Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Spet se bašem s krofi!

Posted by zogca na februar 16, 2010

Priznam, v mesto sem šla zgolj in izključno zaradi Slonovih krofov. Prijazna gospa, ki mi jih je prejšnji teden priporočila, se ob tem gotovo prav hudomušno nasmiha. Kupila sem jih veliko in jih raznosila na različne konce Ljubljane. Aha, vsi so jih pohvalili. Naj povem še to, da sem se pred Slonom znašla tik pred zdajci, krofov je namreč že zmanjkovalo in jih je kmalu zatem tudi zmanjkalo. Kako jih ne bi, ko pa smo jih odnašali v velikih količinah?

Ko sva že bili v stari Ljubljani, sva se s prijateljico še malo sprehodili okoli. Trudili sva se, da se ne bi približevali streham. Na spodnji fotografiji lahko vidite, zakaj.

Če sva bili za krofe že skoraj prepozni, sva bili za olimpijsko dogajanje nekoliko prezgodnji, čeprav tudi nekaj ur pozneje nisem imela občutka, da bi se kaj zares dogajalo. Predvidevam, da se bo, ko bo Slovenija kaj bliže medaljam.

Aha, eden od olimpijskih športov, tek na smučeh, je mogoč tudi v ljubljanskem mestnem jedru.

In spet hrana. Na blog jo lepim zato, ker imate menda radi, če vas rajcam.

Moj krožnik.

In še prijateljičin. Jedli pa sva v Romeu.

Lačne so bile, kakor lahko vidite, tudi ljubke maske. Ko pojem vse krofe, bo za nekaj časa konec pojedin, sladkanja in vsega, kar je povezano s hrano. Pa saj naj bi se tako in tako od pusta do velike noči postili, mar ne?

40 Responses to “Spet se bašem s krofi!”

  1. vlatka said

    Žogca,

    jaz sem dobila včeraj nekaj krofov, a ker sem lani pojedla enega, imam v “dobrem” še za naslednje leto…, pa morda še za naslednje.

    Kar se mene tiče, bi lahko mirno živeli brez krofov, hehe. 😀 😀

    Ti pa le uživaj – še zame.

  2. vlatka said

    Žogca,

    da bi se postili? O, to pa ne!!!
    Vsaj jaz se ne. Nikoli. 😀

  3. zogca said

    Se da Vlatka, se da tudi to zdržati. V bistvu se vse da zdržati, če se odločiš. Tudi tisti pravi post. Jaz se ga letos seveda ne bom šla, bom pa gotovo pojedla kakšno sladkarijo manj v naslednjem mesecu in pol.

  4. zogca said

    To so pa krofi, ki jih je spekla Izbrana!!!

  5. zogca said

    Če je še kdo pekel krofe, naj jih napopa.

  6. Poppy said

    Joj teli so bli pa res za slikat!!!! Izbrana zgledajo za 10🙂 verjamem, da so bli tud dobri za 10🙂

  7. zogca said

    To bom jaz preverila. Ne to serijo, naslednjo. Na besedo nič ne verjamem.:mrgreen:

    verjamem, da so bli tud dobri za 10

  8. izbrana said

    A priredim “krof party”?
    😉

  9. zogca said

    Lahko, ti dovolim.😉

  10. zogca said

    Ne bom pa, in to ti sveto obljubim, čisto nič huda, če se do mojega obiska naučiš speči kaj takšnega.😉

    Hecam se!!!

    Ampak lahko pa enkrat skupaj poskusiva. To se pa ne hecam.

  11. izbrana said

    A boš pripeljala druščino? Al prideš sama?🙂

  12. zogca said

    Pridem sama. Bi pripeljala princa, ampak ga ne vidim zadnje dni.😦

  13. izbrana said

    No, to boš ti pri meni naslednjič spekla :)! Bom uživala na svojem kavču in te opazovala😉 !
    OK?

  14. zogca said

    Hmmm … Jaz z veseljem poskusim, ampak garantiram pa uspeha ne.

  15. zogca said

    Lahko ti pa kaj od tukaj prinesem.

    http://grajske.com/dobrodosli.aspx

    Kmalu spet odprejo.😉

  16. izbrana said

    Ne, ne, jaz bi rada, da v moji kuhinji enkrat diši po sveže pečenem pecivu, da je topla pečica, ko grem mimo, pa da nisem jaz tista, ki pečem, pač pa sem tista, ki nestrpno čaka kdaj bo…..mmmmm……🙂

  17. zogca said

    Se bom potrudila. Ker bi se tudi sicer res rada naučila peči cheesecake. Ker to je pa zame alfa in omega. Saj se tako reče ali sem si to frazo zdaj izmislila?

  18. Poppy said

    fraza je alfa in omega ja🙂 čiskejk je pa tko simple za nardit, sam zmešaš vse v eno skledo in zliješ v pekač in… ješ😀

  19. zogca said

    Si delala? Prav tak cheesecake kot je na fotografiji?

  20. Poppy said

    sem delala vse možne, pečene, brez peke, s sadjem, brez.. povej kakšno bi ti, pa ti napišem preverjen recept🙂 bom pa jutri ali pojutrišnjem delala eno super skutino pito z jabolki in ti lahk še fotke pustim.

  21. Poppy said

    to http://www.slascicarna-viki.si/ slaščičarno verjetno poznaš? tle mi majo sicer ful fajn cheesecake pa “dietno” čoko torto:mrgreen:

  22. zogca said

    Takšna kot je na fotofrafiji. Čisto navaden in najbolj klasičen cheesecake.

  23. zogca said

    Ne, te slaščičarne pa ne poznam. Si skušam predstavljati, kateri je ta blok. Vem, kje je Ziherlova 8. Saj bi našla. Eh, dietne torte, eh. Če se redimo, se redimo.😉

  24. Poppy said

    klasičen, a to je zate s podplatom al brez?

  25. Poppy said

    pardon, mislila sem s tistim piškotnim dnom ali če je dno iz krhkega testa..

  26. zogca said

    Podplat pa ima, skorjo.

  27. Poppy said

    saj ni dietna, samo iz bolj grenke čokolade je, ni tista tipična čokoladna.. men je ful fajna. cheescake pa moraš probat tam, res dobro naredijo.

  28. zogca said

    Absolutno bom, z veseljem.

    Ravno sestavljam jutrišnjo uganko. Če tale ne bo težka, potem pa res ne vem. Pa hintov ne smem dati preveč.

  29. Poppy said

    aha, ok🙂 pa je bolj sočna, al bolj suha? ker lahko narediš samo s skuto, lahko daš še mascarpone al pa philadelphio..

  30. zogca said

    Prav sočne tiste, ki sem jih jaz jedla niso.

    Reciva zlata sredina.

  31. Poppy said

    komaj čakam na uganko🙂

    recimo, pri tem http://www.gurman.eu/recepti.php?Article=1675&S=6 receptu pride torta mal bolj suha (rozine lahk izločiva),
    pri drugem je že bolj sočna http://www.gurman.eu/recepti.php?S=6&Article=2297 in ta recept je preverjeno ful fajn, jaz dam npr. še jabolka po vrhu pa čez marelično marmelado polijem in je superca,
    potem je pa še ena možnost http://www.gurman.eu/recepti.php?S=6&Article=1401&Folder=92&S=6 tle pa pride tak sočen kremast okus ven..

  32. zogca said

    Iskreno upam, da vas bom fejst namučila.

    komaj čakam na uganko

  33. zogca said

    Morava jih izločiti. Žogca rozin ne je.

    (rozine lahk izločiva)

  34. Poppy said

    aaaa, kapiš, kaj ti hočeš🙂 jah tle je pa edina “umetnost” naredit dno, vse ostalo simpl ko pasulj🙂

  35. zogca said

    Pregledala vse tri linke. Na uč mi ni neka velika razlika, mi je pa tretja najbolj všeč.

  36. Poppy said

    razlika je v sestavinah😉 tretja je dobra, skup jo spacaš v 10 minutah, pol jo moraš pa uro pa pol pečt in čaaaaakaaat kako diši hehe.

  37. zogca said

    Dobro, peče jo pečica, meni ni treba delati.😉 Na deset minut pa zlahka pristanem, deset minut dela. Se splača za dobro torto.

  38. Poppy said

    ja sam tole pride precej velika torta, če proporcionalno zmanjšaš sestavine za tretjino ali polovico je še vedno dovolj.

  39. zogca said

    Ni težav, če je velika, ker se zelo hitro najdejo zainteresirani.😉

  40. Poppy said

    aha, potem pa ni problema😀

Leave a Reply

 
