Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kam naj grem?

Posted by zogca na februar 18, 2010

SAMOTNO JE TOD

Kam naj grem?
Toliko ljudi je.
Z zlatom v očeh,
s kamnom v rokah,
s srcem iz drobiža,
z medenimi usti.
Kam naj grem?
Rožam je tod tesno
in drevesa hlipajo za zrakom.

V mrežo računa,
v noro kroženje elektronov
ujeta trepečejo srca,
ptice in ribe,
vse dobre, majhne stvari.
Bose noge ne vedo več
za skrite steze v travi,
mrtva pada pesem
pticam iz grl,
ptice ne znajo gnezditi
na vejah traverz,
na steblih žerjavov,
reka mrmra
temno pesem
in oči rib
so tope od groze.
Tesnobno je tod.
Vzel bom za roko
rože, drevesa,
ptice in ribe,
vse drobne, majhne stvari.
A kam naj gremo?
Kam?

Ivan Minatti

51 Responses to “Kam naj grem?”

  1. zogca said

  2. lynx said

    Samo za Prinčipeso:

  3. zogca said

    Prinčipesa sem jaz!!!!!!!!!!

  4. zogca said

    Of topic. Imam en fejst trapast gud njus, ki se ga pa blazno veselim. Odprla sem nekaj časa nazaj fejk FB profil. Pravega pač nočem imeti, ker se mi ne da ukvarjati s tem. Najprej sem za frendico dobila eno svojih najljubših pevk, namreč Goco Tržan, danes pa še njegovo veličanstvo Harija Mata Harija. Tako hepi. Vem, trapasto, ampak tako hepi. Obožujem ga.

  5. lynx said

  6. zogca said

    Drugače pa prinčipesa sporoča: If it looks like a ducks, talks like a duck, walks like a duck, it is a duck.

  7. lynx said

    Prinčipesa se nikakor ne more in verjetno tudi noče skriti za nobenim vzdevkom. 🙂

  8. zogca said

    Ne bodi no naiven. Če ti na teden vidiš tri sporočila, za katera lahko nedvomno veš, da so moja, to še ne pomeni, da jih ne napišem trideset, za katere ne veš, da so. Ne pa na ljubezenskem forumu, seveda. Tam se oglasim samo, če me kaj res zbode v oči. In ta naivnost me je.

  9. Tana said

    Dobro jutro, lep dan… pustovanja je konec in zopet smo tu🙂

  10. zogca said

    Sem že hotela talati neopravičene.:mrgreen:

    pustovanja je konec in zopet smo tu

  11. Tana said

    Sem že hotela talati neopravičene.

    Imam srečo, jaz vedno ujamem še zadnji trenutek🙂

  12. lynx said

    …da jih ne napišem trideset…

    Več kot tri in manj kot trideset…

    Ja, virtualni svet je po svoje zanimiv in koristen, ima pa tudi negativne posledice. Vpliva na naše življenje, če to priznamo ali ne. Ni prav nič čudno, da se toliko zgodbic odvije preko interneta. Čeprav je veliko pretvarjanja in pretiravanja, se do neke mere da razbrati sogovornikov karakter in če si malo tenkočuten in realen, te ne more kdorkoli nafarbati.

  13. zogca said

    Se pa motiš. Jaz na MON-u na teden nakracam več kot trideset sporočil.

    Več kot tri in manj kot trideset…

  14. zogca said

    Lej, v vsej svoji ljubezni do interneta se ne bi šla iskanja partnerja na internetu. Tudi zaradi takšnih zgodb, ki jo je pisala ta dama. Tip ji naploza, da sta si onadva pa nekaj spešl, sta si usojena, jo pofuka in izgine, se nikoli več ne javi, potem ona odpre nov profil in jo on poklika (seveda, ko pa klikne čisto vse), ne ve, da je to ona, ji spet ploza, da sta nekaj spešl in sta si usojena, ona pa verjeme, da je med njima neka prav posebna energija … Ja, oprosti, no … Pa tega petnajstletna najstnica ne bi pogoltnila, kaj šele ena mama enega otroka, ki je že nekaj dala skozi v življenju …

    Ni prav nič čudno, da se toliko zgodbic odvije preko interneta.

  15. lynx said

    Se pa motiš. Jaz na MON-u na teden nakracam več kot trideset sporočil.

    Z manj kot tridesetimi nicki.

  16. zogca said

    Ne bi rekla. Na SČ za vsako sporočilo zamenjam vzdevek. Nočem, da bi se kdorkoli obešal name.

  17. Tana said

    Ja, virtualni svet je po svoje zanimiv in koristen, ima pa tudi negativne posledice.

    Včasih pa tudi prav nasprotno, pozitivne. Vse je pa odvisno od tega, kakšna so pričakovanja.😉

  18. lynx said

    Pa tega petnajstletna najstnica ne bi pogoltnila, kaj šele ena mama enega otroka, ki je že nekaj dala skozi v življenju …

    Drži. Ampak se mi vseeno ne zdi čudno, ker je tak način spoznavanja zelo udoben, enostaven in navidez varen. Kot bi ljudje iskali nadomestek za “metuljčke” v resničnem življenju. Če gre za kakšno avanturo ni problem, velikokrat pa gre res za naivnost. Taki mazohistični primerki v euforičnem stanju so najlažji plen, ker kar kličejo po izkoriščanju.

  19. zogca said

    Jaz imam s prijateljstvi, sklenjenimi na internetu, še posebej na tem blogu, super izkušnje.

    Včasih pa tudi prav nasprotno, pozitivne. Vse je pa odvisno od tega, kakšna so pričakovanja.

  20. Jazz said

    zogca said
    februar 18, 2010 at 10:10 am
    Of topic. Imam en fejst trapast gud njus, ki se ga pa blazno veselim. Odprla sem nekaj časa nazaj fejk FB profil. Pravega pač nočem imeti, ker se mi ne da ukvarjati s tem. Najprej sem za frendico dobila eno svojih najljubših pevk, namreč Goco Tržan, danes pa še njegovo veličanstvo Harija Mata Harija. Tako hepi. Vem, trapasto, ampak tako hepi. Obožujem ga.

    Oj!😉

    Kaj pa če sta tud “onadva” fejkana?

  21. zogca said

    Poglej. Preverjeno vem za nekaj tipsonov, ker jih poznam, ki se to na teh portalih gredo že leta in leta, mogoče že skoraj eno celo desetletje. Na povsem isti način. In še vedno jim uspeva. Pustiva na stran, da so tudi sami povsem očitno bolniki, ampak ta naivnost … Pa razumem, da bi ženska bila naivna v prvo, okej. Zdaj pa, ko se ji je že zgodilo, ko bi morala povleči ven en zaključek … Kako ji zdaj ne potegne, da on vsem pisari isto? Kako? Ne, njej je iz tega potegnilo, da je med njima neka prav posebna energija.

    Drži. Ampak se mi vseeno ne zdi čudno, ker je tak način spoznavanja zelo udoben, enostaven in navidez varen. Kot bi ljudje iskali nadomestek za “metuljčke” v resničnem življenju. Če gre za kakšno avanturo ni problem, velikokrat pa gre res za naivnost. Taki mazohistični primerki v euforičnem stanju so najlažji plen, ker kar kličejo po izkoriščanju.

  22. Jazz said

    zogca said
    februar 18, 2010 at 10:10 am
    Of topic. Imam en fejst trapast gud njus, ki se ga pa blazno veselim. Odprla sem nekaj časa nazaj fejk FB profil. Pravega pač nočem imeti, ker se mi ne da ukvarjati s tem. Najprej sem za frendico dobila eno svojih najljubših pevk, namreč Goco Tržan, danes pa še njegovo veličanstvo Harija Mata Harija. Tako hepi. Vem, trapasto, ampak tako hepi. Obožujem ga.

    Oj!😉

    Kaj pa če sta tud “onadva” fejkana? Aja,kaj je to “pofukat”?🙄

  23. zogca said

    Lahko bi seveda bila, ampak mislim, da nista. Pri slavnih osebnostih ne gre za fejkanje, gre za to, da folk odpira te profile. Pa da ne bo pomote, pri mojem fejkanju ne gre za neko zavajanje, daleč od tega, jaz se ne pretvarjam, da sem karkoli. Pač rada brskam po teh glasbenih vsebinah in tako to lahko počnem. Drugo kot pa glasba me tam gor ne zanima. Nočem se iti nobenega obnajvljanja stikov s tem in onim, navezovanja stikov s tem in onim, sploh pa ne želim tam puščati svojih osebnih podatkov ali fotografij.

    Kaj pa če sta tud “onadva” fejkana?

  24. zogca said

    Kaj?

    Aja,kaj je to “pofukat”?

  25. lynx said

    Na SČ za vsako sporočilo zamenjam vzdevek. Nočem, da bi se kdorkoli obešal name.

    Za tiste, ki smo pozorni, niti to ni dovolj. Ampak jaz se ne obešam nate. 😉

    Jaz imam s prijateljstvi, sklenjenimi na internetu, še posebej na tem blogu, super izkušnje.

    Saj to je to. Eno je prijateljstvo in zajebancija, nekaj drugega je iskanje doživljenjskega sopotnika.

  26. Jazz said

    zogca said
    februar 18, 2010 at 12:16 popoldan
    Kaj?

    Sem si mislil,da ti tudi ne veš…😉 Si pa pisala malo više o tem…

    En star vic,ki to ni.Vic namreč.

    Vlada bi največ naredila za varnost cestnega promete,če bi moškim prepovedali točiti alkohol,ženskam pa gorivo!:mrgreen:

  27. zogca said

    Lej, dovolj, da niso čisto ziher in se potem ne vtaknejo.

    Za tiste, ki smo pozorni, niti to ni dovolj. Ampak jaz se ne obešam nate.

  28. Jazz said

    Pa še en,čisto svež:

    Sem bil pri mami malo prej,pa sem eno križanko reševal,v nekih starih cajtngih…In je prišlo-predsednik vlade: Janez Janša :mrgreen:

  29. zogca said

    Jaz to gledam takole. Mi smo tukaj zato, da se imamo luštno. Nobeden ni prišel sem, ker bi nekaj pričakoval ali iskal, zato smo tudi vsi maksimalno iskreni. Na tistih portalih pa moški zelo dobro vedo, da ženske tam nekaj iščejo. In si mislijo, da če bodo obljubljali tisto, kar one iščejo, bodo dobili tisto, kar hočejo. Največkrat je to seks. Pa ne pozabimo tudi potrjevanje ega. Super za ego, da se eni zvrti zaradi tebe. Čeprav se ji v resnici ne zaradi tebe, ampak zaradi tega, kar tam sfejkaš.

    Eno je prijateljstvo in zajebancija, nekaj drugega je iskanje doživljenjskega sopotnika.

  30. zogca said

    Saj bo spet, čez tri leta.

    predsednik vlade: Janez Janša

  31. Jazz said

    zogca said
    februar 18, 2010 at 12:29 popoldan
    Saj bo spet, čez tri leta.

    Ne,ne bo. do takrat bo nekako kot tale:

  32. Jazz said

    Ivan

  33. zogca said

    A je politika? Sploh ne vem, ali bi poslušala. Politike imam do uhljev in še čez dovolj. Cele božje dneve politizirajo po forumih, sploh ne morem več brati.

  34. izbrana said

    Ojla, a je še komu dolgčas?
    Tole ni več res. Jaz vsak dan prečekiram vreme, pa se mi zdi, da se je nekdo fajn igračkal z vremenskim strojem. Tista oznaka za sonce je nekam izginila😦 !

    In se mi zdi, da je tudi tisti bejbi na ljubezenskem samo fajn dolgčas. Saj človek ne more verjet, da lahko nekdo pri vseh komentarjih še naprej tako trmasto vztraja….

    mimogrede, Žogca, si kaj pogledala mail😉 ?

  35. Tana said

    Jazz: Sem si mislil,da ti tudi ne veš…😉 Si pa pisala malo više o tem…

    Mogoče je to kaj v povezavi s spodnjim. Je sicer kruto, smešno pa tudi🙂

    Pride moški v gostilno, z velikim nasmehom na ustih.
    Natakar ga seveda vpraša, zakaj je tako vesel?

    “Veš, živim v koči ob železnici, in ko sem šel včeraj ponoči domov, sem opazil mlado žensko, zvezano na tirih, tako kot v starih filmih.
    No, da skrajšam zgodbo, seveda sem jo odvezal in jo vzel k sebi
    domov.In povem ti, da se mi je sreča prikazala. Seksala sva v dnevni sobi, v jedilnici, v kuhinji…, pravzaprav celo noč.”
    “Ti vrag, ti,” reče natakar, “pa je bla lepa?”
    “Ne vem, nisem našu njene glave.”

    Ojla, a je še komu dolgčas?

    Še ena tuki, ki ji grejo norije po glavi🙂

  36. zogca said

    Pa te imam, grešnico.😉 Črna pika zate.

    https://zogca.wordpress.com/2010/02/16/spet-se-basem-s-krofi/#comments

    mimogrede, Žogca, si kaj pogledala mail ?

  37. zogca said

    Poglej na koledar in mi povej, ali mi je dolgčas.😉

    Ojla, a je še komu dolgčas?

  38. zogca said

    Če takšnih ne bi bilo, ne bi ti moških toliko let vztrajali na teh portalih. In imeli tako bogato spolno življenje.

    In se mi zdi, da je tudi tisti bejbi na ljubezenskem samo fajn dolgčas. Saj človek ne more verjet, da lahko nekdo pri vseh komentarjih še naprej tako trmasto vztraja….

  39. lynx said

    Trubači:

  40. izbrana said

    Ups, ;)!

  41. zogca said

    Ups, grešnica, ups. Ne, saj te hecam. Ampak ker se vedno tako hvališ, da prebereš vse komentarje, sem ti zdaj morala ponagajati. Ja, sem videla mejl, pogledala vse fotografije in tiste, ki so bile za v javnost, sem dala na blog. Sem predvidevala, da ne boš imela nič proti, če malo razkažem tvoje krofe.

  42. zogca said

    Golico imam jaz vedno na mp3 plejerju, veš, lynx.

  43. izbrana said

    Ampak jih res!
    Danes sem pa ob čudežu Majdičeve čist pozabila na krofe🙂 !
    Sem pa čekirala svoj mail, pa nisi nič napisala! Črna pika tudi zate! Tako!

    Ha, ha🙂 !

    Nič nimam proti, ker sem vaaaaažnaaaaa! Sem jih pekla drugič v življenju, ha! Prvič so bili bolj podobni mafinom😉, drugič pa….No, ne bom se preveč hvalila🙂 !

  44. lynx said

    Tudi jaz grem med nune.

    MISEL DNEVA:

    Seks je največja prevara na svetu.
    Misliš, da si v sedmih nebesih, v resnici si pa centimeter od riti.

  45. zogca said

    Lahko si pa celo v riti. :mrgreen:

    Misliš, da si v sedmih nebesih, v resnici si pa centimeter od riti.

  46. zogca said

    Poglej uro, kdaj sem nalepila krofe. Takrat se je tudi meni dogajala Majdičeva.😉

    Sem pa čekirala svoj mail, pa nisi nič napisala! Črna pika tudi zate! Tako!

  47. zogca said

    Mah, saj hvale tudi ne sprejemam, sprejemam pa krofe, ko pridem.😉

    No, ne bom se preveč hvalila !

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. zogca said

    Imajo Slovenci majhen penis?

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/imajo-slovenci-majhen-penis.html

Leave a Reply

 
