.

  19. webmaher said

    kakšen link no, kva pa ti zdej štrikaš😆
    HD=High Definition=Visoka ločljivost
    Ti maš ločljivost če maš srečo 720X576 vrstic jaz pa gledam 1920X1080 vrstic:mrgreen:

  20. zogca said

    To razumem, ampak ti si nekje neko novo opcijo vzel. Telemach ali kako?

  21. romeno said

    Ha, ha. Mam občutek, da vem katera pesem bo izbrana za petkovo bizarko na ireninem blogu😆

    Spet bomo pogrnili na Evrosongu🙂 Če sem prav seznanjen je narodnozabavna glasba popularna še samo v Avstriji in Nemčiji. Torej si veliko točk ne moremo obetati🙂

  22. webmaher said

    Telemach časti ja, itak so vsi HD kanali nekodirani in če maš svoj sprejemnik, ki omogoča gledanje HD kanalov pol ni problema sploh😆

  23. asdf said

    hm- če jaz razumem kaj je v imenu tekmovanja, bi naj glasovali za popevko- šanson, nekaj takega..
    pa saj tega že leta ni. in baj de vej- a je kdo še slišal za lanskega zmagovalca po zmagi? saj noben več ne posluša te farse… in ja, to je tisto, kar si slovenski poslušalec želi… np- naj imajo in uživajo.. juhej!

  24. webmaher said

    http://novadoba.telemach.si/ si to mislila kaj🙂

  25. zogca said

    😦

    in ja, to je tisto, kar si slovenski poslušalec želi…

  26. zogca said

    Upam!!!!!!

    Mam občutek, da vem katera pesem bo izbrana za petkovo bizarko na ireninem blogu

  27. zogca said

    Aha, tega jaz nimam. Tudi te plazme nimam. Imam še netanek televizor, sem ga kupila takrat, ko so bili tanki že zunaj, fantastična slika, vsi so jo pohvalili, celo ultra kritični princ.😉

    si to mislila kaj

  28. webmaher said

    Zdej ti še 46 inčni LCD od Sonya dajo 300ejrov cnej pa že vgrajen kabelski tuner ma, tko da ne rabš extra škatle in daljinca tko da Žogca nč čakat..še danes v akcijo in imela boš slikco da svojim učkam nekaj časa nauš verjela😆

  29. zogca said

    Saj jaz podrobno gledam samo DVD-je, pri teh pa bo slika ostala enaka, a ne? Vse drugo ponavadi gledam na daljavo. Novega teveja nočem, obožujem mojega JVC-ja, res je dober. In nočem taknega teveja, ker imam na temu lahko gor zložena: video rekorder, dva DVD plejerja plus vse svoje DVD-je. Ker jaz nimam nobene teve omarice, moj teve stoji na tleh.

  30. Jazz said

    said
    februar 22, 2010 at 12:52 am
    Saj jaz podrobno gledam samo DVD-je, pri teh pa bo slika ostala enaka, a ne? Vse drugo ponavadi gledam na daljavo. Novega teveja nočem, obožujem mojega JVC-ja, res je dober. In nočem taknega teveja, ker imam na temu lahko gor zložena: video rekorder, dva DVD plejerja plus vse svoje

    Boš rekla,da maš JVC 32 100hz Panoramic Mode?!?

  31. webmaher said

    Jazz, sej na dejstvo da je nuna, še sreča da ma dovoljeno gledat DVDje pa TV:mrgreen:

  32. Jazz said

    31.webmaher said
    februar 22, 2010 at 10:15 am
    Jazz, sej na dejstvo da je nuna, še sreča da ma dovoljeno gledat DVDje pa TV

    Je pa verjetno zato pri cunjicah bolj asketska… :mrgreen:

  33. zogca said

    Tega pa res ne vem. Bi morala pogledati. Vem pa, da sem takrat vzela največ teh hZ, kar so jih imeli.

    Boš rekla,da maš JVC 32 100hz Panoramic Mode?!?

  34. zogca said

    Ha ha ha!

    Je pa verjetno zato pri cunjicah bolj asketska

  35. zogca said

    Ker nikoli ne gledam nič grešnega.😉

    še sreča da ma dovoljeno gledat DVDje pa TV

  36. Poppy said

    o bog, ker podn od komada. ziher so vsi, ki imajo kaj okusa za glasbo gledal OI. sam vprašanje tud, kdo je potem prejšnja leta ta isti poden izbiral, ko ni bilo OI.. al nihče ne gleda, al pa je folk (mal) čudn.

  37. zogca said

    Jazzzzzzzzz!

    ziher so vsi, ki imajo kaj okusa za glasbo gledal OI.

  38. Poppy said

    a to pomen ti al Jazz:mrgreen:

  39. zogca said

    Jaz. Za Jazza ne vem, kaj je delal, jaz sem gledala OI.

  40. zogca said

    Dajmo priznati, kolikokrat smo si že zavrteli to pesem.😆

  41. Poppy said

    jaz tud. in prav fino se mi je zdelo, da je na progi, ki jo je postavil ata Kostelič, Miller zmagal pred sinom:mrgreen:

  42. Poppy said

    jaz sem jo enkrat, pa še to ne do konca, moja ušesa ne prenesejo govejga rocka😈

  43. zogca said

    Če bi gledala na HTV-ju, bi Millerju še bolj privoščila zmago. Sem vesela Kostelićevega srebra, ampak to, kar sta pa reporterja tam zganjala, je bilo pa pod vsako kritiko. Ne samo na izpadanje, na vsak malo slabši zavoj katerega sta zverinsko vpila greška in orgazmirala. Navijanje je eno, to pa … Mislim, da si tega noben resen reporter ne bi smel privoščiti.

    jaz tud. in prav fino se mi je zdelo, da je na progi, ki jo je postavil ata Kostelič, Miller zmagal pred sinom

  44. zogca said

    Spomin na lepše evrovizijske čase.😉

  45. zogca said

  46. Jazz said

    Jaz sem pod prisilo😉 gledal prve štiri,pol pa olimpijske naprej.pa potem izid glasovanja,pa preletel “udeležence”… slabo itak,saj kaj drugega ni blo za pričakovat,še Derendova je bla vodena,komaj kdo od ostalih poslušljiv… sem pa pogrešal štalo na koncu,kot lani,-na Lango mislim,ki so bli kot lani,tudi letos bedni.Zmagovalna pa,-kajmebriga…hec bi bil,če bi se pokazal kakšen glasovalni doping.Sicer pa,saj so vsi zahtevali,naj telefoniada odloči…

  47. zogca said

    Pri vas doma pa daljinec ni v tvojih rokah, kaj?😉 Jaz pa sem mislila, da povsod moški vladate daljincu. Pri meni so vedno.

  48. Jazz said

    47.zogca said
    februar 22, 2010 at 11:23 am
    Pri vas doma pa daljinec ni v tvojih rokah, kaj? Jaz pa sem mislila, da povsod moški vladate daljincu. Pri meni so vedno.

    Če sem sam,je vedno!😉
    Si ga pa tudi podajamo,”zaboga,daj poišči kaj prebavljivega”

  49. Lynx said

    Nad Emo in Evrovizijo sem že zdavnaj obupal. Že nekaj let tega ne spremljem več. Pri obeh je kvaliteta porazna in vse skupaj bolj spominja na cirkus.
    Naše pesmi so odraz naših sposobnosti. Pa saj tudi pri drugih ni dosti drugače. Tu pa tam se najde kakšna malo bolj poslušljiva pesem in to je tudi vse.
    Za zadnjih deset let se ne spomnim kakšnega res odmevnega evrovizijskega komada, še zmagovalcev se ne spomnim.
    Za našo zmagovalno pesem lahko rečem, da je morda dobra le ideja. Tudi glasovi niso zelo pomembni. Ampak kaj ko ni melosa.

  50. Schnuy said

    Gak!

  51. zogca said

    Frajer.😉

    Če sem sam,je vedno!

  52. zogca said

    Ideja v bistvu je v redu. Okej, vsaj zanič ni. Ampak s to idejo bi se dalo narediti veliko boljši izdelek.

    da je morda dobra le ideja.

  53. zogca said

    Narodnozabavni rock, a narod se ne zabava

    http://irena.blog.siol.net/2010/02/22/narodnozabavni-rock-narod-se-ne-zabava/

  54. zogca said

    The Emagogija

    http://tomica.blog.siol.net/2010/02/22/demagogija/

  55. zogca said

    Kaj mislite?

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6049995

  56. zogca said

    Zdaj bodo zmagovalci na Odmevih!!!

  57. Jazz said

    Ampak!!!
    Tako kot bo letos pričakovanje,kaj iz tega sploh bo,ni bilo še nikoli.No,saj nekako vemo,samo…. mormo videt!:mrgreen: In,ker smo vsa najslabša mesta že imeli…

  58. zogca said

    A smo že bili kdaj zadnji? Duo Platin mogoče?

    In,ker smo vsa najslabša mesta že imeli…

  59. Hojladrija mesarija…

  60. Nevenka said

    Jaz sem prvi šok nekako preživela, sedaj se moram nekako distancirat od Evrovizije. Včasih sem vsaj navijala za naše. Tokrat me je pa samo še sram.

  61. zogca said

    Jaz se bom tudi distancirala od te zadeve. Mislim, trapasto bi bilo, da bi se razburjala zaradi tega.

  62. asdf said

    oj!
    jaz mislim, da glede na to, da je za zmagovalno pesem glasovalo tako veliko število ljudi, si zmago tudi zaslužijo. kakšno je moje mnenje o pesmi, ne gre izgubljati besed. vsi, ki jim pesem ni všeč, in so slišali na emi (in jo tudi spremljali) boljšo, so imeli možnost tudi glasovati. nergati, da je to tako ali tako dogodek, ki je izgubil pomen in veljavo, pa tudi nima smisla, ker potem ne vem, zakaj se s tem ubadate. meni je za emo popolnoma vseeno, je ne poslušam in me ne zanima.
    ajt!

  63. zogca said

    V bistvu to številko sploh ni tako veliko. V obeh večerih 15.000 ljudi. In glede na to, da so včeraj pri Odmevih povedali, da je glasovala cela njihova občina, pa verjetno tudi sosednja, ki jim skupaj pripravlja žurko, je vsaj tretjina glasov od tam. Imaš pa prav, kaj nas briga, ni nam všeč, ne bomo je poslušali in to je to.

  64. Lynx said

    Se strinjam z Asdf. Pesem je kar je, tudi zame slaba, a boljše nisem slišal. Če že glasbe ni, naj bo vsaj kaj za videti, četudi kič.
    Malo me vseeno moti ta prevelika kritičnost. Taki smo Slovenceljni, na vse se spoznamo, na glasbo, šport, kvantno fiziko… Enkrat poveličevanje do neba, drugič kritiziranje v nulo.
    Recimo evforija z Majdičevo. Punci vsaka čast. A novinarske race v smislu: “tega je sposobna samo ona” so za lase privlečene. Takih zgodb je bilo v športu kar nekaj.

  65. asdf said

    Žoga”V bistvu to številko sploh ni tako veliko. V obeh večerih 15.000 ljudi.”

    v bistvu je to največ od vseh. vseh je glasovalo 30.000 ljudi. torej, je velika večina glasovala za njih. in kolikšen je procent tistih, ki so gledali in niso glasovali? verjetno vsaj desetkratnih oddanih glasov. to je enako kot na volitvah in referendumih. veš da so, pa ne bi rad nikogar volil. je pa vseeno boljše voliti manjše zlo, kot da zmagajo voli… pravzaprav ne poznam ponujene možnosti, ne v politiki ne na emi, ki bi jo volil…
    ajt!

  66. zogca said

    Lej, jaz sem se zgrozila, res sem se, ne mislim pa se s tem več kaj pretirano ukvarjati. Objava bo seveda na blogu ostala, ampak drugače pa je ta reč zame že pase. Bom počakala, da bodo spet izbrali kakšno pesem tipa Dan ljubezni.

  67. maxi said

    Jaz se bom tudi distancirala od te zadeve. Mislim, trapasto bi bilo, da bi se razburjala zaradi tega.

    Mimo mene je pa vsa zadeva šla kot lahen piš (sem zvedla šele drugi dan)….cool, bi kar v tej smeri nadaljevala.

  68. zogca said

    Si ti tudi gledala OI?

  69. maxi said

    Si ti tudi gledala OI?

    Pravzaprav tudi tega nisem gledala.

  70. zogca said

    Si bila s strelcem?😉 Mater sem preveč firbčna.

    Ti imaš zdaj počitnice, a ne?

  71. maxi said

    Ja počitnice so.

  72. zogca said

    Blagor tebi.😉

  73. maxi said

    Blagor?…hm, počasi tipam nazaj stik sama s sabo, ja saj to je res blagor.

  74. maxi said

    Zadnje tri mesece sem bila zakleta…dobesedno.

  75. zogca said

    Zaradi počitnic. Nisem mislila na tisto drugo, ki pa bo, o tem sem prepričana, minilo. Upam, da čim prej.

  76. Lynx said

    Nekaj lažje prebavljivega:

    http://www.genspot.com/video-92370/kalamari-v-vetru-rdecih-zastav.aspx

  77. zogca said

    Od kod ti ideja, da jaz tole lahko prebavim? :mrgreen:

    Raje mi daj harmoniko!!!

  78. romeno said

    My all time favorite🙂

  79. zogca said

    Moja pa Nuša!!!

  80. zogca said

    Murko prepeva z ansamblom Roka Žlindre

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/damjan-murko-v-oslu-glavni-vokal-ansambla-roka-zlindre.html

  81. Spider said

    Naj boooooooooooooooooooo….

  82. Spider said

    No gremo vi skup..naj boooooooo…premik u glavi..

Leave a Reply

 
