Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

In ta ritka?

Posted by zogca na februar 15, 2010

Zadnja uganka je bila povsem očitno prelahka, zato sem se odločila, da bo današnja veliko trši oreh. Oja, tudi ritka na fotografiji je trda oziroma dobro natrenirana. Mnogi smo celo videli, kako ta trening poteka. Pa vendar! Če dobro sledim tračem in me spomin ne vara, lastnica v to ritko rada zmeče tudi “džank fud”. Vidi se ji brez dvoma ne. In še en namig. Lastnica je moj tip ženske. To, kar je meni všeč. Kar bi si jaz izbrala, če bi bila moški. Če ste že “pogruntali” moj okus, boste vedeli, v katero smer morate “tipati”. Iščemo seveda ime in priimek lastnice.

In ta ritka, čigava je?

34 Responses to “In ta ritka?”

  1. romeno said

    cindy crawford
    🙂

  2. zogca said

    Vedela sem, da bo najprej padel sum nanjo.😉 Ampak ni ona!

  3. Poppy said

    u, to bo pa ena z malčkom? hmmm..heidi klum, jennifer garner, kate hudson..

  4. lynx said

    Lopez?

  5. zogca said

    O ne, njena je pa malo večja.

  6. zogca said

    Po čem to sklepaš, da ima malčka? Nisem šla preverjat, ali sploh ima kaj otrok, mislim, da jih nima. Ni pa nobena od naštetih, ne.

    u, to bo pa ena z malčkom? hmmm..heidi klum, jennifer garner, kate hudson..

  7. zogca said

    Ne, preverila sem, ona sploh nima otrok. Trenutno pa tudi poročena ni. Je ločena.

  8. Poppy said

    aja, sem mislila, ker jo na sliki nek malček s čelado drži za roko..

  9. zogca said

    Ne, to se ti pa samo zdi. Nikjer ni nobene čelade. Tisto, kar ti vidiš, je del vrat avtomobila, vrata zapira. Tisto pa, ko se ti zdi, da se njene roke dotika druga roka, je pa samo igra sence. Ko bomo našli lastnico in boš videla celo fotografijo, boš videla, da je res tako.

  10. zogca said

    Osredotočite se na to, da smo jo videli trenirati in da je ona morala veliko trenirati, da smo jo mi lahko videli trenirati.

  11. veter_02 said

    Hillary Swank?

  12. zogca said

    Bravo!!!!!!!!!

    Hillary Swank?

  13. zogca said

    Aja, en L je v njenem Hilary. To sem danes ugotovila.😉

  14. zogca said

    Dokaz, da ni fotografiji ni nobenega malčka.

    In še dva dokaza, da je res ona.

  15. zogca said

    Jaz sem čist zaljubljena!!!

  16. veter_02 said

    Jej mi! Kje je pa nagrada? Recimo kaksen krof iz Slona, ko se mi danes zaradi tvojega posta ze cel dan sline cedijo???😉

  17. zogca said

    Včasih smo bili zmenjeni za kondome, ampak jih nihče ni potreboval, tako smo ostali brez nagrade. Lej, če ti Slonovi krofi niso samo za pusta (ker jutri ne bom utegnila, čeprav bom v mestu in jih bom kupila, vsaj upam), sva dogovorjeni, da imaš pri meni en krof v dobrem. Oja, sline se tudi meni cedijo ob pogledu nanje. Sem jedla danes krof, ampak v primerjavi s Slonovim je to beda, nič od nič.

  18. veter_02 said

    Si me toliko zrajcala s temi krofi, da jih bom sla jutri iskat, upam, da jih bodo popoldan se imeli :-)))

    Za nagrado sem se pa hecala, ampak vseeno hvala za dobro voljo. Se pa vseeno lahko kdaj nekoc spomladi dobimo na kaksni kavi in krofu.

  19. zogca said

    Ne, res lahko dobiš krof.🙂 Evo, spomladi, kava, krof, poklepetamo. Saj morajo imeti krofe celo leto. Se bodo oglasile izvedenke. Jaz do petka sploh nisem vedela, da so v Slonu najboljši krofi, to mi je tukaj na blogu povedala naša zloba_grdoba.

  20. veter_02 said

    Tale je pa meni vsec: http://www.jessica-biel.net/image/749/ Fous fous fous za roke (in tudi vse ostalo, no…)

  21. zogca said

    Ona je big time huda. Mene pri njej zmoti samo to, ker jo prevečkrat … Ko jo vidim, si jo predstavljam kot ono zoprno punco iz Sedmih nebes. Drugače pa fejst dobra bejbika. Kakšen geštel, noro. Brez felerja.

  22. veter_02 said

    Sedma nebesa so bila malo za bruhat zraven, ja. Cisto prevec wholesome za moj okus. Je pa res, da se je bejba zelo trudila otresti se podobe pridne puncke. Mene od vsega se najbolj moti, da se je sla tole pri (vsaj meni si zdi) rosnih 17ih… http://celebshoots.blogspot.com/2007/06/jessica-biel.html Ugotavljam, da je starsevstvo potisnilo del mojih vrednot nekam na desno🙂

  23. zogca said

    Prav tisti bruh, da. Kakor, mi ne seksamo pred poroko, mi to ne, mi ono ne, tako zelo smo pravoverni. Saj sem nehala gledati, ampak menda so se pri osemnajstih poročali, da bi lahko seksali. Obračalo se mi je od cele te hinavščine. Kot da je to Amerika. Ril Amerika je, da dečve v sabrbanu zanosijo že v srednji šoli, potem pa do pravega moža zamenjajo dva, tri. Žal.

    Ti fotke pri sedemnajstih, kaj? Starši pa nič? Te razumem, še nisem mama, pa sem vsak dan bolj konzervativna. Vsaj zdi se mi.

  24. zogca said

    Tukaj mi je tako lepa.

  25. vlatka said

    Žogca,

    tako rit ima moja soseda iz vasi, pa vem, da ni ona. 😀

  26. lynx said

    MISEL DNEVA:
    Kakšna je razlika med penisom in življenjem?
    Oba sta prekratka, ampak življenje je trdo do konca!

  27. lynx said

    Pravkar sem imel pogovor z znanko. Pritoževala se je, kako je nepošteno, da je moški legenda, če seksa vsak teden z drugo, če pa ima dekle le dva fanta v enem letu, je pa kurba.
    Odgovoril sem ji:
    “Ključ, ki odpira veliko ključavnic, je glavni ključ. Če pa isto ključavnico odpirajo različni ključi, je potem to slaba ključavnica !”.

  28. zogca said

    :mrgreen:

    Obstajajo pa tudi predolgi, res.

    Oba sta prekratka, ampak življenje je trdo do konca!

  29. zogca said

    Danes bom šla pa mogoče tole pogledat.

    http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/kultura-turizem/prireditve/19889/detail.html

  30. Poppy said

    heh, da pa porscha zamenjam za otroško čelado, to bi me pa eni iz hlač stresli:mrgreen: ampak domišljijo pa mam😆 si dala dobre hinte Žogca, ampak mi možgani niso skopčal spljoh.. verjetno mi manka kak krof (oz cukr):mrgreen:

  31. zogca said

    A ne, da sem? Ne morem, da vam ne bi dajala dobrih hintov, čeprav enkrat bi vas pa rada z eno uganko tako res fejst namučila.

  32. Poppy said

    ti kar:mrgreen:

  33. zogca said

    Ni tako izi izmisliti si nekaj fejst težkega.😉

  34. Poppy said

    ti kar probavaj, ti bo že uspelo:mrgreen:

Leave a Reply

 
