Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Na križ ljubezni!

Posted by zogca na februar 16, 2010

DA VEDEL BI

Rad bi v srce si videl,
vem, vsa si v njem.
To čutim,
zdaj v topi bolečini,
zdaj v radosti pijani.

Rad bi v srce si videl,
da vedel bi,
če si drevo ljubezni,
ki korenine prede vanj
in para ga z rastjo.

Rad bi v srce si videl,
da vedel bi,
če si žebelj vesti,
ki je to zbegano srce
pribil na križ ljubezni.


Ciril Zlobec

46 Responses to “Na križ ljubezni!”

  1. zogca said

    Kje ste, druščina?

  2. vlatka said

    Malo zbegano vse skupaj….

  3. Spider said

    Re snimam sreče. 9.4. je Čorba v Ljubljani, spet. Tisti dan grem v Španijo.

  4. zogca said

    Vidim, da si informiran in če imaš kakšen spisek teh koncertov, ga rukni sem, da začnem delati načrte.

  5. Spider said

    Jaz si grem danes kupit karto za P.Orkestar.Kupim še za tebe?

  6. zogca said

    Kupi. Dobiš denar.

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. Spider said

    Tu maš napovedi:

    http://www.vstopnice.com/

    http://www.eventim.si/portal/si/

  10. Spider said

    13.3. maš Seko Aleksić in Crvena jabuka

  11. zogca said

    Za Seko mi dol maha, ampak na Jabuko pa moram iti, ker sem jo jeseni zaradi neljubih dogodkov izpustila.

  12. Spider said

    Jabuka je v Cvetličarni

  13. zogca said

    To sem našla na tvojem linku, ja.

  14. Spider said

    Mava karte. Moral sem vzet tribuno, ker je stojišče že razprodano.

  15. zogca said

    Mah, bova lahko zelo hitro na stojišču, če bova hotela.

    Super, da si nabavil.

  16. Spider said

    Spotoma se bom ustavil pri bloku-veš katerem. Za orientacijo.

  17. zogca said

    Lahko se kar tam dobiva, še hočeš.

  18. Spider said

    Ne mislim tvojega bloka, temveč…

  19. zogca said

    Vem, kateri blok ti misliš, zelo dobro vem.

  20. Spider said

    Bom šel kr sam pa bom kako uro tam.

  21. zogca said

    Kakor želiš.

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. Spider said

    Žogca, veš kaj opažam? Da mi vrstniki, ki niso samski, zavidajo mojo svobodo.Resno. V klubu, kjer treniramo borilne veščine, imajo skoraj vsi tipi ženske, jaz sem en redkih samskih.In vsake toliko pprileti “zakaj pa ti nimaš ene”…Finta je v tem, da vsi ti fantje po vrsti svoje punce, eni že žene, tudi varajo.Niti ne skrivajo. Dolgo sem razmišljal, zakaj toliko silijo vame, zakaj nisem vezan. Zdaj ugotavljam, da mi malo zavidajo. Oni se kurbajo okrog in se skrivajo pred svojimi ženskami, meni se pa ni treba skrivati, nikomur zagovarjati, svoboden sem kot ptička.Lahko povabim kakšno na večerjo, drugič drugo kam drugam, sem sam svoj gospodar…Ali pa kakšni zagrenjeni tipi okoli 40 se najdejo…”ja zakaj pa ti nobene nimaš, sej si dost star”…Malo mi gre na smeh, koliko se eni ukvarjajo s tujimi življenji…Jaz sem vesel svoje samskosti, ker sem v tej fazi in ne čutim nobene potrebe biti vezan..ne še.

  25. zogca said

    To moja prijateljica kdaj ugotovi. Da so ji tiste, ki jo kličejo in ji govorijo uboga, uboga brez moškega pravzaprav zavidajo samski stan. Jaz se s tem sploh ne ukvarjam. Upam, da kdo ne misli, da mi mora kaj zavidati. In upam, da se nikomur ne zdim uboga. Pač živim, kakor mi je bilo usojeno.

  26. Spider said

    Ni čudno, da imajo ljudje, ki niso samski, a se jim samski zaradi samskosti zdimo ubogi, velikanske težave pri iskanju partnerja, če res postanejo samski.Zakaj? Ja, enostavno, če si prepričan, da je neko stanje čudno, kako se boš sam sebi zdel normalen, če padeš v stanje, ki si ga apriori označil za čudno?

    Samski pa lahko postane čisto vsak zelo kmalu. Ločitve, razhajanja, celo smrti..

  27. zogca said

    Lej, oni imajo bed filing zaradi nas (sploh, če v zvezi niso srečni), mi pa zaradi njih (ker ipak bi kakor morali imeti nekoga, to ti družba non stop vceplja).

  28. Spider said

    Če gledam družinske prijatelje mojih staršev, 80 % parov je ločenih. Na dolgi rok-skoraj vsi samski.

  29. zogca said

    V generaciji mojih staršev, prijatelji in sorodniki, nihče ločen. Moja generacija pa … Tega raje ne bi komentirala, ker smo porazni.

  30. Spider said

    Naša generacija je zblojena in vedno huje bo.

  31. zogca said

    Bogsigavedi, kakšni bodo šele ti za nami. Nisem optimistka.

  32. Spider said

    Zogca, kolikor vidim, je perd tem blokom parkirišče.Se da tja pripeljat z avtom prosto, al je rampa?

  33. zogca said

    Da se, ni nobene rampe, ampak parkplacev pa tudi ne prav veliko. Lahko pa kje blizu parkiraš in greš potem par metrov peš. To celo bolj priporočam. Da bi v avtu sedel eno uro in gledal blok, odsvetujem. Tam je večina tipov do konca mutnih in bodo mislili, da si kakšen mafijec.

  34. Spider said

    Aha, se da kje blizu parkirat. Kul.

  35. Spider said

    Zogca, kje je Cvetličarna mediapark? Zraven POp tv-ja?

  36. Nevenka said

    Vsakič, ko pridem domov, si oddahnem. Da mi v življenju nihče več ne teži.

    Pogrešam sicer mojo ljubezen, da sva si bila usojena, tako kratek čas.
    Drugače sem pa rada sama.
    Ful imam rada mir.

  37. lynx said

    Jaz bi rekel, da smo samski in vezani približno na istem. Prednosti enih, so pomanjkljivosti drugih in obratno.
    Lepo je biti sam in lepo je biti v družbi, včasih je težko biti sam in tudi družba kdaj preseda.

  38. zogca said

    Moj podpis, Nevenka.

    Drugače sem pa rada sama.
    Ful imam rada mir.

  39. Tana said

    Lepo je biti sam in lepo je biti v družbi, včasih je težko biti sam in tudi družba kdaj preseda.

    Tole pa jaz podpišem.

  40. zogca said

    Jaz sem takšna, da 24 ur z drugim človekom ne zdržim, pa če je še tako fleten drugi človek. Izbrana ve, ker je bila dvakrat z menoj na počitnicah. Vedno vsaj za kakšno uro mrknem, izginem.

  41. Nevenka said

    Jaz tudi ne.
    Če bi se zgodilo, da bi še kdaj imela kakšno partnerstvo, bom res rabila dovolj prostora. Najmanj dve povezani sobi samo zame. Delovni kotiček, kjer lahko berem in pišem in poslušam svojo muziko, počivalnik in lasten TV, kjer lahko gledam kar hočem in nikogar ne motim in prostor za telovadbo. In seveda kopalnico.
    Ostalo je pa lahko skupno.

    Itak ne vem kaj me še doleti…

  42. zogca said

    Jaz sem sposobna človeka, ki je meter zraven mene, popolnoma odklopiti, kakor da ga sploh ni. Če ne gre drugače, s slušalkami na uhljih. Mene ne more nihče motiti, če jaz tega ne dovolim.

  43. lynx said

    Jaz sem takšna, da 24 ur z drugim človekom ne zdržim…

    To je zelo težko, tudi če si želiš.

    Itak ne vem kaj me še doleti…

    Tako spremembo v razmišljanju pa je lepo videti.

  44. zogca said

    Ja, Nevenka ni več totalna pesimistka.🙂

    Tako spremembo v razmišljanju pa je lepo videti.

  45. Nevenka said

    Morda, teoretično ne izključujem. A moj način življenja ne prinaša ravno novih ljudi vanj. In dvomim, da bi še kdaj lahko na kupček spravila toliko sebe, da bi bila sposobna ljubiti. Res sem prizadeta in prestrašena. To me je skoraj življenja stalo in še vedno živim ob pomoči zdravil, ne od svoje volje.
    Res, novi dogodki, ki so se v tem letu dogajali, so dali človeku, ki mi še vedno veliko pomeni, drug obraz.
    Skrajno egoističen in nečloveški.
    Ker sem ga prosila, da bi vsaj komunikacijo ohranila in ko sem bila pripravljena se sprijazniti s tem, da me pač ne mara in da mi je lagal, mi ni niti odgovoril. Za kaj takega moraš imeti pa res beton namesto srca.
    Jaz se moram boriti z bolečino, on se je samo osvobodil, ko je vzel dovolj. Ni mi hotel niti pomagati. In nič ni res od tega, kar je govoril, da me ne želi nikoli izgubiti.
    To, da ima človek lahko rad človeka, ki je tako brezčuten, je tragedija zase.

    A imam rada moj mir. Nihče me ne prizadeva – več.

  46. zogca said

    Žal mi tole precej znano zveni.

    Jaz se moram boriti z bolečino, on se je samo osvobodil, ko je vzel dovolj.

Leave a Reply

 
