Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Orgazmiranje nad tujo nesrečo!

Posted by zogca na januar 28, 2010

Nisem se mogla odločiti, ali naj objavo, ki je pred vami, naslovim s “karma je prasica” ali pa bi bil “orgazmirjanje nad tujo nesrečo” primernejši naslov. Kot vidite, sem se odločila za slednjega, kar pa ne pomeni, da karma ni prasica. Ko sem odprla svoj najljubši forum in videla, da ima ena izmed tem več kot sedemdeset sporočil, sem vedela, da se je kakšni znani slovenski osebnosti pripetilo nekaj neprijetnega. Tiste čez lužo so namreč predaleč za kakšen močnejši orgazem. Seveda sem imela prav. Vesna Janković. Nič manj orgazmiranja ni bilo, ko se je mož Saše Einseidler odločil, da otrok ne bo več delal samo doma, ampak tudi širše. Večina sporočil je v obeh primerih kar kričala po tistem “na, pa ima, kaj se ji je pa godilo bolje kot meni”. Ne razumite me napak, nisem ljubiteljica Vesne, Saše pa še manj, ampak naslajanje nad tujo nesrečo pa se mi zdi bednejše od vsega, kar bi onidve lahko naredili, rekli, napisali. Če že  ne moremo drugim želeti dobro iz dobrote srca, mogoče včasih ni slabo, da se k temu pripravimo povsem zavestno. Iz lastne izkušnje namreč vem, da je tisti, ki se je nekoč najbolj veselil mojega sranja, dobil še veliko večji paket. Seveda sranja. Karma je res prasica in velikokrat sploh ni treba dolgo čakati, da opravi svoje.

148 Responses to “Orgazmiranje nad tujo nesrečo!”

  1. StaneP said

    Če karma pošteno vrne, kar si zasral, potem ni prasica!? Potem je pravica…
    Sicer je pa moje osebno mnenje takšno, da se naslajajo nad tujo nesrečo samo bedni, patetični ali pa do konca nesrečni ljudje, ki so zaradi svoje lastne prizadetosti izgubili praktično vso človečnost.

  2. zogca said

    Absolutno pravica, ampak ko te trešči po betici, tudi prasica. Sicer sem tudi to s prasico pobrala s foruma, je ena uporabila to frazo pred dnevu. Tole naslajanje postaja množično, smo potem množično izgubili človečnost?

  3. StaneP said

    Tole naslajanje postaja množično, smo potem množično izgubili človečnost?

    Smo jo sploh kdaj množično imeli?

  4. zogca said

    Lej, jaz razumem ta vzgib. Še posebej, če gre za nekoga, ki ti je kdaj v življenju škodoval. Ko gre za neznance ga, priznam, manj razumem. Ali smo kdaj imeli človečnost? Zakaj se reče človečnost, če ni lastnost človeka?😯

  5. StaneP said

    Razumem tudi jaz. Odobravam pa ne. Tudi v primeru nekoga, ki ti je škodoval. Ker potem nisi nič boljši… Je pa človeško tako čutiti ja. Saj veš tisti rek: Človek človeku, človek. Sicer pa pod človečnost jaz razumem tisto dobro človečnost, dobroto, srce, pripravljenost pomagati itd.

  6. zogca said

    Saj zato pa pravim, če v srcu tega ne najdeš, se poskusi vsaj zavestno brzdati. Ker v srcu včasih res ne najdemo tega, da se ne bi malo razveselili, ko kazen doleti tistega, ki je na primer nas kdaj trpinčil.

  7. StaneP said

    Če je stvar osebna, potem je drugače. Pa vseeno ni se prav za hvalit.

  8. zogca said

    Absolutno se ni za hvalit. Jaz priznam, da se v enem primeru zavestno trudim, da se ne bi šla veselica, ker vem, da bi to bilo grdo od mene. In ker bi potem jaz bila čisto isti gnoj, kar pa ne želim biti.

  9. StaneP said

    Če bi bila isti gnoj, potem bi že zdavnaj imela veselico. Enkrat sem že se mi zdi napisal tle pri tebi, da je največja človekova moč nad drugim človekom v odpuščanju. Pa to komaj kdo razume…

  10. zogca said

    Prav zato, da. Čeprav sva se odmaknila od teme. Nič hudega, da sva se. Manj mi je razumljivo ravno to … Nekoga ne poznaš, nič ti v življenju ni slabega naredil, sploh ne ve, da živiš, ti pa orgazmiraš ob misli, da se mu je zgodilo nekaj slabega. Na primer, kaj točno imam jaz od tega, da je ena ženska danes razbila volvo, katerega bi jaz mogoče hotela imeti, pa si ga ne morem privoščiti? Če ga je ona razbila, to še ne pomeni, da ga bom jaz jutri dobila in se zato lahko veselim.

  11. StaneP said

    Očitno si čustveno zdrava (močna) osebnost. Saj za moje pojme. Mislim da nekdo, ki je osebnostno relativno močan, nima potrebe, da bi se za vsako figo dokazoval (naslajal) ali celo gradil svoj jaz na račun drugih ljudi. Oziroma še slabše, da bi sebe povzdigoval tako, da bi “dol tlačil” druge…

  12. StaneP said

    Oziroma še slabše, da bi sebe povzdigoval tako, da bi “dol tlačil” druge…

    To počno slabiči.

  13. zogca said

    Ne vem. Zadnji dve leti sta mi nazorno pokazali, da nisem tako močna, kot sem nekoč mislila.

    Očitno si čustveno zdrava (močna) osebnost. Saj za moje pojme.

  14. StaneP said

    Ne vem. Zadnji dve leti sta mi nazorno pokazali, da nisem tako močna, kot sem nekoč mislila.

    Čustvena moč ne pomeni, da te ne boli, da ne trpiš, lej jo. Potem bi bila brezčutna.

  15. zogca said

    Mah, malo manj bi me lahko zvilo, se mi zdi. Po drugi strani pa … Res sem ga ljubila in ga na svoj način še vedno. Potemtakem je bilo logično, da je zelo bolelo, ko se je iluzija o naju tako grdo razblinila.

  16. StaneP said

    Ljubezni ti ne sme biti nikoli žal. Tudi če se ne izide. Če jo ne vložiš, jo ne moreš harmonično živeti. Torej je kar je, itak brezveze. Preveč ljudi, beri parov, živi samo na pol. Ker računajo. Ljubiti ne upajo. Ker jih je strah bolečine. Tvoje bolečine. In zatorej so brez ljubezni ter pravijo, da ljubijo samo bedaki. No, kaj pa jaz vem. Jaz sem itak bedak…

  17. zogca said

    Ne, saj meni ni žal ljubezni, meni je žal, da se on za najino ljubezen ni potrudil. Se ni, čisto nič.

    Spet zapravljam. Končno so na angleškem Amazonu znižali box set od Masha. S 199 funtov na 66 funtov. To sem dolgo čakala. Vseh enajst sezon, 36 diskov. To bom uživala.

  18. StaneP said

    Ja Mash je pa res kultna serija. Ti samo uživaj! Samo vseno ne pozabi iti malo ven, pa čeprav ni sonca!

  19. zogca said

    Eh, počakaj, bo trajalo par dni, da pridejo. Pa tako in tako jaz teve gledam samo zjutraj, ko se rihtam (bolj gledam kot poslušam), jutranji program. In potem zvečer. Bo trajalo, preden bom vse pogledala. Moram malo razširiti spekter starih serij, ki jih gledam, ker se sirota preveč ponavljam oziroma se mi serije prehitro obrnejo okoli. Čeprav imam res na teveju že ogromno zbirko.

  20. zogca said

    Zdaj sem si v basket dala še Are You Being Served? – The Complete Series One to Five [DVD]in The Complete One Foot in the Grave – Series 1-6 Plus Christmas Specials [DVD], čeprav malo bi se lahko brzdala. Bom nocoj naročila samo M.A.S.H. – Complete Series 1-11 – The Martinis and Medicine Collection [DVD], potem bom pa videla.

  21. StaneP said

    Brzdaj se malo ja! Kaj boš s toliko starimi serijami?

  22. zogca said

    Jaz jih res gledam. Jaz teveja sploh ne gledam drugače (razen jutranji program na RTS-u in CNN, občasno naš dnevnik), drugače samo devedeje. Jih ne kupujem za okras, jaz jih res gledam. Na primer, You rang m’lord sem pogledala že najmanj dvajsetkrat.Vse sezone Zlatih deklet zdaj gledam že petič. In tako naprej. Se pa bom brzdala, za zdaj samo MASH.

  23. StaneP said

    Joj, jaz bi te po riti, če bi bil tvoj! Kakšno knjigo v roke ali pa ven na zrak. Ali pa dober film gledat v kino! No, sedaj sem krivičen. Ti kar glej kar ti paše, samo jaz še tako dobre serije ali filma ne morem gledati več kot 2x. Ko enkrat vem kaj se bo zgodilo, zadeva izgubi ves čar…

  24. StaneP said

    Saj res, ko sem že omenil rit. Poglejte pri meni kakšneritke sem nalimal, he he. Nisem mogel da jih ne bi. AssMan jaja…

  25. romeno said

    … Se pa bom brzdala, za zdaj samo MASH.

    A to imaš MASH serijo ali film?

  26. zogca said

    To je serija, vseh enajst sezon.

    http://www.amazon.co.uk/M-S-H-Complete-Martinis-Collection/dp/B000X41CE6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1264711279&sr=8-1

    A to imaš MASH serijo ali film?

  27. zogca said

    Šibam gledat.

    Poglejte pri meni kakšneritke sem nalimal, he he.

  28. romeno said

    To je serija, vseh enajst sezon.

    Hvala za tip, kaj naj dol potegnem s torrenti🙂

  29. zogca said

    Malenkost za tip. Jaz bom morala dol potegniti Belo lađo, imam prvih 24 epizod, naprej pa ne. So mi dva dni nazaj sporočili, da Crna berza spet dela. Manjši problem pri torrentiranju bo seveda to, da imam jaz na računalniku še strašno malo prostora, sploh na C in F disku, ki ju imam za zezanje, G je tako in tako namenjem samo službi. Moram najti način, kako lahko malo osvobodim C in F, ker na obeh skupaj imam komaj še 10 GB frej.

  30. zogca said

    Aja, bi jaz Belo lađo kupila, pa je ne prodajajo.

  31. romeno said

    A imaš prenosni računalnik ali stacionarni?

  32. StaneP said

    http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

    Daleč najboljše naložen denar v zvezi z računalniki. Iz stare kripe naredi čisto soliden avto. Iz solidnega pa skoraj novega. Priporočam! Jaz uporabljam na vseh PC-jih že leta.

  33. zogca said

    Stacionarni, ampak bo kmalu pet let star. Letos bom vsekakor kupila novega.

    A imaš prenosni računalnik ali stacionarni?

  34. zogca said

    Jaz brez princa tako in tako ne znam nič narediti. Vrhunec je bil, da sem obnovila antivirusni program. Odkar mi je eno leto nazaj princ še zadnjikrat delal red na računalniku, nič nisem naredila, nič. Edino, kar delam, je da panično fotografije shranjujem na diske za vsak slučaj.

    Iz stare kripe naredi čisto soliden avto. Iz solidnega pa skoraj novega. Priporočam!

  35. StaneP said

    Ssmo dol potegni program, ga inštaliraj in poženi. Angleško razumeš, upoštevaj navodila in poženi vsa čiščenja. Jaz sem to naredil na najmanj 10-ih PC-jih in na nobenem ni šlo popolnoma nič narobe! Pri starih zapacanih, kot je tvoj, bo razlika očitna!!! In še en mesec je program itak zastonj. Vsekakor si ščisti disk brezvezne šare (program ve kje je), sčisti in defragmentiraj register in na koncu defragmentiraj še vse diske. To zadnje naj dela ponoči. Mislila boš da imaš nov PC. Za prišparan denar, nas pa tvojo blogersko družbo lahko pelješ na pizzo…

  36. zogca said

    Bom poskusila ta vikend, res bom.

  37. romeno said

    … Edino, kar delam, je da panično fotografije shranjujem na diske za vsak slučaj.

    Misliš diske ali particije ?

  38. zogca said

    Oprosti, nerodno sem se izrazila. Na DVD-je jih shranjujem, večkrat, ker ne samo, da imam paniko, da bo šel trdi disk v maloro, ampak potem še zraven, da bodo DVD-ji takrat ne delali. Particije imam pa na računalniku, to je ta C, F in G. Ta računalnik sva še s predbivšim skupaj kupila in ga je on razdelil na particije, ker je to kakor bolje.

  39. zogca said

    Naročila MASH.🙂 Samo MASH.

  40. romeno said

    Pametno🙂 Lahko pa si omisliš zunanji disk🙂

    Tole pa je😆 video

  41. zogca said

    O tem sem že razmišljala, ampak so me malo zvile cene. Saj vem, ni mi škoda denarja za MASH, za zunanji disk pa. Trapasto.

    Lahko pa si omisliš zunanji disk

  42. romeno said

    Naročila MASH.🙂 Samo MASH.

    A si kaj razmišljala, da bi odprla svojo Videoteko🙂

  43. zogca said

    Takšne sva imela midva z mucom.😉

    Tole pa je😆 video

  44. zogca said

    Ne!!! Moji diski ne gredo iz mojega stanovanja, če ni res mus, pa še to za dan dva. Veš, kako bi trepetala od strahu, če bi na primer moja najdražja Hijacinta bila nekje drugje?

    A si kaj razmišljala, da bi odprla svojo Videoteko

  45. romeno said

    Me res zanima če ta Furminator kaj pomaga🙂 Sem ga naročil za svojega psa🙂

  46. zogca said

    Aja, še eno računalniško vprašanje. Zdaj zelo priporočajo IE 8. Naj si ga naložim? Windowse imam piratske, bo to problem. Z Opero imam težave, ker ne more YouTuba gledati in moram vedno odpirati Firefox. Da bi drugače brskala s Firefoxom ne morem, mi ni všeč.

  47. zogca said

    Ne vem, jaz sem to delala s krtačo, on pa je ponavadi cvilil zraven. Oziroma ni cvilil, dokler sva bila na neproblematičnih delih, ko pa sva prišla na problematične … In potem je bilo meni hudo in sem nehala, on pa se je zavozljal in sem ga potem morala striči.

  48. romeno said

    Ne!!! Moji diski ne gredo iz mojega stanovanja, če ni res mus, pa še to za dan dva. Veš, kako bi trepetala od strahu, če bi na primer moja najdražja Hijacinta bila nekje drugje?

    A veš, da je dovoljeno imeti dve kopije originala🙂 ravno zaradi tega, da nastradajo kopije ne originali🙂

  49. StaneP said

    Google chrome
    http://www.google.com/chrome/?hl=sl

    Opažam pa tudi sam, da IE8 res zelo hitro dela. Sicer pa uporabljam lisičko

  50. zogca said

    Chroma mi je dal že princ gor, ampak meni dela zelo počasi.

  51. zogca said

    A ti veš, da jaz diskov ne znam skrekati, kar tako pa jih ne moreš presneti?😆

    A veš, da je dovoljeno imeti dve kopije originala ravno zaradi tega, da nastradajo kopije ne originali

  52. StaneP said

    IE8 bo najbrž delal velike težave, če imaš nelegalna okna. Ne svetujem!

  53. romeno said

    Aja, še eno računalniško vprašanje. Zdaj zelo priporočajo IE 8. Naj si ga naložim? Windowse imam piratske, bo to problem. Z Opero imam težave, ker ne more YouTuba gledati in moram vedno odpirati Firefox. Da bi drugače brskala s Firefoxom ne morem, mi ni všeč.

    Katero verzijo pa uporabljaš? Jaz sem sedaj inštaliral Opero 10.10 pa mi dela normalno.

  54. zogca said

    Potem pa raje ne. Meni je Opera idealna, res, ampak mi YouTube več ne dela. Ne vem kolikokrat sem poskusila tisti Flash še enkrat gor naložiti. Pa saj ga imam, če ga ne bi imela, mi v Firefoxu ne bi delal. Tudi Opero sem naložila na novo. Ne, noče.

  55. zogca said

    Zdaj pa ne vem. Kakšna dva meseca nazaj sem jo posodobila oziroma kar na novo naložila. Noro mi je, ker mi je do 25. oktobra YouTube normalno delal, potem pa je nekega dne nehal, ne da bi jaz karkoli spremenila.

    Katero verzijo pa uporabljaš? Jaz sem sedaj inštaliral Opero 10.10 pa mi dela normalno.

  56. romeno said

    Klikni Help in nato about opera🙂

  57. StaneP said

    Odstrani vse programe, ki jih resnično ne potrebuješ (tudi firefox in opero in chrome in kakšne druge), poženi TuneUpUtilities, sčisti PC V NULO, reštartaj PC in nato naloži nazaj najnovejšo Opero ( čeprav Opera ni več to kar je bila – so zaspali ) in mašina mora delati s čisto novim zagonom ter brezhibno.

  58. zogca said

    Version
    10.10

    Build
    1893

    Platform
    Win32

    System
    Windows XP

    Java
    Sun Java Runtime Environment version 1.6

    XHTML+Voice
    Plug-in not loaded

  59. zogca said

    Joj, ko to začneš, ta nima uninstalla, pa oni, pa ta noče. Čim začnem prčkati, sem slabe volje, takoj, v šusu.

    Odstrani vse programe, ki jih resnično ne potrebuješ (tudi firefox in opero in chrome in kakšne druge),

  60. romeno said

    Zgleda da je tazadnja🙂 Poizkusi z desno miškino tipko kliknit na video in nato watch on youtube🙂

  61. StaneP said

    Potrudi se!!! Nagrajena boš!

  62. asdf said

    oj!
    jaz uporabljam tune up nonstop, pa zunanji disk mam za shranjevanje in dodatne kopije delam na dvd-je…
    pa za peko dvdjev imam program, ki vse zaščite premaga (clone dvd v povezavi z any dvd) …. pa če kdo vpraša, bom vse zanikal…
    IE8 pa ne boš mogla instalirat brez originalnih polken….
    lp družba!

  63. StaneP said

    asdf obvlada

  64. zogca said

    Ne razumem, kje?

    Poizkusi z desno miškino tipko kliknit na video in nato watch on youtube.

  65. zogca said

    Ko pa noče prit v Ljubljano. Bi ga takoj pohopsala, da bi mi rihtal računalnik.

    asdf obvlada

  66. zogca said

    Ni fer!!!

    IE8 pa ne boš mogla instalirat brez originalnih polken….

  67. romeno said

    Predvidevam, da se ti slika od videa pokaže🙂 No sedaj greš z puščico na to sliko, klikneš z desno miškino tipko in nato na vrhu seznama piše Watch on Youtube🙂

  68. StaneP said

    Ni fer!!!

    He he… Kalimero. Kjut.

  69. zogca said

    Jaz totalno znam biti Kalimero. A tega še ne veš? Mi je pa kjut, ko mi to kdo reče, ker mi je tudi princ znal.

    Kalimero. Kjut.

  70. romeno said

    Joj, ko to začneš, ta nima uninstalla, pa oni, pa ta noče. Čim začnem prčkati, sem slabe volje, takoj, v šusu.

    Že vidim, izbuljene oči ob nakupu novega računalnika z pred naloženimi Windows 7😆

  71. StaneP said

    Ko pa noče prit v Ljubljano. Bi ga takoj pohopsala, da bi mi rihtal računalnik.

    Za PC nobenga ne rabiš. TuneUp in zunanji disk, pa si zmagala. Asdf-ja pa rajš pelji na pijačo, namesto da brska po tvojih starih kištah, he he…

  72. zogca said

    Ne, ti bom naredila skrin šot, kaj se mi pokaže.

    Predvidevam, da se ti slika od videa pokaže

  73. StaneP said

    A tega še ne veš?

    Ne

  74. zogca said

    Takole se mi odpre stran na Tubu.

    Tukaj pa, ko nekdo pusti link, vidim samo prazen prostor, nič okenca, nič, belo.

  75. zogca said

    No go, jaz na računalniku nujno moram imeti XP. Vse drugo bo sranje, ker bom vse drugo morala dajati dol in dajati gor XP.

    Že vidim, izbuljene oči ob nakupu novega računalnika z pred naloženimi Windows 7

  76. zogca said

    To tako in tako.😉

    Asdf-ja pa rajš pelji na pijačo, namesto da brska po tvojih starih kištah, he he…

  77. zogca said

    Bomo šli mi kaj spat, druščina? Nocoj imam samo moško družbo? Romeno, Stane, asdf in Jazz. Ajd, pet minut je bila tukaj še Maxi. Blažena med moškimi.🙂

  78. StaneP said

    V nastavitvah nekje imaš javo skript. Še to preveri. To zna kakšen varnostni program izključiti…

  79. zogca said

    Javo script? Joj, bova jutri, ker za takšen podvig sem pa že preveč zaspana. Prčkanje po javi, nočna mora.

  80. StaneP said

    Lahko noč. Pa ne sanjat računalnikov!

  81. StaneP said

    Ne ne, ne v javi! V nastavitvah Opere so to omogoči!

  82. zogca said

    Enable Java imam. Imam tudi enable Java Script. Nimam pa enable plug ins. A dam to tudi na enable? Je to težava?

  83. zogca said

    Zmagala sem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    To je bilo to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kok izi!

  84. romeno said

    Če greš na tools –> advanced –>plugins ti ga pokaže?

    Nekaj takega bi moralo pisat:

    Shockwave Flashapplication/futuresplash spl
    application/x-shockwave-flash swf
    C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll

  85. StaneP said

    Še plugine enablej ja, pa zapri in nazaj odpri Opero

  86. zogca said

    Joj, moja sreča je zdaj neizmerna, spet imam popoln brskalnik.

    Pa kaj vse sem delala, kakšna čuda sem sprobavala, na koncu pa je bilo tako izi. Samo obkljukat je bilo treba enable plug ins. Ampak jaz sploh nisem vedela, da te preferences obstajajo.

  87. StaneP said

    Žogi je hepi. Kjut je, če so ženske hepi. Zdej pa spat…

  88. zogca said

    Niti to ni bilo treba narediti.

    pa zapri in nazaj odpri Opero

  89. zogca said

    Že poslušam. In to v Operi!!!

  90. zogca said

    Totalno hepi, da. Ura je že pol dvanajstih, jaz pa zadnje čase zgodaj hodim spat, ob pol dvanajstih že zdavnaj spim. Nocoj sem v bistvu pozna. Bomo jutri nadaljevali. Imam eno sladko objavo pripravljeno za jutri zvečer.😉

    Žogi je hepi. Kjut je, če so ženske hepi. Zdej pa spat…

  91. romeno said

    Ja life je simpl samo mi si ga zakompliciramo😆

    Ok za ta video pa se ni splačalo😆

  92. zogca said

    Eh, saj ne bo samo za ta video. Za vse videje, zaradi katerih se morala non stop preklapljati na meni ne tako ljubo Lisičko. Tole zdaj je bil zame res velik dogodek. Fantje in vsa dekleta, ki so nocoj dobila neopravičene ure, lahko noč. Se beremo, upam, jutri. In pa hvala!!!

  93. Nevenka said

    Ja, upam, da bo karma poštena in lažni jasnovidki Vlatki povrnila ves lažni altruizem s katerim maltretira celotni blogos. Takrat si bom pošteno oddahnilna. Celo privoščljivost si bom odpustila.

    Hvala bogu, da je večina ljudi že odprla oči in so se naveličali njenega nakladanja in stalno prisotne prikrite zavisti do nekaterih uspešnih blogerjev. Njenih predsodkov in njenega odpuščanja smo večinoma že vsi siti.
    Ravno to v resnici počne, orgazmira na tujo nesrečo in se ovita v svetost poskuša dvigati nad ljudi. Njena komunikacija je že način s katerim bi samo še “bog” lahko navadnim zemljanom pral možgane. To je postala ena najbolj ogabnih zadev na blogih. Da si nekdo, ki je na tako nizkem nivoju privošči toliko vrednostnih sodb.

    Tole z Vesno in Sašo je bolj vsakdanja obrekljivost in kaže bolj nizek kulturni nivo ljudi, ki si to komentiranje privoščijo, a si vsaj ne domišljajo, da držijo tuje usode v svojih rokah.

    Oh, človečnost?
    Človečnost je tudi obzirnost.
    Ne pa da ti na koncu nekdo, ki si domišlja, da vse konce usode v rokah drži (in se pogovarja z Jezusom) grozi celo z boleznijo, ker se ne podrediš njeni vzvišeni zaplankanosti.

    Oprosti Žogca, za bruhanje.
    Blog, kjer smo se ljudje masovno pritoževali je Siol po direktivi “bodoče predsednice Slovenije Dragice”
    zbrisal.

  94. Nevenka said

    Pa še primer Vlatkine božje sodbe z zadnjega bloga:

    “…dokler boš sovražila druge, draga Dajana, boš osovražena sama…”

    Prvič, ni videti, da bi Dajana koga sovražila, samo mara ne. To pravico ima vsak človek, da nekaj opredeli kot slabo. To je razlika kot dan in noč v primerjavi s sovraštvom. In da je Dajana osovražena, je tudi izmišljotina, oziroma pritlehna želja Vlatke, ki bolestno hlepi po pozornosti in vzganja kvazi pravičništvo. Sploh ni res. Prav nič ni osovražena. Morda le ni všeč vsem, tudi to je pravica ljudi.

    In tako naprej, res za bruhat.

    Ja, ja… karma. Bo že.

  95. StaneP said

    Dan družba. Prosim, Žogca.

    Eh, ko se ženske “zapnete”…

    Jaz znam tudi kaj napisat v nič kaj olepšanem slogu in me je Žogca že poizkušala vzgajati, ampak osebno menim, da slog ni toliko pomemben kot je pomembna vsebina. Tudi pri ljudeh nasplošno mi ni pomembno kako lepo so oblečeni in/ali počesani, temveč kakšno srce imajo. Temu primerna je tudi njihova karma…
    Tam, kjer mi notranjost ni všeč, se preprosto umaknem, saj vem, da se ljudi ne da in ne sme prevzgajati. Ljudje smo kar smo. Spremenimo se edino na podlagi svojih lastnih spoznanj. In dostikrat s tem kakšnega ki smo mu blizu, tudi osrečimo. In ko osrečimo njega, osrečimo v bistvu sebe.
    Sploh pa bežim od ljudi, ki v sebi nosijo temo…

  96. Nevenka said

    Hja, ne nosijo vsi svetlobe, ki jo reklamirajo.
    Verjemi.
    Poznam ljudi, ki so jih sami objemi in sončki, pa samo kmpulzivno iščejo pozornost.
    Leporečni bleferji te lahko zelo razočarajo. Zelo, zelo, zelo.

  97. StaneP said

    Hja, ne nosijo vsi svetlobe, ki jo reklamirajo.

    Res je Nevenka. Zelo res. Sam se trudim videti globlje v človeka, če mi uspe oz. mi je dano videti, potem šele se odločam če mi je všeč ali ne. Seveda smo pa velikokrat zelo površinski, ker preprosto ni ne časa ne energije, da bi se z vsakim podrobno ukvarjali. Tako marsikomu naredimo krivico, ker je premalo všečen čeprav krasen človek, marsikateremu bedaku pa verjamemo ker je pač všečen. Takšni smo.
    Ne sekiraj se zaradi ljudi, ki sebe gradijo tako, da “hodijo” po drugih.

  98. Nevenka said

    Hja, rabila sem več kot leto dni, da sem spregledala. V začetku sem nekatere čudne izjave pripisovala nerazgledanosti, neizobraženosti, sčasoma se je pa vsebina zelo izkristalizirala. Potem so se začeli pa kar osebni napadi, ko ljudje niso več hoteli ploskati. Vsi smo bili označeni za hudobne, nevoščljive in neumne.
    Tako nas je označila “jasnovidna gospa, poosebljena dobrota.com”.

  99. Nevenka said

    In seveda, takim ljudem se je dobro izogniti. Se popolnoma strinjam. Ker rušijo človekov notranji mir.

  100. StaneP said

    Ker rušijo človekov notranji mir.

    Točno!! Če se ne moreva lepo imeti skupaj, komu na čast bi se sploh ukvarjala drug z drugim!? Življenje je prekratko in dovolj je ljudi, ki so srčni ljudje ob katerih se počutimo polno, toplo…

    Na dobrota.com se odprejo eni črnogorski apartmaji??

  101. Nevenka said

    He, he, saj ni pravi naslov.
    Posmehujem se ljudem, ki hočejo iz svoje “dobrote” narediti biznis in so na ta račun polni narcisoidnosti in samohvale.
    Prava dobrota ne rabi reklame, tudi jasnovidnost ne.
    Dober glas sam seže v deveto vas. Nikogar ni treba s tem posiljevati zato, “da bo verjel”.

  102. zogca said

    Tole moram pa še enkrat ali dvakrat zelo dobro prebrati, ker mi ni nič jasno.

  103. zogca said

    Ne razumem. Zbrisali so kateri blog?

    Blog, kjer smo se ljudje masovno pritoževali je Siol po direktivi “bodoče predsednice Slovenije Dragice” zbrisal.

  104. Nevenka said

    Blog od “jece”.

  105. zogca said

    Ne poznam tega bloga. Ne spomnim se, da sem ga kdaj brala. Vem, da se na Silovem blogosu non stop delajo neke združbe in se potem bojujejo neki boji. Mi ni jasno, zakaj. Kar se tega tiče, je eDnevnik veliko bolj prijazna sredina. Jaz osebno pa sem zelo hepi, da sem se odločila za WP. Sicer je res, da tukaj ni takšne skupnosti in posledično ni nobene reklame za blog, ampak sem raje brez reklame in imam božji mir. Bistvo bloga je blog, ne blogovska scena in potem posledično fajtanje z drugimi blogerji.

  106. Nevenka said

    Saj sploh ne gre za smo fajtanje, te stvari že močno presegajo te okvire.
    V ozadju je politična zloraba položaja in napad na javno mnenje. In na tisoče ton svetohlinjenja političnih pravičnikov, janovidnežev in neverjetnih pametnjakovičev kot so Dragica Štokelj, Niko Brumen in Vlatka (Vladenka) Kozlovič. Kar cel svet bi radi prirejali po svojem vzoru (ker so najboljši ljudje na svetu).

  107. Nevenka said

    Kar počakaj, saj bo leporečenje itak prišlo na tvoj blog in se začelo “očiščevati”.
    Nadzira cel internet.
    Malo verjetno jo bodo moji zapisi odnesli brez komentarja oz. visokozveničih in skrajno poštenih besed, ki bodo iz mene naredile hudobo.
    Standard procedure.

  108. zogca said

    Ne vem, ali bo prišla ali ne, jaz z Vlatko zaenkrat nimam nobenih slabih izkušenj in naj tako ostane. Ko pridem na njen blog, vedno komentiram splošne stvari, nikoli pa ne komentiram prepucavanj, ki se dogajajo. Svoj blog kot tudi druge bloge, ki jih obiskujem, jemljem kot zabavo. Če me kakšna stvar kje neha zabavati, ampak mi je v slabo voljo, se preprosto umaknem. Ko se enkrat zapleteš, temu konca ni. So bili časi, ko sem se jaz šla fajtanje, ampak tisto s Primožem me je do konca izučilo. Pa je bilo vse brez veze. Na koncu pa je tako ali tako Bog, vesolje ali kako se že reče višji sili naredil svoje.

  109. Nevenka said

    Ja, saj…a ko si ravno omenila karmo in dgajanje na drugih forumih in razna orgazmiranja….sem bila težko tiho, ker je pač prizadetih veliko ljudi.

    Hitler tudi meni ni ničesar naredil, pa se znam opredeliti.
    Ni vse zlato kar se sveti in pušča objeme.

  110. zogca said

    Lej, jaz, ko grem na Siolov blogos, grem najraje k Ireni Sireni. Lahkotno branje in nikjer nobenih kast in prepucavanja. Nikoli ti ni treba paziti, kako boš stopil, da se ne bi kam vdrl. Čim zaideš na blog ene od sprtih strani, se pa že zahteva neko opredeljevanje. Ali si s tem ali si z onim. V bistvu bi se že zdaj jaz morala na nek način opredeliti, pa se ne bom. Mi je življenje pokazala, da se moram naučiti biti diplomatska, kar sem redko znala biti in vedno sem si nakopala na glavo težave.

  111. Janis said

    Tole z Vesno in Sašo je bolj vsakdanja obrekljivost in kaže bolj nizek kulturni nivo ljudi, ki si to komentiranje privoščijo, a si vsaj ne domišljajo, da držijo tuje usode v svojih rokah.

    Meni se primera “Saša” in “Vesna” ne zdita popolnoma enaka. Vesna je zgolj javna osebnost (najbrž sicer ne prav hudo moralna), ki se je poročila s sinom znanega človeka (spet najbrž sicer ne prav hudo moralnim) in privoščljivost je tukaj posledica tega, da jima je masa fovš njunega materialnega prestiža. Pač iste vrste, kot kakšna MON-ovka zmeraj napiše “pri nas sicer nimamo denarja, se imamo pa radi”. Popravite me, če se motim, ampak kolikor vem, Vesna ne piše blogov in ekstra ne izpostavlja svoje družine. Saša pa prvič piše blog in se udejstvuje v virtuali, drugič ekstra izpostavlja zasebnost svoje družine vključno z otroki in tretjič svojo družino tudi uporablja kot orodje ideološke propagande. Njej se je pač zgodil efekt pridigarja proti seksu, ki so ga zalotili s spuščenimi hlačami pri prostitutki. In tukaj težko rečeš, da je njen položaj enak položaju Vesne. Če je tvoja družina tvoje ideološko orodje, s katerim ne samo propagiraš “edino pravilno”, ampak tudi zaničuješ vse ostalo, ne gre pri ljudeh več za navadno privoščljivost, ampak za ogorčenje in željo po kaznovanju hinavca. Saša je pač globoko prizadela ženske, ki jih je zapustil partner, ki otroke vzgajajo same, itd.

  112. zogca said

    Kolikor jaz vem, res ne.

    Vesna ne piše blogov in ekstra ne izpostavlja svoje družine.

  113. zogca said

    Da, in ta del mi je razumljiv. Ta del z ogorčenjem in kaznovanjem hinavca. Zame drugače Saša je hinavska. Ampak moj občutek je, da se vsaj polovica ni izživljala iz tega vzgiba. V končni fazi, roko na srce, polovica niti dojema ne tega, ne prav globoke globine in to.

    Če je tvoja družina tvoje ideološko orodje, s katerim ne samo propagiraš “edino pravilno”, ampak tudi zaničuješ vse ostalo, ne gre pri ljudeh več za navadno privoščljivost, ampak za ogorčenje in željo po kaznovanju hinavca.

  114. Janis said

    Ja, eveda to ne velja za vse. Eni ljudje pač so privoščljivi po naravi. In po naravi taki, da ne prenesejo, če nekdo zleze iz blata (pa naj bo to blato karkoli že, magari materialna preskrbljenost) in bodo naredili vse, da ga bodo potegnili nazaj. Oziroma bodo uživali, če bo sam padel nazaj. Vse to je pa zaradi kulta povprečnosti.

  115. Nevenka said

    Tudi pri tebi, Žogca je težko komentirati, ne da bi se človek vsaj malo opredelil.
    Slej ko prej mora človek imeti mnenje.

    Jaz sem zadeve zelo izkusila na svoji koži, začelo se sploh ni na Vlatkinem blogu, amapk sem kritizirala Brumnov način najedanja vsakega komentatorja na enem drugem blogu. Potem me je Vlatka gladko, maščevalno, ekskomunicirala, prepovedala dostop do njenega bloga. Pa še pribila je, da inteligenci ubogega Brumna nisem dorasla. Ah, ja. Tako je začela s pravičnostjo.

    Potem me je jasnovidno napadala, da zapeljujem njenega Grisona (vsi, ki vsaj malo vedo, brez jasnovidnosti, seveda, bi vedeli, da mi Grison ne pade na pamet, niti nihče drug.

    Potem mi je grozila z rakom, če jo bom imela v želodcu, ker ji ni bilo všeč, da je več ne hvalim, no in potem je prijavila, jasnovidno spet, da take babe nihče ne bo maral. Ja seveda, kot, da se trudim, da bi me😦

    Dajani je napsiala osmrtnico, v kateri jo je obrekovala na vse pretege itd. itd.

    In potem se ženska pojavi v Jani. Jasnovidka in prerokinja. Oh, groza.

    Kaj se ljudje spravljajo na ubogo Vesno in ubogo Sašo!!!!!

    In niti ena njena jasnovidnost se ni uresničila, ženska pojma nima.

    Veš, tudi jaz se nisem hotela zapletati. Vse skupaj mi je resno fuj. Pa se človeku dobesedno v oči zabode, ko odpre Blogos.
    In to bi ji vse povedala v faco, če ne bi bilo na koncu vse zbrisano. Pravično z “božjo” pomočjo.😦
    Dosti bruhanja.
    Saj ne velikokrat. Se opravičujem.

  116. zogca said

    Očitno si jim temo izbrisali, pa saj ne vem, katero. In zdaj udrihajo, da je Janković posredoval ali kaj že ne. Kje pa, da bi pomislile, da zato, ker so pisale vse, kar je na ić, je zanič.

    Ja, eveda to ne velja za vse. Eni ljudje pač so privoščljivi po naravi. In po naravi taki, da ne prenesejo, če nekdo zleze iz blata (pa naj bo to blato karkoli že, magari materialna preskrbljenost) in bodo naredili vse, da ga bodo potegnili nazaj. Oziroma bodo uživali, če bo sam padel nazaj. Vse to je pa zaradi kulta povprečnosti.

  117. Janis said

    Mah, to si tradicionalni slovenski boji. “Čistokrvni” proti “južnjakom”, “moralni vaščani” proti “pokvarjenim meščanom”, itd.

  118. StaneP said

    Jaz se proti nikomer več ne borim. Se ne splača bosti z idijoti. Rad imam mir, lepe ritke in če je zraven še kozarček od sonca razvajenega Janževca, sem zmagal.

  119. zogca said

    Ne pravim, da nimam mnenja, seveda ga imam, samo napisati ga nočem, ker karkoli bi napisala, jih bom na koncu fasala. Ker to potem preide na če nisi z nami, si proti nam. Samo pet minut sem bila med dvema ognjema, med Vlatko in Dajano, pa sem jih takoj fasala. Me je namreč Dajana grdo napadla na enem blogu, kot bi jaz imela nekaj proti njej. Pa nimam čisto nič. Napadla pa me je samo zato, ker sem kakor frendli z Vlatko.

    Drugaće pa sem ti poslala mejl.

    Slej ko prej mora človek imeti mnenje.

  120. StaneP said

    Slej ko prej mora človek imeti mnenje.

    Jaz ga imam tudi. Mnenje. Babe ne ga srat no!

  121. zogca said

    Tukaj pa jaz popizdim in mi zadeva gre do plafona in čez. Mi verjemi, nekoč sploh na to nisem bila občutljiva. Preživela sem 31 let življenja, ne da bi kadarkoli svoje poreklo občutila kot problematično. Vse do tiste Primoževe zgodbe, s katero mi je skušal naslikati, zakaj mogoče princu ne ustrezam in mi je razložil tisto zgodbo o njem (Primožu) in Albanki, s katero je hodil eno leto. Da jo je zapustil, ker tisti dol imajo drugačen vonj in potem si je našel punco slovenske krvi. To je kar vpilo po tem – princ te je zapustil, ker vi južnjaki smrdite. Mislim, zakaj bi mi drugače to razlagal v tem kontekstu. Če dodam še to, da mu je ves čas govoril, naj si najde kakšno “bolj sebi podobno”, verno Slovenko … Od takrat naprej sem občutljiva na karkoli, kar mi zasmrdi na nacionalizem.

    “Čistokrvni” proti “južnjakom”

  122. Nevenka said

    Mene je pa prizadelo tako žehtanje, ker se ljudje tako zelo skrivajo za nekimi lastnostmi, ki jih sploh nimajo. Saj Dajana ima res že alergijo in burno reagira, a sedaj jo imam tudi jaz😦

  123. zogca said

    Dajana ne rabi imeti alergije name, ker jaz nimam nič proti nikomur. Niti poznam je ne, še manj pa se obremenjujem z njo. Sicer pa preberi mejl.

  124. Janis said

    Ne vzemite tega kot zlonamerno kritiko, ampak mene res preseneča, da odrasel človek toliko ene energije in čustev usmerja v neka virtualna druženja in celo v neke virtualne klanovske spopade.

  125. Nevenka said

    Ja, je razlika, če se ljudje bockljajo anonimno, ali pa ne.
    V resnici gre za dobro ime.

  126. zogca said

    Lej, Janis, zame tisto s Primožem ni bilo virtualna zadeva, ampak čisto ril lajf, ker je vsaka stvar imela posledice v mojem ril lajfu.

  127. Janis said

    Ja, ampak napetnost med vama se je tudi začela v realnem lajfu, ker sta se pač poznala in tisto v virtuali je bil samo odsev tega. Ne govorim o tem. Govorim o pravnih blogerskih vojnah, kjer gre za ljudi, ki se v realnosti ne poznajo ali komaj poznajo, večino svojega življenja pa živijo na netu.

  128. romeno said

    Jaz pa ne obiskujem teh blogovskih središč, ker je težko kaj pametnega najti. Ponavadi kliknem na link kakšnega zanimivega komentatorja in si ga shranim v google reader🙂

    Komentiram pa na način, da pri izražanju svojega mnenja mislim tudi na to komu je komentar namenjen. Po principu ne stori drugemu nekaj, česar ne želiš da bi drugi storili tebi🙂

  129. Nevenka said

    He, he..že, že, saj večina ljudi tako misli, potem te pa napade kak jastreb, da sploh ne veš od kod🙂

  130. zogca said

    Zato sem pa jaz hepi, da sem izbrala WordPress. Tukaj ni nobenih klanov, vsaj kar se Slovencev tiče, in posledično tudi ni nobenih sporov.

    Govorim o pravnih blogerskih vojnah, kjer gre za ljudi, ki se v realnosti ne poznajo ali komaj poznajo, večino svojega življenja pa živijo na netu.

  131. zogca said

    Kje si odkril moj blog?

    Ponavadi kliknem na link kakšnega zanimivega komentatorja in si ga shranim v google reader

  132. Nevenka said

    Zelo pametno.

  133. romeno said

    Kje si odkril moj blog?

    Mislim, da pri irenisireni nebi pa dal roke v ogenj🙂

  134. zogca said

    Čisto mogoče. Na Irenin blog grem zelo rada.

  135. StaneP said

    Ne vzemite tega kot zlonamerno kritiko, ampak mene res preseneča, da odrasel človek toliko ene energije in čustev usmerja v neka virtualna druženja in celo v neke virtualne klanovske spopade.

    Amen

  136. zogca said

    Pa saj to je jasno. Samo ne smeš se pusitit ujeti noter. Ker če se, je potem pot ven žal mučna in dolgotrajna.

  137. romeno said

    Se strinjam z besedilom te pesmi🙂

  138. zogca said

    Oja, pri sebi je treba začeti. Tale mali je pa dober. Ponavadi so te covri bolj zanič kot ne, tale mi je pa všeč.

  139. romeno said

    Tale mali je pa dober.

    Marsikatera njegova priredba mi je boljša od originala🙂

  140. zogca said

    Je on že kaj znan po svojih priredbah, vsaj na Tubu?

  141. romeno said

    Ima nekaj čez 40.000 subscriberjev na njegov channel in 5 milijonov ogledov njegovih videov. Veliko premalo, če bi kdo mene kaj vprašal🙂 Če pogledaš nekatere Slovenske zvezde in kakšni glasbeniki v ZDA sploh do pogodbe ne pridejo🙂 …in takšnih je tam ogromno🙂

  142. maxi said

    In kaj se dogaja takšnega z Vesno, da jo kojoti grizljajo?
    Po mojem mnenju je ona ena najbolje vnovčenih lepotic.

  143. zogca said

    Mah, Požar je poročal, da sta bila v Kranjski z možem pijana in naj bi jo on udaril, enkrat ali večkrat. Nekaj takšnega. Tako sem razumela, brat članka tako in tako nisem šla.

    In kaj se dogaja takšnega z Vesno, da jo kojoti grizljajo?
    Po mojem mnenju je ona ena najbolje vnovčenih lepotic.

  144. zogca said

    Bolje, da se vzdržim komentarja.

    Če pogledaš nekatere Slovenske zvezde

  145. maxi said

    Ajaa, Požar je pisal, hma, ja…potem pa že drži.

  146. zogca said

    Eh, Maxi, se je na MON-u našlo še cel kup prič in očividk. In potem še ena poplava žensk, ki tako in tako vedo vse, kar se dogaja pri Jankovićih, celo neke, ki so pisale, da je ona naprej seksala z očetom. In vse živo je bilo napisano. Prav duška so si dale. So komaj dočakale, ker Einsiedlerca je že malo dolgočasna. Danes pa obirajo Katarino, tako da … Dogaja se jim.

  147. maxi said

    Aha, dogaja očitno, zdaj vem zakaj mene ni več tam…

  148. zogca said

    Jaz še pišem, ampak strogo inkognito.

Leave a Reply

 
