Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zakaj sem ji fovš?

Posted by zogca na februar 2, 2010

Stvari so se postavile na glavo. Jaz, ki sem ponavadi zelo lena za gospodinjska opravila (kar seveda ne pomeni, da jih ne opravim, samo ljubi se mi ne), zato pa toliko manj lena za sedenje na riti in tipkanje, zadnje dni raje likam in pomivam posodo, kot pa čepim za računalnikom. Prav zato bo današnja objava krajša. Tako kratka, da jo bom spremenila v uganko, ki pa se bo precej razlikovala od vseh prejšnjih.

Uganete, zakaj sem fovš Umi?

81 Responses to “Zakaj sem ji fovš?”

  1. StaneP said

    Ker njenga tipa ne moti, da kadi.

  2. zogca said

    Ne.

    Čeprav je to tudi nekaj za fovš bit, to pa ja.

    Ampak odgovor je ne.

    Ugibajte naprej.😉

  3. Tana said

    Ker je zopet skupaj z nekdanjim fantom 😉

  4. zogca said

    Bravo!!! Jaz bi se hotela lupčkat s princem.

    Ker je zopet skupaj z nekdanjim fantom

  5. romeno said

    Ker je zopet skupaj z nekdanjim fantom😉

    Pri tem odgovoru si bo premislila, četudi sprva ni mislila tega🙂

  6. maxi said

    Ker je zopet skupaj z nekdanjim fantom😉

    To bo ja.🙂

  7. Tana said

    http://www.tocnoto.si/index.php?page=news&id=26941

    Romeno, to misliš mene🙂

  8. maxi said

    uuf, kje sem se pa jaz toliko zamudila…:mrgreen:

  9. Tana said

    To bo ja.

    Midve z maxi že veva 🙂

  10. zogca said

    Bodi ziher, da sem mislila prav to.

    četudi sprva ni mislila tega

  11. Tana said

    maxi očitno si se preveč zamislila :mrgreen: čas pa teče.

  12. zogca said

    Kaj si zamudila, trač? Jim sicer slediš?

    kje sem se pa jaz toliko zamudila…

  13. maxi said

    maxi očitno si se preveč zamislila:mrgreen: čas pa teče.

    yea…:mrgreen:

  14. romeno said

    Jaz sem prvo mislil, da zato ker ima služkinjo, ampak sem videl Tanin odgovor pa sem vedel, da sem v temo brcnil😆

  15. zogca said

    Pa kok sta luštna.🙂

  16. maxi said

    Kaj si zamudila, trač? Jim sicer slediš?

    Jaa, to bo😛

    Žogca😆

  17. zogca said

    Gospodinje se tudi jaz ne bi branila.😉

    zato ker ima služkinjo

  18. maxi said

    A lahk jaz neki vprašam?

  19. zogca said

    Mi hočeš kaj povedati? Tak filing imam.

    Žogca

  20. zogca said

    Izvoli.

    A lahk jaz neki vprašam?

  21. maxi said

    Saj je že Tana pogruntala…zakaj sem stokcala…🙂

  22. maxi said

    Torej vprašanje:😆

    Zdaj pa resno: Ali je Web in Romeno isto?

  23. romeno said

    kje sem se pa jaz toliko zamudila…

    Tako to je, ko saturn betonira zraven🙂

  24. zogca said

    Po moje ne. Ali se motim?

    Ali je Web in Romeno isto?

  25. Tana said

    Gospodinje se tudi jaz ne bi branila.😉

    Boljše kakšnega gospodinjca Žogca🙂

  26. maxi said

    Aja potem že ne, če ti nč ne veš. Sem mislila, da vidva kaj mešetarita.🙂

  27. romeno said

    Ali je Web in Romeno isto?

    Iz prve roke … nope🙂 Imam od vsega začetka isti nick na internetu. na vseh forumih, če boš videla, kje kak zapis, avtorja romeno sem to jaz🙂

  28. Tana said

    Zdaj pa resno: Ali je Web in Romeno isto?

    Po moje pa ja… je moški🙂 to ti je eno in isto🙂

  29. zogca said

    Ne, daleč od tega. Romena sem jaz videla pisati na blogu od Irene Sirene, tam me je tudi videl in tako prišel na moj blog. Tako sem ga razumela. Plus to, ko je včeraj nalepil svojo astrološko karto, sem videla, koliko je star in mislim, da je Web nekaj let starejši od Romena. Čeprav v bistvu ne vem, koliko je Web star.

    Sem mislila, da vidva kaj mešetarita.

  30. maxi said

    Po moje pa ja… je moški🙂 to ti je eno in isto🙂

    😆

  31. zogca said

    Ni res, da so vsi eno in isto.

    So princi. Potem so kraljeviči. Pa videzi.

    je moški to ti je eno in isto

  32. zogca said

    Nimam izkušnje s tem, da se pretegnejo od dela.:mrgreen:

    Boljše kakšnega gospodinjca Žogca

  33. maxi said

    Iz prve roke … nope🙂 Imam od vsega začetka isti nick na internetu. na vseh forumih, če boš videla, kje kak zapis, avtorja romeno sem to jaz🙂

    Ok, samo vprašam. Se mi je zdel podoben slog pisanja, pa Web zadnje dni štrajka, pa sem misla, da je to to.🙂

  34. romeno said

    Po moje pa ja… je moški🙂 to ti je eno in isto🙂

    😆 A potem ste tudi vse ženske iste🙂

  35. zogca said

    Webu je že zagroženo z neopravičenimi. Dokler je bil tenis, sem tolerirala, zdaj pa …:mrgreen:

    Je pa res, da Web … Enkrat mi je napisal, da tudi če ne piše na blog, da vse prebere. In res, dvakrat ko sem v komentarjih omenila, da potrebujem računalniško pomoč, se mi je čez par ur že javil na mejl. Tako da, ne blefira Web.

    Web zadnje dni štrajka

  36. zogca said

    Ne!!!

    A potem ste tudi vse ženske iste

  37. maxi said

    😆 A potem ste tudi vse ženske iste🙂

    Neeeeeeeeee🙂
    Pa saj Tana se heca, ona zlo dobro ve, da niste vsi isti….čeprav izhajate iz iste iztočnice – MOŠKI:🙂

  38. Tana said

    Seveda Žogca, eni so princi, eni so … ampak vsi so lahko dobri za gospodinjska in druga dela… pol pa še reči, če to ni eno in isto🙂🙂🙂

  39. maxi said

    Ja saj kak večer nazaj je Boom napisal, da rabi računalničarja in se je Romeno oglasil…to mi je najprej dalo idejo na to.

    Ok, ni isto. Cool zdaj imamo že dva računalničarja:mrgreen:

  40. zogca said

    Če niso leni kot fuks in še bolj. Moj predbivši je bil tako len, da ne bi verjela, če ne bi videla na lastne oči. Ko mene enkrat ni bilo dva tedna in ko je moja mama prišla na obisk … Je rekla, da to je bil takšen svinjak … Misliti si ne moreš. Od takšnega gospodinjca ni nobene koristi.

    ampak vsi so lahko dobri za gospodinjska in druga dela…

  41. Tana said

    A potem ste tudi vse ženske iste

    Romeno ti pa pametno razmišljaš. O zastavljenem vprašanju bi se dalo debatirat in debatirat, ampak danes je že pozna ura🙂

  42. romeno said

    Eni pa prince okoli nosijo😆

  43. zogca said

    V bistvu imamo tri, samo da tretji nič ne piše.😉

    Cool zdaj imamo že dva računalničarja

  44. zogca said

    Kaj?????????

    Eni pa prince okoli nosijo

  45. romeno said

    Ja saj kak večer nazaj je Boom napisal, da rabi računalničarja in se je Romeno oglasil…to mi je najprej dalo idejo na to.

    Nisem rekel, da sem računalničar🙂 Rekel sem mogoče🙂

  46. Tana said

    Če niso leni kot fuks in še bolj. Moj predbivši je bil tako len, da ne bi verjela,

    Žogca, tvoj je bil očitno izjema, ampak izjeme še ne potrjujejo pravila. Jaz ti resno rečem, da so moški boljši gospodinjci. Treba jih je samo hvalit in potem vse naredijo, še tisto, kar mu ne rečeš🙂

  47. zogca said

    Boom je očitno potem sam rešil težavo, ker se ni več oglasil.

  48. romeno said

    Kaj?????????

    Žogca, kdo nosi prince okoli? … v pravljicah mislim.

  49. zogca said

    Princ je enkrat pri meni pomil posodo. In ko jo je pomil, je zraven zribal še štedilnik in celo kuhinjo, vse. Jaz sem kar gledala, kaj pri njem sodi pod pomivanje posode. Blagor meni, če bi živela z njim. Čeprav … Seveda se mu je ljubilo, ko mu pa tega doma ni treba delati.

    Jaz ti resno rečem, da so moški boljši gospodinjci.

  50. Tana said

    V bistvu imamo tri, samo da tretji nič ne piše.😉

    Pa ravno ta tretji je najbolj pameten in seveda najbolj lep😉

  51. zogca said

    A ne nosijo princi princes?

    Žogca, kdo nosi prince okoli? … v pravljicah mislim.

  52. Tana said

    Pa saj Tana se heca, ona zlo dobro ve, da niste vsi isti….čeprav izhajate iz iste iztočnice – MOŠKI:🙂

    Ja maxi ima prav. Ampak iztočnica je pa le ISTA🙂 in seveda najbolj bistvena🙂

  53. maxi said

    Pa ravno ta tretji je najbolj pameten in seveda najbolj lep😉

    Hmm…

  54. maxi said

    V bistvu ne veš, al piše la ne😉

  55. zogca said

    Princ, Maxi, princ.

  56. zogca said

    Princa bi pa prepoznala, če bi pisal.

  57. Tana said

    A ne nosijo princi princes?

    Lahko pa nosijo princese prince🙂

  58. zogca said

    Na takšne pojave pa protestiram.

    Lahko pa nosijo princese prince

  59. romeno said

    A res nobena ne ve, kdo nosi prince okoli v pravljicah?🙂

  60. zogca said

    Ne.

  61. romeno said

    Google ve😉

  62. Tana said

    Zakaj pa protestiraš? prosim lepo. A nismo enakopravni🙂 če se oni lahko v kuhinji matrajo, jih pa še mi lahko po rokah nosimo🙂

  63. Tana said

    Hudobna čarovnica🙂

  64. zogca said

    Ne. Sem že napisala, kaj je rekla Blanche.

    A nismo enakopravni

  65. zogca said

    A to je odgovor na Romenovo vprašanje?

    Hudobna čarovnica

  66. maxi said

    Princa bi pa prepoznala, če bi pisal.

    Aja, lahko bi se tudi zakamufliral.

    Ps; Kje je pa John?

  67. maxi said

    A res nobena ne ve, kdo nosi prince okoli v pravljicah?🙂

    Vranci…🙂

  68. zogca said

    Ne vem, kje je John, bom pa na tem mestu nekaj priznala. Od vseh vas, ki tukaj pišete, samo Johnov IP sem šla pogledat, da bi videla lokacijo, ker Johna sem imela pa res na sumu, da je moj princ. Ampak John piše z drugega konca Slovenije, vsaj 100 kilometrov stran od mojega princa, tako da … Zanj sem pa res mislila, da bi lahko bil princ.

    Ps; Kje je pa John?

  69. romeno said

    Bravo Maxi🙂 Rešuješ čast🙂

  70. Tana said

    Ne. Sem že napisala, kaj je rekla Blanche.

    Nič ne vem o tem, kaj je rekla.

    Ja, tisto o hudobni čarovnici je bil odgovor Romenu.

    Maxi, hvala da rešuješ našo čast. Na konjička pa še pomislila nisem.🙂

  71. zogca said

    Sem pa za princa ziher, da bere tale blog, ker če sodim po njegovem Facebooku, je moj princ v zadnjem letu postal velik fen Depeche Modov, U2-jev, Đorđa Balaševića in še parih stvari, nad katerimi jaz na tem blogu skupaj padam. Na primer tudi nad Alom Bundyjem. Jaz vedno pravim, da ko je naključij preveč, prenehajo biti naključja. Ko je bil moj fant in ko sem mu dala na računalniku, da si izbere, kaj od moje muzike želi, da mu posnamem, niti enega komada od Depechov ni izbral, niti enega od U2-jev, niti enega od Balaševića, zdaj pa kar naenkrat velik fen. Lepo prosim. Odkar sem to videla, ne verjamem, da ne klati po blogu. Pa tako in tako je Primož moji najboljši prijateljici rekel, da princ redno bere moj blog.

  72. zogca said

    Se je zapletla z enim vdovcem, ki po ženi ni imel nobene, žena pa je tako in tako bila edina ženska, ki jo je kdajkoli imel. In je prebral v knjigah, kako ženske hočemo biti enakopravne in vse to. Pa Blanche ni odprl vrat, ni plačal večerje, nič od tega. Ona je bila čisto hin, potem pa ji je razložil, da je tako prebral. Ona pa mu je rekla: I don’t want to be your equal. I want to be treated better than you. Nekaj takšnega.

    Nič ne vem o tem, kaj je rekla.

  73. zogca said

    Ste v šusu vsi pozaspali?😉

  74. romeno said

    Zdaj razumem namen tvojih objav na blogu. To je propaganda🙂

    A za igro playing hard to get pa še nisi slišala🙂

  75. zogca said

    Mah, ne. Verjemi, on ne rabi videti bloga, da bi vedel, da sem jaz počena nanj. Mu je jasno. Playing hard to get? Jaz sem nuna, mene nihče ne more getat.😉

  76. Tana said

    Ste v šusu vsi pozaspali

    Jaz grem še enga pokadit, potem pa res spat.
    Lahko noč vsem.

  77. zogca said

    Jaz že kadim.

    Za Romena – to bi bila zdaj antipropaganda. Najhujše oblike.😉

    Jaz grem še enga pokadit.

  78. romeno said

    Pri kadilkah imam najraje globok glas😆

  79. zogca said

    Jaz pa nimam globokega glasu. Vsaj mislim, da ne. Bo kakšna od mojih soklepetalk povedala. Mogoče se pa motim.

  80. Tana said

    To je sicer izven teme, ampak vseeno🙂

    TANGICE V 7 JEZIKIH:

    Slovaki: Spagičku na prdičku.
    Srbi: Uzice preko guzice.
    Makedonci: Kanapče na supče.
    Hrvati: Vrpca preko smrdca.
    Črnogorci: Sirota u oca ni za gače nema novca.
    Bosanc pa zapoje: Moja mala nosi gače skupe, DA pokrije obadvije rupe. Na gačama pokazuje čipka, dokle cura smije da se pipka.
    Slovenc pa:
    Eno špago, tanko, fino,
    čez analno odprtino,
    kos blaga al zmrzovalna skrina,
    sam da skrita je vagina.

  81. zogca said

    Tale mi je najbolj všeč.😉

    Se vidi, da imam Bosance prav posebej rada.

    Moja mala nosi gače skupe, DA pokrije obadvije rupe.

Leave a Reply

 
