Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jaz bi pa še eno medaljo!

Posted by zogca na februar 20, 2010

Objava, ki je pred vami, je nastala zaradi vraževerja. Ko sem pred dnevi na blogu objavila, da sem V pričakovanju prve medalje!, sem jo potem tudi dočakala. In zdaj bi vajo ponovila še enkrat. Če je to seveda mogoče. Menda je. Robert Kranjec pravi, da bi bilo vse razen medalje neuspeh. Ampak če dobro vidim, bi se nam lahko začelo dogajati že veliko pred skoki …

Ob 19.00 je namreč na sporedu ženski superveleslalom. Mah ne, Tina Maze in hitre discipline, to menda ni več dobitna kombinacija. Ob isti uri je na sporedu tudi poskusna serija skokov, potem ob 20.30 prva serija in finalna ob 21.30. Bo sploh kdo nocoj gledal Emo?

83 Responses to “Jaz bi pa še eno medaljo!”

  1. webmaher said

    Ne kvalifikacije, poiskusna serija Žogca😉
    Tina naj odpre serijo medalj, Robert pa nadaljuje…Žogca poskrbi za dodaten vzgornik ob pravem trenutku😆
    Ema, ne me basat, razen če bi bla ta Ema:mrgreen:

  2. zogca said

    Grem takoj popravit napako.

    Tale Ema, ma ne mi rečt, da ti je tale všeč. Globoko si me razočaral, ker tole je pa res …😉

  3. webmaher said

    v danem trenutku ni blo nobene boljše, dlakocepski pa zdej ravno ne bomo…gremooo Tinaaaaaaaaaaaaaaaa, letiiiiiiiiii Roberttttt 😆

  4. zogca said

    Mi olvajs.😉

    dlakocepski pa zdej ravno ne bomo…

  5. zogca said

    Ena je že padla.😦

  6. zogca said

    Zdaj sem pa že precej v dvomih glede tega, ali bo Tina sploh speljala progo. Možnosti ima nekje 50 odstotkov. Če sploh.

  7. zogca said

    Toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!

  8. romeno said

    Zakaj nisi v naslovu napisala, da bi še dve medalji🙂 zdaj sem siguren, da je Kranjec ne bo osvojil😆

  9. romeno said

    Pa seveda čestitke Tini😀

  10. zogca said

    Ne bodi še bolj vraževeren od mene. :mrgreen:

  11. romeno said

    Sicer pa je moja kvota izpolnjena😆

  12. zogca said

    Moja še ni. Jaz sem pred začetkom napovedala štiri medalje. Too more to gore. Čeprav me je Petra malo zeznila, ko se je poškodovala. Zdaj mi mora Tina nujno dati še eno. Pa Kranjec in … Drugače se mi ne bo izšlo. In potem bom prišla na slab glas, da nisem dobra čarovnica.😉

  13. Poppy said

    bravo naši!!!!!!!!!, ka smo dobri🙂

  14. zogca said

    Zdaj nam v zbirki manjka samo še zlata. Te čarovnica jaz ne napovedujem.

  15. zogca said

    Tina iz Črne do olimpijske srebrne!

    http://www.rtvslo.si/sport/preostali-sporti/olimpijske-igre-2010/alpsko-smucanje/tina-iz-crne-do-olimpijske-srebrne/224075

  16. Spider said

    TINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Kako sem navijal.

  17. Tana said

    Zdaj nam v zbirki manjka samo še zlata. Te čarovnica jaz ne napovedujem.

    Prvo stavo, da bo Tina dobila kolajno sem že dobila🙂 Nagrada bo sladkaaaaaaaaaa.

    Tukaj še nisem nič napovedala. Zato jaz napovedujem, da bo Tina dobila zlato!!!!!

  18. Spider said

    Slovenci še nimamo zlate iz zimske olimpijade, niti iz časov Juge ne.

  19. zogca said

    Veleslalom?

    Zato jaz napovedujem, da bo Tina dobila zlato!!!!!

  20. zogca said

    Izdaj nam.

    Nagrada bo sladkaaaaaaaaaa.

  21. Tana said

    Izdaj nam.

    Je preveč osebno sladka, tako da naj ostane skrivnost🙂

  22. Tana said

    A ni danes predizbor za Emo? Sem pravkar obrnila in vidim, da se nekaj dogaja.

  23. zogca said

    😥 za skoke.

  24. zogca said

    Aha, ampak jaz se s tem ne ukvarjam.

    A ni danes predizbor za Emo?

  25. Spider said

    Ma Ema je brezveze, Eurosong isto.

  26. zogca said

    Olimpijske igre rulajo.

  27. webmaher said

    Tana solit se pojdi, Kranjcu si v hrbet pihala namesto v prsa😆

  28. webmaher said

    Žogca v ponedeljek je popravni….če se vsem posrečijo skoki ki jih znajo bi bla lohka medalja🙂

  29. zogca said

    Problem je v tem, da se morajo vsem posrečiti oziroma niti eden ne sme fejst kiksniti. Samo nekaj se mora zgoditi, ker jaz potrebujem še dve medalji.😉

  30. Tana said

    Veleslalom?

    Tina je polna presenečenj, tako da zna dobit zlato tudi v slalomu. Sicer pa vseeno v kateri disciplini, samo da bo zlata. In seveda tudi bo !!!!

    Tana solit se pojdi, Kranjcu si v hrbet pihala namesto v prsa😆

    web, jaz moškim piham samo na dušo🙂

  31. zogca said

    Jaz sem, kakor vidiš po tekstu iz objave, dejansko mislila, da njej te hitrejše discipline niti ne ležijo več tako zelo, bolj tehnične. Če ji je v supergiju uspelo, potem ji dejansko res lahko vsaj še enkrat, mogoče celo dvakrat.

    Tina je polna presenečenj, tako da zna dobit zlato tudi v slalomu.

  32. Lynx said

    Tina je ob pravem času v vrhunski formi, ki ji je sicer čez sezono precej nihala. Zdaj je razbremenjena in res sposobna marsičesa. Čakata nas vsaj dve zanimivi tekmi.

  33. zogca said

    Danes pa nas čaka tole …

    18.00 CURLING (Ž), predtekmovanje
    18.15 AKROBATSKO SMUČANJE (M), kros, kvalifikacije
    19.00 ALPSKO SMUČANJE (M), superkombinacija, smuk
    19.45 BIATLON (M), 15 KM, SKUPINSKI ŠTART
    21.00 HOKEJ (M), Rusija – Češka
    21.15 AKROBATSKO SMUČANJE (M), kros, osmina finala
    21.48 AKROBATSKO SMUČANJE (M), kros, četrtfinale
    22.00 BIATLON (Ž), 12,5 KM, SKUPINSKI ŠTART
    22.07 AKROBATSKO SMUČANJE (M), kros, polfinale
    22.18 AKROBATSKO SMUČANJE (M), KROS, FINALE
    22.30 ALPSKO SMUČANJE (M), SUPERKOMBINACIJA, SLALOM
    22.30 BOB (M), dvosed, 3. vožnja
    23.00 CURLING (M), predtekmovanje
    23.45 BOB (M), DVOSED, 4. VOŽNJA
    00.00 HITROSTNO DRSANJE (Ž), 1.500 M
    01.15 UMETNOSTNO DRSANJE, plesni pari, originalni program
    01.40 HOKEJ (M), Kanada – ZDA
    04.00 CURLING (Ž), predtekmovanje
    06.00 HOKEJ (M), Švedska – Finska

    Jaz bom gotovo gledala umetnostno drsanje. Tako in tako me čaka noč brez spanja.😦

  34. Tristan said

    Žogca, ena čist izvenserijska zadeva.
    Imam eno karto odveč za zagrebški koncert Spandau Ballet v soboto, 27. februarja. Ker vem, da te zanima podobna muzika, jo rade volje podarim. Ali pa če poznaš koga. Da gre le v dobre roke.

  35. webmaher said

    jaz bom tut umetničko sklizanje gledou, bom v HD še mal več vidu-škoda ker več Milka Babovič ne komentira😆
    Tana, pihaš, pihaš, sam smer morš prilagoditi glede na trenutne razmere:mrgreen:
    Mazetka v veleslalomu mora še eno dobit, v slalomu bo težje je pa tut možno🙂

  36. zogca said

    Zelo si prijazen, res, ampak jaz imam za tisto dan karto za Plavi Orkestar. Vsaj mislim, da za tisti dan, ker jo je šel Spider kupit, da bova skupaj. Ampak mogoče pa prebere kdo od naših blogerskih prijateljev, ki bi želel iti. Je pa res, jaz sem 80’s girl, tukaj se nisi nič zmotil.

    Žogca, ena čist izvenserijska zadeva.
    Imam eno karto odveč za zagrebški koncert Spandau Ballet v soboto, 27. februarja. Ker vem, da te zanima podobna muzika, jo rade volje podarim. Ali pa če poznaš koga. Da gre le v dobre roke.

  37. zogca said

    Aaaa? Pa saj na SLO je še vedno tista ista, ne vem pa ime. Mislim, da komentira tudi plavanje. In SLO prenaša samo kdaj pa kdaj, na Eurosportu vedno prenašajo. Zato hočem naročnino plačati njim.

    škoda ker več Milka Babovič ne komentira

  38. zogca said

    Bo kdo danes navijal za sosede?😉

  39. asdf said

    a za avstrice, taljane al madžare?😉

  40. zogca said

    😆

    a za avstrice, taljane al madžare?

  41. webmaher said

    za Tejooooo navijat, trenutno je drugaaaaa gremooooo Tejaaaaaaaaaaaa😆

  42. zogca said

    Aha, sem prišla iz kopalnice in vidim, da je biatlon.

  43. webmaher said

    Zdej vse zadet je treba gremooo🙂

  44. zogca said

    Kdo je zmagal na tej Emi? Čisto da bom informirana.

  45. webmaher said

    jebentiiiiiii pa je šla medaljaaaaaaaaaaaaaa zakaj enkrat mogla je zgrešit, porkadušššššš😦

  46. zogca said

    Falila je eno.😦

  47. webmaher said

    Slovenija je dobila zmagovalca Eme 2010. Gledalci ste največ glasov podelili Ansamblu Roka Žlindre in Kalamarom ter njihovi sdkladbi Narodnozabavni rock. Zbrali so 15907 glasov.

  48. webmaher said

    matr sem zdej jezn, da ni res, porkadušššš

  49. zogca said

    Zdaj sem tudi jaz našla.

    http://www.rtvslo.si/zabava/glasba/v-oslu-bo-odmeval-narodnozabavni-rock/224105

    Prvil slišim za to skupino.

    Komada pa ni na linku. Kje se ga da slišati?

  50. zogca said

    Jaz tudi, ker potrebujem še dve, da bom čarovnica.

    matr sem zdej jezn, da ni res, porkadušššš

  51. webmaher said

    Fortin naj se pa še enkrat zjoka, kaj bi če bi ajejjj

  52. webmaher said

    sej čarovnica si že zdej in to čarovnica dobrega srca😆

  53. zogca said

    Ti bi hrvaške reporterje moral nocoj slišati. Razumem, da najvijaš za svoje, ampak unadva norca pa res pretirava. Evo greškaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, da, greškaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. In tako za vsakega, ki je samo en cm šel s poti. Ne moreš tako, no. Človek dobi filing, da bi vse, ki niso njihovi, sklatila s proge.

  54. webmaher said

    petaaa ajej, zakaj si zgrešila, joj joj joj,

  55. zogca said

    😦

  56. webmaher said

    Fortin pa zdej lohka zapoje:

    Suze mi liju i to je sve zbog tebe
    Teja zašto si promašila tarču a ja sam plakao u nebo:mrgreen:

  57. webmaher said

    Tale Tjaša s HD reklamo pa tut že utruja, grša o d najgrše čarovnice😆

  58. webmaher said

    matr saj sliko mam fulll lepo…Slo 2 HD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, History HD, National Geographic HD za piko na i pa še Fashion TV HD, kjer si učke sem pa tja spočijem:mrgreen:

  59. zogca said

    Jaz imam vedno enako sliko, pa sploh ne vem, kakšna je.

  60. webmaher said

    Ansambel Roka Žlindra in Kalamari – Narodno zabavni rock

  61. zogca said

    Poslušam tole pesem … Kaaaaaj? Takšnega podna od pesmi pa še svoj živi beli dan ne. Da ne omenjam tega, da ne on ne ona nimata glasu. V tej pesmi je dobra samo harmonika. Da ne omenjam tega, da je sama scenografija komada obupna. Kaj, traja pa samo minuto in par sekund? Katastrofa.

  62. zogca said

    Počakaj. Ti si meni prilepil enega od njihovih komadov ali je to prav zmagovalni komad?

  63. zogca said

    Hokeja ne spremljaš?

  64. webmaher said

    seveda gledam, ampak to je čist mem sistem, saj prvi del, ni odločal praktično o ničemer, saj gre vseh dvanajst naprej….se pravi teoretično si lahko Olimpijski prvak s tremi porazi v prvem delu….prve 4 ekipe bodo zdej pač poćivale in čakale zmagovalce ostalih 4 tekem za uvrstitev v četrtfinale…pol pa zmagovalci v polfinale in pol še finale….se pravi važno, da zmagaš 4 tekme zdej zapored in si šampion😆

  65. zogca said

    Jaz hokeja sploh nisem spremljala. Imam prižgano, ampak ne registriram. Vsi gredo naprej? Nesmisel. Počakaj, kaj sem že gledala, ko tudi nisem razumela sistema? Nekaj, nekaj je bilo.

  66. webmaher said

    tole je res čist mem no…je pa res, da so dvorane vedno razprodane in na vsaki 18 000 gledaćev😆

  67. zogca said

    Halo, Kanada, hokej, logično.

  68. webmaher said

    ampak un Flisar u krosu je pa ful presenetu dons…zdej maš glih na Eurosportu

  69. zogca said

    To sem prej malo gledala s pol uča. Ne utegnem vsega.😦

  70. webmaher said

    ja vsega tut jaz ne ujagam pa pol mau posnetke gledam pa je😆

  71. zogca said

    17.30 SMUČARSKI SKOKI, ekipna tekma, poskusna serija
    18.00 CURLING (M), predtekmovanje
    19.00 SMUČARSKI SKOKI, ekipna tekma, 1. serija
    19.45 NORDIJSKO SMUČANJE (Ž), teki, ekipni šprint, polfinale
    19.45 SMUČARSKI SKOKI, EKIPNA TEKMA, FINALNA SERIJA
    20.35 NORDIJSKO SMUČANJE (M), teki, ekipni šprint, polfinale
    21.00 HOKEJ (Ž), polfinale
    22.00 NORDIJSKO SMUČANJE (Ž), TEKI, EKIPNI ŠPRINT, FINALE
    22.25 NORDIJSKO SMUČANJE (M), TEKI, EKIPNI ŠPRINT, FINALE
    23.00 CURLING (Ž), predtekmovanje
    23.00 HOKEJ (Ž), tekma za 7. mesto
    01.45 UMETNOSTNO DRSANJE, PLESNI PARI, PROSTI PROGRAM
    02.00 HOKEJ (Ž), polfinale
    03.00 AKROBATSKO SMUČANJE (M), skoki, kvalifikacije
    04.00 CURLING (M), predtekmovanje
    04.00 HOKEJ (Ž), tekma za 5. mesto

  72. zogca said

    Tile skakalci mi ne mislijo pomagati, da uresničnim napoved štirih medalj.😦

  73. Spider said

    Zogca, torej se vidiva v soboto, kajne?

  74. zogca said

    Seveda, saj si kupil karto tudi zame. To sem te hotela vprašati, za kateri dan jo imava, ker sta dva koncerta. Najin je torej sobotni, okej, da vem.

  75. romeno said

    Evo kaj si naš muc misli o skakalcih😆

  76. zogca said

    Joj, je fleten. Je res tvoj?

  77. romeno said

    Po obnašanju bi lahko rekel, da sem jaz njegov😆

  78. zogca said

    To pa poznam. Pri mojem mucu, nisem bila jaz njegova gospodarica, ampak je bil on moj gospodar. Zelo je lep.

  79. romeno said

    Nekako takole verjetno🙂

  80. zogca said

    Aha, nekaj takšnega. Totalno kjut. Midva z mojim mucem sva se imela tako luštno celih 15 let. No, samo s kolom me ni tolkel.😉

  81. romeno said

    Saj mene tudi ne, čeprav je občutek nekako podoben, ko zjutraj ob štirih hoče ven🙂

    Je pa ta vsaj toliko prijazen, da mijavka do onemoglosti. Prejšnji je trikrat zamijavkal, četrtič pa ugriznil😆

  82. zogca said

    Moj ni hotel ven. Moj je budil, če mu je bilo dolgčas. Ali pa če je kakal, ker to sem morala jaz vedno takoj pospraviti ne glede na uro. Kdaj tudi, da bi mu dala jesti, čeprav je imel hrano vedno na voljo. Ampak v resnici me pa spet ni tolikokrat zbudil. Je bolj bilo, da je imel senzorje za to, kdaj se prebujam in je bil takoj zraven. Good times.😉

  83. zogca said

    Majdič: Nisem verjela, da bom preživela

    http://24ur.com/sport/zimski_sporti/majdic-nisem-verjela-da-bom-prezivela.html

Leave a Reply

 
