Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo drži noge v luft?

Posted by zogca na februar 10, 2010

Ne vem, ali je današnji dan pravi za takšno uganko, lastnice dobrih nog ponavadi ugibajo moški, ti pa so zdaj verjetno vsi odsotni in z lopatami v rokah. Ali se motim? Mogoče pa samo malo dražim. Kaj reči o nogah, ki so na fotografiji? Seveda, dobre so. In lastnica je to velikokrat zelo nazorno pokazala. Iščemo seveda njeno ime in priimek.

Torej, kdo drži noge v luft?

50 Responses to “Kdo drži noge v luft?”

  1. Lynx said

    Tvoje uganke temeljijo preveč na ugibanju in premalo na znanju. Ker imam možnost da zadanem 1: 3000000000, se bom ugibanja vzdržal. 😉

  2. Lynx said

    No, dobro. Vemo da črnka ni.

  3. zogca said

    Uganka = ugibanje. Nič mi ni jasno. Tako mora biti. Drugače pa, te noge so tako zelo znane, da tisti pravi poznavalci … Lej, če nastane težava, veš, da potem dajem namige tako dolgo, da … Če zdaj vse napišem, bo že prvi ustrelil ime in potem ni zabavno.

    Ne, ni črnka.😉

  4. Lynx said

    Mogoče kdo ve, kako se tu prilepi sliko?

  5. zogca said

    Tu? Misliš, da se slika kar odpre v komentarju? Tega se ne da, samo link lahko prilepiš.

  6. Poppy said

    glede na fotko je tale woman ziher pretty:mrgreen:

  7. zogca said

    Kako skrivnosten odgovor. Kdo ga bo dešifriral? Naj ga jaz, ga boš ti?

  8. alja said

    Ima lepe noge…
    Jennifer Aniston?

  9. zogca said

    Hmmm … Ni Anistonova. Zdaj pa ne vem, kaj naj naredim. Ker imamo isto stvar kot pri zadnji uganki.

  10. zogca said

    Komaj sem prilezla domov po tem snegu.

  11. Lynx said

    Na mejl sem ti poslal material za še kakšno uganko.

  12. zogca said

    Hvala, lynx. Bom uporabila kakšno od idej iz fajla.

    Kaj je zdaj s to uganko, smo jo rešili ali ne?😉

  13. Lynx said

    Če ima Poppy prav je Julia Roberts?

  14. zogca said

    Hotel sem prebrati ime in priimek. Da ne bo kot prejšnjič pri Alanu in Dennyju.

    Julia Roberts je, da.

  15. zogca said

    In še dokaz!!!

  16. Poppy said

    jeeiii, mah nisem hotla takoj imena dat, mam rada uganke:mrgreen:

    joooooj kolk je snega, too much, jaz hočem pomlad!!!!

  17. zogca said

    Ha ha ha ha ha ha!

    Jaz bi tudi, ampak imam občutek, da … Tu mač je že tole.

    jaz hočem pomlad!!!!

  18. zogca said

    A to je zdaj Julia? Je, ja. Ta, ki je na teveju stopila v stanovanje, ko je njen fant notri porival eno drugo žensko? Mislim na film na Popu.

  19. Poppy said

    jap, lušten film, tak pocukran za v odejo zaviti se, sem že gledala😉

  20. zogca said

    Naslov pa je?

  21. Poppy said

    uff si me pa najdla.. moram pogledat na spored: Prva ljubezen oz http://www.imdb.com/title/tt0101787/

  22. zogca said

    Ne vem, ali bi gledala ta film ali že tisočič Porodično blago. Ker on je bolan, ima raka in potemtakem bo to žalosten film, žalostni filmi pa se mi ne gledajo. Vzdržujem dobro razpoloženje.

  23. Poppy said

    jap, film je res žalosten. tud jaz surfam po netu in zraven gledam American dad, kot že rečeno pogrešam pomlad. te zime mam povhn kufer.. ccc

  24. zogca said

    Ih, kdaj sem je že jaz imela poln … Ampak kaj moremo, ko je noče in noče biti konec?

  25. zogca said

    Kje so pa drugi, je našo druščino zamedlo?

  26. Poppy said

    verjetno res😀 nekateri so crknjeni od kidanja, drugi mogoče sploh še do doma niso prišli:mrgreen:

  27. zogca said

    To slednje me sploh ne bi čudilo. Jaz si ne predstavljam, da bi zdaj prišla na Vrhniko ali kaj podobnega.

  28. asdf said

    oj!
    zjutraj kidal sneg, zvečer se odpeljal na basket- kot vedno. rad imam zimo!
    evo ena zimska iz vroče argentine… oblivion= pozaba. strastno zadržana…

  29. pika said

    asdf, obvladaš! Hvala za komad.

  30. Poppy said

    jaz sem pa včer pol odbojko gledala, madona so bli dobri naši, me je kar prilimalo na ekran🙂 pa dobro zimsko jutro! da bi le kmalu skopnel tale sneg..

  31. zogca said

    Odbojko? To je moj najbolj osovražen šport.

  32. asdf said

    kako lahko nekdo sovraži šport?
    ni logične razlage,razen če si si polomila nohte, ko si jo igrala…
    ampak tega ni kriva odbojka…
    lepo bodite, kuglice!

  33. zogca said

    Ne, to pa ne, nikoli noben noht ni šel zaradi odbojke, sem jo pa res sovražila in nisem bila edina. Ta notranja stran zapestja me je bolela za umret. Plus, jaz sem hotela igrati košarko.

  34. Poppy said

    meni je pa odbojka med ljubšimi športi🙂 uživam v igranju, v gledanju pa tud, prav poseben moment je, ko servirajo s skokom, tko kar mal elegantno deluje na oko😀

  35. zogca said

    Mene če kdo ekstra ne mara, me bo prisilil igrat odbojko. Drugače pa rada igra košarko in fuzbal. Če imam s kom.

  36. maxi said

    Oow Julia..meni ena najbolj hudih žensk.🙂

  37. zogca said

    Meni je ona prav fatalna. Skoraj toliko, da bi zamenjala orientacijo.😉

  38. zogca said

    Malo lepote.

  39. maxi said

    Absolutno izredna med najboljšimi in najlepšimi.

  40. zogca said

    Ampak so nama jo že speljali.😦

  41. zogca said

    Imam že domišljeno naslednjo uganko. Bo veliko težja. In bo rita.😉

  42. Poppy said

    super, uganke obozujem🙂 bejbi fajn bodta se naprej, jaz grem u mizule, lp

  43. zogca said

    Uživaj in kaj lepega sanjam.

    Pa jutri napiši …

    Ste torej za več ugank? Mislim, če vas je več, ki jih imate radi, potem imamo lahko več ugank.

  44. lynx said

    Meni se Julia ne zdi nič več kot povprečna.

  45. StaneP said

    Bo veliko težja. In bo rita.😉

    Jee…

  46. tekam said

    naj ugibam, noge od Demi Moore, imam prav…?

  47. romeno said

    Ja Julija je všečna🙂 Hvala bogu, da še ni podlegla vplivom plastične kirurgije. Saj ne da jo potrebuje, ampak marsikatera zvezdnica je ne pa potem vidiš kakšno njeno zadnjo fotografijo in je sploh ni več za prepoznat.

  48. Lynx said

    Zato ker Tekaš, verjetno nimaš časa brati komentarjev in ti potem kaj uide. 😉

  49. zogca said

    Ass man, kaj?

    Jee…

  50. zogca said

    Smo že uganili, da gre za Julio Roberts.😉

    noge od Demi Moore, imam prav…?

Leave a Reply

 
