Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pesmi naše in vaše mladosti!

Posted by zogca na januar 29, 2010

33 Responses to “Pesmi naše in vaše mladosti!”

  1. maxi said

  2. zogca said

    Včasih me zamika vsaj ena ura laži, ki bi jim verjela.

  3. lynx said

    To ni pesem moje mladosti. Le spominja me na nekoga…

  4. asdf said

    hm- ena najtaprvih…

  5. asdf said

    pa najbolj prirljubljena

  6. Nevenka said

    Jaz sem v mladosti poslušala Uriah Heep in Leonarda Cohena in Doorse, Chicka Choreo in ne bi verjeli, Draga Mlinarca.
    Zame je bil ravno prav poetičen:

    Bolj znan je bil s pesmijo Caracas.
    Meni pa je bil na srce pisan njegov album Rodjenje.

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-siva-pot-aleksander-mezek/4b8092a2fa16cd166dfc

  11. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-the-beatles-hey-jude/3bf031dcf0fca9770db4

  12. Jazz said

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. Jazz said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. Tana said

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. Poppy said

  24. maxi said

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. Kreteni . plavci.
    Zamnjkalo jim je denarja- zdaj pa horuk na zadnjo od zadnjih predzadnjih turnej.
    Sramota!

  33. zogca said

    Ti si pa jezen.

Leave a Reply

 
