Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Joj, koliko dela bom imela!

Posted by zogca na februar 3, 2010

Dela, da, ampak prijetnega. Z valjanjem po kavču in gledanjem televizije. Prišel je Amazonov paket. Amazonove pakete imam vedno najraje, ker pomenijo veliko smeha. V tem primeru bo smeha za celih 6695 minut. Minilo je že celo desetletje, odkar sem gledala M*A*S*H, kar pomeni, da mi bodo vse šale na nek način nove.

Ko bom končala z gledanjem pa … V bistvu ne vem, katero staro humoristično nanizanko bi si še lahko omislila, medtem ko te nove … Mogoče sem stara, kajti res sem začela govoriti, da takšnih nanizank, kot si jih snemali nekoč, danes ni več. Niso mi zabavne, ampak trapaste, trapastemu pa se ne morem smejati, lahko se samo zgražam. Zgražam in ugotavljam, da je bilo nekoč vse bolje.

76 Responses to “Joj, koliko dela bom imela!”

  1. StaneP said

    Zgražam in ugotavljam, da je bilo nekoč vse bolje.

    No, no…

  2. zogca said

    Kaj čem? Leta!!!

  3. majniška b said

    hmmm ..zakaj pa ni linka?

  4. zogca said

    Sem šla prav gledat noter v sistem, sporočilo je prazno. Ga bom izbrisala. Poskusi znova.

  5. majniška b said

    No, še enkrat.

  6. majniška b said

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/parni-valjak-se-vraca-v-velikem-slogu.html

  7. zogca said

    Ne vem, kaj je narobe. Kakšen link pa skušaš nalepiti? Prvič se dogaja, da ne gre.

  8. zogca said

    Zdaj pa je. Šibam brat. Danes sem že na teveju slišala nekaj o tem. Če pridejo, pridem tudi jaz.😉

  9. majniška b said

    Od nanizank, ki jih še nisi omenjala, je meni všeč Gilmore Girls. Včasih imam prav fazo, ko jo “moram” gledat.

  10. StaneP said

    Kaj čem? Leta!!!

    Ja, ja…

  11. zogca said

    Nisem jih gledala, sem pa poslušala o njih, pa se mi nekako ni zdelo … So smešne?

  12. majniška b said

    Ma ne, niti ne. Ampak imata dobre fore včasih. Kakšno epizodo si poglej, mogoče te bo zagrabilo, mogoče ne. Priznam, da sem edina od moje družbe, ki to gleda.

  13. majniška b said

    Aja, za Parne sem pa slišala, da naj bi bili v Lj konec marca (menda 28.), ampak ni preverjeno.🙂

  14. zogca said

    V bistvu se bom mogoče potem lotila gledanja Dawson Creeka, če so seveda diski v redu. V nekem obdobju sem dol vlekla torrente, drugače vse diske kupujem, enostavno mi je bolje, in sem povlekla dol Dawson Creek in Sex in the city. Takrat je bilo nekaj narobe z dvd snemalnikom, potem mi je princ kupil novega. Ker onih diskov Sex in the city mi sploh ne vrti, kot da ni nič gor. Me je kar malo strah preverjati, kako je z Dawsonom Creekom. Si ga gledala? Jaz sem samo zadnja sezono, bi rada od začetka. Ni pa seveda to komedija.

  15. zogca said

    Če bo pol toliko žur kot lani na Prljavcih, se splača iti.

    Aja, za Parne sem pa slišala, da naj bi bili v Lj konec marca (menda 28.), ampak ni preverjeno.

  16. zogca said

    Dokler ni gub, še gre.:mrgreen:

    Ja, ja…

  17. majniška b said

    Dawson Creek sem nekaj gledala, ja. Ampak menda tudi zadnjo sezono. Sprva me ni nič kaj mikalo, se pa spominjam, da potem mi je bilo pa žal, ko se je končalo. Sem se ravno “zapalila”, pa mi jih ukinejo, ccc.

  18. zogca said

    Tako to je. Meni se je tisti Eddie tako grozno dopadel, ampak on je bil samo v zadnji sezoni. Sem skupaj padala, ko sem ga gledala.

  19. zogca said

    A nista bila luštna? On, sploh on.

  20. majniška b said

    Luštna!🙂
    Ampak ona je bila pa takrat še tudi takoooo kjut.

  21. zogca said

    Zdaj jo imam veliko manj rada, ko jo gledam, kako tistega ubogega otroka obuva v čeveljce z visokimi petkami.

  22. zogca said

    Kok se veselim!!!

  23. majniška b said

    Jp! P atudi spremenjena je. Čisto preveč shujšana. Ne vem …nekaj se ji je moralo zgoditi. Mogoče Tom🙂.

  24. majniška b said

    Še malo bom nasmetila …mogoče se bo kdo nasmejal.

    Prijateljstvo među ženama:

    Jednu noć supruga nije došla kući i suprug ju je upitao gdje je spavala, a ona mu odgovori da je spavala kod jedne svoje prijateljice. Suprug je nazvao deset njezinih najboljih prijateljica, ali nijedna od njih to nije potvrdila….

    Prijateljstvo među muškarcima:

    Jednu noć suprug nije došao kući i supruga ga je upitala gdje je spavao, a on joj odgovori da je spavao kod jednog prijatelja. Supruga je nazvala deset njegovih najboljih prijatelja. Osam jih je potvrdilo da je spavao kod njih, a dva čak da je još uvijek tamo.

  25. zogca said

    To je to! Kako je bil lep Oliver Hudson, noro.

  26. zogca said

    Se mi zdi, da bi ob njem tudi jaz od hudega shujšala.😉

    Mogoče Tom

  27. zogca said

    Ekstra lep.

  28. asdf said

    mash – tako nadaljevanka in film sta legendarna… mene je nadaljevanka nasmejala in razjokala… oboje v pozitivnem smislu… uživaj v njej, se priporočam za kopijo…. spečem tudi sam… vrnem s kupčkom dobrih filmov….

  29. zogca said

    Prav danes je bil en tak problem na MON-u.

    Jednu noć suprug nije došao kući i supruga ga je upitala gdje je spavao, a on joj odgovori da je spavao kod jednog prijatelja. Supruga je nazvala deset njegovih najboljih prijatelja. Osam jih je potvrdilo da je spavao kod njih, a dva čak da je još uvijek tamo.

  30. zogca said

    Komot. Ampak vedeti moraš, da gre za 36 diskov!!! Če jih znaš skrekati, jih komot presnameš. Jaz jih gotovo ne znam skrekati.

    se priporočam za kopijo…. spečem tudi sam…

  31. majniška b said

    Ja, tudi jaz. Ampak meni bi to koristilo, njej pa ne!
    Drugače pa jaz včasih mislim, da so nekateri moški prav “škodljivi” za ženske. Pa ne mislim tistih, ki jih varajo, pretepajo, itd. Normalni moški, taki čisto prijazni, dobronamerni …poznam nekaj primerov, ko je en moški skoraj uničil več dolgoletnih partnerk.

  32. zogca said

    To je res, ena redkih humorističnih nanizank, ob kateri do jokaš, tako, iz dna duše. In tisti filing, ko čisto noter padeš in se čisto premakneš v tisti svet …

    nasmejala in razjokala…

  33. zogca said

  34. zogca said

    Takšnega jaz ne poznam, vem pa za nekaj večnih lomilcev src, za nekaj takšnih, ki vedno naredijo otroka in zbrišejo. Kar se pa Toma in Katie tiče, ne bom nikoli pozabila, kako sem izvedela, da sta par. Sem bila v Berlinu in je bila reklama za neko revijo z njima dvema noter. Me je skoraj na rit vrglo, res unlikely couple.

    poznam nekaj primerov, ko je en moški skoraj uničil več dolgoletnih partnerk.

  35. majniška b said

    Ena moja dobra prijateljica je že tretja žena, ki jo je tip počasi in neopazno “uničil”. Postala je senca same sebe izpred desetih let. Njegova prejšnja žena dolga leta ni mogla hoditi (oz. je bila najprej na berglah in nato na vozičku), diagnosticirano je imela neko hudo obolenje. Ko sta šla narazen, je po nekaj mesecih hodila.
    Pa tip ni napačen …meni je faca. Taj starejši šarmantno sivolas gospod, ki zna biti prav zabaven. Ampak kaj dela ženskam!
    Ja, Tom in Katie sta pa res nenavaden par. Tudi jaz sem si takrat mislila, da ne pašeta skupaj. Takrat sem še vsaj malo spremljala trače😉.

  36. zogca said

    Na kakšen način jim to dela?

  37. majniška b said

    Ma ne vem …očitno zelo prefinjeno, tako da se sploh ne opazi. Kaj pa vem, res. Ta moja prijateljica je v življenju “dala že veliko skozi”. Ampak vedno je znala poskrbeti zase. Vedno je bila polna elana, energije, hitrega razmišljanja, polnega čustvovanja. Ampak ob njem je kar nekako zbledela, uvenela. Mogoče je preveč ustrežljiv. Ne vem, če je to ravno prava beseda, no. Ona je postala anksiozno- depresivna ob njem, on pa je to stanje podpiral, tako da je tonila vedno globlje in se nekako sploh ne zmore izvleči ven. Ampak podpiral na tak prijazen način, ustrežljiv …joj, ne najdem prave besede, ne bi pa rada preveč zašla v podrobnosti, da je kdo ne prepozna. Npr. čeprav bi bilo zanjo bolje, da bi sama vozila, jo je ob najmanjši spremembi razpoloženja on taksiral. In tako je prišlo do tega, da zdaj sploh ne upa za volan. Pravzaprav se upa voziti samo z njim, z nikomer drugim ne.

  38. Tana said

    majniška b said
    Ko sta šla narazen, je po nekaj mesecih hodila.
    Pa tip ni napačen …meni je faca.

    Sem poznala sličen primer. Jo je nosil po rokah… ni da ni… ženska je bila neprestano bolna, depresivna, brez volje, študija ni mogla dokončati. On uspešen, mlad moški, sploh ni bil napačen.
    On se je potem ponesrečil in ženska je po nekaj mesecih zaživela, postala je prava lepotica, dokončala študij, in ….

    Ma ne vem …očitno zelo prefinjeno, tako da se sploh ne opazi.

    Točno tako. To je počel zelo prefinjeno, med štirimi stenami. V javnosti ženska nikoli brez njega, on vedno z njo, vljuden, ljubezniv, vse je naredil namesto nje, jo ljubčkal, božal, itd….. Sčasoma je postala popolnoma odvisna od njega.

    To je prikrito – prefinjeno nasilje, ki ga okolica sploh ne zazna. In za moje pojme je to hujša oblika nasilja, kot tisto, ki je vidno in o katerem se govori.

    Sem morala komentirat, ker, če tega ne vidiš dejansko ne moreš razumet, da se to res dogaja.

    Drugače pa vsem eno lepo dobro jutro.

    Pa naj še kdo reče, da pomlad ne prihaja…🙂

  39. zogca said

    Zanimivo je tole, kar sta napisali. Torej še ena stvar, ki se je je treba bat. V bistvu je to neko subtilno oddajanje sporočila “ti ne moreš brez mene, brez mene in moje dobrote boš umrla in podobno”, kajne? Čeprav je vse ultra nežno in prijazno.

  40. Tana said

    Zanimivo je tole, kar sta napisali. Torej še ena stvar, ki se je je treba bat. V bistvu je to neko subtilno oddajanje sporočila “ti ne moreš brez mene, brez mene in moje dobrote boš umrla in podobno”, kajne? Čeprav je vse ultra nežno in prijazno.

    Točno tako Žogca… to so sporočila in dejanja, “ti ne moreš brez mene…” in sčasoma postaneš odvisen. Z odvisneži (pa kakršnimikoli že) pa vemo kaj se dogaja in zgodi. Nekateri imajo srečo, da se “izkopljejo” iz tega. Tale, o kateri sem jaz pisala se je, s tem, da je pač on umrl,ker se je ponesrečil.

    Sicer pa mislim, da se to lahko dogaja tudi v obratni smeri “ženska nad moškim”. Res pa je da takšnega primera ne poznam. Verjetno pa da so.

  41. zogca said

    Po moje se v obratni smeri dogaja še večkrat. Na tisoče je žensk, ki bodo za moškega naredile vse, čisto vse. Seveda bodo javkale, kako morajo vse delati, ampak nekje v glavi imajo računico – če zanj naredim vse, brez mene ne bo mogel in če ne bo mogel brez mene, ne bo odšel.

  42. StaneP said

    V javnosti ženska nikoli brez njega, on vedno z njo, vljuden, ljubezniv, vse je naredil namesto nje, jo ljubčkal, božal, itd….. Sčasoma je postala popolnoma odvisna od njega. To je prikrito – prefinjeno nasilje, ki ga okolica sploh ne zazna.

    Čaki, čaki! A to je nasilje? Se strinjam, da lahko kdo subtilno daje neke informacije, ki so na koncu škodljive, toda citiranemu primeru res ne moremo reči nasilje no.
    Sicer pa zopet ena moja bogokletna izjava na pretežno ženskem blogu. Ženske ste na področju subtilnega in tihega kastriranja moških še 10x hujše od nas! Ampak ve temu rečete spretnost…

  43. zogca said

    Če me nekdo skuša na vse mogoče načine, sicer nežno, pa vseeno, prepričati, da sem brez njega invalid, je to zame nasilje. In kakor vidiš, sem zgoraj napisala, da to ženske počnejo moškim pogosteje kot obratno. Da jaz revica ne morem brez njega v trgovino, da jaz revica brez njega ne morem natankat avta, da jaz revica brez njega … Dejansko tako skozi leta začneš verjeti, da ne zmoreš nič.

  44. Tana said

    Čaki, čaki! A to je nasilje?

    Stane, ti se malo hecaš🙂 in rahlo provociraš.

    Sicer pa je Žogca spodaj zelo “nazorno” napisala, kako je s tem. Pa tudi vas moške je “zopet” vzela v bran, ker da se to v obratni smeri še večkrat dogaja.

  45. StaneP said

    Stane, ti se malo hecaš🙂 in rahlo provociraš.

    He, he…

  46. lynx said

  47. Shirley Valentine said

    A Monty Pythone že imaš? Meni se zdijo nenadkriljivi…

    Latinska lekcija iz Life od Brian:

    ali brivec iz Letečega cirkusa (Lumberjack Song):

  48. zogca said

    Jaz jih pa sploh ne razumem. Nekajkrat sem gledala par odlomkov in mi niso in niso potegnili. Pa vem, da so ogromno ljudem totalno smešni, meni pa niso. Ne vem, verjetno jih ne razumem.

    A Monty Pythone že imaš? Meni se zdijo nenadkriljivi…

  49. zogca said

    Jaz skoraj vedno moške branim. Večkrat kot ženske. Bi človek mislil, da so moški zelo dobri do mene, koliko jih branim.😉

    Pa tudi vas moške je “zopet” vzela v bran, ker da se to v obratni smeri še večkrat dogaja.

  50. Shirley Valentine said

    Hihi, jaz se začnem krohotati, čim se prikaže John Cleese, še ni treba niti, da odpre usta.

    Clockwise:

    (btw, zakaj mi enkrat napiše link, drugič pa vključi kar slikco z youtube? shirley=blond press)

  51. zogca said

    To ni še do konca razčiščeno, ampak menda naj bi bilo tako. Če naprej napišeš tekst in na koncu daš link, se bo naredilo okence. Če je tekst za linkom, bom samo link. Čeprav, videla sem tudi že, da se je nekaterim tudi z besedilom po linku odprlo okence, ampak eni so mojstri. Meni ne uspe.

  52. Shirley Valentine said

    Hmmm, da vidimo (spomini na poletje, zime imam do vrh glave…)

  53. zogca said

    Uspelo, kajne?😉

    Hmmm, da vidimo

  54. zogca said

    Nisi edina, verjemi. Ampak kaj, ko bo čez vikend spet snežilo. Jaz komaj čakam marec, menda bo do takrat že konec in se bo začela pomlad.

    zime imam do vrh glave…

  55. zogca said

    Ko sem bila mala, sem zelo rada gledala tole …

    Se spomnite???

  56. zogca said

    In pa seveda …

  57. Shirley Valentine said

    🙂

    Marec pride kmalu, ker je februar zelo kratek🙂

    Še slikca

  58. zogca said

    Mi je ne odpre.

  59. Shirley Valentine said

    Hm, meni tudi ne…
    The classic blond way, then:

  60. Jazz said

  61. zogca said

    Maj, junij, julij, avgust, to je raj na zemlji. Vsaj zame. Čeprav se danes niti marca in aprila ne bi branila. Saj, september je tudi zelo lep, ampak ker veš, da prihaja zima …😦

  62. Shirley Valentine said

    Jaz sem zdajle prav razmišljala, katera od humorističnih nanizank mi je še sedla, pa sta mi prišli na misel samo še Fawlty Towers (jasno, John Cleese) in Black Adder.
    Sicer imam rajši krimičke (Frost, Cracker) in sci-fi (X-files, Ultraviolet), zelo sta mi legli pa tudi Six Feet Under in Dead Like Me.

  63. zogca said

    Fawlty Towers imam, big time dobro. Black Adderja pa sem se svoje čase že nažrla. Mi ni več. Sci-Fi pa jaz nikoli nisem gledala. Ne vem, zakaj, ampak sploh organsko ne prenesem. Ko sem slišala špico za X Files, sem bežala iz sobe.:mrgreen:

  64. zogca said

    Tole smo tudi nekoč gledali.😉

  65. Shirley Valentine said

    Hihi🙂 Približno tako kot jaz, če zaslišim na TVju Jerryja Springerja ali Branka Grimsa🙂🙂🙂
    Meni so bili x-files totalen fenomen, vsaj do konca 7. sezone, potem so se pa precej skisali (čim je anticipirana romanca prešla v realizirano, hihi, kot se to pogosto zgodi tudi v realnem življenju).
    Aha, lately sem se prebila skozi precej delov še ene serije (ampak ti tudi ne bo všeč, če ne maraš sci-fi oziroma mistike): Supernatural (tukaj moram sicer priznat, da je štorija precej votla, samo oba glavna igralca sta hrustljavo slastna (manjka smiley, ki cedi sline…:)🙂🙂

  66. zogca said

    Pred njim pa ne zbežim. Ostanem in poslušam zato, da se potem lahko zgražam.😉

    ali Branka Grimsa

  67. zogca said

    Moj predbivši je bil čisto nor nanje. Je imel vse dele posnete in jih je gledal ne vem kolikokrat. Mene takrat ni bilo v sobi, če pa sem bila, sem bila za računalnikom in obvezno s slušalkami na uhljih. Tako huda je bila moja alergija. Bolj sem bila alergična samo še na Star Track in Star Wars.

    Meni so bili x-files totalen fenomen

  68. Shirley Valentine said

    Jaz pa ne morem, organsko ga ne prenesem, če ga gledam, se počutim tako, kot bi se mi po steni približeval en tak orjaški kosmat pajek, jaz se pa ne bi mogla premakniti… Pri vseh ostalih SDSjevcih zdržim poslušanje, Grimsa pa ne.

    Aja, tista dva iz Supernatural sta Jared Padalecki in Jensen Ackles, če si hočeš kdaj oči spočit…🙂

  69. zogca said

    Jaz pa raje Grimsa poslušam kot Janšo. Pa tudi tisti Turk ali kaj že je me zabava. Zabava v smislu, da ga poslušam, ker se hočem zgražati.

    Pri vseh ostalih SDSjevcih zdržim poslušanje, Grimsa pa ne.

  70. zogca said

    Sem šla poguglat.

    Jared mi ni.

    Jensen mi je že bolj všeč, čeprav … Ni Rob Lowe.😉

    Jared Padalecki in Jensen Ackles

  71. zogca said

    Zdaj sem na blogu od Irene Sirene odkrila tega tipa. Sicer še ne vem, kdo je, vem pa, da mi je zelo luštn.

  72. Shirley Valentine said

    Ja, če bi se morala odločit, bi tudi izbrala Acklesa.
    Ampak, ker je to nekaj takega, kot če bi občudovala izložbo neke londonske slaščičarne (na Brompton Road, malo naprej od Harrodsa) medtem, ko bi bila na shujševalni, si lahko privoščim, da tripam kar na oba🙂

  73. zogca said

    To imaš pa prav. Gledamo lahko, za “kupit” pa verjetno nimamo dovolj denarja.

  74. StaneP said

    Fawlty Towers (jasno, John Cleese)

    John je legenda! S tisto faco, mislim… Ha ha ha ha… Pa Alf! Joj joj je blo smeha…

  75. zogca said

    Alfa sem nekaj časa celo hotela imeti doma.🙂

  76. Janis said

    A Monty Pythone že imaš? Meni se zdijo nenadkriljivi…

    Pri meni so oni absolutno na prvem mestu komedije. Največji carji ever🙂

Leave a Reply

 
