Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako živ si?

Posted by zogca na februar 9, 2010

Ljubljano so preplavili tako zelo posrečeni plakati, da si ne morem pomagati in enega preprosto moram “prilepiti” na blog, s tem pa seveda posredno delam tudi reklamo spletni strani, ki jo plakati oglašujejo. Eh, nič ne de. Zdaj me gotovo že tako dobro poznate, da veste, da za to nisem dobila niti centa.

Ko sem nehala razmišljati o tem, zakaj ne morejo vsi plakati biti tako dobri, sem začela razmišljati o tem, da bi si omislila koledar, na katerega bi vsak večer označila, kako živo sem se počutila tistega dne. Na koncu leta bi bilo prav zanimivo ugotavljati, koliko je bilo “polna življenja dni” in koliko tistih “komaj živa”. Še dobro, da takšnega koledarja nisem imela leta 2008, ker ne bi bilo niti enega dne, na katerem ne bi pisalo “komaj živa”. Zdaj imam na svojo veliko srečo tudi zelo veliko “polna življenja dni”. Aja, naslov spletne strani boste morali razvozljati s fotografije plakata. Če bo pretežko, bom, obljubim, pomagala.

36 Responses to “Kako živ si?”

  1. Tana said

    http://www.kakoziv.si/

    Kam je pa izginil prvi link ? 🙂

  2. zogca said

    Sistem je mislil, da se greš spam in te je ustavil. Ker ti je v drugo uspelo, sem prvi komentar zdaj izbrisala iz spama, da se ne podvajamo.

    Torej, kako živi ste, druščina?

  3. lynx said

    Zadnje čase pod povprečjem. Ali pa se staram. 😦

  4. Jazz said

    Jaz sem vse to!Pa še kaj vmes,recimo-Precej napol živ,…

  5. Jazz said

  6. romeno said

    Danes samo napol🙂

  7. izbrana said

    Ej Žogca, ne vem kaj te je gnalo, da si slikala plakat, ampak link je pa pristal med mojimi priljubljenimi😉 ! Thanks, to rabim zdaj, tako branje! Se mi zdi…

  8. izbrana said

  9. zogca said

    Tako zelo je posrečen. Redko vidim tako zelo posrečeno reklamo.

    ne vem kaj te je gnalo, da si slikala plakat

  10. zogca said

    Škodovati ti ne more.

    to rabim zdaj, tako branje!

  11. zogca said

  12. pika said

    Jaz sem mrtva! V katero kategorijo živih me to uvršča?

  13. zogca said

    To je onaj zgoraj roza barve, ki leži in je komaj živ.

  14. zogca said

  15. Tana said

    Lepo sneženo jutro🙂

    Sem ravno pri drugi kavi in seveda tistem, kar sodi zraven🙂 in se počutim tako, kot večina Slovencev “precej živo”. Ravno prav, da grem novim delovnim zmagam naproti.

  16. Lynx said

    Dobro jutro

  17. romeno said

  18. Poppy said

  19. Jazz said

  20. zogca said

  21. zogca said

    Pazite na cesti!!!!!

    Prometne nesreče se vrstijo

    http://24ur.com/novice/slovenija/sneg-ovira-promet-4.html

  22. zogca said

    Danes se mi za kosilo jedo krofi.😉 Samo priti moram do njih.

  23. zogca said

    Za Maxi, Izbrano in mogoče še koga, ki ga to zanima. Včeraj sem na forumu dočakala analizo svojega Saturna.

    Often natives with Saturn in Leo fall in love then wait with baited breath for something bad to happen in their relationship because they fear (Saturn) love (Leo) will end (Saturn). Sometimes there is so much fear that the native does not get involved in romantic relations because they understand there will come a time when the romance ends and this seems worse to them than not knowing love at all.

    Tole zame kot pribito drži. Raje ne doživim ljubezni, kot da bi jo doživela in potem doživela tudi kolosalno razočaranje. Kar sem pa jaz tako in tako povedala princu, ko se je na vse pretege trudil, da bi me omrežil z leporečenjem. Sem mu lepo rekla – če bo to še ena izmed tvojih eno, dveletnih zvez, me preskoči, ker sem raje ta čas sama. Ampak me ni poslušal. Pa čeprav sem mu govorila iz srca in iskreno. Me je hotel imeti, potem pa, ko me ni hotel več imeti, je naredil točno to, kar mi je obljubil, da ne bo naredil, preden sem sploh pristala biti z njim.

    Saturn does show where we need to work extra hard but I firmly believe that with effort comes added satisfaction. You might need to work extra hard to create the home you long for but once created you will appreciate it so much more for all the effort you did expend.

    Okej, če bom potem to res znala ekstra ceniti, bo vredno.

    In še cel kup drugih stvari, pa ne bom zdaj vsega kopirala sem. O delu, garanju, karieri in drugemu. To je bilo o ljubezni, kar sem skopirala.

  24. zogca said

  25. romeno said

    A to o saturnu velja samo zate, ali je to splošen opis?

  26. zogca said

    Tisto zgoraj je moj Saturn. To ni nič na splošno, ena astrologinja je analizirala konkretno mojega Saturna.

  27. romeno said

    Se mi je zdelo ja🙂

  28. zogca said

    To sem jaz že pred meseci prosila za analizo na enem forumu in sem zdaj prišla na vrsto.

  29. Tana said

    Kako živ smo Slovenci?

    Zaključilo se je tritedensko obdobje javnega merjenja živosti. Rezultati kažejo, da smo Slovenci v povprečju precej živi. Za precej žive se je opredelilo 2770 ljudi, kar je le za en glas več kot tistih napol živih, 2769 glasov. Skupaj smo prejeli 9865 glasov, največ iz Ljubljane in okolice, sledita pa Štajerska in Gorenjska.

    Rezultati ankete. Zanimivo. Skoraj enako, precej živih in napol živih🙂

    Žogca sem zasledila v komentarju na tem linku, da si jim naredila dobro reklamo🙂

  30. zogca said

    A res? Šibam pogledat.

  31. Nevenka said

    Ojoj. Kar spreletelo me je.
    Očitno sem zelenomodra.

    Bo treba oživeti.

  32. Poppy said

    Žogca to pomeni, da smo mi, ki kdaj pa kdaj tu kaj napišemo, samo pesek v oči:mrgreen: bralcev imaš malo morje😉 in ne, da sledijo samo prispevkom, tud vsem komentarjem😉 to pa pomeni že nekaj drugega….

  33. zogca said

    Vidim po statistiki bloga, da me dejansko bere veliko ljudi. Ampak vem pa samo za vas, ki se oglašate. Drugače pa nisem videla tistega komentarja, kjer so me na tisti spletni strani omenjali, pa sem šla gledat. Kje točno je to pisalo, kaj je pisalo in kdo je napisal? Babji firbec, kaj češ?

    Drugače pa po MON-u vidim, da ne samo, da ljudje berejo objave, ampak spremljajo zelo natančno tudi komentarje.

  34. zogca said

    To ni tako slabo. Ni optimalno, seveda ne, ampak lahko bi bilo slabše.

    Očitno sem zelenomodra.

  35. lynx said

    Upam, da v anketi ne gre samo za telesne aktivnosti, ampak tudi za živost duha. Sicer bi bil tudi jaz plav. 🙂

  36. zogca said

    Seveda gre za živost duha. Vsaj jaz to tako razumem, telesna in duševna živost. Telesno sem jaz precej mrtva, ampak duševno pa kar živa.

Leave a Reply

 
