Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Začelo se bo! aka Pobiram stave!

Posted by zogca na februar 13, 2010

Hotela sem bedeti do jutra in si ogledati otvoritev olimpijskih iger, vendar se mi zdi, da mi ne bo uspelo. Ura je šele pol enih, jaz pa že komaj gledam. Kje pa, ne bom zdržala. V posnetku pa mi takšne prireditve, priznam, niso zanimive. Ampak nič hudega, najpomembnejših bojev za medalje menda ne bom zamudila.

Za hec ali pa tudi zares pobiram stave. Kaj mislite, koliko medalj bomo letos osvojili Slovenci, katere barve bodo in kdo se bo ponašal z njimi? Aha, še nekaj bom dodala, ker vam bo mogoče prišlo prav, in sicer spored olimpijskih dogajanj.

58 Responses to “Začelo se bo! aka Pobiram stave!”

  1. Poppy said

    uh, jaz sem spala, je pa moj oče baje gledal, zdaj seveda spi, mama pizdi🙄 ker je šel komaj ob 6h spat in sedaj ne more na polno ropotat po stanovanju:mrgreen: ga bom popoldne izprašala kako je bilo🙂
    glede medalj pa jaz nimam preveč upanja, se mi zdi, da vedno vse zaj.., ko imamo tisto eno in edino šanso, tako da, mogoče v skokih dobimo kako bronasto😕

  2. lynx said

    Med prve tri v resnici spada le Petra. Vse ostalo je odvisno od sreče.

  3. Poppy said

    Lynx spada že, ampak se mi zdi, da ko je tista ena šansa, njeni pomagači vedno izberejo napačno mažo, tako da.. držim pesti, da bo tokrat vse štimalo no.

  4. zogca said

    Jaz sem se trudila in res tudi gledala začetek, potem pa sem omagala. Zaradi truda, da bi gledal začetek, sem zdaj na pol mrtva in se nalivam s kofetom, da bom sploh lahko prišla do mesta.

  5. romeno said

    Komentar na siolu

    Od naših v Vancouvru pričakujem da prinesejo domov vsaj 3 jelene,5 veprov,5 košut,2 grizlija… Lovsko društvo Ljubljana je ponosno na vas

    😆

    Sicer se pa strinjam. Vse je odvisno od sreče🙂 Bomo pa jo sigurno osvojili, glede na to, da smo jih osvojili leta 1994, nato leta 2002, sedaj smo pa leta 2010🙂

  6. zogca said

    Jaz prognoziram štiri medalje!!!

  7. Jazz said

    Jaz pa prognoziram od nič do pet…😉

  8. zogca said

    Si samo jaz upam?😉

  9. romeno said

    Jaz sem skromen😆

    Napovedujem dve🙂

  10. lynx said

    Nič, eno, največ dve. Več bi bilo presežek.

  11. lynx said

    požira poste…..

  12. zogca said

    Sem že doma!!! Grem preverit, kaj ti je požrlo.

  13. zogca said

    Kako lep dan je bil. Spodnja pesmica bo ravno pravšnja, čeprav moram poudariti, da nisem bila skuštrana!!!

  14. zogca said

    18:10 ZIMSKE OLIMPIJSKE IGRE VANCOUVER 2010 1810
    18:10 OLIMPIJSKI STUDIO
    18:40 SMUČARSKI SKOKI – SREDNJA SKAKALNICA, PRENOS&& Reporter: Peter Kavčič 1840
    20:40 ALPSKO SMUČANJE: SMUK (M), PRENOS&& Reporter: Urban Laurenčič 2040
    21:55 BIATLON 7,5 KM SPRINT (Ž), PRENOS&& Reporter: Marjan Fortin 2200

    S tem, da je smuk že odpovedan.

    Vse večje organizacijske težave – odpovedan še moški smuk
    Odpovedana tudi ženska kombinacija

    http://www.rtvslo.si/sport/preostali-sporti/olimpijske-igre-2010/vse-vecje-organizacijske-tezave-odpovedan-se-moski-smuk/223473

  15. Poppy said

    Žogca sem izprašala očeta o otvoritvi in je rekel, da razen prižiganja ognja o njegovega potovanja ni bilo nič posebi spešl, vsak je hotel svojih 5 min slave in se je zato vleklo ko kurja čreva, na koncu je pa še ženska, ki je pela himno OI, imela frizuro, kot da je ravno iz centrifuge prilezla:mrgreen:

    no da vidimo kaj bo sedaj s skakalci..

  16. zogca said

    Oja, sem videla to frizuro, danes so ponavljali in na slovenski in na hrvaški televiziji. Pa sem bolj z enim učem gledala, ker pri ponovitvah mi ni filing.

    Sem prižgala po koncu dnevnika in gledam. Kranjec zdaj šesti. Manj kot dva metra zaostaja za trenutnim tretjim.

  17. zogca said

    Šesto in sedmo mesto. Okej, bi lahko bilo tudi bolje, ampak to sta v resnici vrhunska rezultata.

  18. Poppy said

    jaz sem zadovoljna, sploh ker je Peter s 13. prišel na 7. mesto, Kranjec je ostal na 6. Vsekakor vzpodbuden rezultat🙂

  19. zogca said

    Jaz bi na veliki skakalnici medaljo.😉

  20. Poppy said

    aha, jaz tudi, jaz tudi😀

  21. zogca said

    Kdaj so naslednji naši? Majdičeva še nekaj časa ne teče, vsaj jaz ne vidim, da bi.

  22. tekam said

    bi rekel, da bodo prinesli 5 medalj domov, moja napoved🙂

  23. zogca said

    Okej.

    Tekam pet.

    Žogca štiri.

    Romeno dve.

  24. Poppy said

    mislim, da hitrostno drsanje in biatlon, ampak to bo že preveč zame, bom prej zaspala..

    spored (odebeljeni so verjetno “naši” nastopi) http://www.rtvslo.si/strani/spored-po-dnevih/2920#18

  25. zogca said

    Malo je pozno, ampak mogoče mi vsaj do drsanja uspe zdržat. Tako in tako mislim spiti kavo, ker bi rada nocoj še nekaj naredila.

  26. Poppy said

    uh dobra si, jaz že zdaj zeham na vse pretege.. sicer pa, kje je ostala druščina, so vsi v Vancouvru?😯 aja, al pa so maškare❓

  27. zogca said

    Ih, jaz sem pa to pod zgornjo objavo vprašala. Kje so nocoj vsi? Ponavadi jih v soboto zvečer kar mrgoli tukaj. Po moje so vsi šli v maske.

  28. Poppy said

    jaz maškar ne maram, so mi grozne..

  29. zogca said

    Meni se ne ljubi s tem ukvarjati. Mogoče sem že prestara.

  30. Poppy said

    ah daj daj🙄

  31. zogca said

    Mah, veš, kdaj se meni maškare niso več ljubile? Tam v petem razredu osnovne šole. Nisem mislila, da se zdaj po novem počutim staro.

  32. Poppy said

    ena tematska za lahko noč!

  33. Poppy said

    Žogca, potem se pa tud jaz staram, tud mene je minilo takrat enkrat:mrgreen:

  34. zogca said

    Eto, vidiš. Mogoče bi se še kaj šla, če bi bile maškare poleti, ker si potem res lahko daš duška, tako pa …

  35. Jazz said

    zogca said
    februar 13, 2010 at 9:21 popoldan
    Okej.

    Tekam pet.

    Žogca štiri.

    Romeno dve.

    Jazz od nič do pet. 🙄

  36. zogca said

    Današnji spored in slovenski nastopi

    18.00 NORDIJSKA KOMBINACIJA, srednja skakalnica, poskusni skok

    19.00 NORDIJSKA KOMBINACIJA, srednja skakalnica, skok; Berlot (št. 5), Oranič (9)

    20.15 BIATLON (M), 10 KM, ŠPRINT; Bauer (št. 2), Marič (47), Rupnik (65), Dokl (87)

    21.00 HOKEJ (Ž), ZDA – Kitajska
    22.00 SANKANJE (M), enojec, 3. vožnja; Pociecha

    22.00 HITROSTNO DRSANJE (Ž), 3.000 M
    22.45 NORDIJSKA KOMBINACIJA, TEK NA 10 KM PROSTO; Berlot, Oranič

    23.30 AKROBATSKO SMUČANJE (M), grbine, kvalifikacije

    00.00 SANKANJE (M), ENOSED, 4. VOŽNJA

    01.30 UMETNOSTNO DRSANJE, pari, kratki program

    01.30 HOKEJ (Ž), Finska – Rusija

    02.30 AKROBATSKO SMUČANJE (M), GRBINE, FINALE

    Današnji spored na TV Slovenija 2

    14.30 Skoki, srednja naprava, posnetek
    16.30 Studio
    16.40 Vrhunci – grbine (Ž), hitrostno drsanje 5.000 m (M), drsanje – kratke proge, sankanje
    18.55 Nordijska kombinacija, skoki, prenos
    20.10 Biatlon, šprint (M), prenos
    21.40 Studio
    22.40 Nordijska kombinacija, teki, prenos
    23.30 Hitrostno drsanje, 3.000 m (Ž), prenos
    00.00 Studio

  37. webmaher said

    Na veliki bo medalja kakopak, zdaj smo že trije za😆
    Medalj bo pet najmanj…
    Upam, da vsaj ena zlata😆

  38. zogca said

    Ajde, katerim petim bi jo dal?

    Jaz sem za štiri medalje. Po moje bosta dve od Majdičeve. I gotovo ena skakalna, mogoče celo dve. Od Mazejeve pa ne pričakujem medalje.

  39. webmaher said

    1 skoki, 1 alpsko smučanje, 1 biatlon in 2 teki…z malo srečice pa še kakšna🙂

  40. zogca said

    Nisem niti vedela, da smo v biatlonu dobri.😳

  41. webmaher said

    no sej smo v snowboardanju tut…medalja ni daleč🙂

  42. zogca said

    Premalo spremljam, priznam.

  43. webmaher said

    sej tut če bi rada ni kaj veliko videti, sploh pa medijsko niso tako zelo izpostavljeni…

  44. webmaher said

    ajd za Bauerja navijat..če še stoje 5X zadane smo blizuuuuu😆

  45. webmaher said

    ajej Žogca, ker nisi navijala je zgrešil enga in bo kot kaže samo ćetrti … rdeč karton za Žogco, dve tekmi offf:mrgreen:

  46. zogca said

    Nisem bila doma, sem šla na večerjo. A karton velja?

  47. webmaher said

    Krof izniči karton takoj in zdaj😆

  48. zogca said

    Ni, bi dala, ampak ni.

  49. webmaher said

    ok pol pa tri kepce sljadoleda😆

  50. zogca said

    Čist sem brez vsega nocoj, prav žalostno. Razen orangine in kave nimam nič.

  51. webmaher said

    hm, Žogca, to je pa sumljivo …🙄

  52. zogca said

    Premalo sem kupila, preveč pojedla in popila. Ampak hej, saj za valentinovo nisem pričakovala nobenih obiskov.

  53. romeno said

    Žogca ti si bolj na tekočem🙂 Kdaj so na sporedu skoki ekipno na mali skakalnici? Bi znalo biti zanimivo🙂

  54. zogca said

    PONEDELJEK, 22. februarja

    19.45 SMUČARSKI SKOKI, EKIPNA TEKMA, FINALNA SERIJA

    http://www.rtvslo.si/strani/spored-po-dnevih/2920

  55. webmaher said

    To je tekma na veliki-ekipne na mali ni…bo še v soboto posamezna na veliki, kjer bi Kranjec lahko priletel na oder za zmagovalce😆

  56. zogca said

    Saj, na mali je ekipna. Žal. Ne, tako piše, Web, tako sem prepisala iz sporeda. So spremenili ali kaj?

  57. zogca said

    To, lepotec vodi v smuku!!!!!!

  58. zogca said

    Nič več.

Leave a Reply

 
