Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kulturno skakljanje po kulturni Ljubljani!

Posted by zogca na februar 8, 2010

Odločila sem se, da bom na kulturni praznik kulturna, zato sem šla v središče mesta po nekaj kulture. Najprej sem jo našla na Prešernovem trgu, kjer so ob Prešernovem spomeniku slovenski dramski umetniki brali verze največjega slovenskega pesnika. Poleg Poldeta Bibiča so na stopnice Prešernovega spomenika stopili Sandi Pavlin, Karel Brišnik, Iva Zupančič, Andrej Nahtigal, Marjana Brecelj, Jožica Avbelj in drugi, pred začetkom recitala pa je poslušalce nagovoril ljubljanski župan Zoran Janković.

Kulturo sem nadaljevala z ogledom razstave, ki je postavljena na nabrežju Ljubljanice, ampak o tem nekaj več v naslednji objavi, kajti posnela sem veliko fotografij, ki bi jih rada delila z vami. Že precej premražena sem se odpravila izkoristit tisto, kar je danes v galerije in muzeje prignalo širne ljudske množice, namreč brezplačen vstop.

Resnično smo zanimivi. Ko se sprehajam po središču Ljubljane, nikoli nikogar ne vidim vstopati v galerijo ali muzej. Te ustanove večinoma samevajo, ker nam očitno fejst dol maha za kulturo. Danes pa, ko ni bilo treba plačati vstopnine, so množično drli vanje. Res smo posrečeni. Verjamem, da si nekateri ne morejo privoščiti, da bi kulturo zganjali tudi na kakšen drug dan, ampak večina si lahko. Vsekakor zase vem, da bi si to lahko privoščila.

Štiri ure sem se zadržala v Narodni galeriji, potem pa še pol ure v Moderni in tričetrt ure v Narodnem muzeju, kjer sem med drugim poskusila tudi to, kako se bom tresla, če bo v Ljubljani slučajno spet kdaj hujši potres.

Pohitela sem še v azijski pajzl nasproti železniške postaje, kjer sem se do sitega najedla žlikrofov, potem pa sem se odpravila domov na toplo. Kar pošteno prezebla sem si vključila tudi dodatni radiator. Lušten dan. In ker je dela prost ravno zaradi kulture, se je spodobilo preživeti ga kulturno.

21 Responses to “Kulturno skakljanje po kulturni Ljubljani!”

  1. pika said

    No, sedaj pa imam slabo vest…jaz sem pa bila čisto nekulturna. No, pisala sem, a ti+o ni kultura…pa sprehod po snegu tudi verjetno ni kultura, kaj?

  2. zogca said

    Ne, ni to kultura. Nalagam ti deset Zdravljic, potem ti bo greh oproščen. :mrgreen:

  3. pika said

    Sem dala eno svojo pesem na moj blog. Odtehta?

  4. zogca said

    Sem šla preverit. Takšnih grešnikom ni za zaupat na besedo.

    V redu, odtehta.😉

  5. Nevenka said

    Moj brat je imel rojstni dan in sem mu podarila dve knjigi.
    Eno za dobro voljo in eno za razmišljanje.
    Sama nisem bila nikjer. Imam seveda malo slabo vest.

    Drugače pa moram priznati, da so proslave ob kulturnem prazniku zame nekam bedne.
    Kultura je ja tako široka, pa nikoli ne dobi kril. Nekam preveč je zvezana s Prešernom in morda celo s poezijo.
    In se mi to zdi podcenjujoče do vseh ostalih ustvarjalcev, čeprav nagrade segajo na razna področja. Ne morem pomagati, a za moj občutek proslavam enostavno manjka življenja.
    Kot bi se za en dan spremila v sonet nesreče, namesto, da bi se prešerno radostila.

    Spravila sem se gledat podelitev Prešernovih nagrad in sem imela komemoracije po petih minutah dovolj.

  6. StaneP said

    Spravila sem se gledat podelitev Prešernovih nagrad in sem imela komemoracije po petih minutah dovolj.

  7. StaneP said

    Eh… Spet sem naredil zmazek zgoraj. Tko pa pride, če človek (moški) misli na več stvari hkrati…

    Spravila sem se gledat podelitev Prešernovih nagrad in sem imela komemoracije po petih minutah dovolj.

    Jaz tudi!

  8. StaneP said

    Če kdo še vedno ne zna citirati (poleg mene, he he…):
    Odebeljeno Nagnjeno

    Citat

  9. Nevenka said

    Priznam, jaz sem velik štor za računalniške zadeve.
    Saj včasih se poglobim, a ne ravno dostikrat.

  10. Tana said

    Spravila sem se gledat podelitev Prešernovih nagrad in sem imela komemoracije po petih minutah dovolj.

    Sem mislila, da sem samo jaz tak “štor”. Sem že včeraj komentirala, da ta proslava, je bila pa res “kar neki”. Izpod vsake kritike.

    Če kdo še vedno ne zna citirati (poleg mene, he he…):

    Stane, bo treba majčko večkrat pogledat🙂

  11. zogca said

    Jaz sem še večji, zato se vedno grem enojno citiranje in to je edini razlog, zakaj ne oddajam zmazkov.

    Sem mislila, da sem samo jaz tak “štor”.

  12. StaneP said

    Stane, bo treba majčko večkrat pogledat🙂

    Jeee… Majčko olupiti iz lastnice bi bilo pa še boljše, he he…

    Eh, jaz sem včasih res jezen sam nase, ker mi je princip itak že letaaaaa jasen – html kode pa to – ampak potem želim “pameten” kot sem vse naenkrat naredit in pride ven skrpucalo. Ker pa vem, da se da html kodo prikazati tudi tekstovno, pa to naredim z ukazom “code” in nastane še večji zmazek, he he. Samo za zadnji primer krivim wordpress, ker bi moral pokazati kodo. Moj blogspot jo čisto lepo, kar se lahko vidi po novem nad poljem za oddajo komentarja. Poizkusil bom še enkrat prilepiti kodo z uporabo t.i. RAW oblike. Če šo to ne bo delovalo, potem pa res pokaži vsakomer majčko in povej, da naj namesto tits napišejo pač blocquote.

    Potrebno je razumeti, da se ukaz začne in konča. Konča se tako, da se doda poševnico.

    No še koda:
    <b>Odebeljeno</b> <i>Nagnjeno</i> <blockquote>Citat</blockquote> <a href="http://www.naslov-povezave.si">Ime-Povezave</a&gt;

  13. zogca said

    FOTO: Ptujski kurenti razgreli Ljubljano

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-ptujski-kurenti-razgreli-ljubljano.html

  14. zogca said

    Ko smo ravno pri dogajanju, za vse ljubitelje športa in navdušence nad olimpijskimi igrami …

    http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/kultura-turizem/prireditve/19889/detail.html

    Je pa za Ljubljančane.

  15. StaneP said

    Tole majčko sem mislil: http://humorpix.com/images/8f2e007b91012b4f0c2344221410b988/Cool_Womens_T-Shirt0-size-600×0.jpg da ne bo kdo mislil, da imam skomine po “lupljenju” Žogcine! Itak je pa nuna, he he…

  16. Tana said

    Ptujski kurenti razgreli Ljubljano

    V nedeljo grem na Ptuj na kurentovanje. Upam, da še mene kurenti tako razgrejo🙂

  17. Tana said

    razgrejo = razgrejejo🙂 ufff

  18. Tana said

    da ne bo kdo mislil, da imam skomine po “lupljenju” Žogcine!

    Smo razumeli, no vsaj jaz, da si mislil na lastnico te majčke in ne na Žogco🙂

  19. zogca said

    Seveda, v tisti majčki ni bilo mene. Če mi jo pa kupite, obljubim, da jo bom nosila.😉

    Smo razumeli, no vsaj jaz, da si mislil na lastnico te majčke in ne na Žogco

  20. zogca said

    Jaz bom pa jaz in bom maska. :mrgreen:

    V nedeljo grem na Ptuj na kurentovanje.

  21. zogca said

    Kakšna bi morala biti Prešernova proslava?

    http://www.rtvslo.si/kultura/drugo/kaksna-bi-morala-biti-presernova-proslava/223233

Leave a Reply

 
