Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo se drži za roke?

Posted by zogca na februar 4, 2010

Aha, dobro vidite, oba sta moškega spola. Ne, ne gre za gejevski par. Možakarja nista zaljubljena drug v drugega, se imata pa zato izjemno rada, nič manj pa ju nimam rada jaz. Če se bo izkazalo, da je uganka pretežka, bom pokazala še kaj več, mogoče obraz enega izmed njiju, dotlej pa …

Kdo se drži za roke?

104 Responses to “Kdo se drži za roke?”

  1. StaneP said

    Pojma nimam. Moški ki se držijo za roke mi niso ravno “kjut”…

  2. zogca said

    Ta dva sta kjut, believe me.

  3. StaneP said

    Tebi ne dvomim…

  4. StaneP said

    Kje je pa danes družba? Nikogar ni. Samo jaz pa šefica. Jaz itak preveč govorim, šefica pa že išče zapiske o neopravičenih v preteklosti. Imam jo na sumu, da tokrat neopravičene ne bodo zadostovale.

  5. zogca said

    Nista mi kjut v smislu, da bi seksala z njima. Sploh njuna kjutnost nima zveze s telesno privlačnostjo.

    Tebi ne dvomim…

  6. zogca said

    Je bilo zadnjih nekaj dni tukaj tako živo, da si je očitno druščina obrabila prste in jih danes sanira.😉

    Kje je pa danes družba? Nikogar ni.

  7. StaneP said

    Nista mi kjut v smislu, da bi seksala z njima.

    Ja Žogi, pa ti si ja vendar nuna!! Joj joj joj…

  8. zogca said

    Hotela sem reči, da … Četudi ne bi bila nuna, ne bi hotela seksati z njima, bi pa klepetala z njima od tod do nezavesti. Tako zelo sta namreč zabavna.

  9. StaneP said

    Hotela sem reči, da …

    He he he…

  10. zogca said

    Jaz sem tako zelo ponosna na to, da sem nuna, da mene še Rob Lowe ne bi ruknil. Ajde, edino princu bi uspelo, ampak tako na daljavo pač ne, bi vseeno moral priti malo bliže. Princ, moj lepi princ, on bi vedel, kdo sta ta dva na fotografiji.

  11. StaneP said

    Uf

  12. zogca said

    Uf na kaj?

  13. StaneP said

    Ponosna nuna, kdo ne bi ruknil, princ, moj lepi princ… Uf uf… Včasih me ženske res presenetite s svojo neposrednostjo.

  14. zogca said

    Bom dala en namig. Gospoda se ne držita za roke v prajvt lajfu, ampak je to igra, skratka, igralca sta.

  15. zogca said

    Princu dam, drugim ne dam. It’s that simple. In povem po pravici. Ker princa ni, mi ni treba dat nobenemu.:mrgreen:

    Ponosna nuna, kdo ne bi ruknil, princ, moj lepi princ… Uf uf… Včasih me ženske res presenetite s svojo neposrednostjo.

  16. StaneP said

    Grem spat. Danes je bil naporen dan. Ampak uspešen, he he… Lahko noč.

  17. zogca said

    Lepe sanje želim. Jaz bom pa še čaj spila, sladoled pojedla, se še malo valjala na kavču, potem pa … Tja do polnoči gotovo šibam v posteljo.

  18. lynx said

  19. zogca said

    Hmmm. Je to odgovor na uganko ali samo pesem? Pesem je božansko lepa, kaj več bom pa napisala, ko mi odgovoriš na vprašanje.😉

  20. StaneP said

    Zdej sem iz kopalnice, pa me je prešinilo in sem moral priti nazaj na comp. Pa nista menda Alan in Danny iz Boston Legal!? Legendarna nanizanka. Poleg Housa, xFilov in včasih MASH-a moja najljubša!

  21. StaneP said

    Sedaj pa grem res spat.

  22. lynx said

  23. zogca said

    Zdaj pa res ne vem, ali je uganil lynx, ki je hotel biti skrivnosten? Ali pa je lynx to pesem dal gor zgolj po naključju, uganil pa si ti? Bo verjetno prvo, kaj? In da, levo je Danny, desno pa Alan. Bom nalepila cela fotografijo, kot dokaz, seveda.

    Pa nista menda Alan in Danny iz Boston Legal!? Legendarna nanizanka.

  24. lynx said

    Ne Žogca, saj veš da jaz ne gledam nanizank, sploh pa ne humoresk.

  25. StaneP said

    Očitno oba. Jaz po Lynx-ovi pesmi nisem povezal. Jo je pa prilimal prej kot sem jaz napisal. Torej je zmagovalec.

  26. lynx said

    Je pa zanimivo naključje. Ali pa šesti čut? 😉

  27. zogca said

    Dokaz, da sta res gospod Crane in gospod Shore.

  28. zogca said

    Ti me po moje zdaj malo hecaš.

    Je pa zanimivo naključje. Ali pa šesti čut?

  29. zogca said

    Vidiš, da ne prizna? Mimogrede, mi zdaj verjameš, da sta kjut in vidiš, da se nisem čisto nič zlagala?

    Torej je zmagovalec.

  30. lynx said

    Stane, nagrada je tvoja. Kondom ti privoščim.

  31. zogca said

    Jaz sebi privoščim sadno kupo, ki si mi jo ti obljubljal.😉

  32. StaneP said

    Ja tadva sta pa res kjut ja. Priznam. Tudi meni. Zakaj kondom Lynx?

  33. lynx said

    Desni pa je, kot vidim James Spader.

  34. lynx said

    Jaz talam za nagrade babam sadne kupe in dedcem pivo. Žogca pa kondome.

  35. lynx said

    Jaz sebi privoščim sadno kupo, ki si mi jo ti obljubljal.

    Si predstavljaš, samo še osemnajst let!

  36. zogca said

    On igra Alana Shora. William Shatner igra Dannyja Crana.

    Naj popravim sebe in Staneta zgoraj, Denny je, ne Danny.

    Desni pa je, kot vidim James Spader.

  37. zogca said

    Pa ne do kupe?😯

    Si predstavljaš, samo še osemnajst let!

  38. zogca said

    Žogca jih je nehala talat, ker jih nihče ni hotel vzeti.

    Žogca pa kondome.

  39. lynx said

    Filmske igralce kar poznam, televizijske junake ala Urgenca in podobno malo manj.

  40. StaneP said

    Jaz talam za nagrade babam sadne kupe in dedcem pivo. Žogca pa kondome.

    Aha. Vse jasno. Pri takšnih nagradah se bom šel še kakšno igrico. Sicer ti pa ne verjamem, da si pesem slučajno prilimal. Boston pa Amanda…

  41. zogca said

    Potem pa povej, kako si uganil. Ker ta uganka naj bi vseeno bila težka, težja od raznih hlebčkov in balončkov.😉

  42. zogca said

    Jaz mu tudi ne verjamem.

    Sicer ti pa ne verjamem, da si pesem slučajno prilimal.

  43. StaneP said

    Žogca jih je nehala talat, ker jih nihče ni hotel vzeti.

    A jebiga ga zdej…

  44. zogca said

    Lahko bi prilimal ta komad, ampak ga ni.

  45. lynx said

    Pa ne do kupe?

    Najkasneje takrat. 🙂

  46. zogca said

    Tudi ta komad bi lahko prilimal, ampak ga ni.

  47. zogca said

    Takrat bi si že skoraj zaslužila večerjo.

    Najkasneje takrat.

  48. zogca said

    In zakaj ni prilimal tega komada?

  49. StaneP said

    Potem pa povej, kako si uganil. Ker ta uganka naj bi vseeno bila težka, težja od raznih hlebčkov in balončkov.😉

    Po Lynx-ovi pesmi res ne. Rad sem jih gledal in v kopalnici me je asociiral kopalni plašč. Imam tudi enega belega namreč in sem se spomnil, da sta imela onadva takšne fore. Držanje za roke, spanje v isti postelji ko je bilo Denny-ja strah in to…

  50. zogca said

    Ali pa tega?

  51. lynx said

    Če Žogca ne ve kdo je Jasna Kuljaj, tudi meni ni potrebno vedeti za Boston Legal. Resnično prvič slišim.

  52. zogca said

    Tukaj sta bila, če me spomin ni izdal, v spaju.

    Držanje za roke

  53. zogca said

    In kdo je to?

    Jasna Kuljaj

  54. zogca said

    Tako, kot me nocoj heca lynx, tako me je včasih hecal princ.🙂

  55. zogca said

    Prizor za v anale.

  56. lynx said

    Tudi San Francisco od Mckenzija je bil včasih vreden sadne kupe.

    Koliko misliš, bi se nabralo denarja čez osemnajst let, če dam vsoto v vrednosti ene sadne kupe v dobro naložbo?

  57. zogca said

  58. lynx said

    In kdo je to?

    Ena, ki me spominja nate. Poguglaj, pa boš vedela zakaj. 😀

  59. zogca said

    A ni tako, da so vsi, ki so nalagali v sklade, večino denarja v zadnjih dveh letih izgubili? Samo opozarjam, da se ne izkaže, da čez osemnajst let niti za žvečilni ne bo.

    Koliko misliš, bi se nabralo denarja čez osemnajst let, če dam vsoto v vrednosti ene sadne kupe v dobro naložbo?

  60. lynx said

    Samo opozarjam, da se ne izkaže, da čez osemnajst let niti za žvečilni ne bo.

    Saj boš ti izgubila, ne jaz.

  61. zogca said

    Tale bejbolinka te spominja name?

    Ne bi rekla, da sva si podobni.

    Jaz imam manjši nos.

    In nisem tako suha.

  62. zogca said

    Kaj, od mene se pričakuje, da bom nekaj financirala?

    Saj boš ti izgubila, ne jaz.

  63. lynx said

    Kaj, od mene se pričakuje, da bom nekaj financirala?

    Če bi vsota v teh letih narasla, bi si morda lahko privoščila dopust, namesto zgolj ene sadne kupe. To sem mislil.

    Ne bi rekla, da sva si podobni.

    Po airbagih in po gobčnosti že.

    Jaz imam manjši nos.

    To je stara slika. Dala si ga je pomanjšati.

    In nisem tako suha.

    Tudi ona ni suha. Tule je “obdelana”, pravzaprav obtesana.

  64. lynx said

  65. lynx said

  66. lynx said

  67. Nevenka said

    Spet zamujam, kaj češ. Ste se že vse zmenili.
    A ko sem pogledala prvo slikico, sem mislila, da pač duhce kličejo🙂 Tam se ponavadi brez zadržkov za roke držijo.
    Imajo višje cilje.

  68. zogca said

    Oja, Nevenka, tokrat je bila uganka dana gor ob uri, ki ni ravno tvoja. Ponavadi jo dam gor ob tvojih urah, jutranjih.

  69. Poppy said

    joj te uganke pa gotovo ne bi pogruntala, še dobro da imamo moške😀

  70. zogca said

    Za to uganko je pa skoraj treba gledati Boston Legal. Brez tega ne gre. In kljub temu ostajala velika strivnost, kako je lynxu tako hitro potegnilo. Mogoče je ektra velik fan serije, čeprav je nekaj namigoval na to, da ni.

  71. zogca said

  72. zogca said

  73. Poppy said

    ampak glasbo ste pa fajno nalimali🙂

  74. zogca said

    Tole je pa Alanova mojstrovina. Ni smešna, je pa resnična.

  75. zogca said

    Mi vedno fajno glasbo limamo.😉

    ampak glasbo ste pa fajno nalimali

  76. zogca said

    Kako zelo res.

  77. Poppy said

    pa je res kulska serija, moram ob priliki začeti gledat😀 po likih me nekako na stil Ally McBeal spominja🙂

  78. Poppy said

  79. zogca said

    Oja, njega sem pa tudi imela rada. Čeprav sem pozabila njegovo ime v nadaljevanki, tale Allyjing čudak je bil prva liga.😉

  80. Poppy said

    jaz se spomnim samo, da je John🙂

  81. zogca said

    Grem guglat.🙂

  82. zogca said

    Res je, igral je Johna Caga. Sicer je Peter MacNicol.

  83. Poppy said

    🙂😀

  84. zogca said

    Ally McBeal pa zdaj kraljuje v eni drugi seriji. Srečnica, skupaj z Robom Lowom.

  85. Poppy said

    sem pogluglala, men pa on ni ravno.. ampak gotovo še vseeno boljš za oči spočit kot Harrison Ford😉

  86. zogca said

    Totalno mi ne potegneta skupaj, ampak če sta srečna, super.

  87. Poppy said

  88. zogca said

    Tale pa meni ne bi mogel biti the one.😉 Je pa komad lep.

  89. Poppy said

    meni tudi ne, ne padam na svetle, ampak glasba ima pa dobro😀

  90. Poppy said

    glasbo*

  91. zogca said

    Tudi jaz imam raje temne lase. Svetlo kožo in temne lase. Ne pa tudi črne, temno rjave. Joj, zbirčna sem. Nič čudnega, da samo princ ustreza.

  92. Poppy said

    Žogca, jaz vedno rečem “Vse je v glavi”. Človek lahko tudi sam sebe zmanipulira, če je tako bolje.. ampak mislim, da si ti že mimo (naj)hujšega😉

  93. zogca said

    To je absolutno res, najhujše je mimo.

  94. zogca said

    55-letni igralec Dennis Quaid ima telo 20-letnika

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/55-letni-igralec-dennis-quaid-ima-telo-20-letnika.html

  95. maxi said

    Ne Žogca, saj veš da jaz ne gledam nanizank, sploh pa ne humoresk.

    Jaz tudi ne gledam humoresk in verjetno ne bi nikoli uganila kdo sta ta dva na slikci.

  96. zogca said

    Ko boš moja žena, boš na tekočem.😉

    Jaz tudi ne gledam humoresk in verjetno ne bi nikoli uganila kdo sta ta dva na slikci.

  97. zogca said

  98. maxi said

    Ko boš moja žena, boš na tekočem.😉

    😉

    Ps: Upam, da takrat ne bova obe nune.:mrgreen:

  99. zogca said

    Seveda bova. Kaj si pa ti mislila? Ajde, če prideta strelec in princ na obisk, potem smeva kakšno uro ne biti nuni, sicer pa da.

  100. zogca said

    Aja, mejl ti bom poslala.

  101. John said

    Tale Boston Legal je pa zanimiva serija!🙂
    Tako brez dlake na jeziku prikazujeta stanje duha v USA ‘pa i šire’.

    Če sem prav prebral na spletu, je bila predvajana 5 sezon.
    Oba glavna protagonista pa sta mi tako znana že iz drugih serij. Fino, se že veselim ogleda.

  102. zogca said

    Veseliš se? Bodo kmalu spet serijo začeli vrteti tudi pri nas? Tri sezone so že bile v Sloveniji, drugače so jih posneli pet oziroma se verjetno letos v Ameriki rola peta.

  103. John said

    Kako? Kaj? A pri nas so jo že vrteli?🙄
    No, sem jo pač spregledal. Kot verjetno še marsikaj drugega… 😕

    V USA se je peta že morala odvrtet, drugače ne bi bila na voljo na spletu.

  104. zogca said

    Seveda so jo, POP je odvrtel tri sezone. V nedeljo zvečer je bila okoli desetih. Ne vem pa, kdaj bodo spet vrteli. Sem šla zdaj guglat in očitno je sezon res samo pet, škoda.

Leave a Reply

 
