Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razstava Blaža Zupančiča!

Posted by zogca na februar 11, 2010

Objava, ki je pred vami, se je na blogu znašla z nekajdnevno zamudo, kar bi gotovo opazili tudi, če tega ne bi napisala. Seveda, na fotografijah manjka nekaj sto kilogramov snega. Ne, ne bom že na samem začetku jokala in stokala o tem, da je skrajni čas, da se ta zanima konča. To si bom prihranila za konec …

Ko sem v ponedeljek zganjala kulturo, ker je bil pač dan, ko si kamorkoli prišel brez vstopnine, sem si šla ogledat tudi razstavo Blaža Zupaničiča. Seveda, ta razstava je vsak dan brez vstopnine, ogledate pa si jo lahko med 15. januarjem in 15 marcem.

Do sredine januarja so bila na nabrežju Ljubljanice med pristanom Ribji trg in Čevljarskim mostom razstavljena dela Dunje Wedam, ki ste si jih tudi lahko ogledali na mojem blogu.

Zdaj si se spodobilo, da napišem stavek ali dve o razstavi, ki sem si jo ogledala, ampak šment, ko umetnost, enako kot kuharija, ni moje področje. Se pa trudim, saj vidite, da se trudim.

Stopnišča. Nobenega ne prepoznam.

Kaj pa vi?

Pojdite si jih ogledat.

Vsekakor počakajte, da dobimo nazaj normalno vreme. Menda se tega sneženja ne bomo zares rešili vse do sobote. Poln kufer imam te zime. Tako mraza kot snega, najbolj imam poln kufer tega, da niti enega samega sončnega žarka ne morem ujeti.

15 Responses to “Razstava Blaža Zupančiča!”

  1. romeno said

    Ko sem slišal, da je v Washington DC v zadnjem snežnem metežu zapadlo 90cm snega in da v ponedeljek pričakujejo že naslednjega me je minilo, da bi se pritoževal nad našim vremenom, čeprav še pri nas vedno sneži🙂

  2. zogca said

    V Vancouvru (a sem prav napisala), kjer sneg potrebujejo, ga pa ni in ni, ker je prevroče. Mislim!!!

  3. zloba-grdoba said

    Mi bomo pa danes prav kmalu v troje odpujsali to pogledat, kot dodatek roparskemu pohodu v Slona – se vedno imajo tam za moj okus najboljse krofe. Jutri pa imava s sinetom v planu Sicoeja, jako pisano, njemu v bistvu bolj vsec, kot meni. Nasploh je v Lj trenutno kar nekaj zanimivih in ogleda vrednih razstav, se mi zdi.

  4. zogca said

    A tam so najboljši? Grem jutri v mestu in če so tam najboljši, jih kupim. Drugače sem zelo razočarana nad krofi, ki se letos prodajajo. To sploh več niso tista ta pravi naši, ampak me vedno bolj spominjajo na ameriške.

  5. Poppy said

    Žogca res imajo naaaajboljše krofe🙂 Zloba-grdoba morda veš kdaj jih zjutraj sicer začnejo prodajati? na netu nikjer ne piše.. ah ja, ne da bi delala reklamo, ampak imajo tud zelooo okusna “hitra” kosila, za zelo razumeno ceno😉

  6. zogca said

    Upam, da ne prezgodaj. Jaz ne mislim biti že ob sedmih v mestu.😉

  7. zogca said

    Tole si bom šla verjetno ogledati.

    http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/kultura-turizem/prireditve/15754/detail.html

    Šele ob enajstih je, Bogu hvala.😉

  8. zloba-grdoba said

    Za Poppy in ostale ljubitelj(ic)e dobrih krofov: ce se ne motim, Slon pricne funkcionirati ob devetih. Absolutno prezgodaj zame :S – sploh za soboto. Jih pa imajo na obeh koncih in če nabavljaš na vogalu s Čopovo, lahko vzameš še tisti božanski Illy to go…

    Žogca, a boš poročala o karnevalu? ga ne bom videla, ker se že od nekdaj rahlo bojim maškar v živo (smajli, ki živo rdeče zardeva).

  9. zogca said

    Če se uspem pravočasno priklatit do tja, bom seveda dala tudi na blog. Naročila sem si bujenje. Upam, da bo uspešno. Ker nocoj je otvoritev olimpijskih iger in seveda ne bom šla zgodaj spat.

    Žogca, a boš poročala o karnevalu?

  10. zogca said

    Hmmm, tega pa še nisem poskusila.

    lahko vzameš še tisti božanski Illy to go…

  11. zloba-grdoba said

    No, od tega sem pa jaz že čisto odvisna. Pa od tistega drugega za s sabo, ki ga imajo zraven Konzorcija (pa mi je zdajle ušlo iz glave, kako se mu reče). Dokaz: celo v tem ledenem vremenu sem med službo smuknila ven, da sem prišla do kave – pa imamo mašinco v pisarni!

  12. zogca said

    Tudi tiste druge nisem poskusila. Jaz se samo s tem svojim Jacobsom nalivam. Mah, ne ravno nalivam. Zjutraj. Včasih sem še čez dan kakšnega Jacobsa spila, zdaj pa sem ugotovila, da mi je isto, če spijem čaj, da mi v bistvu gre samo za nekaj toplega.

    Bi pa Starbucks imela.

    Ja, te mašinice so zdaj v vseh pisarnah.

  13. zloba-grdoba said

    Tudi doma je to obvezna oprema. v bistvu jo bom pravkar priključila za zadnjo rundo danes – me še čaka ena službena reč, ki ne more ostati do jutri.

    Tebi in ostalim pa fajn nadaljevanje tukaj!

  14. zogca said

    A ti tudi? Jaz se enako mučim z nečem za službo.

    Pri budnosti pa me ohranja kokakola.😉 Saj bo, vikend je pred nami.

  15. Poppy said

    Zloba-grdoba hvala! sem nekako planirala, da bom ob 9h na Čopovi skočla po krofe, zdaj je pa neki vmes pršlo in moram še čaaakat doma in preden bom ob 11h tam.. bo gužva, parkinga kje blizu opere za 2 min ne bo za dobit.. ma groza, mislim, da so mi krofi splavali po vodi😦 njihov Illy je pa res odličen😉

Leave a Reply

 
