Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sprehod po s soncem obsijani Ljubljani!

Posted by zogca na januar 29, 2010

Nič kaj mila zima nam je ta teden namenila celo dva sončna dneva, ki ju je bilo treba izkoristiti. In sem ju res, v sredo sva se s prijateljico in njenim psom sončkali na našem koncu, včeraj pa s starši v stari Ljubljani. To slednje ni bilo brez razloga, ampak o tem pozneje.

Soncu navkljub ni bilo junakov, ki bi bilo pripravljeni kofetkati zunaj, pa čeprav imajo vsi lokali na stolih odeje, ob mizah pa gobe ali kako se že reče tem plinskim bombam.

Sveče, ki visijo s Tromostovja, nazorno kažejo, kako huda je letošnja zima. Na srečo podobne ne visijo z ljubljanskih zgradb.

Sonce pa je kar sijalo in sijalo.

Kosilo ni bilo kar tako in brez razloga. Mama in oče sta včeraj proslavljala 38-to obletnico poroke. Ne, nikar zimske poroke ne povezujte s tem, da se jima je mudilo in zato zmotno pomislite, da imam že skoraj 38 let. Nimam jih, imam jih pet manj.

Od plakatov, ki trenutno krasijo (ali pa kazijo) našo prestolnico mi je bil najbolj zanimiv ta, ki nas opozarja na prihajajočo olimpijado. Vedno padem noter in brez dvoma bom tudi letos. Zadnja leta pa imam sneg tako in tako najraje, ko ga gledam na televiziji. Ko sem to pisala, se znova pokazalo sonce. Kar trije sončni dnevi naenkrat? Saj skoraj ne morem verjeti.

7 Responses to “Sprehod po s soncem obsijani Ljubljani!”

  1. zogca said

    Danes sem hudo lokalpatriotsko razpoložena.😉

  2. Tana said

    Kosilo pa fajn zgleda.😉

  3. Tana said

    Žogca, v prvem stavku si se malce zatipkala. Mene sicer nič ne moti, lahko pa popraviš😉

    Drugače pa kot sem napisala, kosilo fajn zgleda. Upam, da je bilo tudi dobro in da ste lepo proslavili visoki jubilej.

  4. zogca said

    Hvala. V bistvu sem se zatipkala vsaj ene desetkrat, ampak sem potem popravljala, tale pa mi je ušla.

    Žogca, v prvem stavku si se malce zatipkala. Mene sicer nič ne moti, lahko pa popraviš

  5. zogca said

    Je bilo tudi v želodcu fajn.🙂

    kosilo fajn zgleda.

  6. webmaher said

    Mamici in tatici čestitke za…obletnico in za…Žogco😆

  7. zogca said

    Menda imam tudi jaz neke zasluge. Je bilo omenjeno.😉

Leave a Reply

 
