Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Mene res ni za spustit v trgovino!

Posted by zogca na februar 6, 2010

Vsaj ne brez varnostnika. Danes ga bom na srečo imela, po trgovinah bom namreč pohajkovala s svojo Jovanko, včeraj pa sem se okoli klatila z neko drugo prijateljico, ki je sama prav tako huda zapravljivka in seveda sva domov morali privleči nekaj, česar sploh ne potrebujeva. Vedno je tako.

Eh, saj škode ni nobene, torbica je stala samo 12 evrov, ampak vedno bolj se zavedam, da me res ni za spustit v trgovino. Ampak šment, prav po trgovinah se najraje sprehajam. Brez skrbi, vedno ko s to prijateljico grešiva, potem na poti domov druga drugi opravičujeva svoje grehe. Izgovorov, kolikor jih želite. Torbica bo odlično pasala k mojim floroscentno zelenim čeveljcem, k vsemu rjavemu, seveda tudi k vsem kiklicam iz džinsa, ne smem pozabiti niti rožnatih jopic. In sploh, samo 12 evrov je stala, kot eno kosilo. Ko sem povsem brez slabe vesti, grem pa na nov nakupovalni pohod. Seveda z novo torbico.

43 Responses to “Mene res ni za spustit v trgovino!”

  1. webmaher said

    🙂🙂🙂

  2. Schnuy said

    tišina..mene je intersport danes oskubil za 7 x več…obup!

  3. webmaher said

    ne se sekirat, sam da si srečna pa četudi le nekaj sekund😆

  4. maxi said

    Ja, ja…jaz to vse razumem. Fetiši na torbice, čevlje…mi je uspelo to zimo razvit ga še na šale…uf, drago me stane my passion😦🙂

  5. Poppy said

    poskuste mojo finto: si rečem, če ne morm dat 500e za torbico, pol ne dam nič😀 saj ne, da imam kako tako.. ampak zaprlavljam pa tud ne:mrgreen:

  6. Lynx said

    Ni je večje muke, kot je nakupovanje. Ja, še prepoceni so ti vaši fetiši. Se mi zdi, da s pretiranim sledenjem modi človek izgublja stik z vedenjem, kaj je v življenju res pomembno, pa še v odvisnost vodi. 😉

  7. romeno said

    Veš kako pravijo. Priznanje je prvi korak k ozdravitvi.🙂

  8. Tana said

    Priznanje je prvi korak k ozdravitvi.🙂

    A je kdo zbolel?🙂

  9. maxi said

    Ni je večje muke, kot je nakupovanje. Ja, še prepoceni so ti vaši fetiši. Se mi zdi, da s pretiranim sledenjem modi človek izgublja stik z vedenjem, kaj je v življenju res pomembno, pa še v odvisnost vodi.😉

    Hmm, ja….prodam takoj en nakupovalni fetiš za kak drug življensko pomemben užitek.🙂

  10. maxi said

    A je kdo zbolel?🙂

    Aha..fetišizmem na pohodu, zdaj ko je gripa odpovedala.😛

  11. Lynx said

    Maxi, moj fetiš ogledovanja prikupnih bejb zamenjam za tvojega nakupovalnega. 🙂

  12. maxi said

    Maxi, moj fetiš ogledovanja prikupnih bejb zamenjam za tvojega nakupovalnega.🙂

    Ne kupim…😛

  13. Tana said

    Aha..fetišizmem na pohodu, zdaj ko je gripa odpovedala

    Saj važno je, da se vedno kaj dogaja, da nam ni dolgčas🙂

  14. zogca said

    Sem že nazaj iz šopinga. Jovanka se je strinjala z mojim zapravljanjem, ker sem res samo fejst stvaril kupovala.

  15. romeno said

    Tana a ni odvisnost bolezen in priznanje odvisnosti je baje začetek zdravljenja. S tem ne pravim, da jaz nimam odvisnosti, samo jaz se jim za razliko od Žogce še nisem pripravljen odpovedati😆

  16. zogca said

    Jaz sem se odpovedala samo seksu, drugim stvarem ne.

    samo jaz se jim za razliko od Žogce še nisem pripravljen odpovedati

  17. zogca said

    Mah, kakšna moda neki. Jaz ji ne sledim, jaz samo kupujem stvari, ki pokličejo moje ime.😉

    Se mi zdi, da s pretiranim sledenjem modi človek izgublja stik z vedenjem, kaj je v življenju res pomembno, pa še v odvisnost vodi.

  18. Tana said

    Tana a ni odvisnost bolezen in priznanje odvisnosti je baje začetek zdravljenja.

    Nisem čisto ziher, da je odvisnost bolezen🙂
    Se pa strinjam, da je priznanje odvisnosti (od česar koli že) začetek zdravljenja.

  19. Tana said

    Joj Žogca, pa ravno najlepši stvari si se odpovedala🙂

  20. romeno said

    Jaz sem se odpovedala samo seksu, drugim stvarem ne.

    Verjetno zaradi tega denarnica malo bolj trpi🙂

  21. zogca said

    Veš, ta zadnji seks, ki sem ga imela, me je stal hudih srčnih bolečin in roko na srce, me nihče drug razen povzročitelja srčnih bolečin ne mika.

    Verjetno zaradi tega denarnica malo bolj trpi

  22. zogca said

    Če mi nihče razen princa ne diši. Kaj naj naredim? Princa pa ni. Sama misel na to, da bi morala seksati z nekom drugim, mi je neprijetno, v neprijetno se pa ne bom silila.

    Joj Žogca, pa ravno najlepši stvari si se odpovedala

  23. lynx said

    Veš, ta zadnji seks, ki sem ga imela, me je stal hudih srčnih bolečin in roko na srce, me nihče drug razen povzročitelja srčnih bolečin ne mika.

    Pa se spomniš datuma? Bomo praznovali obletnico. 😉

  24. Tana said

    Če mi nihče razen princa ne diši. Kaj naj naredim? Princa pa ni.

    Ja, razumem. Torej se nisi odpovedala za vedno, si samo odložila za nekaj časa, dokler ne pride princ.😉

  25. zogca said

    Moj osebni filing je, da če bi srečala princa, bi me prav hitro zgrabila za pohotna. Če ne prej, ko bi zavohala njegovo kožo. Ni mi čisto jasno, v čem je keč te norije za princem, ampak nekaj tukaj je. On je mene uročil.

    Torej se nisi odpovedala za vedno, si samo odložila za nekaj časa, dokler ne pride princ.

  26. zogca said

    Jutrišnjo objavo morate nujno videti. Joj, s kakšno majčko se bom jaz poleti sprehajala po mestu. Joj, joj, joj. Ne vem, ali se spomnite moje top model majčke, tistega napisa. No, ta je enako faconarska.

  27. romeno said

    …Cause I want it all
    Or nothing at all …

    Poznaš melodijo te pesmi?🙂

  28. Tana said

    Jutrišnjo objavo morate nujno videti.

    A se boš slikala v majčki?🙂

  29. zogca said

    Ne, sem pa majčko že pofotkala. Ne bo pa mene noter.

    A se boš slikala v majčki?

  30. zogca said

    Ne bi vedela v tem trenutku. Napopaj.

    …Cause I want it all
    Or nothing at all …

  31. romeno said

  32. romeno said

    Če ne prej, ko bi zavohala njegovo kožo. Ni mi čisto jasno, v čem je keč te norije za princem, ampak nekaj tukaj je. On je mene uročil.

    To je🙂

    http://www.cenim.se/123-a.html

  33. zogca said

    Mogoče so res feromoni. Kaj ti jaz vem? Samo se mi zdi, da ne, ker feromoni takoj udarijo, pri princu pa nisem bila udarjena takoj. On je preprosto znal z menoj, plus, midva sva si dejansko zelo podobna. In še zraven, da sem ga jaz občudovala. In še zraven, da mi je znal prodati vse pravljice. Potem pa seveda še nekaj feromončkov in uročena Žogca.

  34. romeno said

    Pa zvezde so bile na napačnem kraju ob napačnem času🙂

  35. zogca said

    Uran je delal težave. Menda.

  36. zogca said

    Iskren ženitni oglas!

    http://monnika.blog.siol.net/2010/02/06/tarca-ljubezen/

  37. Nevenka said

    Ha🙂 ja saj. Tako je bilo včasih tudi zame, ko me je še mikalo, da bi koga očarala…

  38. zogca said

    Samo sebe očaraš, to je tudi luštno.😉

  39. zanimiva torbica

  40. zogca said

    Sem se že malo navadila nanjo.😉

  41. zogca said

    Te torbice se ne bi otepala.

  42. Emilijan said

    Tale zadnja je dost grda, tisto za 12 evrov pa lahko obdržiš. Komite za urbano modo tako odločil. :-]

  43. zogca said

    Zahvaljujem se za dovoljenje komiteja za urbano modo.😉

    Komite za urbano modo tako odločil. :-]

Leave a Reply

 
