Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Draga moja …., ostani večno mlada!

Posted by zogca na februar 14, 2010

27 Responses to “Draga moja …., ostani večno mlada!”

  1. webmaher said

    Maxi čestitke še od mene😆

  2. zogca said

    Ne, nima Maxi rojstnega dne.😉

  3. webmaher said

    Jovančice čestitke še od mene😆

  4. zogca said

    Tudi Jovanka nima rojstnega dne.

  5. webmaher said

    Izbrana čestitke še od mene😆

  6. zogca said

    Ne, tudi Izbrana ni. Joj, da se ne boš preveč mučil, mlada dama, ki praznuje rojstni dan sploh ne zahaja na blog. Ker pa je moja prijateljica, je dobila čestitko.

  7. zogca said

    Ampak ji vseeno lahko čestitaš, Web, ker mlada dama je zelo kjut.

  8. webmaher said

    Mlada dama, iskrene čestitke pa Žogce se drži še naprej:mrgreen:

  9. zogca said

    Tako se spodobi.😉

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. Spider said

    Zogca, Plavi orkestar je 26.2. razprodan.

    zaradi velikega zanimanja je dodatni koncert 27.2., naslednji dan. Greva?

  13. zogca said

    Mislim, da bom v sredo že vedela za ziher. 95 odstotno pa tako in tako grem.

  14. Spider said

    Ja treba karte kupit, čimprej.

  15. zogca said

    Vem, ampak zdaj ko je še en koncert … Lej, ti kupi, jaz bom pa potem v sredo.

  16. Spider said

    Ok. Piše enotna cena..29…Če bo označeno pa vzameva oba parter,stojišče, velja?

  17. zogca said

    Seveda, stojišče.

  18. Spider said

    Joj jaz se v LJ vedno zgubim. Najbolje bo, da se dobiva pri Tivoliju.

  19. zogca said

    Meni je prav. Jaz Tivoli znam najt. :mrgreen:

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. lynx said

    Dobro jutro:

  26. zogca said

  27. zogca said

Leave a Reply

 
