Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena februarska!

Posted by zogca na februar 5, 2010

43 Responses to “Ena februarska!”

  1. zogca said

  2. pika said

    Hojla vsi skupaj. Kaj se kaj dogaja? Ja, ta komad človeka kar dvigne. In tri dni smo doma. Samo to mi pride na pamet. In postelja. Da se končno naspim.

    Naj bo danes ena, primerna zame…

  3. Poppy said

  4. Jazz said

    🙂

  5. zogca said

    Prišla iz šopinga.🙂

    Kaj se kaj dogaja?

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. Tana said

    Tale pesmica …. za jutro dobro🙂

  12. Jazz said

    Tana said
    februar 6, 2010 at 8:50 am
    Tale pesmica …. za jutro dobro

    😉

  13. romeno said

  14. Tana said

    Tale… pa za lep dan 😉

  15. Jazz said

    Zbiram pogum za sneg kidat.Če bi se mi kdo pridružil,je tole zadnji poziv,ker sem že čisto na tem,da grem…

  16. Tana said

    Ka pogumno Jazz. Saj veš, delo krepi telo in duha😉 to naj te tolaži.

    Jaz sem tudi že šla, ne sicer sneg kidat ampak … delo je delo.

  17. zogca said

    Vstala.🙂

  18. Poppy said

  19. maxi said

    Oo Tinco vrtite🙂 Moja najljubša njena:

  20. zogca said

    Je padal sneg???

    Zbiram pogum za sneg kidat.

  21. Poppy said

    turobno vreme treba poživit🙂 lep podaljšan vikend!

  22. Poppy said

    jup Žogca, v Lj že zjuuutraj, ampak se je sproti tajalo..

  23. zogca said

    Aaa, to sem jaz prespala. Kul, da se je sproti tajalo, ker moram čez dve uri ven z avtom.🙂

  24. zogca said

  25. romeno said

    Pri vas je toliko snega, da se sploh ne opazi če je kaj novega zapadlo.😆 Pri nas je pa bila spet transformacija iz zelenega na belo🙂

  26. zogca said

    Absolutno, pri nas ga je bilo toliko … Čeprav včeraj ga je dež malo pobral. Jaz priznam, danes še nisem pošteno pogledala skozi okno. Okej, saj sedim ob balkonu in malo tudi vidim čez, ampak prav raziskovala pa nisem. Na prvi uč sploh ne vidim spremembe.

  27. zogca said

  28. webmaher said

    Rabim pomoč, se kera javi🙂

  29. Poppy said

    tamala švicarka kar zažiga:mrgreen:

  30. webmaher said

    bogami ni slaba, nč nobena se ne javi za pospravljanje bo treba lastnoročno😆

  31. maxi said

    bogami ni slaba, nč nobena se ne javi za pospravljanje bo treba lastnoročno😆

    No way…se mi že tu ne da ravno najbolj.
    😛

  32. Poppy said

    web jaz sem zdele fertik, kosilo, pecivo, pospravljanje, sorry, mam dovolj za dans, potrebujem energijo še za kaj druzga:mrgreen:

  33. webmaher said

    sem jezt tut fertik, juhuhuhu🙂

  34. zogca said

  35. zogca said

    In seveda moja najljubša!!!!!

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. zogca said

  39. zogca said

  40. zogca said

  41. zogca said

  42. zogca said

  43. zogca said

Leave a Reply

 
