Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moda za globalno segrevanje!

Posted by zogca na januar 31, 2010

Danes ne verjamem v teorijo segrevanja ozračja in priznam, da bom jutri zjutraj verjela še manj, zjutraj naj bi bilo namreč – 1o stopinj. Nekateri vanjo očitno verjamejo ali pa mogoče samo ne vedo, kaj bi si še izmislili. Roko na srce, kako sploh narediti čevelj, ki še nikoli ni bil narejen? Izmisliti si je treba nekaj do konca odštekanega.

Ti čevlji to gotovo so. Nekaj odštekanega. Čevlji? Jaz bi temu prej rekla plavuti s petkami. Ne razumem najbolje, kako bo videti to globalno segrevanje, bomo takrat hodili ali plavali? Kje bodo trgovine, nad vodo ali pod njo? Eh, s čim si belim glavo? Bolje bo, da se lotim delanja strategije za jutrišnji dan. Oja, priti iz garaže, to zna biti pravi podvig.

67 Responses to “Moda za globalno segrevanje!”

  1. StaneP said

    Groza

  2. zogca said

    Še večja groza bi verjetno bila hoditi v tem. Po moje se zapletem in telebnem, kolikor sem dolga in široka.

  3. StaneP said

    Po moje se zapletem in telebnem, kolikor sem dolga in široka.

    Ja vzvratno bo treba, vzvratno, he he…

  4. zogca said

    Ko sem nazadnje padla, včeraj je to bilo, sem pristala na kolenih, ne na ta zadnji. Ampak sem to tako elegantno izvedla, da sem bila kar ponosna nase. Nič bolelo ni. Obrisala sem si kolena in šla naprej.

  5. zogca said

  6. StaneP said

    U tukaj je pa Saška seksi.

  7. zogca said

    Meni je pa komad blazno fukiš. V originalu pa še bolj. Vsi ti Grki, ojoj. Da o pevki ne govorim. Postajam bi?

  8. StaneP said

    Postajam bi?

    Ne

  9. zogca said

    Okej, potem je pa vse v redu.

  10. maxi said

    Te čevlje bi jaz dala gor za pusta in bi bila morska deklica😆

  11. zogca said

    Kdaj je sploh pust?

  12. maxi said

    Hmm… se mi zdi, da 16.2.

  13. zogca said

    Že dolgo nisem bila maska. Mogoče se pa letos našemim.😉 Kakšen predlog?

  14. maxi said

    Jaz sem bila lani.

  15. zogca said

    Kaj?

  16. maxi said

    Sem ti fotko poslala na mail.

  17. zogca said

    Ajoj, si bila kjut, zelo kjut.😉

  18. Boom said

    HELP!!! je tukaj še kakšen računalničar???

  19. romeno said

    HELP!!! je tukaj še kakšen računalničar???

    Mogoče🙂

  20. zogca said

    Jaz nisem računalničarka, to je ziher.😉

  21. lynx said

    Dobro jutro:

    http://www.mojvideo.com/video-kot-nekdo-ki-imel-me-bo-rad/b3c47c1a802f893aa301

  22. zogca said

    Dobro jutro!

  23. izbrana said

    Dobro jutro!

  24. zogca said

    Tavi – strah in trepet največjih modnih stilistov

    http://zadovoljna.si/clanek//trend_report/tavi-trinajstletna-modna-gurujka.html

  25. zogca said

  26. Lynx said

    Žogca leta???

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5998717

  27. zogca said

    Lej, kaj naj ti rečem? Enim je forum brez veze, če ne morejo koga opravljati. Mar nisi opazil, da je vsak dan vsaj ena opravljiva tema? Če je ni, si ji izmislijo. Odpreš, počakaj, da se eden najde in napiše, da ta je pa prasica, potem se pa lahko začne. Pisarijo pa kr neki. Danes sem zase prebrala, da naj bi jaz imela neke blazne izkušnje s tem, kaj pomeni biti ljubica poročenim moškim. Kar seveda ni res!!! Sploh se mi ne zdi vredno karkoli komentirati, ker potem samo še bolj uživajo. Preprosto ignoriram.

  28. StaneP said

    Sploh se mi ne zdi vredno karkoli komentirati, ker potem samo še bolj uživajo. Preprosto ignoriram.

    Žogi je dojela, da se z bedaki bodejo samo bedaki. Amen.

  29. zogca said

    😉

    Žogi je dojela, da se z bedaki bodejo samo bedaki. Amen.

  30. zogca said

  31. Lynx said

    Sploh se mi ne zdi vredno karkoli komentirati, ker potem samo še bolj uživajo.

    Nekaterim so forumi vir informacij, drugi iščejo nasvete, tretji se zabavajo, ogromno pa je takih, ki zdravijo svoje frustracije.
    Nikomur nič ne zamerim, le včasih me kakšne provokacije, neumnosti in res nesramne besede malce zjezijo.

  32. zogca said

    Lej, večino tem o meni tako in tako odpre Adam. Talk about frustrations. Potem pa nekaj fantazira. Najprej je to delal kot Adam, pa so ljudje spoznali, da je malo premaknjen in začeli ignorirati, zadnji dve temi (dva tedna nazaj) se je pa drugače podpisal. Meni je bilo takoj jasno, da je on. Ustaviti ga ne moreš, tudi tistih nekaj žensk, ki komaj dočakajo, da se malo napljuvajo ne, briše tako in tako nobeden ne nič. Edino, kar lahko narediš, je da zadevo ignoriraš.

  33. Lynx said

    Kar se forumov tiče, opažam pri ljudeh eno veliko potrebo po uveljavljanju svojega prepričanja in v skladu s tem en sam velik bruh na razmišljanja drugačemislečih. Zato tudi tolikokrat provociram s komentarji o varanju, ljubezni in podobnih bolj ali manj pomembnih temah. Valentinovo? Bruh. Uporabljaš vegeto? Bruh,bruh. Si se zagledal v sodelavko? Bruh,bruh,bruh.
    Ne vem če je res tako težko nekoga pustiti, da živi kot hoče in pove kar misli. Debate so seveda zaželjene, če so na kulturnem nivoju.

    Druga stvar je potreba po tračih, aferah in senzacijah. Kaj sploh še je zanimivo?
    Nesreče, črna kronika in smola uspešnejših ljudi od nas samih, ali vsaj tistih, ki nam ne sedejo in so nam antipatični. Širše so to recimo holivudska jajca, pri nas razne Saške in Katarine, na monovski sceni pa je tudi Žogca v prvi jakostni.😉

  34. zogca said

    Lynx, če nekdo na forumu vpraša, kaj si ljude mislijo o tem in tem, potem seveda, bodo leteli komentarji in seveda ne bodo vsi všečni. Ampak!!!

    Tole, na primer, več ne gre v ta razred:

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5999498

    Saj bo tema izbrisana, ampak dokler je. To je čisto izživljanje, ni drugega. Ta škodoželjnost, ta privoščljivost. Jih kar vidim, kako se hinavsko rezgetajo za svojimi monitorji. Če sem dobro razumela, so jim danes izbrisali že cel kup tem, ampak odpirajo nove in nove. Pa ne mi reč, da so to srečne ženske. Tega srečni ljudje ne počnejo.

  35. zogca said

    Koliko je deset hektarjev? Na primer, v fuzbalskih igriščih? Ar je koliko, sto krat stok? Hektar pa, tisoč krat tisoč ali kaj? To verjetno ne.

  36. lynx said

    Ar je 100 kvadratnih metrov, hektar pa 10000 (100x100m). 1 ha je torej 100 arov.

  37. lynx said

    Nogometno igrišče ima približno 7300 m2. 10 ha je malo manj kot 14 takih igrišč.

  38. zogca said

    Hvala. Tega že v šoli nisem razumela, danes razumem še manj. Ampak v fuzbalskih igriščih si pa zadevo predstavljam.😉

  39. zogca said

    Posnosno sporočam, da bom lastnica … http://nsdaylilies.com/Plum%20Tree.jpg

  40. Poppy said

    češplje?:mrgreen:

  41. zogca said

    Ne, slive. Oziroma, saj ne vem, kako se reče drevesu, na katerem rastejo slive. In kako se potem reče nasadu teh dreves. Če znaš srbsko, ponosna lastnica šljivara bom.

  42. StaneP said

    Reče se sadovnjak, neglede na vrsto sadja.

  43. zogca said

    No, to bom imela.

  44. Poppy said

    kaj, a boš rakijo pekla:mrgreen:

  45. zogca said

    Ne, to pa gotovo ne. Prinesla si bom ležanik in ždela pod kakšnim drevesom. Če mi bo kakšla sliva padla na glavo, super, jo bom pojedla. Druge bom pa prepustila drugim. Če bodo z njimi pekli rakijo, nimam nič proti, ampak zame to ni. Ne pečenje ne pitje.

  46. Jazz said

    zogca said
    februar 1, 2010 at 8:31 popoldan
    Ne, to pa gotovo ne. Prinesla si bom ležanik in ždela pod kakšnim drevesom. Če mi bo kakšla sliva padla na glavo, super, jo bom pojedla. Druge bom pa prepustila drugim. Če bodo z njimi pekli rakijo, nimam nič proti, ampak zame to ni. Ne pečenje ne pitje.

    Ne se hecat…. veš,da si tud jaz že dolgo želim met sadovnjak.Tak,velika drevesa,sadje starih sort,tudi sliv,samo obereš in otreseš…Da bi sam zasadil in bi zrastlo je že prepozno…se pravi,da mora že bit nekje🙂

  47. zogca said

    Mah, jaz sem si to zdaj izmislila. Mama ne ve, ali bi se odpovedala dedovanju ali kaj bi naredila, ker kaj bodo nam zdaj njive in gozdovi, to je čisto brez veze. Seveda je mene vprašala, ker s tem, ko se ona odpove, se na nek način odpove tudi zame. In sem rekla, da se čisto strinjam, da jaz bi samo en majhen flek zemlje. Glih toliko, da nekaj malega imam. In mi je naštevala vse te njive in gozdove in mimogrede omenila, da je tisti sadovnjak ob cesti sto metrov od hiše tudi njihov. In sem rekla, da tega bi. Je klicala strica in se je strinjal. Mi je sicer ponujal neke blazno dobre njive, če že hočem kaj imeti, ampak kaj bo meni njiva? Tako da se bo mama odpovedala dedovanju, jaz pa dobim ta sadovnjak. Na super lokaciji.

  48. Poppy said

    to je luštno ja🙂 tudi jaz sem si za zadnji rojstni dan kupila drevesce, do starosti, če jo le dočakam, bo ravno v drevo zrastlo😀

  49. zogca said

    Moja drevesa so že precej velika.

  50. Poppy said

    super odločitev Žogca !😎

  51. Poppy said

    no, saj ko boš vidla, da propadajo, zraven posadiš druga, sčasoma stara požagaš in imaš sadovnjak za naslednjo generacijo😉

  52. zogca said

    Lej, jaz bom tako in tako predaleč, da bi zanj skrbela, bo stric in seveda lahko vzame vse slive. Saj je že do zdaj on skrbel za vse. Mama se je ves čas mislila vsemu odpovedati v njegovo korist, ampak on zdaj tega noče, da ne bi prišlo do zamere s strani drugega brata, da ne bi on bil užaljen. Zdaj se bo samo odpovedala in potem se dediščina razdeli med tiste, ki hočejo dedovati. Previdevam, da se bo odpovedala tudi teta. In se bo vse razdelilo med strica, plus jaz dobim ta sadovanjak. Mah, mogoče si nekoč na stara leta tam postavim kakšno mini leseno hiško, prav luštno. Zato sem pa izbrala ta sadovnjak, ker je lokacija super, je vse že tam, voda, elektrika, plin, telefon, vsi priključki. Ker čez cesto je že en vikend, plus naša hiša je sto metrov stran.

  53. Poppy said

    Žogca, kot že rečeno, super odločitev, res. In ne govori, da si predaleč.. si blizu😉 in če se hoče, se vse da. Par ur vožnje, pa si na svojem. 2x na leto komot narediš turo. z leti postane rutina in v starosti užitek😉

  54. zogca said

    Oja, dvakrat na leto brez težav. Res, mogoče, ko bom starejša, se odločim tam preživljati poletja in si res postavim kakšno leseno kočo ali pa si tam pripeljati bivalni kontejner. Saj tam sto metrov višje je naša hiša, v bistvu sta dve hiši, ampak jaz imam raje eno sobico, pa da je moja sobica.

  55. zogca said

    Takšno leseno kočico si bom dala postaviti.

    Predvidevam, da me ne bo prišlo drago. Še posebej, ker les že je in bom plačala samo roke.

  56. Poppy said

    jaz sem tud za to, da imam rajši eno sobo pa da je samo moja, kot pa da si delim graščino. pač, tvoje je tvoje, lahko zakleneš pa veš kako si pustil za sabo, lahko zaupaš drugim, vsekakor ti pa nič ni treba se z drugimi na silo menit. in to je najlepše🙂 tud ko kaj delaš, veš, da delaš za sebe😉 luštna lesena koča, čeprav tud zidana ne bi bla slaba😉

  57. zogca said

    Mah ne, zidala ne bi. To mi ni. Takšno leseno kočico, to je čisto dovolj. Pa tako in tako bom ves dan visela na verandi. Gor na domačem dvorišču sta tako in tako dve hiši. Tisti stric, ki dela v Nemčiji, si je naredil prek 400 kvadratov. Verjetno ti je jasno, zakaj se nam vsem obrne želodec ob misli na gradnjo.

    Fensi šmensi mi bo imeti kočico. Pa še ekstra bom, ker je nihče nima.

  58. Poppy said

    hehe, ja, si mislim.. jaz sem sicer mislila zidano ampak dimenzije, kot je lesena🙂 lesena je fajna, ampak jo boš morala na vsake par let mal prebarvat, okna, verando,.. da ne bo začela trohnet.. pač, mal več dela vmes, pa manj na začetku, sicer je pa superca🙂

  59. zogca said

    Veš, jaz imam najboljšega strica na svetu, tako da … Me ne skrbi, da bi karkoli bilo narobe. Seveda se bom trudila, da ga ne bom preveč izkoriščala, barvam pa tudi rada, če ne morem nič zašuštrati. Ker tukaj ni robov … Hočem povedati, da se bojim barvati samo tam, kjer je do ene črte vse oranžno, naprej pa belo. Ali podobno. Tam bi pa to zgledalo, kot da sem pijana.

  60. Poppy said

    enkratno, potem pa sploh nimaš kaj skrbet🙂 greš dol za velikonočne ali 1. maj, sadovnjak cveti na ful in ti samo uživaš s kako knjigo v roki😉

  61. zogca said

    To!!!

  62. Poppy said

    uh, lušti🙂 jeseni pa tud, uni bodo pekli rakijo, ti prineseš par rund kostanja, ki ga boste popekli zraven na žerjavci in voila, perfect popoldnevi😉

  63. zogca said

    Pa televizor moram imeti, nujno.😉

  64. lynx said

    Če mi bo kakšla sliva padla na glavo, super, jo bom pojedla.

    Če bi človek ne vedel, bi rekel da imaš črnogorske korenine. 😉

    P.S: Sliva in češplja sta sinonima.

  65. zogca said

    Črnogorskih korenih dokazano nimam, lena sem pa ko fuks.

  66. anchy-9 said

    Haha zanimivi čevlji. Kaj si vse nekateri izmislijo😛

  67. zogca said

    A ne? Čakam naslednjo pogruntavščino.

Leave a Reply

 
