Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Takoj bi komu odbila blatnik!

Posted by zogca na februar 20, 2010

Še dobro, da so pri nas plakati, ki stojijo ob cestah, večinoma dolgočasni. Dobro zaradi varnosti v prometu. Si sploh lahko predstavljate, kakšni bi bili odzivi mladih in manj mladih dam, ki bi med vožnjo zagledale kaj takšnega?

Jaz, na primer, ki sem nuna in se s temi rečmi, ki jih imajo moški med nogami, sploh ne ukvarjam, bi takoj komu odbila blatnik. Mah, ko gledam to fotografijo se me loteva nostalgija za princem. Ne, ne, ne, ne delam reklame zanj.

7 Responses to “Takoj bi komu odbila blatnik!”

  1. maxi said

    Mene recimo tale plakat sploh ne gane, pa nisem nuna, hočem reči marsikaj me gane.🙂

    Ps: Po moje si ti zaradi celibata že malo preveč senzibilno natempirana in bo enkrat ena močna eksplozija.:mrgreen:

  2. zogca said

    Točno se ve, kdo je kriv in bi moral plačati tako, da ta da bomba eksplodira na njem. Oziroma pod njim. Kakorkoli že. :mrgreen:

    in bo enkrat ena močna eksplozija.

  3. maxi said

    Oziroma pod njim. Kakorkoli že.:mrgreen:

    Nad njim.:mrgreen:😛

  4. zogca said

    Jaz bi tudi v tem primeru bila za ta nad njim. Kazen bi pa tako in tako bila pravična. :mrgreen:

  5. Tana said

    Si sploh lahko predstavljate, kakšni bi bili odzivi mladih in manj mladih dam, ki bi med vožnjo zagledale kaj takšnega?

    A ta plakat ni pri nas?

    Jaz si bolj predstavljam, kakšen bi bil odziv, če bi kaj takšnega zagledala “v živo”🙂

  6. Nevenka said

    Sploh ne bi pogruntala kaj je tole, he, he…Mogoče bi mislila, da se je plastika od sončne pripeke zvila🙂

    Drugače se pa z veliko nostalgijo spomnim na “šotorček”, ki je nekaj časa stal samo zame.

  7. zogca said

    Jaz bi pa takoj pogruntala, res takoj. Jaz sem vedno bila saj ne vem besede glede teh kupčkov. Ko ene pravijo pa takšna rita, pa takšne noge, pa takšno … Mene od teh neduhovnih stvari ganejo samo kupčki. Drugo so pa oči, roke, materina znamenja in podobno, jaz to jemljem kot duhovno.😉

Leave a Reply

 
